Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 202 van de 211 [ 5258 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205 ... 211  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Profiel   

Gefeliciteerd!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-24 11:02 

Profiel   

Anneloes___M schreef
kimwilliam schreef
mocht iemand eventueel afstand willen doen voor de Deep Tuscany in full dressuur hoor ik het heel graag, ben namelijk opzoek naar 1 :D :D

Mocht je nog niet voorzien zijn mag je pb sturen! :D

Same here! Baal er supererg van dat ik hem toen niet heb gekocht :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-24 11:06 

Profiel   

Texas02 schreef
Vandaag is mijn topper 7 jaar bij mij *\o/* Gevierd met een buitenrit met het ES Total Eclipse halster (en Equito Peppermint dekje, ik weet het heel fout _O- ) <3 Ook na 7 jaar elke dag weer zo blij met deze topper <3

[ Afbeelding ]

Happy gotcha day Texas! *\o/*

Van Equito vind ik dat bordeaux dekje met navy bies ook echt super sjiek trouwens!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-24 11:08 

Profiel   

Maritelisab schreef
De Anemone is echt een andere kleur dan de Lavender.
Ik heb ze beide hangen, kan morgen vergelijk foto's voor je maken :)

Heb je misschien nog tijd gehad om deze foto te maken? O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-24 11:10 

Profiel   

Ik vind equito sowieso fijne dekjes!
Kwaliteit is echt heel goed, jammer dat het merk stil ligt

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-24 11:25 

Profiel   

Heeft iemand een ‘purple’ tint dekje op een (donkere) vos?

Ik die nieuwe paarse van ES erg mooi, maar twijfels of dat wel op een vos kan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-24 11:52 

Profiel   

Gefeliciteerd Texas!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-24 15:07 

Profiel   

roxiie schreef

Ik heb de fig van Lemieux, ik denk dat die wel in de buurt komt qua tint van die nieuwe?
[ img ]

Verder alleen de orchid Bloom, maar die is veel lichter natuurlijk :)
[ img ]

Door die "gotcha-day" van Texas, besef ik nu dat ik mijn paard morgen 4 jaar heb :D
Van mijn oudje weet ik de dag niet meer, enkel dat ik hem al 20 jaar heb :+

Ivy_power, op een zwarte past inderdaad alles!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-24 15:28 

Profiel   

Dank jullie wel! :) *\o/*

Jij ook gefeliciteerd Farjen!

Dinkeygirl, als je de Equito Black Cherry bedoelt, die is echt prachtig (die heb ik ook _O- ) maar met zwarte rand.

Equito is inderdaad ook fijn, ze zeggen wel dat er weer nieuwe kleuren komen. Maar geen idee wanneer.

Zie af en toe wat voorbij komen van de nieuwe ES, die vind ik ook gaaf hoor. Maar ik moet echt eerst een vergelijking zien met de Purple Gold.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-24 17:14 

Profiel   

Farjen schreef
roxiie schreef

Ik heb de fig van Lemieux, ik denk dat die wel in de buurt komt qua tint van die nieuwe?
[ Afbeelding ]

Verder alleen de orchid Bloom, maar die is veel lichter natuurlijk :)
[ Afbeelding ]

Door die "gotcha-day" van Texas, besef ik nu dat ik mijn paard morgen 4 jaar heb :D
Van mijn oudje weet ik de dag niet meer, enkel dat ik hem al 20 jaar heb :+

Ivy_power, op een zwarte past inderdaad alles!

Dankje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-24 20:08 

Profiel   

Iemand die weet als dit de olijf is en wat hij ong waard is ?[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-24 20:44 

Profiel   

Lijkt mij de evening haze?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-24 20:48 

Profiel   

Ja lijkt mij ook de evening haze idd :j

Farjen jij ook happy gotcha-day! Hoe gaat t met je kleintje?

Texas haha cool wij hebben echt dezelfde smaak! :D ja die bedoel ik denk ik. Ik denk dat de purple gold en die nieuwe echt dezelfde basiskleur hebben alleen andere bies. Ik denk dat ik de purple gold dan mooier vind maar dankzij Bokker Anneloes_M heb ik vanavond de Amalfi coast en de Anemone in nieuwstaat kunnen aanschaffen, dus ik mag nu even niet meer :')

Vandaag gereden maar in de buitenbak werd ze zo explosief dat ik af ben gestapt voordat t echt gevaarlijk werd. Was binnen begonnen en daar nog wel fijn kunnen rijden, met de Pink vandaag <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-24 20:51 

Profiel   

[ img ]

Texas deze bedoel ik :~

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-24 20:58 

Profiel   

Ja, dat is de Black Cherry, die ik heb :j Die heeft inderdaad een zwarte rand, en in het zonlicht is hij nog mooier <3 En we hebben denk ik echt dezelfde smaak :D

Ik heb alleen maar stap-draf kunnen doen. Er waren weer twee kinderen met pony's bij in te crossen, dat kon weer niet normaal, en steeds er vol gas omheen. Niet normaal kunnen rijden want als je wilt afwenden of op de volte zijn ze er alweer. En dat in eem bak van 20x60, dat zou toch groot genoeg moeten zijn om fatsoenlijk met z'n drieën te rijden. Hij deed echt zijn best om niet te reageren, maar ik kon gewoon merken dat hij er van binnen echt hyper van werd. En dit was niet de eerste keer, vorige week ben ik er al door op buitenrit gegaan maar daar was het nu te donker voor. En ik hoorde er ook al iemand anders over. Ik heb al met één moeder gepraat, de andere moet ik donderdag maar eens opzoeken denk ik. Kan niet de bedoeling zijn lijkt me. Maar vond het wel heel braaf van hem dat hij zich zo probeerde in te houden en het toch goed te doen. Alleen galop lukt hem dan echt niet meer, daar heeft hij echt zijn volle concentratie bij nodig. Ook logisch natuurlijk, hij is voor de drafbaan gefokt, niet voor galopperen. Dus sowieso wel heel trots op hem. Onze poging tot rijden hebben we gedaan met de PS of Sweden Nightshade tijdens een mooie zonsondergang <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-24 22:45 

Profiel   

Die nightshade is ook écht prachtig! <3 :~

Wat irritant joh die kinderen. Ja dan gewoon even genoegen nemen met wat wel lukt. En ik zou idd even met die moeders gaan babbelen.

Cadanza was vandaag echt heel braaf in de binnenbak al stond ze wel op scherp door de harde wind. Ook nog even buiten geprobeerd maar dat was echt te veel prikkels voor haar. Ze bouwde zo veel spanning op dat ze waarschijnlijk serieus tot ontploffen was gekomen als ik niet was afgestapt. Ze was er al een paar keer vandoor genaaid (kreeg haar wel snel weer terug) maar we kregen dr spanning niet afgevloeid. Dus na een beetje braaf stappen in n klein deel van de bak ben ik afgestapt, was toch nix meer geworden. Eenmaal op stal stond ze 5 minuten lang te briesen om alle spanning af te vloeien :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-24 22:57 

Profiel   

Met zo veel spanning kun je inderdaad maar beter afstappen. Waait het bij jou zo hard dan? Hier was minder wind dan gisteren, dat viel echt best mee hier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-24 23:16 

Profiel   

Texas02 schreef
Met zo veel spanning kun je inderdaad maar beter afstappen. Waait het bij jou zo hard dan? Hier was minder wind dan gisteren, dat viel echt best mee hier.

Hier ook, alleen dat vond zij niet :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-24 23:18 

Profiel   

Ja, soms hebben ze zulke dagen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-24 23:21 

Profiel   

Texas02 schreef
Ja, soms hebben ze zulke dagen _O-

Is een merrie he en tis volle maan :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-24 23:24 

Profiel   

Haha, maar zulke dagen heeft mijn ruin ook hoor :+ De dag ervoor nog super fijn gereden, hele dag in het land geweest, niks bijzonders, ook geen raar weer en ineens is het een bommetje en wil hij alleen maar racen _O- En dan ben je dus soms best gedemotiveerd voor de volgende keer rijden en dan is hij gewoon weer super te rijden _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-24 00:24 

Profiel   

Oh wat jammer van dat randje… -O-

[ img ]

Dinkeygirl, baby doet het redelijk goed :D Nu ik nog :')

Ik ga binnenkort weer op mijn paard stappen na bijna een jaar. Maar door jullie verhalen begin ik te twijfelen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-24 09:06 

Profiel   

Oww de Pink wil ik ook nog graag <3

Hoe is de pasvorm van Equito dekjes? Beetje vergelijkbaar met ES en PS? Ik heb 1 dekje liggen van Equito maar er nog niet opgelegd. Paard is erg aan het puberen op dit moment, dus die ga ik eerst weer eens met begeleiding verder oppakken, want dat zie ik zelf niet zo zitten. Dus die heeft nu meer vakantie helaas. Die Cherry is wel heel erg :~

Die nieuwe van ES zit ik echt met smart op te wachten :j Helemaal mijn kleur <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-24 12:32 

Profiel   

Ja, Equito ligt ongeveer net als ES volgens mij. Equito is wel op de schoft iets meer terug gesneden dan ES. Ik kan vanavond wel even iets op elkaar leggen als ik het niet vergeet.

Is de rand van de nieuwe nu grijs of zwart? Grijs zou wel zonde zijn..

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-24 16:06 

Profiel   

Ik heb Equito, ES en PS op elkaar gelegd, ze zijn vrijwel gelijk. ES en Equito is het enige verschil dat Equito iets meer terug gesneden is op de schoft en rond onderaan waar ES recht is. PS is bijna gelijk aan ES, loopt alleen voor en achter net iets ronder dan ES en Equito. Maar qua formaat allemaal hetzelfde. Omdat ze allemaal vrijwel hetzelfde zijn is het wel lastig te zien op de foto's :+ De laatste foto is alleen ES en PS om het verschil goed te laten zien e die op het bokje alleen ES + Equito.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-24 21:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 202 van de 211 [ 5258 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205 ... 211  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen