Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 19 van de 140 [ 3485 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 140  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

 
Profiel   

Pfoe lastig, heb het idee dat er tegenwoordig niet meer betaald wordt dan de nieuwprijs.

Heb je bij de Deep Tuscany ook kleding?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 08:03 



 
Profiel   

Stal_Fiore schreef
Pfoe lastig, heb het idee dat er tegenwoordig niet meer betaald wordt dan de nieuwprijs.

Heb je bij de Deep Tuscany ook kleding?


Nee heb toen alleen het dekje besteld omdat ik een shirtje van pikeur heb die erbij pastte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 08:04 



 
Profiel   

Mijouxx schreef
Wat kun je tegenwoordig vragen voor ES dekjes ?

Ik heb nog een paar kleuren die niet meer te koop zijn. En wat kan ik vragen voor de deep tuscany (Nieuwstaat)

Doordat mijn paard schuurplekken krijgt van ES ga ik ze er bijna allemaal uit doen :(


‘Blij’ dat ik niet de enige ben. Mijne krijgt ook schuurplekken van ES. Volgende week komt de zadelmaker for be sure dat het niet aan mijn zadel ligt maar sinds ik met Kentucky rij zijn de schuurplekken over :o
Super zonde

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 08:35 



 
Profiel   

Citaat
‘Blij’ dat ik niet de enige ben. Mijne krijgt ook schuurplekken van ES. Volgende week komt de zadelmaker for be sure dat het niet aan mijn zadel ligt maar sinds ik met Kentucky rij zijn de schuurplekken over :o
Super zonde


Ja ik baal echt enorm. Vind het zulke mooie dekjes maar heb er nu 3 van kentucky en 3 van Lemieux gekocht en heb nog een aantal van PS.
Ik wil er voor nu 4 van ES houden voor in de zomer en de rest gaat met een lichte pijn in mn hart weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 08:38 



 
Profiel   

Mijn paard had dat ook, maar dat komt doordat de haren aan het eind vd winter broos (hol) zijn en afknappen. In de zomer- en volle wintervacht had ik er geen probleem mee. Ik zou nog even wachten met verkopen als ik jou was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 08:45 



 
Profiel   

lies schreef
Mijn paard had dat ook, maar dat komt doordat de haren aan het eind vd winter broos (hol) zijn en afknappen. In de zomer- en volle wintervacht had ik er geen probleem mee. Ik zou nog even wachten met verkopen als ik jou was.


Klopt. Maar dat zou betekenen dat ik er alleen mee in de zomer kan rijden… dat vind ik een beetje zonde

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 08:46 



 
Profiel   

Ook in volle wintervacht niet? Dus voor de rui periode had je al last van schuurplekken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 08:51 



 
Profiel   

lies schreef
Ook in volle wintervacht niet? Dus voor de rui periode had je al last van schuurplekken?


Ja klopt. Dit is echt al vanaf dat de wintervacht er al even is. Mijn paard heeft een heel gevoelig huidje.
Ik loop hier zelf al maanden tegenaan. Dus vandaar dat ik nu andere dekjes heb gekocht en deze knoop heb doorgehakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 08:52 



 
Profiel   

Ah ok, dan begrijp ik het :) Jammer maar gelukkig zijn er meer merken met mooie dekjes!
edit; over de prijs, ik zie ze veel voorbijkomen voor rond de 60/70 euro nog. Je kunt altijd nog zakken, als ze voor nu niet in de weg liggen, toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 08:55 



 
Profiel   

lies schreef
Ah ok, dan begrijp ik het :) Jammer maar gelukkig zijn er meer merken met mooie dekjes!
edit; over de prijs, ik zie ze veel voorbijkomen voor rond de 60/70 euro nog. Je kunt altijd nog zakken, als ze voor nu niet in de weg liggen, toch?


Eens :)
Ze liggen niet in de weg idd. Dus lager dan 65 wil ik zeker niet gaan voor de normale kleuren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 08:58 



 
Profiel   

Volgens mij komt er weer wat nieuws aan
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 10:06 



 
Profiel   

Lijkt tenminste een beetje een normale maat te zijn! Wel chique!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 10:18 



 
Profiel   

Flubberboot schreef
Lijkt tenminste een beetje een normale maat te zijn! Wel chique!


Of ze gebruiken cob op de foto’s _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 10:34 



 
Profiel   

anoukwendy schreef
Flubberboot schreef
Lijkt tenminste een beetje een normale maat te zijn! Wel chique!


Of ze gebruiken cob op de foto’s _O-

Dat zou ook nog kunnen ja :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 11:41 



 
Profiel   

Das een mooie die zwarte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 12:31 



 
Profiel   

maessie schreef
Volgens mij komt er weer wat nieuws aan
[ [url=m/UGTszL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OytQU7.jpg]Afbeelding[/url] ]


Vind m een beetje goedkoop ogen, jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 18:39 



 
Profiel   

Ps of sweden zelf heeft nu sale..
Best leuke koopjes ertussen :)

Voor de liefhebber

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 20:50 



 
Profiel   

Ik heb mijn collectie inmiddels uitgebreid met de ES Emerald <3

[ img ]

En als het goed is komt de PS Corduroy Blush mijn kant op! :D Daar ben ik echt onwijs blij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 07:17 



 
Profiel   

Mijouxx schreef
Wat kun je tegenwoordig vragen voor ES dekjes ?

Ik heb nog een paar kleuren die niet meer te koop zijn. En wat kan ik vragen voor de deep tuscany (Nieuwstaat)

Doordat mijn paard schuurplekken krijgt van ES ga ik ze er bijna allemaal uit doen :(



Waar heeft je paard de schuurplekken? Die van mij heeft langs de onderkant van de dekjes een hele kale streep. Het was zo goed als weg maar heb ook een poosje ES niet gebruikt.
Vandaag weer met ES gereden en de schuurplekken zijn weer terug…

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 14:55 



 
Profiel   

anoukwendy schreef

Ik vind daar geen groene corduroy helaas

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 17:33 



 
Profiel   

Hoe bevalt de ES rijlegging bij jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 22:18 



 
Profiel   

avensis schreef
Mijouxx schreef
Wat kun je tegenwoordig vragen voor ES dekjes ?

Ik heb nog een paar kleuren die niet meer te koop zijn. En wat kan ik vragen voor de deep tuscany (Nieuwstaat)

Doordat mijn paard schuurplekken krijgt van ES ga ik ze er bijna allemaal uit doen :(



Waar heeft je paard de schuurplekken? Die van mij heeft langs de onderkant van de dekjes een hele kale streep. Het was zo goed als weg maar heb ook een poosje ES niet gebruikt.
Vandaag weer met ES gereden en de schuurplekken zijn weer terug…


Hier kun je het aardig zien.

[ img ]

Aan de andere kant is het net zo

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 22:42 



 
Profiel   

Hier vind ik de ES ook niet fijn liggen, blijven schuiven, terwijl zadel echt goed ligt, om die reden ook mn ES dekjes de deur uit gedaan, gebruik nu alleen nog ps,

Heb net de petrol ruffle besteld voor op mn schimmel, ben benieuwd hoe die staat <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 21:17 



 
Profiel   

Zelfde hier. Zéér content met LeMieux (vooral de Loire) en PS, niet met ES.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 21:35 



 
Profiel   

Echt grappig, ik heb dit dus met ps of sweden én met le mieux. Ze kruipen stiekem naar achter. Vooral le mieux. Ps blijf ik raar vinden liggen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 10:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 19 van de 140 [ 3485 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 140  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen