Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 529 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 526, 527, 528, 529, 530, 531, 532 ... 600  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met LeMieux #2!

 
Profiel   

Annabel schreef
Ik heb de kiwi kunnen scoren voor €35,- en het shirt voor €25,- bij Horze <3 creatief geweest met kortingen haha. Morgen op paard uitproberen! Ben benieuwd!


Dat zijn nog is leuke prijzen! Wel een foto laten zien morgen ;)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 14:07 



 
Profiel   

Annabel schreef
Ik heb de kiwi kunnen scoren voor €35,- en het shirt voor €25,- bij Horze <3 creatief geweest met kortingen haha. Morgen op paard uitproberen! Ben benieuwd!


Welke heb je gecombineerd? O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 16:04 



 
Profiel   

Dieuwke_ schreef
Annabel schreef
Ik heb de kiwi kunnen scoren voor €35,- en het shirt voor €25,- bij Horze <3 creatief geweest met kortingen haha. Morgen op paard uitproberen! Ben benieuwd!


Welke heb je gecombineerd? O:)

Dat vraag ik me ook af

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 16:39 



 
Profiel   

Iemand die de suède middenbruin of petrol te koop heeft?
Dressuur full

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 17:51 



 
Profiel   

Hier ook benieuwd naar de codes voor horze :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 17:56 



 
Profiel   

Annabel schreef
Ik heb de kiwi kunnen scoren voor €35,- en het shirt voor €25,- bij Horze <3 creatief geweest met kortingen haha. Morgen op paard uitproberen! Ben benieuwd!

Dat heb je goed gedaan! Ik heb vorige week besteld maar kreeg geen code werkend :') Voor dat geld wil ik er ook nog wel een shirt bij

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 18:22 



 
Profiel   

Ik had nog tegoed omdat ik een kapot item had ontvangen, daarbovenop had ik nog een extra kortingscode, en daarboven de korting die je krijgt als je je inschrijft voor de nieuwsbrief! :) sorry, jullie misschien blij gemaakt met een dooie mus -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 18:34 



 
Profiel   

Helaas, maar gefeliciteerd, mooie aankoop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 19:12 



 
Profiel   

Wat is de code voor het inschrijven bij Horze?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 19:30 



 
Profiel   

DinaxUllie schreef
Wat is de code voor het inschrijven bij Horze?

Ik denk dat iedereen een aparte code krijgt, je kan je via de site aanmelden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 20:11 



 
Profiel   

Iemand interesse in een Lemieux Verona Fig?Nieuw met kaartjes. Ik heb verzaakt hem op tijd aan te passen en vermoed dat hij verkeerd gelabeld is. Zou een 40 moeten zijn maar ik schat hem als een 36. -O-

Ik weet dat ze klein vallen. Ik heb normaal M/38. Van de Oak heb ik een 40 en die zit goed. Toen ook een 38 aan gehad van de Oak. Die was ruimer dan deze.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 13:49 



 
Profiel   

Heeft iemand hier champagne loire op een vos liggen?

Mijn donkerbruine dame is met pensioen ivm rug problemen, maar ik heb onder voorbehoud een vos gekocht met blonde manen & staart. :+

Dat word wennen als zij straks zadelmak is qua kleurtjes. Denk dat de meeste wel mooi staan maar wel twijfel over de champagne.. en Musk loire ook..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 13:51 



 
Profiel   

Wiwabalia schreef
Heeft iemand hier champagne loire op een vos liggen?

Mijn donkerbruine dame is met pensioen ivm rug problemen, maar ik heb onder voorbehoud een vos gekocht met blonde manen & staart. :+

Dat word wennen als zij straks zadelmak is qua kleurtjes. Denk dat de meeste wel mooi staan maar wel twijfel over de champagne.. en Musk loire ook..


Inmiddels verkocht maar heb nog wel foto’s ervan :)
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 14:35 



 
Profiel   

Word er niet wild van.. misschien dat ik hem straks te koop zet..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 16:32 



 
Profiel   

Ik heb zojuist een Olive en Burnt Orange op marktplaats gekocht, samen voor net geen €60,- (wel 2 verschillende verkopers). Ik ben heeel benieuwd of ze binnen gaan komen :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 20:09 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
Kiwi <3

Farjen, dat staat super chique!
Nicole, ik ben benieuwd! Koopje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 20:34 



 
Profiel   

Gaaf die kiwi Annnabel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 20:40 



 
Profiel   

Ink Blue vanavond

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 20:47 



 
Profiel   

Oh de kiwi is echt heel mooi <3 !
Ink blue ook, komt mooi uit op t paard. Heb m zelf ook maar gebruik deze praktisch nooit.

Ik heb zojuist mijn dijon loire full op marktplaats gezet (evt ook te ruil tegen een nette mesh), toch niet helemaal mijn kleur. Plus dekje verkopen is nieuw dekje kopen. :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 21:08 



 
Profiel   

Staat goed Annabel en Dees! Kiwi vind ik voor mezelf niets, maar op jouw paardje is ie echt knap!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 22:01 



 
Profiel   

Gisteren Blackcurrant 8-)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 22:26 



 
Profiel   

[ img ]
De dijon loire er op liggen nu

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 23:30 



 
Profiel   

heeft er iemand ervaring met bestellen bij hypostore als iets niet op voorraad is ?
Ik wil graag het capella halster in de kleur groen maar er staat levertijd meer als een week :+
vandaag is de laaste dag korting zie ik en aangezien ik nog een boel VVV bonnen heb leek het me een mooi cadeau voor 4 jarige verjaardag van merrie deze week :') :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:39 



 
Profiel   

lotte002 schreef
heeft er iemand ervaring met bestellen bij hypostore als iets niet op voorraad is ?
Ik wil graag het capella halster in de kleur groen maar er staat levertijd meer als een week :+
vandaag is de laaste dag korting zie ik en aangezien ik nog een boel VVV bonnen heb leek het me een mooi cadeau voor 4 jarige verjaardag van merrie deze week :') :Y)


Hypostore houdt je altijd netjes op de hoogte van de levertijd. Ene keer heb je het gewoon in een week en heel soms duurt het langer. Je kan tussentijds ook je bestelling gewoon annuleren als het te lang duurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:51 



 
Profiel   

Oretha schreef
lotte002 schreef
heeft er iemand ervaring met bestellen bij hypostore als iets niet op voorraad is ?
Ik wil graag het capella halster in de kleur groen maar er staat levertijd meer als een week :+
vandaag is de laaste dag korting zie ik en aangezien ik nog een boel VVV bonnen heb leek het me een mooi cadeau voor 4 jarige verjaardag van merrie deze week :') :Y)


Hypostore houdt je altijd netjes op de hoogte van de levertijd. Ene keer heb je het gewoon in een week en heel soms duurt het langer. Je kan tussentijds ook je bestelling gewoon annuleren als het te lang duurt.


ah fijn om te horen , ik ben idd normaal gesproken erg tevreden over hypostore kwa service :j
ga toch voor een maatje cob denk ik aangezien ik een loire halster heb die erg groot valt en na de andere berichten over het halster denk ik dat cob goed is voor mijn paard ( 168cm en niet heel luxe hoofd)
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 529 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 526, 527, 528, 529, 530, 531, 532 ... 600  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen