Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 8 [ 179 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

nog meer dekjesverslaafden?

 
Profiel   

Ik heb er ook twee "nieuwe" bij :D Wel van marktplaats, maar ze zien er nog heel mooi uit! De Petrol heeft er al op gelegen deze week, de Bordeaux is de volgende keer dat ik met bareback pad ga rijden aan de beurt! :j

[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 12:23 



 
Profiel   

kimwilliam schreef
NorwayFjord schreef
Dat klinkt als een fantastische verzameling, heb je toevallig foto's? <<)

Ik heb ook een nieuw dekje, komt vanmiddag binnen. De ES Anemone <3 Kan echt niet wachten!


hij is erg mooi de anemone hier ligt hij al een week erbij :D heb ook een oliebol die erbij past van kramer ruitersport

Ben zo benieuwd! Haha toevallig de poederroze van Felix Bühler? Die heb ik ook besteld :D[/quote]

de kleur die ik erbij heb is de dusty roze

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 12:32 



 
Profiel   

Staat mooi Texas, past mooi onder je bbp :)

Kimwilliam ahh okay, naja ben benieuwd of het matcht haha! Blijft toch een gokje met een ander merk maar het scheelt wel veel geld :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 12:45 



 
Profiel   

Hebben jullie vooral dressuur dekjes of vzh of beide?
Als ik bijhoud wat ik wil bijhouden heb ik 8 dressuurdekjes en 2 vzh dekjes, ideaal want heb wel een vzh zadel maar spring niet zo vaak en sinds ik mijn dressuurzadel heb (eind februari) rijd ik er zelfs mee buiten

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 13:09 



 
Profiel   

Ik heb alleen dressuurdekjes, ik spring vrijwel nooit en als ik wil springen dan gebruik ik de dekjes van m'n vriendin (aangezien de paarden die ik rij ook van haar zijn) :)

Ik heb de anemone binnen, hij is echt zo mooi <3 De foto doet hem echt geen recht aan!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 13:17 



 
Profiel   

Die is idd mooi maar ik wil er eerst verkocht hebben voor ik er ga aankopen (ben nu op vakantie dus verkopen gaat nu ook niet haha)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 13:28 



 
Profiel   

NorwayFjord schreef
Ik heb alleen dressuurdekjes, ik spring vrijwel nooit en als ik wil springen dan gebruik ik de dekjes van m'n vriendin (aangezien de paarden die ik rij ook van haar zijn) :)

Ik heb de anemone binnen, hij is echt zo mooi <3 De foto doet hem echt geen recht aan!

[ [url=m/Qt0ofe.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ga voorlopig dus niet naar een ruitersportzaak waar ze die verkopen! Veel mooi <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 13:30 



 
Profiel   

NorwayFjord schreef
Ik heb alleen dressuurdekjes, ik spring vrijwel nooit en als ik wil springen dan gebruik ik de dekjes van m'n vriendin (aangezien de paarden die ik rij ook van haar zijn) :)

Ik heb de anemone binnen, hij is echt zo mooi <3 De foto doet hem echt geen recht aan!

[ [url=m/Qt0ofe.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wauw! Echt een mooie kleurtje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 14:01 



 
Profiel   

Flubberboot schreef
NorwayFjord schreef
Ik heb alleen dressuurdekjes, ik spring vrijwel nooit en als ik wil springen dan gebruik ik de dekjes van m'n vriendin (aangezien de paarden die ik rij ook van haar zijn) :)

Ik heb de anemone binnen, hij is echt zo mooi <3 De foto doet hem echt geen recht aan!

[ [url=m/Qt0ofe.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ga voorlopig dus niet naar een ruitersportzaak waar ze die verkopen! Veel mooi <3

Slim plan, weet zeker dat ie anders mee gaat :+ Ben er echt verliefd op, vrijdag gaat ie op de pony want die heeft net 2 dagen vrij haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 14:13 



 
Profiel   

flintstones schreef
Hebben jullie vooral dressuur dekjes of vzh of beide?
Als ik bijhoud wat ik wil bijhouden heb ik 8 dressuurdekjes en 2 vzh dekjes, ideaal want heb wel een vzh zadel maar spring niet zo vaak en sinds ik mijn dressuurzadel heb (eind februari) rijd ik er zelfs mee buiten


Ik heb beide, ik heb een dressuurzadel dus daar moeten sowieso dressuurdekjes onder. En onder mijn bareback pad moeten eigenlijk springdekjes, bij dressuurdekjes steekt hij voor net over. Dus daar heb ik nu 6 springdekjes bij. 3 van Pagony en 3 van Felix Bühler. Ik moet zeggen dat die van Pagony mooier liggen, die van Felix Bühler gaan best wel op de schoft liggen. Dat zal ongetwijfeld aan zijn hoge schoft liggen, maar die pak ik dus eigenlijk alleen maar meer als ik kort ga rijden zodat hij er geen last van heeft. Voor mijn dressuurzadel heb ik nu 14 dekjes, ik heb er een paar verkocht.

Jaaa, die Anemone is super mooi! <3 Maar ik mag hem echt niet, ik heb de lila Pagony Work Velours ook al, zowel voor bareback pad als voor zadel.. En die lijkt er volgens mij toch best veel op, of niet?


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 19:58 



 
Profiel   

Hier nog zo’n idioot, heb nog een stuk of 200 dekjes liggen.. ook nog eskadron dekens enzo
Maargoed ik probeer alles te verkopen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 21:02 



 
Profiel   

anoukwendy schreef
Hier nog zo’n idioot, heb nog een stuk of 200 dekjes liggen.. ook nog eskadron dekens enzo
Maargoed ik probeer alles te verkopen :=


200 _/-\o_ Jij wint volgens mij. Begrijpelijk dat je wil verkopen :$

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 21:16 



 
Profiel   

BranwenGC schreef
anoukwendy schreef
Hier nog zo’n idioot, heb nog een stuk of 200 dekjes liggen.. ook nog eskadron dekens enzo
Maargoed ik probeer alles te verkopen :=


200 _/-\o_ Jij wint volgens mij. Begrijpelijk dat je wil verkopen :$


Haha dat is vooral omdat we een boerderij willen kopen en mn interesse nu meer bij het fokken ligt dan bij het rijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 21:47 



 
Profiel   

Spannend, hopelijk vinden jullie een mooie boerderij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 22:09 



 
Profiel   

Dit is de bordeaux Pagony met mijn bareback pad, vind ik ook heel mooi staan <3

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 19:48 



 
Profiel   

[ img ]

Mijn kerel heeft een oplossing gemaakt om mn dekjes op te hangen. Er missen nog 6 dekjes op deze foto :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 07:45 



 
Profiel   

Mooie collecties komen voorbij! Bij mij staat de teller inmiddels op 25 hoewel ik merk dat ik vooral een paar favorieten gebruik en de rest een btje verwaarloosd wordt..

Hebben jullie toevallig de gouden tip voor het verwijderen van de haren voordat ze de wasmachine ingaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 22:43 



 
Profiel   

Ja, de Excellent Grooming Brush! :j Daarmee haal je bijna alles eruit! https://www.agradi.nl/excellent-borstel ... JEEALw_wcB

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 22:49 



 
Profiel   

Ik gebruik deze altijd voor dekjes:
https://www.agradi.nl/waldhausen-dieren ... W5EALw_wcB

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 00:05 



 
Profiel   

MissyNr1 schreef
Mooie collecties komen voorbij! Bij mij staat de teller inmiddels op 25 hoewel ik merk dat ik vooral een paar favorieten gebruik en de rest een btje verwaarloosd wordt..

Hebben jullie toevallig de gouden tip voor het verwijderen van de haren voordat ze de wasmachine ingaan?


Ik ros er met de stofzuiger overheen, met alleen het handvat zegmaar, werkt als een tierelier

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 05:32 



 
Profiel   

https://www.bol.com/nl/nl/p/pluizenverw ... 149462878/ Zo’n ding :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 06:51 



 
Profiel   

Jacksie schreef
Ik gebruik deze altijd voor dekjes:
https://www.agradi.nl/waldhausen-dieren ... W5EALw_wcB


Heb ook deze maar dan van kramer, werkt als een tierelier, trouwens ook als rosborstel op paard zelf als ie verhaart :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 08:25 



 
Profiel   

Ik gebruik gewoon een afwasborstel :') de goedkoopste van de Action (die witte). Werkt top

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 08:29 



 
Profiel   

Jacksie schreef
Ik gebruik deze altijd voor dekjes:
https://www.agradi.nl/waldhausen-dieren ... W5EALw_wcB

Inderdaad deze! Ik gebruik hem voor dekjes maar ook om paard te ontharen, echt een ideaal ding is het :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 08:32 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Ja, de Excellent Grooming Brush! :j Daarmee haal je bijna alles eruit! https://www.agradi.nl/excellent-borstel ... JEEALw_wcB

Die heb ik en doet bij mij dus precies niks... Weet niet of ik hem verkeerd vasthoud ofs, maar hij doet dus niks...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 08:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 8 [ 179 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen