Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 43 van de 139 [ 3474 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 139  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

 
Profiel   

Hahaha zodra ik er weer op kan gaat ie er hier ook gewoon weer onder hoor, veel te mooi om in de kast te laten liggen! Gelukkig viel het mee bij jullie :)

Ik heb het bijpassende shirt inmiddels ook trouwens, eerste kledingstuk dat ik heb van ES. Valt heel mooi op maat en zit fijn, ben er heel blij mee!

Bedankt voor alle lieve berichtjes nog trouwens! <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 14:54 



 
Profiel   

Ik heb hem nog niet gebruikt, misschien dat mijn onderbuik ook al dacht doe maar niet :') Nee joh grapje!

Ik heb hier nu al n aantal keer vragen over bijpassende shirts voorbij zien komen. Nu heb ik mezelf even opgeofferd en een bestelling van €200,- bij Shein geplaatst _O- Met alleen maar shirtjes om te matchen bij PS en ES

Hij zal van de week wel binnen komen, dan maak ik even foto’s en voor de liefhebber een lijstje met artikelnummers :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 14:58 



 
Profiel   

DiscoDipp schreef
Ik heb hem nog niet gebruikt, misschien dat mijn onderbuik ook al dacht doe maar niet :') Nee joh grapje!

Ik heb hier nu al n aantal keer vragen over bijpassende shirts voorbij zien komen. Nu heb ik mezelf even opgeofferd en een bestelling van €200,- bij Shein geplaatst _O- Met alleen maar shirtjes om te matchen bij PS en ES

Hij zal van de week wel binnen komen, dan maak ik even foto’s en voor de liefhebber een lijstje met artikelnummers :)

Wat leuk. Verkoopt Shein kwaliteitskleding?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 15:00 



 
Profiel   

ik zou wat dekjes willen wegdoen, maar ik kan niet kiezen welke te houden
zo heb ik de ES royal classic - black golden - purple gold - golden brown

(verder zoiezo equito chilli pepper en Lemieux loire sienna te koop) dat had ik al besloten :o
ik vind ze allemaal super mooie kleuren, maar ook weer "gewoon".
heb weer zo een kronkel in mijn hoofd :+

uiteraard op mijn knapperd links in het venstertje :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 15:04 



 
Profiel   

Rizette schreef
DiscoDipp schreef
Ik heb hem nog niet gebruikt, misschien dat mijn onderbuik ook al dacht doe maar niet :') Nee joh grapje!

Ik heb hier nu al n aantal keer vragen over bijpassende shirts voorbij zien komen. Nu heb ik mezelf even opgeofferd en een bestelling van €200,- bij Shein geplaatst _O- Met alleen maar shirtjes om te matchen bij PS en ES

Hij zal van de week wel binnen komen, dan maak ik even foto’s en voor de liefhebber een lijstje met artikelnummers :)

Wat leuk. Verkoopt Shein kwaliteitskleding?


Uhm, nee :')
Wel enorm goedkoop, maar van de 10 shirts die ik laatst bestelde heb ik er 9 zo in de kliko gegooid :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 15:55 



 
Profiel   

Bielsje schreef
Rizette schreef
Wat leuk. Verkoopt Shein kwaliteitskleding?


Uhm, nee :')
Wel enorm goedkoop, maar van de 10 shirts die ik laatst bestelde heb ik er 9 zo in de kliko gegooid :Y)



Die ervaring heb ik dus helemaal niet, heb echt spullen waar ik al 2 jaar in rondloop.

Hoogstens met goedkope tshirts ofzo. Maar ik heb nu gewoon sportkleding besteld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 16:01 



 
Profiel   

Ben heel benieuwd Bielsje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 16:37 



 
Profiel   

DiscoDipp schreef
Bielsje schreef

Uhm, nee :')
Wel enorm goedkoop, maar van de 10 shirts die ik laatst bestelde heb ik er 9 zo in de kliko gegooid :Y)



Die ervaring heb ik dus helemaal niet, heb echt spullen waar ik al 2 jaar in rondloop.

Hoogstens met goedkope tshirts ofzo. Maar ik heb nu gewoon sportkleding besteld.


Het leek bij mij niets op de foto's, misschien had ik het wel jaren kunnen dragen maar liever niet :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 16:40 



 
Profiel   

Nouja goed ieder zijn ding. Ik ben niet zo materialistisch dus ik wacht even af wat ik binnen krijg. Zolang het maar lekker zit en matcht.

Hoop dat er iets tussen zit wat bij de Anemone past :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 16:46 



 
Profiel   

Normaal gesproken lees ik alleen mee. Nu heb ik wat te koop en dacht misschien het melden waard. PS of Sweden Wine set, dressuur dekje Ruffle en dressuur dekje Square maat cob. Beenbeschermers maat cob. Fijngebreide coltrui Tara kleur maat M.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 08:48 



 
Profiel   

Ik ga ook het een en ander weg doen.. mocht iemand nog opzoek zijn naar iets specifieks hit me up!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 10:38 



 
Profiel   

Heb je de hunter green corduroy? x sensibel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 11:32 



 
Profiel   

Hier ook interesse in de hunter green corduroy, mocht iemand die hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 11:43 



 
Profiel   

Mijn hunter green corduroy mag weg voor wie interes heb, je mag mij een pb sturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 12:32 



 
Profiel   

Hunter green corduroy (sowieso de corduroys) <3
Als ik mijn oranje vriend nog bij me had, wilde ik er wel een 2e exemplaar van.

Als iemand Bianca of Bonnie baselayers verkoopt (die met geborstelde, fleece-achtige binnenkant) in maat S, dan mag je me altijd een pb sturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 12:38 



 
Profiel   

Voor wie bijpassend korte mouwen shirt zoekt bij de Bordeaux van ES. Mondoni active shirt kleur Bordeaux. Heb deze van iemand hier op bokt gezien maar weet niet meer wie.

[ img ]

En bij ES Anemone, van Kingsland de purple flint lijkt veel op de anemone.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 12:40 



 
Profiel   

saltshaker23 schreef
Mijn hunter green corduroy mag weg voor wie interes heb, je mag mij een pb sturen.

Ik heb je een pb gestuurd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 12:41 



 
Profiel   

saltshaker23 schreef
Mijn hunter green corduroy mag weg voor wie interes heb, je mag mij een pb sturen.

Wacht in spanning.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 14:07 



 
Profiel   

Vriendin van mij heeft de Curdoroy hunter green en wil hem eventueel ook verkopen voor een goed bod. Stuur maar een pb bij interesse

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 14:30 



 
Profiel   

Ps of sweden juliette rij legging. Iemand ervaring mee?
Vallen ze op maat ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 20:58 



 
Profiel   

_Lorette_ schreef
Hunter green corduroy (sowieso de corduroys) <3
Als ik mijn oranje vriend nog bij me had, wilde ik er wel een 2e exemplaar van.

Als iemand Bianca of Bonnie baselayers verkoopt (die met geborstelde, fleece-achtige binnenkant) in maat S, dan mag je me altijd een pb sturen.


Die heb ik nog liggen in het donkerbruin, maat S. 1x gebruikt maar M past beter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 21:30 



 
Profiel   

saltshaker23 schreef
Mijn hunter green corduroy mag weg voor wie interes heb, je mag mij een pb sturen.

Je hebt een pb, eerste x blijkbaar niet verstuurd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 07:37 



 
Profiel   

Shirtje bij de bristol, 2 voor 15 euro past bij de bronze gold. :)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 11:08 



 
Profiel   

Is dat niet de Brick Orange? Bronze Gold heeft een gouden randje

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 11:31 



 
Profiel   

Marjo schreef
Is dat niet de Brick Orange? Bronze Gold heeft een gouden randje

Ik was al aan het twijfelen aan de naam, thanks!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 12:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 43 van de 139 [ 3474 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 139  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen