[FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dispar_Vulgo

Berichten: 2998
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 22:11

wennie19 schreef:
Eskadron deepberry met vest en shirt in de kleur plum van felix buhler <3

[ [url=m/8fiTGC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/a4dMRr.jpg]Afbeelding[/url] ]

En mijn favoriete set eskadron rosewood met shirtje en jasje van pikeur <3
[ [url=m/zsbtM6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zJIdzR.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hoe bevallen de deepberry beenbeschermers?
Ik heb vandaag het eskadron dekje (de big square) en dezelfde beenbeschermers binnen gekregen. Ben erg benieuwd of de beschermers passen. Anders misschien de matchende kleur bij kramer zoeken.

YentlShots

Berichten: 3076
Geregistreerd: 28-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 23:02

Wat een leuk topic! Ik volg. Heb ondertussen ook een uit de hand gelopen collectie aan setjes liggen en ben alweer bezig met aanvullen. Ik zal later eens foto's maken. Tot nu toe heb ik een champagne/mink set van LeMieux, een donkerblauwe set van HV polo, een donkerpaarse set van Eskadron/Schöckemohle en laatst een mijn Peacock loire compleet gemaakt met een bijpassende baselayer.

Nu heb ik de ice blue loire besteld en opzoek naar een leuk shirt/vest om te combineren, iemand een gouden tip? Meeste was ik heb gezien is momenteel niet meer op voorraad. Shein ga ik nog even zoeken.

Mochten mensen zich afvragen of het champagne dekje van lemieux past bij het Mink shirt (ik zag tijdens het teruglezen/zoeken wat voorbij komen); Ik heb een half jaar gedacht dat mijn baselayer ook champagne was :+ en op het paard zag je niks van het verschil!
Afbeelding

EDIT: Ik zag bij het teruglezen dat iemand het Felix Buhler vest had bijpassend bij de Ice blue. Welke kleur is dat van Felix Buhler? Ik zie zelf alleen de kleur Jade maar die lijkt meer groenig?

maessie

Berichten: 5777
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: [FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 10:02

Yentlshots, denk dat vergeleken met de meesten hier 4 setjes nog bescheiden is :D Staat wel supermooi dat champagne setje!

YentlShots

Berichten: 3076
Geregistreerd: 28-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 10:23

maessie schreef:
Yentlshots, denk dat vergeleken met de meesten hier 4 setjes nog bescheiden is :D Staat wel supermooi dat champagne setje!

Hihi nou mijn bankrekening vond het anders flink wat :’) Heb overdreven veel dekjes en halsters dus nog een hoop setjes te maken eventueel
Thanks!

tjakka123

Berichten: 484
Geregistreerd: 21-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 11:23

Hi dames! Ik ben op zoek naar een bijpassend shirt voor de equestrian stockholm sapphire. Ik weet dat de 'Kossack Blue' turtleneck van Anky hier geweldig bij past maar online niet meer te vinden (binnen de EU) :( Iemand een idee?

Afbeelding

kimwilliam

Berichten: 1203
Geregistreerd: 04-04-19
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 11:26

tjakka123 schreef:
Hi dames! Ik ben op zoek naar een bijpassend shirt voor de equestrian stockholm sapphire. Ik weet dat de 'Kossack Blue' turtleneck van Anky hier geweldig bij past maar online niet meer te vinden (binnen de EU) :( Iemand een idee?

[ [url=m/3u9ycc.png]Afbeelding[/url] ]


Ik heb een baselyer van hkm van agradi in het blauw. deze verschilt ietsje maar is heel weinig

YentlShots

Berichten: 3076
Geregistreerd: 28-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 11:41

tjakka123 schreef:
Hi dames! Ik ben op zoek naar een bijpassend shirt voor de equestrian stockholm sapphire. Ik weet dat de 'Kossack Blue' turtleneck van Anky hier geweldig bij past maar online niet meer te vinden (binnen de EU) :( Iemand een idee?

[ [url=m/3u9ycc.png]Afbeelding[/url] ]

Ik weet niet of je van printjes houd maar ik weet dat Horse Competition Wear een bijpassend shirt heeft met een slangenprintje. Op de pagina staat ook een foto icm hetzelfde dekje
https://www.horsecompetitionwear.nl/pro ... blue-snake

Ik heb hier de green snake besteld om te combineren met de peacock loire en supertevreden over! Vallen iets krapper maar er zit heel veel rek in de stof. Heel dun rekbaar stofje, bijna een badkleding stofje

paljaslaura

Berichten: 2748
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 11:42

tjakka123 schreef:
Hi dames! Ik ben op zoek naar een bijpassend shirt voor de equestrian stockholm sapphire. Ik weet dat de 'Kossack Blue' turtleneck van Anky hier geweldig bij past maar online niet meer te vinden (binnen de EU) :( Iemand een idee?

[ [url=m/3u9ycc.png]Afbeelding[/url] ]

https://www.agradi.nl/horka-shirt-royal-blue.htm
Zou dit niet ook passen?

amazaballss

Berichten: 134
Geregistreerd: 05-04-20
Woonplaats: Zaanstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 15:29

tjakka123 schreef:
Hi dames! Ik ben op zoek naar een bijpassend shirt voor de equestrian stockholm sapphire. Ik weet dat de 'Kossack Blue' turtleneck van Anky hier geweldig bij past maar online niet meer te vinden (binnen de EU) :( Iemand een idee?

[ [url=m/3u9ycc.png]Afbeelding[/url] ]


https://www.agradi.nl/hkm-shirt-basic-koningsblauw.htm
of
https://www.agradi.nl/horka-shirt-royal-blue.htm
Een van deze twee Misschien?
Ik heb zelf mijn oog op die van HKM laten vallen, maar ik mag van mezelf niet meer shoppen. Er komt zo al een groot pakket van EJ deze kant op :o :')

Edit; ik zie nu dat de tweede link hierboven al genoemd is, maar misschien de eerste!

kimwilliam

Berichten: 1203
Geregistreerd: 04-04-19
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 15:36

amazaballss schreef:
tjakka123 schreef:
Hi dames! Ik ben op zoek naar een bijpassend shirt voor de equestrian stockholm sapphire. Ik weet dat de 'Kossack Blue' turtleneck van Anky hier geweldig bij past maar online niet meer te vinden (binnen de EU) :( Iemand een idee?

[ [url=m/3u9ycc.png]Afbeelding[/url] ]


https://www.agradi.nl/hkm-shirt-basic-koningsblauw.htm
of
https://www.agradi.nl/horka-shirt-royal-blue.htm
Een van deze twee Misschien?
Ik heb zelf mijn oog op die van HKM laten vallen, maar ik mag van mezelf niet meer shoppen. Er komt zo al een groot pakket van EJ deze kant op :o :')

Edit; ik zie nu dat de tweede link hierboven al genoemd is, maar misschien de eerste!



die hkm heb ik erbij

darkadia

Berichten: 5272
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 16:05

Gezien ik al heel lang een okergeel dekje wilde deze besteld:

Afbeelding

tjakka123

Berichten: 484
Geregistreerd: 21-11-20

Re: [FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 16:29

Ohhh dank dames! <3

darkadia

Berichten: 5272
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 17:05

darkadia schreef:
Gezien ik al heel lang een okergeel dekje wilde deze besteld:

[ [url=m/EZy8go.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ow namen vergeten en mag m niet meer wijzigen

Rijbroek Harry's Horse SS'20 Rijbroek Equitights Cullinan Full Grip Navy

Shirt Equestrian Squad Riley geel en navy

Dekje: BR event freesia

_enna_

Berichten: 587
Geregistreerd: 20-11-07

Re: [FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 19:04

Meelezer komt even binnenvallen hier. :o Is er iemand die een leuk shirt weet voor bij PS pink ruffle? Kwam al een baselayer tegen in dit topic, maar vind iets met een (bv slangen)printje wel leuk. :)

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 23:51

darkadia schreef:
Gezien ik al heel lang een okergeel dekje wilde deze besteld:

[ [url=m/EZy8go.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mooi <3
Ik heb deze ook besteld maar is nog niet binnen. Vind m zo gaaf!

amazaballss

Berichten: 134
Geregistreerd: 05-04-20
Woonplaats: Zaanstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 13:36

Ik heb eeeeindelijk een paars shirt gevonden die precies bij mijn paarse dekje past *\o/*
En dat terwijl ik er eigenlijk niet naar op zoek was! Zo zie je maar.

Afbeelding

Een betere foto heb ik even niet, maar ik kon toch niet wachten om hem al te delen.

Shirt: Needen https://www.needen.nl/gildan-gn859-premium-katoenen-dames-double-pique-polo-54928/c27460-chalky-mint/s248398-s(ze hebben allerlei kleuren! Super nice. Ik heb zelf ook de turquoise besteld voor bij een turquoise set die ik later nog wel deel)
Het touwhalster is van Ej, dekje is van horsegear, de belezza en de sokken zijn ook van Ej in de kleur dark red- red ( :') )

AlwaysH

Berichten: 11291
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 20:32

Oh leuk! Ik heb de Belezza bordeaux en de Belezza light green.

Afbeelding

Die gele is de BR event yellow. Heb de light green en yellow nog niet geprobeerd.

amazaballss

Berichten: 134
Geregistreerd: 05-04-20
Woonplaats: Zaanstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 20:34

AlwaysH schreef:
Oh leuk! Ik heb de Belezza bordeaux en de Belezza light green.

[ [url=m/Y336ug.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die gele is de BR event yellow. Heb de light green en yellow nog niet geprobeerd.


Die bordeaux heb ik ook een tijd in m’n winkelwagen gehad, maar toch voor een ander gekozen. Blijf hem desondanks wel erg mooi vinden <3

AlwaysH

Berichten: 11291
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 20:36

In de zon wordt ie echt felrood en in het normale bewolkte licht is hij donker.
Afbeelding

YentlShots

Berichten: 3076
Geregistreerd: 28-01-12

Re: [FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 15:47

Die Bordeaux belezza heb ik ook over nagedacht! Ik wilde een rood dekje wat matcht bij mn rode trui. Uiteindelijk toch maar voor Lemieux gekozen en absoluut geen spijt van! Vandaag binnengekomen en hij is echt precies dezelfde kleur! Afbeelding

Srsanneke
Berichten: 14
Geregistreerd: 12-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 17:04

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Super leuk topic. Helaas vaak lastiger om voor kinderen de boel compleet te krijgen.
Hier ES Bordeaux dekje en oornetje met een kingsland vest en QPH peesbeschermers. Iemand nog tips voor baselayers oid in deze kleur Bordeaux maatje kind?
Daarnaast PS mint dekje, BR oornetje, QPH peesbeschermers en sambucco baselayer shirt en kramer vest en t-shirt van zalando.
Eskadron rosewood dekje en oornetje en C&A trui. Zoek hier ook nog tips voor baselayers oid in deze kleur mint maatje kind?

Anoniem

Re: [FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 22:24

Weet iemand ook mooie beenbeschermers bij es Bordeaux en emerald? Ik zoek eigenlijk iets met bont en wat glimt aan de buitenkant net als die van Es zelf. Die van Cramer vind ik niet zo chic ogen en bijvoorbeeld van br hebben geen bont...

_enna_

Berichten: 587
Geregistreerd: 20-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 18:26

_enna_ schreef:
Meelezer komt even binnenvallen hier. :o Is er iemand die een leuk shirt weet voor bij PS pink ruffle? Kwam al een baselayer tegen in dit topic, maar vind iets met een (bv slangen)printje wel leuk. :)


Ik kan deze vraag inmiddels zelf beantwoorden. Vandaag een passend shirtje gevonden bij EJ! Voor de liefhebbers:

Afbeelding

YentlShots

Berichten: 3076
Geregistreerd: 28-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 23:35

_enna_ schreef:
_enna_ schreef:
Meelezer komt even binnenvallen hier. :o Is er iemand die een leuk shirt weet voor bij PS pink ruffle? Kwam al een baselayer tegen in dit topic, maar vind iets met een (bv slangen)printje wel leuk. :)


Ik kan deze vraag inmiddels zelf beantwoorden. Vandaag een passend shirtje gevonden bij EJ! Voor de liefhebbers:

[ Afbeelding ]

Wauw mooie combi! Die past er zeker leuk bij!

Vandaag gereden met m’n nieuwe rode set, absoluut m’n favoriet tot nu toe! <3

Afbeelding

amazaballss

Berichten: 134
Geregistreerd: 05-04-20
Woonplaats: Zaanstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 11:22

Citaat:
Wauw mooie combi! Die past er zeker leuk bij!

Vandaag gereden met m’n nieuwe rode set, absoluut m’n favoriet tot nu toe! <3

[ [url=m/cIftZA.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wauw prachtig!! Ook op jouw paard, het spat er echt vanaf! :wow: