Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Appaloosa9
Berichten: 622
Geregistreerd: 07-06-11
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 17:21

Farjen schreef:
Oh Zoey, ik ben benieuwd!

In het vorige topic werd er gevraagd naar de combi kledij van Lemieux + dekje. Ik heb enkel geen foto van de chili red, die ligt nog op stal. En kan nog eventueel een foto van de mink coltrui met champagne Loire maken.

Ink
[ [url=m/OrT591.jpg]Afbeelding[/url] ]

Peacock (zou de nieuwe Peacock die groener is, beter passen?)
[ [url=m/JEGfao.jpg]Afbeelding[/url] ]

Sorbet
[ [url=m/i7CXs8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Navy cotton, citron en navy loire
[ [url=m/mVQ0Dc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ice blue, onmogelijk om op de foto te krijgen maar qua kleur is het exact :')
[ [url=m/Xzkh63.jpg]Afbeelding[/url] ]

Olive, niet echt een match
[ [url=m/tfdCgd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hunter green, is echt dezelfde kleur
[ [url=m/IFua6W.jpg]Afbeelding[/url] ]


Volgensmij is dat shirtje die je bij de olive hebt de kaki met sorbet, die eigenlijk bij de sorbet set hoort.

Farjen

Berichten: 8028
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 17:29

Ja klopt, het shirt is kaki :j Indertijd gekocht met het idee dat ik hem kon combineren met het Olive dekje en sorbet dekje (zoals het navy/citron shirt :) ) maar helaas :P

De baselayers en vesten vallen gewoon op maat vind ik :)

En oeps, iets met blue Monday en ik vind mezelf zielig nu ik herstellende ben van een operatie. Dus mezelf getroost met een baselayer en het paprika en mink dekje :')

Naomi_Haffie

Berichten: 6948
Geregistreerd: 18-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 17:33

Farjen schreef:
Ja klopt, het shirt is kaki :j Indertijd gekocht met het idee dat ik hem kon combineren met het Olive dekje en sorbet dekje (zoals het navy/citron shirt :) ) maar helaas :P

De baselayers en vesten vallen gewoon op maat vind ik :)

En oeps, iets met blue Monday en ik vind mezelf zielig nu ik herstellende ben van een operatie. Dus mezelf getroost met een baselayer en het paprika en mink dekje :')

Waar heb je ze besteld ? Ik kan paprika niet vinden ..
en twijfel of ik voor de ice blue ga of nieuwe kleuren af wacht

Farjen

Berichten: 8028
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 17:34

Hypostore met korting, maar ik denk dat het de laatste paprika in dressuur was..

ik denk dat ruitergoed hem ook nog heeft!

ava_krause

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 17:45

JesdaJinn schreef:
Ik heb geen paard, zelfs geen dekje maar heeft er iemand een foto op paard van de kleur Bennetton Blue.
Die is gewoon alleen al mooi om te hebben zonder dat je er iets mee kan. Wat een gave kleur!


Ik heb een benetton blue op paard en pony!


Afbeelding

Annemoon_T

Berichten: 47
Geregistreerd: 23-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 17:46

Farjen schreef:
Hypostore met korting, maar ik denk dat het de laatste paprika in dressuur was..

ik denk dat ruitergoed hem ook nog heeft!


Zie nu pas dat ze korting hebben helaas... levertijd van de mink cc meer dan een week ;(
Weet iemand of de de mink nog geproduceerd wordt of was dit de laatste lichting? Gezien er weer een nieuwe collectie aan komt

JesdaJinn

Berichten: 10474
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 18:00

ava_krause schreef:
JesdaJinn schreef:
Ik heb geen paard, zelfs geen dekje maar heeft er iemand een foto op paard van de kleur Bennetton Blue.
Die is gewoon alleen al mooi om te hebben zonder dat je er iets mee kan. Wat een gave kleur!


Ik heb een benetton blue op paard en pony!


[ [url=m/9JAr1F.jpg]Afbeelding[/url] ]


Waaw, echt super gaaf! Mooi paard ook. Staat hem/haar goed

Pally

Berichten: 2924
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Tussen de stal en mijn werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 19:09

JesdaJinn schreef:
Ik heb geen paard, zelfs geen dekje maar heeft er iemand een foto op paard van de kleur Bennetton Blue.
Die is gewoon alleen al mooi om te hebben zonder dat je er iets mee kan. Wat een gave kleur!



Afbeelding

Granoek
Blogger

Berichten: 10486
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 19:20

Annemoon_T schreef:
Farjen schreef:
Hypostore met korting, maar ik denk dat het de laatste paprika in dressuur was..

ik denk dat ruitergoed hem ook nog heeft!


Zie nu pas dat ze korting hebben helaas... levertijd van de mink cc meer dan een week ;(
Weet iemand of de de mink nog geproduceerd wordt of was dit de laatste lichting? Gezien er weer een nieuwe collectie aan komt

Als er staat meer dan een week, reken maar op 4 maanden dan :+ ik heb 27/11 een hoofdstel besteld, is nu uitgesteld naar 19 maart }:0

Sjong
Berichten: 859
Geregistreerd: 10-02-19

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 19:39

Even omdenken. Ik had nogal goedkoop een shirtje gekocht voor dochter. Zou de plum hierbij passen? Of een andere kleur Le Mieux?Afbeelding

Moossie90
Berichten: 474
Geregistreerd: 12-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 19:43

ZoeyDercks schreef:
Duimen jullie even mee :+

Ik heb net deels dankzij Vanillia in dit topic een marketingvoorstel verstuurd naar LeMieux. :)* :wow:
Ondertussen schijt ik even in mijn broek tot ik reactie heb :oo


Stoer!!!

Moossie90
Berichten: 474
Geregistreerd: 12-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 19:45

Ik heb de memory foam whither pad besteld. Staat dus vandaag de dpd er, kon ze de doos niet vinden. -O-
Stom, morgen zit hij er wel beter bij.

ava_krause

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 20:07

Sjong schreef:
Even omdenken. Ik had nogal goedkoop een shirtje gekocht voor dochter. Zou de plum hierbij passen? Of een andere kleur Le Mieux?[ [url=m/7HtkWd.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik denk wel dat de plum staat!

filou

Berichten: 1547
Geregistreerd: 26-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 20:39

Anoniem schreef:
filou schreef:
Ik meld me hier toch ook! Ik weet niet of ik veel zal posten, maar ik heb jullie vorige topic gevolgd en vond het gek om zo ineens binnen te vallen als ik een vraag had, dus dacht meld me nu toch maar even aan :+

Ik heb een (echt oranje) vos dus vind niet alle kleuren staan, maar ben toch al een aardige collectie aan het opbouwen zeg ik zelf. Ik heb alleen de suède dekjes, de kleuren die ik heb zijn:
- Benneton blue
- Ice blue
- Hunter Green
- Paprika (staat toch echt heel leuk op een oranje paard hoor!)
- Champagne
- Peacock (maar is het nu de nieuwe of de oude? :') )

Degene die ik nog wil:
- Black
- Navy
En ik wacht met smart op de nieuwe collectie!

Ohhh heb je een foto van de paprika op je vos? Mijne is ook echt oranje in de zomer, nu iets minder sinds hij geschoren staat. Ben wel heel benieuwd! En de champagne, is die Loire of suède? Heb je daar ook een foto van?


Ik heb alleen suède dekjes :)
Heb geen foto’s, die zal ik even moeten maken!

Mijne is nu deels donker, deels oranje, maar zal even kijken of het lukt om een goede foto te maken.
Onderstaande foto heb ik 2 weken terug gemaakt. Hier kan je z’n kleur in ieder geval goed zien, dit is zonder filter maar wel met zon er op. Heb de paprika toen ook opgehad dat de zon scheen en ik vond het cool 8-)

Afbeelding

Anoniem

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 20:48

Aah ja dan zijn die van ons wel echt vergelijkbaar qua kleur. Dit is die van mij in de zomer. Echt knaloranje met de zon er op. En prachtig dat ik het vind <3

Afbeelding

Ben dus ook heel benieuwd naar “aan-foto’s” van jouw paard! Kan me namelijk zo slecht voorstellen dat paprika mooi staat op hem. Maar is dat wel zo, dan biedt dat perspectief... <<)

Luna02
Berichten: 153
Geregistreerd: 23-02-15

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 22:15

Off topic, maar wat een super gave foto Filou!

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 23:24

Ik kreeg mail dat de hunter green close contact maat L weer in stock was bij HH. Heb 'm gelijk besteld O:)

Jessie2020
Berichten: 779
Geregistreerd: 21-05-20

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 23:29

Ok jongens... ben los gegaan.. heb drie dekjes besteld... de hunter green de Black currant en de mint. Ik denk dat deze kleuren steeds lastiger verkrijgbaar worden en ik wil niet weer achter het net vissen.

PrietPraat
Berichten: 5110
Geregistreerd: 11-04-04

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 23:36

Hoi :),

Ik heb deze zomer een lemieux dressuurdekje gekocht. Ik heb op 1 of andere manier steeds dat mijn restantje teugels onder mijn zadeldoek komt vast te zitten. Dit is vnl in de linkergalop zo (mijn restantje teugels houdt ik rechts). Het belemmert mij wel, daarom leg dan een knoop in het restje teugel mr ideaal is dat niet. Het is echt bizar want ik heb het altijd met dit dekje en met al mijn andere dekjes heb ik dat niet. Nog iemand dit dit ervaart?

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-21 23:37

Jessie2020 schreef:
Ok jongens... ben los gegaan.. heb drie dekjes besteld... de hunter green de Black currant en de mint. Ik denk dat deze kleuren steeds lastiger verkrijgbaar worden en ik wil niet weer achter het net vissen.


GO JESSIE, GO JESSIE *\o/*

feeding the addiction

MerleSimone

Berichten: 5734
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 23:38

PrietPraat schreef:
Hoi :),

Ik heb deze zomer een lemieux dressuurdekje gekocht. Ik heb op 1 of andere manier steeds dat mijn restantje teugels onder mijn zadeldoek komt vast te zitten. Dit is vnl in de linkergalop zo (mijn restantje teugels houdt ik rechts). Het belemmert mij wel, daarom leg dan een knoop in het restje teugel mr ideaal is dat niet. Het is echt bizar want ik heb het altijd met dit dekje en met al mijn andere dekjes heb ik dat niet. Nog iemand dit dit ervaart?


Ja, toevallig mijn bijrijdster :') Maar ik heb er nooooit last van. Alles hetzelfde (harnanchement etc). Dus ik denk eerder dat het aan je handhouding ligt eerlijk gezegd.

PrietPraat
Berichten: 5110
Geregistreerd: 11-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 23:43

Ja mr wel gek dat ik het enkel hebt met dit ene dekje en niet met alle andere :')

Het is precies of het dekje niet goed aansluit waardoor een spleet is en teugel komt er dan tussen. Ik heb al geprobeerd meer naar achteren te leggen of meer naarvoor maar haalt niets uit. Met als gevolg dat ik het dekje nu liever laat liggen :P.
Laatst bijgewerkt door PrietPraat op 18-01-21 23:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Jessie2020
Berichten: 779
Geregistreerd: 21-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 23:44

ZoeyDercks schreef:
Jessie2020 schreef:
Ok jongens... ben los gegaan.. heb drie dekjes besteld... de hunter green de Black currant en de mint. Ik denk dat deze kleuren steeds lastiger verkrijgbaar worden en ik wil niet weer achter het net vissen.


GO JESSIE, GO JESSIE *\o/*

feeding the addiction

Hahaha
Het komt echt door jouw regenboogfoto!!! Is de plum mooi in het echt en een mooie aanvulling? Qua paars krijg ik de lavender en blackcurrant nog binnen.

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-21 23:46

Ja :j <<)

Jessie2020
Berichten: 779
Geregistreerd: 21-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 23:47

Die fuchsia blijft maar aan me knagen...
En de blush (weet iemand die twee nog te koop)