Forums » Over Paarden » [HAR] Harnachement |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 200 van de 212 [ 5286 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203 ... 212 Volgende |
|
Plaats een nieuw onderwerp |
PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!! |
---|
Zertab | |
Die plum is heel gaaf!
Stiekeme meelezer nog. Even geen paard om te rijden, fingers crossed dat mijn nieuwe verzorgpaardje weer zuiver gaat lopen! |
Laatste bericht |
Geplaatst: 08-09-24 19:16 |
DinkeyGirl | |
Heeft iemand toevallig een vergelijkingsfoto van de PSoS pink en de Anemone?
|
Geplaatst: 08-09-24 19:51 |
Maritelisab | |
Heel mooi de Anemone en Golden
Die nieuwe van ES komt dacht ik de 19e uit. Hier vandaag de Striking Valley op gehad. |
Geplaatst: 08-09-24 21:42 |
DinkeyGirl | |
Ik zit te kijken naar de endless glow. Ik zag hem eerst op MP en toen leek hij wel oud roze. Dus ik zocht hem op en op de site van ES en bv hypostore ziet hij er heel bruin uit. Heb op Bokt gezocht in oude topics naar voorbeeldfoto's en dan vind ik hem weer meer bordeaux. Heb net een filmpje gevonden op YouTube, weet niet of ik die hier kan delen maar dan lijkt hij weer n beetje op de New maroon?
Wat vinden jullie? https://youtube.com/shorts/lFaE-d3QF7c? ... 7v7j9xlM_A |
Geplaatst: 09-09-24 10:44 |
DinkeyGirl | |
En hoe zie je het verschil tussen de wild rose en dark bordeaux als je ze niet naast elkaar ziet? Ik weet dat de dark bordeaux donkerder is met 2 donkere biezen. En de wild rose met 1 lichtere en 1 donkere bies. Maar marktplaats foto's vertekenen zo!
Welke is dit? |
Geplaatst: 09-09-24 11:18 |
KirstenHorse | |
DinkeyGirl schreef En hoe zie je het verschil tussen de wild rose en dark bordeaux als je ze niet naast elkaar ziet? Ik weet dat de dark bordeaux donkerder is met 2 donkere biezen. En de wild rose met 1 lichtere en 1 donkere bies. Maar marktplaats foto's vertekenen zo! Welke is dit? [ Afbeelding ] Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Ik heb een verkoper gevraagd welke van de twee het is en hij/zij ‘denkt’ dat het de dark bordeaux is Dat risico durf ik niet te nemen.. |
Geplaatst: 09-09-24 11:46 |
MyWishMax | |
Stal_Fiore schreef Ps of Sweden nieuwe kleuren Lava Grey [ Afbeelding ] Dark Ivory [ Afbeelding ] Plum [ Afbeelding ] Midnight Green [ Afbeelding ] Vintage Green [ Afbeelding ] De ivory en vintage green zijn echt prachtig Als die nou ooit in de horselet komen haha |
Geplaatst: 09-09-24 11:49 |
Maritelisab | |
DinkeyGirl schreef Ik zit te kijken naar de endless glow. Ik zag hem eerst op MP en toen leek hij wel oud roze. Dus ik zocht hem op en op de site van ES en bv hypostore ziet hij er heel bruin uit. Heb op Bokt gezocht in oude topics naar voorbeeldfoto's en dan vind ik hem weer meer bordeaux. Heb net een filmpje gevonden op YouTube, weet niet of ik die hier kan delen maar dan lijkt hij weer n beetje op de New maroon? Wat vinden jullie? https://youtube.com/shorts/lFaE-d3QF7c? ... 7v7j9xlM_A Naar mijn idee is Endless Glow wel echt bruiner dan in het filmpje. Ik heb de New Maroon ook liggen. Kan ze wel even naast elkaar leggen. |
Geplaatst: 09-09-24 13:15 |
DinkeyGirl | |
Maritelisab schreef DinkeyGirl schreef Ik zit te kijken naar de endless glow. Ik zag hem eerst op MP en toen leek hij wel oud roze. Dus ik zocht hem op en op de site van ES en bv hypostore ziet hij er heel bruin uit. Heb op Bokt gezocht in oude topics naar voorbeeldfoto's en dan vind ik hem weer meer bordeaux. Heb net een filmpje gevonden op YouTube, weet niet of ik die hier kan delen maar dan lijkt hij weer n beetje op de New maroon? Wat vinden jullie? https://youtube.com/shorts/lFaE-d3QF7c? ... 7v7j9xlM_A Naar mijn idee is Endless Glow wel echt bruiner dan in het filmpje. Ik heb de New Maroon ook liggen. Kan ze wel even naast elkaar leggen. Ja dat zou super zijn! Is ook weer zo'n cameleon kleur. Als hij bruiner is bij bepaalde lichtinval vind ik hem persoonlijk minder mooi als wanneer hij bordeaux-achtig of oud roze is! Alvast heel erg bedankt! |
Geplaatst: 09-09-24 13:45 |
Maritelisab | |
Erg lastige kleur..
Buiten in zonlicht: Binnen met licht van buiten: TL-verlichting Ik vind hem qua kleur wel echt meer richting het bruine ipv rode. |
Geplaatst: 09-09-24 14:34 |
ivy_power89 | |
Stalgenoot heeft deze kleur en die is echt bruin/rood.
|
Geplaatst: 09-09-24 14:59 |
DinkeyGirl | |
Maritelisab schreef Erg lastige kleur.. Buiten in zonlicht: [ Afbeelding ] Binnen met licht van buiten: [ Afbeelding ] TL-verlichting [ Afbeelding ] Ik vind hem qua kleur wel echt meer richting het bruine ipv rode. Heel erg bedankt! Op die bovenste 2 foto's vind ik hem echt weer super mooi en meer oud roze dan bruin. En dat vind ik wel echt heel erg mooi! Na ja er staan er momenteel toch geen te koop. Ik had gereageerd op 1 op MP maar voordat ik om een foto van de andere kant kon vragen was hij al verkocht, ook al had ik als eerste gereageerd. Vind dat echt niet netjes, als je met iemand in gesprek/onderhandeling bent. Maar ja volgende keer beter. Klopt het dat dit dekje nieuw ook 69.00 was net als de Aurora blues? Ik denk dat ik eerst maar mn zinnen zet op een anemone en amalfi coast (maar eigenlijk moest ik even stoppen) |
Geplaatst: 09-09-24 18:25 |
Texas02 | |
DinkeyGirl schreef En hoe zie je het verschil tussen de wild rose en dark bordeaux als je ze niet naast elkaar ziet? Ik weet dat de dark bordeaux donkerder is met 2 donkere biezen. En de wild rose met 1 lichtere en 1 donkere bies. Maar marktplaats foto's vertekenen zo! Welke is dit? [ Afbeelding ] Volgens mij is dit de Wild Rose, hij lijkt me te licht voor Dark Bordeaux. Maar dat is moeilijk beoordelen zo.. |
Geplaatst: 09-09-24 18:40 |
DinkeyGirl | |
Kijk wat ik net nog op pinterest heb gevonden:
|
Geplaatst: 09-09-24 20:52 |
DinkeyGirl | |
Texas02 schreef DinkeyGirl schreef En hoe zie je het verschil tussen de wild rose en dark bordeaux als je ze niet naast elkaar ziet? Ik weet dat de dark bordeaux donkerder is met 2 donkere biezen. En de wild rose met 1 lichtere en 1 donkere bies. Maar marktplaats foto's vertekenen zo! Welke is dit? [ Afbeelding ] Volgens mij is dit de Wild Rose, hij lijkt me te licht voor Dark Bordeaux. Maar dat is moeilijk beoordelen zo.. Ja het was de wild rose, want ze zei dat de dark bordeaux nog niet uit was toen ze het dekje kocht. |
Geplaatst: 09-09-24 20:53 |
Stal_Fiore | |
DinkeyGirl schreef En hoe zie je het verschil tussen de wild rose en dark bordeaux als je ze niet naast elkaar ziet? Ik weet dat de dark bordeaux donkerder is met 2 donkere biezen. En de wild rose met 1 lichtere en 1 donkere bies. Maar marktplaats foto's vertekenen zo! Welke is dit? [ Afbeelding ] Ik zou zeggen dat dit de wild Rose is. Hij is te roze. |
Geplaatst: 09-09-24 21:39 |
Blacky94 | |
De Endless Glow is idd echt bruin. Ik heb het shirtje zelf bij de Mahogany Glimmer, dus echt bruin en niet roze/rood.
|
Geplaatst: 09-09-24 21:49 |
Keebish | |
Ik heb zelf ook de Endless Glow en ik snap je verwarring, Dinkeygirl. Op een fotoshoot ermee leek ‘t soms net oud roze, maar ik kan je verzekeren het is echt bruin 90% van de tijd. Ik kan je wel wat eigen foto’s sturen, maar dan moet je me even PB’en
En ‘t klopt dat deze inderdaad ook 69,- was, net als de Aurora Blues. Volgens mij heeft ES die “goedkopere” lijn uitgebracht, zodat ook de arme sloebers onder ons kon genieten van ES |
Geplaatst: 10-09-24 07:25 |
Texas02 | |
Wat ik mij wel al heel lang afvraag, is waarom Ruitergoed de Aurora voor €89,95 aanbiedt terwijl hij toch echt een stuk goedkoper te krijgen is. Kan me niet voorstellen dat hij daar verkoopt voor die prijs.
|
Geplaatst: 10-09-24 07:39 |
kimwilliam | |
mocht iemand eventueel afstand willen doen voor de Deep Tuscany in full dressuur hoor ik het heel graag, ben namelijk opzoek naar 1
|
Geplaatst: 10-09-24 11:06 |
Milka | |
Ik vind de Endless Glow echt super chique staan op een valkje, dus ook al een tijdje op zoek naar eentje. Maar inderdaad wat jij zegt Dinkeygirl, niet netjes
Amalfi Coast staat hier ook nog op mijn wishlist |
Geplaatst: 10-09-24 15:06 |
Texas02 | |
De Deep Tuscany is niet te koop, wel mee gereden vandaag Passend bij het herfstweer een herfstkleur erop Maar hij is echt heel mooi..
|
Geplaatst: 10-09-24 22:00 |
Keebish | |
Texas02 schreef De Deep Tuscany is niet te koop, wel mee gereden vandaag Passend bij het herfstweer een herfstkleur erop Maar hij is echt heel mooi.. [ Afbeelding ] [ Afbeelding ] Oh wauw! |
Geplaatst: 10-09-24 22:12 |
Stal_Fiore | |
Mijn deep Tuscany mag denk ik wel weg
|
Geplaatst: 10-09-24 22:17 |
kimwilliam | |
Stal_Fiore schreef Mijn deep Tuscany mag denk ik wel weg ik heb je een pb gestuurd! |
Omhoog |
Geplaatst: 11-09-24 09:16 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 200 van de 212 [ 5286 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203 ... 212 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Over Paarden » [HAR] Harnachement |
Inloggen |