Forums » Over Paarden » [HAR] Harnachement |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 72 van de 75 [ 1857 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 Volgende |
|
Plaats een nieuw onderwerp |
Ervaringen met Lemieux #3! |
---|
xZiva_ | |
Vind die azure wel heel mooi zo
|
Laatste bericht |
Geplaatst: 09-09-24 08:23 |
mooney | |
Zo op de foto lijkt het eerder de mint, maar dat kan liggen aan de kleuren van de foto. Ze lijken allemaal anders dan ze er hier in het echt uit zien
|
Geplaatst: 09-09-24 08:33 |
maybelle_be | |
mooney schreef Zo op de foto lijkt het eerder de mint, maar dat kan liggen aan de kleuren van de foto. Ze lijken allemaal anders dan ze er hier in het echt uit zien Inderdaad, zo moeijlijk om goed vast te leggen op foto. Glacier ziet er ook veel mooier uit dan het op foto toont... Zonnig moment afwachten |
Geplaatst: 09-09-24 09:06 |
mooney | |
Loire liefhebbers, ik heb even hulp nodig Ik ben de bingokaarten loire aan het updaten, nu ben ik in de war. Zijn er twee soorten grijs? Want ik kan de twilight grey vinden maar die heeft een donkere rand en ik heb in de bingokaarten ook een grijs zitten met een lichte (beige?) rand, is dat de gewone grey of een speciale editie? Ik kan hem zo snel niet terug vinden en ik wil graag de goede naam erbij hebben.
|
Geplaatst: 09-09-24 14:01 |
xRoossie95 | |
Is dat niet die bruinige met roze bies? Ik kom ook niet meer op de naam - help
|
Geplaatst: 09-09-24 14:18 |
maybelle_be | |
xRoossie95 schreef Is dat niet die bruinige met roze bies? Ik kom ook niet meer op de naam - help Truffle? |
Geplaatst: 09-09-24 14:42 |
maybelle_be | |
mooney schreef Loire liefhebbers, ik heb even hulp nodig Ik ben de bingokaarten loire aan het updaten, nu ben ik in de war. Zijn er twee soorten grijs? Want ik kan de twilight grey vinden maar die heeft een donkere rand en ik heb in de bingokaarten ook een grijs zitten met een lichte (beige?) rand, is dat de gewone grey of een speciale editie? Ik kan hem zo snel niet terug vinden en ik wil graag de goede naam erbij hebben. Is dat niet gewoon de Grey? https://hypostore.nl/lemieux-loire-dekje-grijs.html https://saddlesnthings.com/products/lem ... c-grey-m-l |
Geplaatst: 09-09-24 14:47 |
mooney | |
Ah ja, dat lijkt de gewone grey, de rest heeft niet zo'n net ander randje. Dankjewel, kan ik weer verder Moet ook even kijken hoe ik ze makkelijker kan delen wanneer ze weer geupload zijn. Het zijn ondertussen met de nieuwe collecties er weer bij (en dus alle kleuren erin) meer dan 100 kaarten
|
Geplaatst: 09-09-24 17:03 |
Waidida | |
Ik heb een vraagje voor jullie, zijn hier mensen met het kudos borsttuig? Zijn jullie hier tevreden over? Willen jullie eventueel een foto sturen van hoe het op je paard staat? Ik krijg moeilijk hoogte van of het heel groot, breed en zwaar oogt of net niet. Iemand hier toevallig met de kleur havanna die me iets meer kan vertellen over de kleur?
|
Geplaatst: 10-09-24 10:38 |
Capriootje | |
Waidida schreef Ik heb een vraagje voor jullie, zijn hier mensen met het kudos borsttuig? Zijn jullie hier tevreden over? Willen jullie eventueel een foto sturen van hoe het op je paard staat? Ik krijg moeilijk hoogte van of het heel groot, breed en zwaar oogt of net niet. Iemand hier toevallig met de kleur havanna die me iets meer kan vertellen over de kleur? Ik heb niet het borsttuig maar wel de martingaal, weet niet of je daar ook iets aan hebt voor het leer en de kleur? Ik ben er wel heel blij mee. Clipjes zijn handig om snel aan de teugels te kunnen maken zonder de teugels los te halen, ideaal met een 4 jarige op ander terrein Verder is het mooi leer vind ik, en ik ben best verwend |
Geplaatst: 10-09-24 11:47 |
Waidida | |
Capriootje schreef Waidida schreef Ik heb een vraagje voor jullie, zijn hier mensen met het kudos borsttuig? Zijn jullie hier tevreden over? Willen jullie eventueel een foto sturen van hoe het op je paard staat? Ik krijg moeilijk hoogte van of het heel groot, breed en zwaar oogt of net niet. Iemand hier toevallig met de kleur havanna die me iets meer kan vertellen over de kleur? Ik heb niet het borsttuig maar wel de martingaal, weet niet of je daar ook iets aan hebt voor het leer en de kleur? Ik ben er wel heel blij mee. Clipjes zijn handig om snel aan de teugels te kunnen maken zonder de teugels los te halen, ideaal met een 4 jarige op ander terrein Verder is het mooi leer vind ik, en ik ben best verwend Ja ik twijfelde nog tussen de 2, dus ik heb zeker interesse in een foto! |
Geplaatst: 10-09-24 12:18 |
Capriootje | |
Ik heb blijkbaar wat minder foto's dan ik dacht maar kan er altijd nog wat maken als je dat wil hoor
Hier een foto na het rijden, tijdens het rijden zit hij mooi aangesloten tussen de voorbenen. Te strak vind ik ook niet fijn. |
Geplaatst: 10-09-24 12:22 |
Waidida | |
Capriootje schreef Ik heb blijkbaar wat minder foto's dan ik dacht maar kan er altijd nog wat maken als je dat wil hoor Hier een foto na het rijden, tijdens het rijden zit hij mooi aangesloten tussen de voorbenen. Te strak vind ik ook niet fijn. [ Afbeelding ] Dankje Capriootje, deze vind ik net wat te fijn voor mijn nogal brede merrie |
Geplaatst: 10-09-24 12:33 |
Contemplate | |
Heeft iemand ervaring met hoe de oornetjes van Lemieux vallen? Is de maat van het hoofdstel een goede graadmeter?
|
Geplaatst: 11-09-24 21:35 |
Saaams | |
Mijn grote D pony draagt de maat M. Past perfect.
|
Geplaatst: 11-09-24 22:08 |
roxiie | |
Contemplate schreef Heeft iemand ervaring met hoe de oornetjes van Lemieux vallen? Is de maat van het hoofdstel een goede graadmeter? Mijn beide paarden dragen een cob hoofdstel en dragen L netjes van Lemieux. Dus dat zou bij mij geen graadmeter zijn. |
Geplaatst: 11-09-24 22:26 |
MariekeS_ | |
Ik heb ook een L oornetje icm Cob hoofdstel. Vaak zijn bij L oornetjes de oren veel te lang en dat valt bij deze mee.
Excuse the mismatch |
Geplaatst: 12-09-24 08:52 |
Celebi | |
Deze foto is een misdrijf
|
Geplaatst: 12-09-24 08:54 |
Mariska_vD | |
Heeft iemand ervaring met de LeMieux Waterdichte Lichtgewicht Jas Amelie?
Ik ben opzoek naar een lange jas voor de winter die goed waterdicht is. Ik ben zelf erg lang dus een jas vinden die bij de mouwen ook lang genoeg is, is vaan een uitdaging. |
Geplaatst: 12-09-24 09:08 |
MariekeS_ | |
Celebi schreef Deze foto is een misdrijf I know |
Geplaatst: 12-09-24 09:19 |
Rizette | |
Mariska_vD schreef Heeft iemand ervaring met de LeMieux Waterdichte Lichtgewicht Jas Amelie? Ik ben opzoek naar een lange jas voor de winter die goed waterdicht is. Ik ben zelf erg lang dus een jas vinden die bij de mouwen ook lang genoeg is, is vaan een uitdaging. Ik zag een review waar de mouwen kort genoemd werden. Een gewaarschuwd mens ...... Ook zag ik een foto waar de jas niet over de benen viel maar schuin naar achteren omdat er niet voldoende ruimte was in het tussenstuk achter om over de benen te vallen. Dan worden de bovenbenen nog nat. Wel een mooie jas om te zien. |
Geplaatst: 12-09-24 11:22 |
Contemplate | |
MariekeS_ schreef Celebi schreef Deze foto is een misdrijf I know Haha fantastisch! Bedankt voor de info, ook de andere bokkers. Dan bestel ik maar een L en XL en dan kijk ik wel even wat past. |
Geplaatst: 12-09-24 12:34 |
Granoek | |
Gezwicht voor de Sienna
Nu kunnen we matchy gaan rijden haha |
Geplaatst: 12-09-24 17:03 |
pantarhei | |
Mariska_vD schreef Heeft iemand ervaring met de LeMieux Waterdichte Lichtgewicht Jas Amelie? Ik ben opzoek naar een lange jas voor de winter die goed waterdicht is. Ik ben zelf erg lang dus een jas vinden die bij de mouwen ook lang genoeg is, is vaan een uitdaging. Loesdau in Duitsland heeft ook aardige regenjassen en die van kramer vallen qua mouwlengte ook goed voor lange armen |
Geplaatst: 12-09-24 17:08 |
upendo | |
Lemieux dekje full
€ 15,00 https://link.marktplaats.nl/m2157964714 ... ialbuttons Kwam 'm tegen, misschien leuk voor iemand hier. |
Omhoog |
Geplaatst: 14-09-24 13:59 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 72 van de 75 [ 1857 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Over Paarden » [HAR] Harnachement |
Inloggen |