Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 255 van de 284 [ 7086 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258 ... 284  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Anatomische hoofdstellen deel 2

 
Profiel   

R_emkee schreef
Waidida schreef
Bij dezen heb ik enkele foto´s van het hoofdstel op mijn paard. Ik altijd maar denken dat ze een groot hoofd had maar dat is blijkbaar dus niet zo :+
[ [url=m/iT4xVt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tFUlhW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Eg8feI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/p1xSO6.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mmm gaat voor mijne ook te groot zijn
Helaaas but thanks

Graag gedaan hoor, hij valt inderdaad echt erg groot!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 17:20 



 
Profiel   

Waidida schreef
pluisje88 schreef
Als je het mij vraagt niet. Als je het mijn bankekening, zolder en volle zadelkast vraagt bestaat het wel. Ik begeef me in een staat van chronische ontkenning…

Geld en ruimte zijn inderdaad wel een geldig excuus :')
Gewoon lang genoeg blijven ontkennen en na een tijdje gaat het vanzelf weg :j


Ik houd het al 15 jaar vol. Hoe lang duurt het voor het weg gaat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 17:39 



 
Profiel   

Dat tijdje is relatief, bij de ene duurt dat al iets langer dan de andere :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 19:24 



 
Profiel   

manzano schreef
Igniss schreef
Wat een mooi hoofdstel. Baal dat ik het te laat zag hoor :Y)

Zoek je full of cob?


Full in bruin. Maar zie dat de meeste zwart hebben besteld :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 17:52 



 
Profiel   

Iemand al ervaring met de nieuwe Rambo Micklem?

Ik heb zojuist (onder voorbehoud van keuring) een groene 3 jarige gekocht.. moet aples nog leren maar een goede kaptoom is dan wel handig, die ook fijn te gebruiken is met zadelmak maken. Heb nu een kaptoom hangen van Kramer, maar het leer is net karton.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 22:44 



 
Profiel   

Nope, maar de oude leverde hier een ONTZETTEND boos paard op. Ik ben dus niet heel enthousiast om hem te proberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 00:29 



 

Wiwabalia schreef
Iemand al ervaring met de nieuwe Rambo Micklem?

Ik heb zojuist (onder voorbehoud van keuring) een groene 3 jarige gekocht.. moet aples nog leren maar een goede kaptoom is dan wel handig, die ook fijn te gebruiken is met zadelmak maken. Heb nu een kaptoom hangen van Kramer, maar het leer is net karton.


Ik heb 'm in bestelling dus nog geen ervaring met deze maar over de oude ben ik super tevreden. Het leer is nog steeds soepel en zacht dus ik hoop dat de nieuwe nog beter is.

Avalanche schreef
Nope, maar de oude leverde hier een ONTZETTEND boos paard op. Ik ben dus niet heel enthousiast om hem te proberen.


Grappig hoe dat per paard kan verschillen. Ik heb 2 Arabieren die de micklem verkiezen boven andere merken (en ik heb er een hoop geprobeerd :') )

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 05:22 



 
Profiel   

Weet hier misschien iemand waar de schockemöhle bakstukken equitus nog voorradig zijn?
Ik heb ze via hypostore voor mijn Theta besteld maar de levertijd loopt steeds uit helaas. Of hoeveel maat verschil erin zijn tussen full en en extra full? De extra zouden er nog wel zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 10:07 



 
Profiel   

Begrijp ik nu goed dat de schockemohle vrij klein valt? Ik vind de alpha er wel erg mooi uitzien.

Iemand ervaring met de micklem 2? Wat is het verschil met de 1e versie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 12:24 



 
Profiel   

ingaa schreef
Weet hier misschien iemand waar de schockemöhle bakstukken equitus nog voorradig zijn?
Ik heb ze via hypostore voor mijn Theta besteld maar de levertijd loopt steeds uit helaas. Of hoeveel maat verschil erin zijn tussen full en en extra full? De extra zouden er nog wel zijn.


Ik heb ze uiteindelijk met een dag binnengekregen via Maddelin.be!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 15:46 



 
Profiel   

Johnnydepony schreef
Begrijp ik nu goed dat de schockemohle vrij klein valt? Ik vind de alpha er wel erg mooi uitzien.

Iemand ervaring met de micklem 2? Wat is het verschil met de 1e versie?

Ik vind mijn delta helemaal niet klein vallen maar die theta lijkt net een Shetlander hoofdstel hier. Veel verschil tussen de delta xfull en de theta full

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 18:43 



 
Profiel   

Zowel equitus betha als theta vallen klein

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 19:08 



 
Profiel   

Ivm het overlijden van mijn headshaker en niet passen bij mijn nieuwe paard heb ik een Schockemohle Equitus Beta met lakneusriem over. Hoofdstel is weinig gebruikt en ziet er nog top uit. Wie weet kan ik iemand uit dit topic er blij mee maken,

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-23 17:15 



 
Profiel   

Sabine81 schreef
Ivm het overlijden van mijn headshaker en niet passen bij mijn nieuwe paard heb ik een Schockemohle Equitus Beta met lakneusriem over. Hoofdstel is weinig gebruikt en ziet er nog top uit. Wie weet kan ik iemand uit dit topic er blij mee maken,

Erg veel sterkte met het verlies :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-23 18:51 



 
Profiel   

Sabine81 schreef
Ivm het overlijden van mijn headshaker en niet passen bij mijn nieuwe paard heb ik een Schockemohle Equitus Beta met lakneusriem over. Hoofdstel is weinig gebruikt en ziet er nog top uit. Wie weet kan ik iemand uit dit topic er blij mee maken,

Enorm veel sterkte.

Wat is evt je vraagprijs?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-23 04:33 



 
Profiel   

Ik breek even in... ben op zoek naar een (anatomisch) hoofdstel met lage neusriem en waarbij de nekband vrij ligt (zo'n gedeeld kopstuk).
Paard heeft een oud litteken ter hoogte van een gecombineerde neusriem dus vandaar de lage neusriem.
Niet onbelangrijk, ik moet er wel mee kunnen starten in de dressuur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-23 16:23 



 
Profiel   

Paar vragen over de Chester Fairfield:

- Zijn ze wel eens in de aanbieding bij Hooks, or zelden?
- Valt de Full neusriem van de Chester Fairfield groot uit? Paard heeft een grote neusomvang.
- Lees goede reviews over de kwaliteit, maar zijn wat oudere posts. Iemand die hem recentelijk besteld heeft en kan bevestigen dat het nog steeds goede leerkwaliteit is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-23 18:37 



 
Profiel   

different1 schreef
Ik breek even in... ben op zoek naar een (anatomisch) hoofdstel met lage neusriem en waarbij de nekband vrij ligt (zo'n gedeeld kopstuk).
Paard heeft een oud litteken ter hoogte van een gecombineerde neusriem dus vandaar de lage neusriem.
Niet onbelangrijk, ik moet er wel mee kunnen starten in de dressuur.



Die van Equibling was volgens mij zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-23 07:10 



 
Profiel   

Equibling heeft geen gedeelde kopstukken toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-23 07:27 



 
Profiel   

dmuts schreef
Equibling heeft geen gedeelde kopstukken toch?


Die ik toen had wel daar zat een hele uitsparing ter hoogte van de atlas maar is wel paar jaar terug en was van een trainingspaard dus weet niet helemaal zeker of het equibling was maar volgens mij wel.

Heb even gekeken maar die kopstukken zien er nu ook anders uit idd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-23 17:01 



 
Profiel   

Heeft er nog iemand belang bij de bakstukken voor Equitus Theta? Ik heb ze nu dubbel :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-23 11:18 



 
Profiel   

Welke kleur?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-23 12:13 



 
Profiel   

Zwart/zilver, maat VB (ik denk vergelijkbaar met cob, WB staat ernaast)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-23 12:24 



 
Profiel   

Aah jammer heb bruin

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-23 12:32 



 
Profiel   

Peppertree schreef
Heeft er nog iemand belang bij de bakstukken voor Equitus Theta? Ik heb ze nu dubbel :+


Dat is de variant zonder sperriem toch?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-23 12:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 255 van de 284 [ 7086 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258 ... 284  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen