Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Naborah

Berichten: 3552
Geregistreerd: 30-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 11:40

Heeft iemand enig idee wanneer de volgende release (en ik denk ook de laatste?) van SS23 is? Ik mis nog in ieder geval één shirtje wat ik op foto's gezien heb en ik hoop heel hard op een kiwi broek, al acht ik die kans klein.

Lottekuhh_x

Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 13:18

Hee allemaal, ik heb nog 2x een verjaardagscheque van Divoza van 10 euro bij besteding vanaf 50 euro. Ze verlopen 10 april en vroeg me af of ik er wellicht iemand blij mee kan maken, aangezien ik zelf niks nodig heb. Vorig jaar waren ze ook geldig in combinatie met een kortingscode, dus had je iets van 50 euro voor 20 euro. Ik heb het nu nog niet geprobeerd want ben bang dat de codes dan al gebruikt zijn.

Ze hebben bij Divoza helaas nog niet de nieuwe lemieux collectie, maar wel andere kleuren. Met de code EASTER krijg je 20% korting. Mocht iemand interesse hebben in de cheques kan je me een pb sturen.

Lottekuhh_x

Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 13:35

Lottekuhh_x schreef:
Hee allemaal, ik heb nog 2x een verjaardagscheque van Divoza van 10 euro bij besteding vanaf 50 euro. Ze verlopen 10 april en vroeg me af of ik er wellicht iemand blij mee kan maken, aangezien ik zelf niks nodig heb. Vorig jaar waren ze ook geldig in combinatie met een kortingscode, dus had je iets van 50 euro voor 20 euro. Ik heb het nu nog niet geprobeerd want ben bang dat de codes dan al gebruikt zijn.

Ze hebben bij Divoza helaas nog niet de nieuwe lemieux collectie, maar wel andere kleuren. Met de code EASTER krijg je 20% korting. Mocht iemand interesse hebben in de cheques kan je me een pb sturen.


Inmiddels vergeven!

Flubberboot

Berichten: 2860
Geregistreerd: 14-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 14:11

lideli schreef:
Goed geslaagd tijdens de outlet van De Kroo :=
Mulberry Loire CC, Green cotton CC en de Musk Loire in dressuur O:)
[ [url=m/92zNMx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtige aankopen!!!

Waidida
Berichten: 751
Geregistreerd: 30-11-22

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 14:18

Ik heb de sage baselayer gekocht jongens! Ik ben nu nog op zoek naar het sage suede dekje, full dressuur! Als ja deze wil verkopen mag je een pb sturen!

Dieuwke_
Berichten: 4543
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 14:40

lideli schreef:
Goed geslaagd tijdens de outlet van De Kroo :=
Mulberry Loire CC, Green cotton CC en de Musk Loire in dressuur O:)
[ [url=m/92zNMx.jpg]Afbeelding[/url] ]


Prachtig!

Ik heb gister m'n eerste (vast niet de laatste) Lemieux dekje aangeschaft, de Fig suede. Beetje onvoordelige foto, maar even voor het idee <3

Afbeelding

Waidida
Berichten: 751
Geregistreerd: 30-11-22

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 16:10

Voor zij die graag een kleurengids hebben, het heeft mij al heel erg geholpen in mijn keuzes!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 16:27

Het wordt er bij mij niet beter op mijne kan zowel zomer als lente kleuren op dus bijna alles _O-
Ik vind de knal kleuren haar altijd heel mooi staan alleen gele tinten niet.

mooney

Berichten: 7779
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 17:47

Ik vind die theorieën altijd wel leuk, maar hier klopt die niet :') mijn palomino en red dun (beide lente volgens de tekst) zijn juist heel verschillend in wat erop past. Als het niet bij de palomino past dan schuift het naar de red dun en andersom.

Waidida
Berichten: 751
Geregistreerd: 30-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 17:50

mooney schreef:
Ik vind die theorieën altijd wel leuk, maar hier klopt die niet :') mijn palomino en red dun (beide lente volgens de tekst) zijn juist heel verschillend in wat erop past. Als het niet bij de palomino past dan schuift het naar de red dun en andersom.

Is red dun niet eerder een herfsttype? Bij mijn paard klopte het alleszins wel :)

Flubberboot

Berichten: 2860
Geregistreerd: 14-09-21

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 17:56

Mijn paard is een witte en daar past alles op vind ik. Helaas. Andere is een bijna zwarte dus daar past ook al veel op :')

mooney

Berichten: 7779
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 18:16

Waidida schreef:
mooney schreef:
Ik vind die theorieën altijd wel leuk, maar hier klopt die niet :') mijn palomino en red dun (beide lente volgens de tekst) zijn juist heel verschillend in wat erop past. Als het niet bij de palomino past dan schuift het naar de red dun en andersom.

Is red dun niet eerder een herfsttype? Bij mijn paard klopte het alleszins wel :)

Mijn red dun is herfst als ik moet kiezen ja, in de tekst erboven staat red dun bij lente.
Mijn palomino neigt dan meer naar zomer als ik kijk wat daarop mooi staat.

Waidida
Berichten: 751
Geregistreerd: 30-11-22

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 19:32

Het leven zit me echt tegen :') de baselayer met korte mouwen is nergens meer te vinden in de sage en zeker niet in mijn maat (xxs/32) en toen ging ik bij kramer kijken en was er eentje die ik wel leuk vond maar was die er enkel vanaf 34 en stond erbij dat hij groot uitvalt. Moest er iemand dus nog een idee hebben van een shirt met korte mouwen dat bij de sage suede past hoor ik het graag, ik heb dan toch al de baselayer met lange mouwen besteld voor die ook overal weg is :'(

Maddy_Paola

Berichten: 1329
Geregistreerd: 19-04-17

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 20:48

Ik heb de kramer shirts waarvan ik dacht dat ze matchten vandaag bij de mist en wisteria gehouden, en helaas geen match, nog maar even wachten op goede korting op de shirts/korte mouw baselayer van de nieuwe kleuren dus

ivy_power89

Berichten: 5853
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 22:43

Ik vind dat alle kleuren op zwart kunnen hahaha

Celebi
Berichten: 3636
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 01:55

Hier weer de Sienna gepakt op deze zonnige dag. Gek dat ik eerst spijt had van mijn aankoop en nu echt super blij ben met het dekje. :+

Afbeelding

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 08:24

Oh ik vind dat zo leuk! Paard zou een herfsttype zijn en ik zelf ben 100.000% een herfstmens hahaha

Duran123
Berichten: 1075
Geregistreerd: 02-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 09:08

Waidida schreef:
Het leven zit me echt tegen :') de baselayer met korte mouwen is nergens meer te vinden in de sage en zeker niet in mijn maat (xxs/32) en toen ging ik bij kramer kijken en was er eentje die ik wel leuk vond maar was die er enkel vanaf 34 en stond erbij dat hij groot uitvalt. Moest er iemand dus nog een idee hebben van een shirt met korte mouwen dat bij de sage suede past hoor ik het graag, ik heb dan toch al de baselayer met lange mouwen besteld voor die ook overal weg is :'(

Kramer in de gaten houden. Er wordt daar zo vaak weer aangevuld. Kan best dat ze binnenkort wel je maat hebben, of er een ander shirt beschikbaar is in die kleur.

Waidida
Berichten: 751
Geregistreerd: 30-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 09:35

Duran123 schreef:
Waidida schreef:
Het leven zit me echt tegen :') de baselayer met korte mouwen is nergens meer te vinden in de sage en zeker niet in mijn maat (xxs/32) en toen ging ik bij kramer kijken en was er eentje die ik wel leuk vond maar was die er enkel vanaf 34 en stond erbij dat hij groot uitvalt. Moest er iemand dus nog een idee hebben van een shirt met korte mouwen dat bij de sage suede past hoor ik het graag, ik heb dan toch al de baselayer met lange mouwen besteld voor die ook overal weg is :'(

Kramer in de gaten houden. Er wordt daar zo vaak weer aangevuld. Kan best dat ze binnenkort wel je maat hebben, of er een ander shirt beschikbaar is in die kleur.

De kleur zou idd wel kunnen dat ie weer wordt aangevuld maar mijn maat (32) hebben ze eigenlijk nooit helaas. Het ook gewoon echte een moeilijke maat ;(

Waidida
Berichten: 751
Geregistreerd: 30-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 09:53

Wat zijn jullie ervaringen met de carbon mesh dekjes in vergelijking met de suede? Het is voor in de zomer dus mss wel fijn koel? Op de foto ogen ze alleen erg dik en de kwaliteit lijkt me toch minder dan de suedes of ben ik hier echt verkeerd in?
Laatst bijgewerkt door Waidida op 03-04-23 10:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Celebi
Berichten: 3636
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 10:08

Kwaliteit is super goed! Gebruik ze veel, zowel in de zomer als in de winter. Ze zijn inderdaad iets dikker en er zit dus iets meer demping in, wat op zich wel fijn is. Ik gebruik ze veel als het slecht weer is omdat ze snel drogen, maar inderdaad om dezelfde reden ook in de zomer als het heel warm is of als ik weet dat we naar het water gaan. Al regelmatig in de wasmachine gestopt in een waszak en ze blijven mooi. :j

Nickeltje

Berichten: 28244
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Dalfsen

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 10:18

Ze zijn ook dikker dan suede, maar meer luchtig, je drukt ze ook zo samen.
Ik gebruik ze in de zomer met trainingen op hete dagen en ben er zeer tevreden over.
Heb er eentje nu twee jaar, is een keer of 10 in de wasmachine geweest en blijft mooi.

Waidida
Berichten: 751
Geregistreerd: 30-11-22

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 10:24

Fijn om te horen! Zijn er trouwens foto's van de mesh en suede versie naast elkaar? Op productfotos lijkt het namelijk echt alsof er enorm veel kleurverschil op zit...

Celebi
Berichten: 3636
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 10:29

Er zit inderdaad wel iets van kleurverschil in. Ik heb de sage en die is iets valer van kleur dan de suede geloof ik.

Waidida
Berichten: 751
Geregistreerd: 30-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 10:37

Celebi schreef:
Er zit inderdaad wel iets van kleurverschil in. Ik heb de sage en die is iets valer van kleur dan de suede geloof ik.

Die indruk kreeg ik inderdaad, heb je toevallig ook de baselayer van lemieux zelf? Ik heb die namelijk al besteld en ik wil alvast zeker zijn dat die erbij past, in mijn buurt is er jammer genoeg geen enkele winkel die ze heeft dus ik kan ze niet in het echt bekijken helaas.