Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 540 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 537, 538, 539, 540, 541, 542, 543 ... 600  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met LeMieux #2!

 
Profiel   

Hier ook nog een fotodump voor de collectie zodat ik het makkelijker op de computer krijg, ze beginnen het zat te worden haha.

Palomino

[ img ]
Corn blue

[ img ]
Rioja
[ img ]
Fig
[ img ]
Dijon
[ img ]
Papaya
[ img ]
Sienna
[ img ]
Brown
[ img ]
Rhone petrol
[ img ]
Navy glace

Wildkleur vos

[ img ]
Navy glace
[ img ]
Rhone petrol
[ img ]
Brown
[ img ]
Sienna
[ img ]
Papaya
[ img ]
Fig
[ img ]
Rioja
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 22:33 



 
Profiel   

tammiebels schreef
Elvieraa schreef
Hierbij een gedeelte voor de kleurencollecties :)

fotocollectie bruin




[ [url=m/CDnfcL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mulberry spectrum loire


<3 <3 <3
Deze niet dubbel toevallig? :o


Als ik die dubbel had had ik hem je al lang gegund maar helaas niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 11:23 



 
Profiel   

Ik was benieuwd, hoe vallen de Vliegenmaskers van lemieux?
Genoeg ruimte voor een grote dikke voorpluk?( diegene met een gaatje daarvoor..)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 18:51 



 
Profiel   

Elvieraa schreef
tammiebels schreef


<3 <3 <3
Deze niet dubbel toevallig? :o


Als ik die dubbel had had ik hem je al lang gegund maar helaas niet



Haha, wel lief van je als het zo geweest was

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 18:54 



 
Profiel   

Muze schreef
Ik was benieuwd, hoe vallen de Vliegenmaskers van lemieux?
Genoeg ruimte voor een grote dikke voorpluk?( diegene met een gaatje daarvoor..)


Zitten echt goed bij veel verschillende paarden en blijven goed van de ogen staan. Ook als ze wat ouder worden. Gat past een dikke voorpluk doorheen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 18:57 



 
Profiel   

Dankjewel. Mijne zit meestal wat tussen cob en full in, kies ik een M?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 19:14 



 
Profiel   

Muze schreef
Dankjewel. Mijne zit meestal wat tussen cob en full in, kies ik een M?


Dan zou ik een M nemen, want die klittenbanden zijn best lang en je wilt niet dat die te los zit. Dan gaan de vliegen eronder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 19:19 



 
Profiel   

Mijn IJslander met een redelijke maat cob heeft ook een M vliegenmasker en die heeft nog wel wat ruimte over in het klittenband. Mijn warmbloed heeft maat een normale maat full en maat L en die heeft ook nog veel ruimte over.
Mijn IJslander zijn dikke voorpluk gaat wel wat recht staan van het gat maar past er prima door.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 19:20 



 
Profiel   

ik denk dat ik langzaam de overstap naar Lemieux terug ga maken ipv ES :j
Vind ze zoiezo fijn liggen :D

En dan al die leuke kleurtjes *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-23 08:38 



 
Profiel   

Ik vind juist dat een dikke voorpluk niet echt door het gat past. Het gat is te kort waardoor het voorste deel van de pluk een beetje krampachtig omhoog gaat staan. Lijkt me niet lekker zitten dus ik trek meestal maar de helft er doorheen, maar dat is wel priegelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-23 08:46 



 
Profiel   

Nou, ik kan mijn post van vanmorgen niet meer aanpassen, maar dit had ik er graag bij gezet: mijn nieuwe vliegenkap is weer stuk. 1 dag gedragen en weer volledig aan gort gescheurd langs de naden van het gaas. Al twee keer nu in een hele korte tijd..

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-23 10:04 



 
Profiel   

Celebi schreef
Nou, ik kan mijn post van vanmorgen niet meer aanpassen, maar dit had ik er graag bij gezet: mijn nieuwe vliegenkap is weer stuk. 1 dag gedragen en weer volledig aan gort gescheurd langs de naden van het gaas. Al twee keer nu in een hele korte tijd..

Kan er een ander paard aan trekken of denk je dat het niet ruim genoeg genaaid is geweest? Wel balen zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-23 10:50 



 
Profiel   

Ik denk inderdaad dat een van de jonge paarden dat ding elke keer van zijn hoofd scheurt.. Maar het is wel frappant dat het elke keer precies daar scheurt op exact dezelfde manier. Vorige keer was het hele elastiek plus de stof daar omheen ook mee gescheurd. Geen idee of dat nu weer gebeurd is, heb 'm zelf nog niet in m'n handen gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-23 11:19 



 
Profiel   

Voor de geïnteresseerden: Agradi heeft de nieuwe suedes in de aanbieding (20%).



Laatst bijgewerkt door Coby op 22-07-23 15:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Niet werkende code verwijderd na overleg.


Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-23 17:49 



 
Profiel   

Dank voor de tip!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-23 22:26 



 
Profiel   

Lemieux biedt een volledig onnozel product aan:

[ img ]

Mag je paard alleen maar mooi mee zijn, maar wil je het paard vastbinden, moet je echt even een ander halster pakken :list:

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-23 08:58 



 
Profiel   

Dat is door mogelijke schade bij hangen, net zoals de monty roberts halsters en touwhalsters is het onverstandig en mogelijk schadelijk om je paard mee vast te zetten of zonder toezicht te laten.

Ik ben het met je eens dat het nutteloos is, want als je je paard fatsoenlijk opvoed heb je zo'n hulpmiddel niet nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-23 09:02 



 
Profiel   

Een halster waarmee je een paard niet kunt vastzetten, is eigenlijk gewoon geen halster.
Dat heeft niets met opvoeding te maken. Het is gewoon een dom product.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-23 09:39 



 
Profiel   

Ik heb wel een touwhalster, ik vind het wel fijn bijvoorbeeld bij trailerladen, want hij heeft daar soms een andere visie over :+ Maar ik heb er dan een gewoon halster eroverheen om hem vast te binden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-23 09:45 



 
Profiel   

Ik gebruik ook touwhalsters hoor, was geen commentaar daarop :') . Maar dit is dan zo'n half half versie vind ik persoonlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-23 09:56 



 
Profiel   

Ik vind touwhalsters ondingen. Geven heftige snijwonden en irritatie. Het is een hele rage geweest onder kinderen om ze zelf te maken omdat het touw te krijgen is in allerlei leuke kleurtjes dus dan hadden ze voor weinig geld veel halsters. En laat dat nu net de groep zijn die de gevolgen van het gebruik van een touwhalster niet overziet. Ik vind het top dat Lemieux dit vermeldt. Heel veel websites verkopen ze zonder waarschuwing.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-23 10:51 



 
Profiel   

Ik vind het wel goed dat ze het erbij vermelden! Ik gok dat er behoorlijk wat mensen zijn die dit niet wisten en het kopen om het paard er wel mee vast te zetten, dus in theorie kan dit best wat verkopen kosten

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-23 10:54 



 
Profiel   

Rizette schreef
Ik vind touwhalsters ondingen. Geven heftige snijwonden en irritatie. Het is een hele rage geweest onder kinderen om ze zelf te maken omdat het touw te krijgen is in allerlei leuke kleurtjes dus dan hadden ze voor weinig geld veel halsters. En laat dat nu net de groep zijn die de gevolgen van het gebruik van een touwhalster niet overziet. Ik vind het top dat Lemieux dit vermeldt. Heel veel websites verkopen ze zonder waarschuwing.


Voor grondwerk gebruik ik ze anders graag, kan heel subtiel zijn in een “hulp” via het touw (bijv. lichte beweging voor achterwaarts). Ook voor het trailerladen handig, zo heb ik mijn merrie weer prettig kunnen laden.

Wel goed dat ze waarschuwen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-23 11:06 



 
Profiel   

Nog beter: niet op de markt brengen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-23 11:45 



 
Profiel   

Dees schreef
Nog beter: niet op de markt brengen :)


Opzich is het een mooi halster! Zijn genoeg mensen die een traininghalster hebben of een halster met een hengstenketting onder of over de neus heen doen. Dan vind ik deze er wel mooi en vriendelijk uit zien! Mooi kopstuk etc. Geloof dat hier echt wel markt voor is, anders breng je het niet uit
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-23 12:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 540 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 537, 538, 539, 540, 541, 542, 543 ... 600  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen