Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Welk Veiligheidshalster bij thinline

 
Profiel   

Je kunt die flappies iets lager laten hangen en je halster een gaatje omhoog doen, toch?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 18:50 



 
Profiel   

Halster staat al op kleinste gaatje morgen maar ff gaatje bijmaken.. heb jij de thinline niet tegen de lippen aanliggen dan? ( zo staat t wel
In de beschrijving)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 19:19 



 
Profiel   

Mijn haf werd boos van een thinline een beetje tegen zijn lippen aan. Ik heb het halster toen een gaatje laten zakken, en met een thinline die 2-3 cm onder zijn neus hangt gaat het goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 21:01 



 
Profiel   

Ik vind thinline nog steeds iedere cent waard. Na jarenlang gedoe qua schuurplekken, onvoldoende bewegingsvrijheid en snel kapot gaan van de simpele graaskorven gebruiken wij nu 3 jaar thinline. Voor de merrie ook een verademing, luchtig en flexibel waardoor ze zelfs uit slowfeeder netten kan eten maar toch beperkt is in opname/schrokken. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit, al 3 jaar dezelfde en geen beschadiging te zien. Wij gebruiken wel het thinline halster, puur omdat ik te lui was voor een zoektocht :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 21:53 



 
Profiel   

Je halster zit inderdaad wel erg laag, je kunt je halster omhoog doen of een ander halster nemen dat beter past en danste masker weer evt wat langer zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 21:54 



 
Profiel   

Dit halster zit al op t kleinste gaatje mss had ik een kleinere maat halster
Moeten kopen maar goed ik ga wel
Ff kijken hoe ik
T aan kan passen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 22:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen