Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daannvd92
Berichten: 331
Geregistreerd: 27-07-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 17:21

Vandaag de suède Brown binnen gekregen, eigenlijk voor de fjord maar die had vandaag een vrije dag. Had t niet verwacht, maar vind m toch echt wel heel mooi op mn bruine. <3

Nu wil ik meer suedes in mn collectie. :')

Afbeelding

Zie trouwens net dat de dochorse korting ook geldig is op die nieuwe lemieux suedes kleuren!!

Gerardyolo
Berichten: 285
Geregistreerd: 24-11-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 18:21

Ik kom heel brutaal eventjes binnen vallen!

Heeft iemand toevallig de watermelon full dressuur voor een zacht prijsje te koop.

Heb hem op indoor in m’n handen gehad en enorm staan twijfelen. Maar wil hem toch hebben, is nu bijna overal uitverkocht :+

Oretha

Berichten: 3426
Geregistreerd: 03-06-05
Woonplaats: Op de rug van een paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 18:35

Gerardyolo schreef:
Ik kom heel brutaal eventjes binnen vallen!

Heeft iemand toevallig de watermelon full dressuur voor een zacht prijsje te koop.

Heb hem op indoor in m’n handen gehad en enorm staan twijfelen. Maar wil hem toch hebben, is nu bijna overal uitverkocht :+


Bij Hypostore hebben ze nog een full dressuur suede

Elvieraa
Berichten: 33
Geregistreerd: 18-01-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 18:36


BranwenGC

Berichten: 378
Geregistreerd: 10-01-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 18:36

Gerardyolo schreef:
Ik kom heel brutaal eventjes binnen vallen!

Heeft iemand toevallig de watermelon full dressuur voor een zacht prijsje te koop.

Heb hem op indoor in m’n handen gehad en enorm staan twijfelen. Maar wil hem toch hebben, is nu bijna overal uitverkocht :+


Ze gaan volgens mij in de aanbieding bij EJ voor ladies night met 40%. Als ik de foto op de site mag geloven.

Elvieraa
Berichten: 33
Geregistreerd: 18-01-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 18:37

tammiebels schreef:
Citaat:
Dit is echtt prachtig, welke wedstrijdjas is dit?


Is van QHP, weet zo niet hoe hij heet, moet ik even zoeken voor je


Ik zoek morgen wel Ff :)

Esmeefk
Berichten: 2
Geregistreerd: 10-03-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 19:36

Ik stuur je een pb! Ik heb m nog helemaal nieuw met kaartje er aan

Gerardyolo schreef:
Ik kom heel brutaal eventjes binnen vallen!

Heeft iemand toevallig de watermelon full dressuur voor een zacht prijsje te koop.

Heb hem op indoor in m’n handen gehad en enorm staan twijfelen. Maar wil hem toch hebben, is nu bijna overal uitverkocht :+

mcjv

Berichten: 2161
Geregistreerd: 10-05-11
Woonplaats: Rotterdam

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 23:25

Ik zag meerdere vragen over de softshell mannenjassen maatvoering maar ik kan het even niet meer terug vinden. :+

Mijn vriend heeft er ook een, die heeft normaal maat M en van deze jas ook. Hij is vrij lang en past hem mooi, ook met de mouwen.

Nickeltje

Berichten: 28238
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Dalfsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 07:09

mcjv schreef:
Ik zag meerdere vragen over de softshell mannenjassen maatvoering maar ik kan het even niet meer terug vinden. :+

Mijn vriend heeft er ook een, die heeft normaal maat M en van deze jas ook. Hij is vrij lang en past hem mooi, ook met de mouwen.


Dankjewel!

Organa

Berichten: 172
Geregistreerd: 29-01-19

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 13:16

Morgen laat ik een paard keuren. Als ze goedgekeurd wordt wil ik toch wel heeeel graag het nieuwe leren jayblue halster <3
Dus mocht iemand hem al met een beetje korting voorbij zien komen, let me know haha (a girl can wish)

xLiez

Berichten: 1891
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 13:40


Flubberboot

Berichten: 2853
Geregistreerd: 14-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 13:46

Organa schreef:
Morgen laat ik een paard keuren. Als ze goedgekeurd wordt wil ik toch wel heeeel graag het nieuwe leren jayblue halster <3
Dus mocht iemand hem al met een beetje korting voorbij zien komen, let me know haha (a girl can wish)

Oh spannend! Succes!

BranwenGC

Berichten: 378
Geregistreerd: 10-01-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 17:47

Organa schreef:
Morgen laat ik een paard keuren. Als ze goedgekeurd wordt wil ik toch wel heeeel graag het nieuwe leren jayblue halster <3
Dus mocht iemand hem al met een beetje korting voorbij zien komen, let me know haha (a girl can wish)


Succes! Ik ga duimen!

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 18:12

Ik ga de verkeerde kant op. Al 9 Lemieux sjabrakken.
Ink bleu
Navy
Jeans
Bleubell
Rioja
Musk
Beige
Bruin
Bleuberry

Getup

Berichten: 8263
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 20:00

Ach...mooi toch :D

Hier uh..
Plum
Lavender
French Rose
Chili Red
Benetton Blue
Mustard
Olive

En n witte

Had m'n ice blue en tangerine verkocht. Wil eigenlijk nog een Marine..

DinaxUllie

Berichten: 671
Geregistreerd: 08-10-08
Woonplaats: waar jij niet bent

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 20:03

Bij Dochorse 25% korting met de code MyHorse25 op de nieuwe lemieux kleuren

Organa

Berichten: 172
Geregistreerd: 29-01-19

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 20:56

Bedankt flubberboot en branwengc! Fingers crossed

lotlot2
Berichten: 1352
Geregistreerd: 21-09-12
Woonplaats: xxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 21:56

DinaxUllie schreef:
Bij Dochorse 25% korting met de code MyHorse25 op de nieuwe lemieux kleuren


Geen spring versie of kijk ik erover heen?

maessie

Berichten: 5741
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 07:14

In de equestrian tack w@ffles fb groep zag ik een mulberry spectrum Trump spring voorbij komen :j

BeritSor
Berichten: 54
Geregistreerd: 18-03-22

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 09:24

Ohhh ik ben ook zo'n fan van Lemieux. Ik heb zelf al de een donker blauwe kleur. Maar roze is ook heel leuk op een haflinger toch?. Gaan er meer mensen naar ladies night van de epplejeck? ik ben zo benieuwd wat er in de goodiebag zit!

Plop1997

Berichten: 1404
Geregistreerd: 27-02-21
Woonplaats: Limburg

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 10:25

Fig suede dressuur full net besteld bij EJ met 25% korting!

BranwenGC

Berichten: 378
Geregistreerd: 10-01-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 10:53

BeritSor schreef:
Ohhh ik ben ook zo'n fan van Lemieux. Ik heb zelf al de een donker blauwe kleur. Maar roze is ook heel leuk op een haflinger toch?. Gaan er meer mensen naar ladies night van de epplejeck? ik ben zo benieuwd wat er in de goodiebag zit!


Ja mijn moeder en ik gaan vanavond! Ben ook erg benieuwd en gewoon lekker snuffelen :D

Iemand vroeg trouwens laatst of de nieuwe collectie ook shirts had volgens mij. Ik kreeg deze mail van LeMieux:

Afbeelding

Waidida
Berichten: 749
Geregistreerd: 30-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 10:58

BranwenGC schreef:
Ja mijn moeder en ik gaan vanavond! Ben ook erg benieuwd en gewoon lekker snuffelen :D

Iemand vroeg trouwens laatst of de nieuwe collectie ook shirts had volgens mij. Ik kreeg deze mail van LeMieux:

[ [url=m/h5fiCS.png]Afbeelding[/url] ]

Klopt, dat was ik! Ze zijn wel erg mooi! maar ik twijfel nog steeds over de mist, op elke foto lijkt de kleur weer anders ik word er helemaal hoorndol van.
Ook wel een beetje raar dat ze nu opeens ook andere namen hebben of ligt dat aan mij?

BranwenGC

Berichten: 378
Geregistreerd: 10-01-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 11:18

Waidida schreef:
BranwenGC schreef:
Ja mijn moeder en ik gaan vanavond! Ben ook erg benieuwd en gewoon lekker snuffelen :D

Iemand vroeg trouwens laatst of de nieuwe collectie ook shirts had volgens mij. Ik kreeg deze mail van LeMieux:

[ [url=m/h5fiCS.png]Afbeelding[/url] ]

Klopt, dat was ik! Ze zijn wel erg mooi! maar ik twijfel nog steeds over de mist, op elke foto lijkt de kleur weer anders ik word er helemaal hoorndol van.
Ook wel een beetje raar dat ze nu opeens ook andere namen hebben of ligt dat aan mij?


Ja die mist is echt een lastige kleur. Het is ook gek dat ze het nu denim noemen. Ik wil de kleuren eigenlijk het liefst ook in het echt zien, om te zien of ze niet misschien te licht zijn.

Enzo_Ollie

Berichten: 775
Geregistreerd: 24-09-20
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 11:19

Waidida schreef:
BranwenGC schreef:
Ja mijn moeder en ik gaan vanavond! Ben ook erg benieuwd en gewoon lekker snuffelen :D

Iemand vroeg trouwens laatst of de nieuwe collectie ook shirts had volgens mij. Ik kreeg deze mail van LeMieux:

[ [url=m/h5fiCS.png]Afbeelding[/url] ]

Klopt, dat was ik! Ze zijn wel erg mooi! maar ik twijfel nog steeds over de mist, op elke foto lijkt de kleur weer anders ik word er helemaal hoorndol van.
Ook wel een beetje raar dat ze nu opeens ook andere namen hebben of ligt dat aan mij?


Dat zijn 'gewoon' weer andere kleuren, dus die Denim is niet de Mist. Afgelopen wintercollectie hadden ze dat ook. Mist heb ik vd week in het echt gezien en het was gewoon echt heel lichtblauw, wel heel mooi overigens. Wilde alleen de Wisteria maar toen ging ik wel twijfelen :+