Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen Jacson hoofdstellen?

 
Profiel   

Hoi! Voor mijn merrie ben ik op zoek naar een nieuw bruin hoofdstel aangezien ik met de mijne officieel niet mag starten (geen keelriem) en ik kwam op de Jacson California uit.


[ img ]

Van het merk heb ik nog nooit gehoord dus geen idee wat ik moet verwachten... Heeft iemand er ervaring mee? Of kent een soortgelijk hoofdstel van een bekerder merk?

Alvast bedankt!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-18 11:08 



 
Profiel   

Oh wat mooi deze! Waar koop je die? Ben gek op die frontriem!

Heb er geen ervaring mee, maar vind hem oprecht heel mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-18 11:23 



 
Profiel   

Jaaa ik vind hem ook echt sjiek! Heb hem bij horze gevonden :)
Twijfel alleen om het merk omdat ik het niet ken, wil er wel echt meerdere jaren mee doen!

Met wat googlen erachter dat het een zweeds merk is, verklaart dat ik er nog niet van gehoord had haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-18 11:30 



 
Profiel   

Het niet mogen starten zonder keelriem is achterhaald, afhankelijk van het model hoofdstel dat je hebt.

Nu is het natuurlijk altijd leuk om een nieuw hoofdstel te kopen, maar als dat je enige reden is, moet je het nog even goed nazoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-18 11:36 



 
Profiel   

Tussen de toegestane hoofdstellen staat hij helaas niet. Je ziet een aantal zonder keelriem staan die dan een kinriem hebben, maar dat heeft die van mij helaas ook niet.

(plus, het is natuurlijk ook best wel leuk om een nieuw hoofdstel te kopen :D)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-18 11:38 



 
Profiel   

Niemand ervaring met het merk?

Zal ik het maar wagen dan? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-18 13:19 



 
Profiel   

Als je achter het feit staat dat Horze alles behalve zuivere koffie is, lees een sekte, zou ik het wagen.
Er zijn veel winkels die Horze geboycot hebben wegens de wanpraktijken, ik zelf koop ook niks meer van Horze om die reden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-18 13:40 



 
Profiel   

Een losse keelriem aan je hoofdstel haken? Zoals PS of sweden aanbiedt voor hun hoofdstellen. Die hebben losse keelriemen te koop met ringetjes die je door hun type frontriem kan halen. Kan je bij elk hoofdstel doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-18 13:47 



 
Profiel   

Schockemöhle heeft een hoofdstel dat nagenoeg identiek is aan het hoofdstel in je OP. De Schockemöhle Colombo heet'ie.

Oerdegelijke en Duitse kwaliteit als je het mij vraagt. Prijsverschil met het hoofdstel in je OP is niet heel groot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-18 14:03 



 
Profiel   

moonfish13 schreef
Als je achter het feit staat dat Horze alles behalve zuivere koffie is, lees een sekte, zou ik het wagen.
Er zijn veel winkels die Horze geboycot hebben wegens de wanpraktijken, ik zelf koop ook niks meer van Horze om die reden.


Uiteraard sta ik daar niet achter hoor. Wel vind ik het apart dat de boel nog steeds draait als het nog steeds zo erg is. Ik heb er tot heden niet besteld om deze reden, maar als zij de enige aanbieders zijn..


_Roxanne schreef
Schockemöhle heeft een hoofdstel dat nagenoeg identiek is aan het hoofdstel in je OP. De Schockemöhle Colombo heet'ie.

Oerdegelijke en Duitse kwaliteit als je het mij vraagt. Prijsverschil met het hoofdstel in je OP is niet heel groot.


Die is heel gaaf ja! Denk dat ik deze dan eerder zou overwegen. Vind wel nergens waar deze te koop is?

Edit: Heb hem in een britse winkel gevonden, dus het wordt die! Super bedankt voor het meedenken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-18 14:33 



 
Profiel   

Ik heb van beide merken nog nooit een hoofdstel gehad, maar de Schockemöhle lijkt mij beter. Bij die van Horze lijkt het me dat de sperriem bij de neusriem niet fijn gaat zitten? Die van Horze heeft dan wel weer een anatomisch kopstuk...

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-18 14:44 



 
Profiel   

HopeDreamer schreef
Ik heb van beide merken nog nooit een hoofdstel gehad, maar de Schockemöhle lijkt mij beter. Bij die van Horze lijkt het me dat de sperriem bij de neusriem niet fijn gaat zitten? Die van Horze heeft dan wel weer een anatomisch kopstuk...


Vind de sperriem bij die van Schockemöhle juist een nadeel, omdat ik ze normaal altijd eraf haal :') Het kopstuk is inderdaad iets jammer, maar ik zie wel veel padding, wat ook niet verkeerd is :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-18 14:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen