Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 189 van de 202 [ 5039 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192 ... 202  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Profiel   

Texas02 schreef
Wie nog een frontriem bij de Orchid Bloom zoekt, de Montar Amethyst Plum is echt een perfecte match! <3

[ [url=m/i0qACh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PLkQnc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vfRhAz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MKCmDW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw heel mooi
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-24 10:08 

Profiel   

Is er hier toevallig iemand die zijn ES Matt Harnacke wil verkopen voor een eerlijke prijs?

[ img ]

En heeft iemand foto's van dit dekje op haar paard? Ik ben er echt zo verliefd op! Kunnen jullie me meer over dit dekje vertellen? Welk jaar kwam hij uit en is het dezelfde basis kleur als 1 van de andere dekjes? Als iemand vergeljkingsfotos heeft zijn die ook zeer welkom! :~

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-24 10:49 

Profiel   

DinkeyGirl schreef
Is er hier toevallig iemand die zijn ES Matt Harnacke wil verkopen voor een eerlijke prijs?

[ [url=m/m0KcQF.jpg]Afbeelding[/url] ]

En heeft iemand foto's van dit dekje op haar paard? Ik ben er echt zo verliefd op! Kunnen jullie me meer over dit dekje vertellen? Welk jaar kwam hij uit en is het dezelfde basis kleur als 1 van de andere dekjes? Als iemand vergeljkingsfotos heeft zijn die ook zeer welkom! :~

mijn collectie blauw bij elkaar :) De mat H is links bovenaan
[ img ]

en te paard, de mijne mag eventueel wel weg maar dat is niet voor een weggeefprijs aangezien ik hem maar 1 keer heb gebruikt :=
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-24 12:25 

Profiel   

Farjen schreef
DinkeyGirl schreef

[ [url=m/m0KcQF.jpg]Afbeelding[/url] ]

mijn collectie blauw bij elkaar :) De mat H is links bovenaan
[ [url=m/czQznH.jpg]Afbeelding[/url] ]

en te paard, de mijne mag eventueel wel weg maar dat is niet voor een weggeefprijs aangezien ik hem maar 1 keer heb gebruikt :=
[ [url=m/MR6wAm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik doe je een PB! En welke is dat rechts onder, de neptuna?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-24 12:28 

Profiel   

Van de ES matt Harnacke heb ik altijd nog spijt dat ik die niet gekocht heb destijds.....
Her en der wel een keer aangeboden gekregen, maar voor de prijs dat ik denk.... laat maar, ik kan ook wel leven zonder :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-24 15:46 

Profiel   

Ik had bij kramer de beschermers besteld in de kleur Lila bij het lilac dekje van Ps of sweden, passen er top bij, matcht in het echt nog beter dan op de foto <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-24 16:15 

Profiel   

De Orchid Bloom mocht er vandaag op <3

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-24 21:46 

Profiel   

Zertab schreef
Iemand interesse in de PS pistachio? Zit nieuw in de verpakking met prijskaartje er nog aan. Ivm beëindigen paardensport te koop. Stuur maar pb bij interesse :)

Is dat met een witte rand?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-24 22:19 

Profiel   

[ img ]

Niet de meest duidelijke foto, maar ben echt heel blij met de rusty brown

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-24 08:26 

Profiel   

Orchid Bloom staat super mooi! Ik heb m ook liggen maar nog niet er op gehad

Rusty Brown vind ik zo ook erg mooi.

Hier van de week voor het eerst er op *\o/*
Met de Brick Orange

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-24 08:35 

Profiel   

Rusty Brown ziet er heel mooi uit op zwart!

Gaaf, Milka! Veel rijplezier gewenst! En de Brick Orange staat goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-24 11:40 

Profiel   

Ik verkoop mijn Crystal Merlot Gold, mocht iemand geïnformeerd zijn, hij kan zaterdag nog ongevouwen verzonden worden en uiterlijk zondag gevouwen. Daarna ben ik 3 weekjes weg, dan wil ik hem gerust voor iemand reserveren maar dan wordt hij begin september pas verzonden. Hij ziet er keurig uit, netjes in plastic bewaard ook en net (professioneel) gewassen. Hij mag weg voor €55 exclusief verzendkosten.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

En we hebben vandaag gereden met de Midnight Blue en de nieuwe frontriem van Dutch Bling die er heel gaaf bij staat <3

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-24 21:28 

Profiel   

Hier woensdag met de Jade gereden <3
[ img ]

En gisteren kwam mijn neptuna binnen. Ik ben verliefd! Het was een goede keus om de mirage blue terug te sturen, hij is echt dezelfde tint als de christmas teal. De neptuna is toch echt donkerder. Voor ik hem straks op de bus doe heb ik nog even snel een vergelijkingsfoto gemaakt!
Links de ocean, midden de mirage blue en rechts de neptuna (die hier heel donker lijkt maar buiten is hij veel lichter).
[ img ]
Links de neptuna en rechts de mirage blue.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-24 10:35 

Profiel   

De Neptuna blijft gaaf hoor! En de Ocean ook! <3 Die had ik van de week bijna wel besteld _O- Maar ik denk dat hij te veel op mijn dekje van Kramer lijkt, of zou dat meevallen? Die is echt felblauw, en als ik de foto's van google van de Ocean erbij pak lijkt die ongeveer net zo.

Ocean:
[ img ]

Mijn dekje van Kramer:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-24 16:17 

Profiel   

Texas02 schreef
De Neptuna blijft gaaf hoor! En de Ocean ook! <3 Die had ik van de week bijna wel besteld _O- Maar ik denk dat hij te veel op mijn dekje van Kramer lijkt, of zou dat meevallen? Die is echt felblauw, en als ik de foto's van google van de Ocean erbij pak lijkt die ongeveer net zo.

Ocean:
[ [url=m/CzK4Qe.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn dekje van Kramer:
[ [url=m/Sr7hQn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hahaha geweldig, toch wel! _O-

Nee de ocean is heel anders. De ocean is zoals op de promo foto's van de mirage blue :')

De ocean is donkerder en blauwer dan je dekje van Kramer. De kleur zie je het beste op die eerste vergelijkingsfoto die ik postte:

[ img ]

Ik vind hem ook een beetje petrol achtig, het is echt een super gave kleur! :~ Het enige nadeel is dat ik er geen shirt bij weet :D

Ik ben echt benieuwd als ik straks de MH heb naar een vergelijkingsfoto van de Ocean, Jade en MH! Ik denk dat die MH haar zo sjiek zal staan met die grijze bies! Daardoor denk ik die dark bordeaux zou misschien toch ook wel heel gaaf zijn O:) Heeft iemand daar een foto van op een valk, haflinger of lichte vos?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-24 21:52 

Profiel   

Oke wat staat er mooi en wat staat er absoluut niet mooi op een palomino?

#luxeprobleem

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-24 22:11 

Profiel   

Audesta schreef

#luxeprobleem

Geel? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-24 22:16 

Profiel   

:')

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-24 22:16 

Profiel   

Op palomino staat echt best veel mooi hoor.. Geel zou ik dus echt niet doen, maar verder.. Oranje is ook een twijfelgeval misschien..

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-24 22:33 

Profiel   

DinkeyGirl schreef
Texas02 schreef

Ocean:
[ [url=m/CzK4Qe.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn dekje van Kramer:
[ [url=m/Sr7hQn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hahaha geweldig, toch wel! _O-

Nee de ocean is heel anders. De ocean is zoals op de promo foto's van de mirage blue :')

De ocean is donkerder en blauwer dan je dekje van Kramer. De kleur zie je het beste op die eerste vergelijkingsfoto die ik postte:

[ [url=m/1spFuT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind hem ook een beetje petrol achtig, het is echt een super gave kleur! :~ Het enige nadeel is dat ik er geen shirt bij weet :D

Ik ben echt benieuwd als ik straks de MH heb naar een vergelijkingsfoto van de Ocean, Jade en MH! Ik denk dat die MH haar zo sjiek zal staan met die grijze bies! Daardoor denk ik die dark bordeaux zou misschien toch ook wel heel gaaf zijn O:) Heeft iemand daar een foto van op een valk, haflinger of lichte vos?

Als hij die kleur is, lijkt hij denk ik toch te veel op de Monaco Blue. Dan doe ik die toch sowieso maar niet :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-24 22:34 

Profiel   

Texas02 schreef
Als hij die kleur is, lijkt hij denk ik toch te veel op de Monaco Blue. Dan doe ik die toch sowieso maar niet :+

Hij is veel lichter dan de monaco blue, want die is dezelfde tint als de neptuna. Dat kon je zien op die vergelijkingsfotos met die 3 dekjes van neptuna, mirage blue en ocean.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-24 22:37 

Profiel   

Ja vooral bruin tuig wordt echt kwijlen maar ik ben qua dekjes een beetje aan het kijken wat ik ga wisselen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-24 22:41 

Profiel   

Royal Classic. Donkerblauw wordt langzaam een van m’n favorieten op hem <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-24 08:09 

Profiel   

Audesta schreef

#luxeprobleem

In het lemieux topic staat in de openingspost een schema met allerlei kleuren dekjes op een palomino! Helpt niet direct voor PS of ES maar dan zie je wel welke tinten wel en niet kunnen op een palomino?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-24 10:15 

Profiel   

Oh thanks voor de tip!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-24 11:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 189 van de 202 [ 5039 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192 ... 202  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen