Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

ervaringen decathlon veiligheidsbeugels

 
Profiel   

Hoi bokkers,
Ik ga het rijden straks weer oppakken met mijn tinker en ik zou graag veiligheidsbeugels willen aanschaffen, nu zijn de meeste beugels al gauw over de €100,- en dat vind ik gewoon echt te duur. Ook wil ik geen beugel met elastiekje dat lijkt me echt vreselijk, nu kwam ik laatst deze van de decathlon tegen en die zijn en betaalbaar en lijken mij wel fijn. Is er iemand die hier ervaring mee heeft?


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 20:10 



 
Profiel   

https://www.agradi.de/acavallo-steigbug ... z-12cm.htm
Deze ook te duur?
Meeste van decathlon is echt heel erg prima. Maar ik heb twee sets acavallo alupro's en daar erg tevreden over. Via duitsland kun je ze vaak nog weer iets goedkoper krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 20:18 



 
Profiel   

Volgensmij is dat voetbed spek glad als ik het zo zie.

Met elastiekje is niks mis hoor. Ik hou van een breed voetbed, maar in principe rijden de beugels met elastiekje hetzelfde als zonder. En zijn ze waarschijnlijk een stuk steviger dan die van de Decathlon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 20:38 



 
Profiel   

Ansich prima beugels denk ik, maar het lijken mij hele lichte beugels. Ik hou er zelf van dat een beugel wat ‘zwaarder’ is en netjes hangt. Vind ik in het rijden gewoonweg fijner. Maar verder kan je ze prima kopen lijkt mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 21:26 



 
Profiel   

Hmm ja een glad voetbed is inderdaad niet fijn, lastig verder niemand met een eigen ervaring?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 08:24 



 
Profiel   

Ik ben ook erg benieuwd naar die van Decathlon.
Ze zitten al een poos in mijn winkelmandje, maar twijfel toch nog.
Het meeste van Decathlon is van goede kwaliteit, maar ergens twijfel ik en kan geen duidelijke recensies vinden

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 08:36 



 
Profiel   

Precies lastig om duidelijke ervaringen te vinden!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 12:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen