Equito nieuwe collectie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisaizo
Berichten: 90
Geregistreerd: 16-10-21

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 20:49

Ik zag de Navy shimmer vrijdag in de Hypostore hangen en het randje is niet echt spierwit. Er zit een soort zilveren glansje overheen. Wel heel mooi!

Texas02

Berichten: 4766
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 21:18

Ik heb hem wel bij anderen gezien en daar was hij zeker niet wit, nee.. _O- Maar het is ook hoe je ermee om gaat denk ik.. Als je netjes op je spullen bent zal het toch wel meevallen?

Lisaizo
Berichten: 90
Geregistreerd: 16-10-21

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 21:22

Ja denk het ook wel. Maar vind wit wel altijd lastig. Heb op mn witte dekje ook toch bij de singelstoten wel wat zwarte vegen, ondanks altijd gelijk behandelen met vanish en wassen na een wedstrijd. Denk dat het met dit randje ook niet te voorkomen is dat er zwarte vegen op komen. Maar zolang dat onder je singel valt is het niet zo erg lijkt me. Maar zoals ik al zei: spierwit is hij sowieso nooit want de kleur is wat meer richting zilver wit :D

Texas02

Berichten: 4766
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 21:37

Ik heb met mijn grijze (bijna witte) Dotibel wel dat er aan de randen juist vuil komt, als het paard gaat zweten. Ik heb net van de week Dasty gekocht, dus ik moet nog proberen hoe makkelijk het er weer af gaat.. Maar de Navy Shimmer is nu in de aanbieding, dus vandaar mijn twijfel.. Horse Boutique heeft overigens op alles van Equito 20% korting dit weekend (en ook korting op nog meer merken).

Lisaizo
Berichten: 90
Geregistreerd: 16-10-21

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 21:38

Op Hypostore is alles 25% korting met kortingscode van hun insta/facebook. Dus dan zou ik die doen haha

Texas02

Berichten: 4766
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 21:52

Maar Hypostore had al korting op dat dekje en daarmee is hij duurder dan Horse Boutique.. Korting op korting doen ze vast niet? Ik heb het nog niet geprobeerd..
Laatst bijgewerkt door Texas02 op 17-04-22 21:59, in het totaal 2 keer bewerkt

Lisaizo
Berichten: 90
Geregistreerd: 16-10-21

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 21:57

Ohh nee dat denk ik inderdaad ook niet. Keek net even op Horse Boutique en dat is erg goedkoop! Maar zou misschien goed om jezelf af te vragen: koop je hem omdat je hem echt heel mooi vindt, of alleen omdat hij nu goedkoop is? Want ik heb ook weleens dekjes gekocht omdat ze dan in de aanbieding waren, maar uiteindelijk gebruikte ik ze toch minder vaak dan degenen die ik echt super mooi vond. Dus dan is het uiteindelijk toch zonde, ondanks dat het heel goedkoop is haha

Texas02

Berichten: 4766
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 22:00

Geprobeerd, korting op korting doet het niet. En de Navy Shimmer heeft een levertijd van meer dan een week in full dressuur, wat dus eigenlijk gewoon betekent dat hij uitverkocht is.. Is ook wel logisch, dat ze geen korting op korting doen.. Maar was wel leuk geweest :+

Ja, dat is het dus wel een beetje, ik wilde hem eigenlijk nooit, maar nu hij zo goedkoop is ga ik twijfelen..

Lisaizo
Berichten: 90
Geregistreerd: 16-10-21

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 22:02

Ohja. Mijn ervaring bij Hypostore is dat als de levertijd meer dan een week is, het echt wel een paar weken kan duren.

Hmm ja ik snap je twijfel, want het is echt goedkoop. En het is sowieso ook een erg mooi dekje hoor! Maar met de nieuwe kleuren die eraan komen zit er nog wel wat mooiers tussen?

Texas02

Berichten: 4766
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 22:09

Ja, ik denk dat bij de nieuwe kleuren ook wel wat moois zit! Maar ik heb donderdag een bareback pad gekocht, en dat moet eigenlijk echt wel met dressuurdekjes.. En laat ik daar nu maar 2 van hebben omdat ik iets te laat ontdekt heb dat dressuurdekjes eigenlijk nog leuker staan onder mijn springzadel dan springdekjes.. Dus ik ben wel een beetje op zoek nu, maar ik wil wel wat kopen wat ik ook echt leuk vind..

Bareback pad met dressuurdekje:

Afbeelding

Bareback pad met springdekje:

Afbeelding

Het klittenbandje bij de singel van het springdekje ging ook los, dus de pad is er echt wel net te groot voor.. Het wil wel, het blijft wel liggen, maar ideaal is het niet. En ik ben toch wel van plan om hem best vaak te gaan gebruiken omdat het echt goed is voor mijn rug. Ik hoop wel dat Equito net zo fijn zit als ES. Ik had donderdag Equito eronder, maar dat was nog iets pijnlijk omdat mijn paard best een iets puntige rug heeft. Toen kwam ik op het idee dat ik nog een lamsvel bontje had liggen, dus die zaterdag meegenomen. Toen heb ik gereden met een Equestrian Stockholm dekje (het springdekje), het lamsvel bontje en de bareback pad en dat zat goed. Equito is dus iets dunner als ES, maar ik zou toch zeggen dat het bontje het meeste deed en het wel goed zou moeten zitten met Equito. Maar ik ga pas dinsdag weer rijden (misschien ook nog met zadel), dus dat is voor de Paaskorting dan natuurlijk te laat..

Lisaizo
Berichten: 90
Geregistreerd: 16-10-21

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 22:12

Ohja ik vind bij deze pad inderdaad dressuurdekjes veel mooier liggen. Denk dat met het bontje erbij die van Equito ook wel lekker zitten dan hoor. Lastige keuzes haha!

Texas02

Berichten: 4766
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 22:14

Nu nog maar snel even naar stal dan en het Equito dekje ermee uitproberen? :D Arm paard :+ En op stal zullen ze ook blij met me zijn _O- Soms wou ik echt dat ik rijk was, dan kocht ik het gewoon en als het dan niet beviel, gaf ik het gewoon weer weg :D

maessie

Berichten: 5777
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 22:16

Met koningsdag zijn er vast weer acties! ;)

Texas02

Berichten: 4766
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 22:20

Dat klopt wel, ja! :)

Lisaizo
Berichten: 90
Geregistreerd: 16-10-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 22:20

Hahaha ja in de paardenwereld zou het soms wel handig zijn om rijk te zijn. Maar aan de andere kant: ik ben nu wel heel kritisch in wat ik koop en ben er dan ook echt heel blij mee. Dat is dan weer leuker dan alles maar kunnen kopen zonder het echt leuk te vinden haha

Texas02

Berichten: 4766
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 22:21

Als ik alles kon kopen wat ik ook maar enigszins leuk vind, had ik nu vast al 4 zadelkasten met alleen maar dekjes.. Dus wat dat betreft is het zo wel weer beter misschien!

Lisaizo
Berichten: 90
Geregistreerd: 16-10-21

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 22:22

Jaaa en natuurlijk matchende peesbeschermers/bandages, oornetjes en shirtjes!

Texas02

Berichten: 4766
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 22:33

Haha, shirtjes bij mij! En waar mogelijk bijpassende frontriem! Ik gebruik geen peesbeschermers of bandages en oornetjes, maar dat staat wel altijd heel chique!

Lisaizo
Berichten: 90
Geregistreerd: 16-10-21

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 22:36

Haha ja ik heb zelf ook alleen maar bijpassende kleuren shirtjes. Tip: dit shirtje van felix buhler is prachtig bij de old rose!
Afbeelding

Mijn peesbeschermers zijn gewoon zwart dus dat kan overal bij. En oornetjes heb ik niet want dan wordt het me allemaal te duur, maar wel heel mooi

Texas02

Berichten: 4766
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 23:20

Die is ook heel mooi! Ik heb er een vest bij van de C&A! Ik had hem nog in een andere kleur gewild maar helaas is hij er nu niet meer..

Lisaizo
Berichten: 90
Geregistreerd: 16-10-21

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 23:24

Oeh altijd fijn als je in goedkope winkels matchende truitjes kan vinden!

Texas02

Berichten: 4766
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 00:21

Ja, dat is het zeker! En het is nog een fijn vest ook, met fleece aan de binnenkant!

ivy_power89

Berichten: 5870
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 22:05

Ik zag een filmpje van een nieuwe kleur,
Lijkt alleen bijzonder veel op de ice blue die ik van ES al heb dus deze wordt het zowieso niet......

Texas02

Berichten: 4766
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 23:40

Ik heb al een lichtblauwe van Mrs. Ros, dus die zal het voor mij dan ook niet worden denk ik.

maessie

Berichten: 5777
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 07:19

Ik vind hem wel gaaf :j

Afbeelding

Afbeelding