Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 34 [ 837 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 34  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

ICE -VIBE BOOTS iemand die ervaringen ermee heeft?

 
Profiel   

Zoals je de openings topic regel als zegt.
Wie heeft er ervaringen met de ice- vibe boots van Horseware?

Het zijn een cool pack en met een aparte 'peesbeschermer' die masseert.
Het zou (pees) blessures in de kiem smoren en opgelopen (pees) blessures
sneller / ondersteunend helen.

Leuke marketing verhaaltjes allemaal, maar ik wil graag ervaringen horen/ lezen van degene
die dit product heeft.

Hier een filmpje dat op you tube staat.
www.youtube.com/watch?v=F6SCh8zalvc
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-12 13:59 



 
Profiel   

Ik ben ook heel benieuwd naar ervaringen. Ik zit er ernstig aan te denken om er 1 aan te schaffen. Als het echt werkt is het een fantastisch product.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-12 09:55 



 
Profiel   

Geen ervaring mee maar zag ook facebook er ook al reclame van langskomen. En wanneer je de advertentie deelde, maakte je kans op het te winnen.
Maar het lijkt me wel ideaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-12 14:00 



 
Profiel   

Ja inderdaad. Heb die 'reclame ook gedeeld op mn facebook' echter bij de paardendrogist waren was het product in de aanbieding. Ik heb ze besteld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-12 15:03 



 
Profiel   

http://www.adamshorsesupplies.com/Ice-V ... P5489.aspx

Hier staat 1 review bij. Zo te lezen erg positief!

Ik ben heel erg benieuwd of het jou bevalt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-12 22:44 



 
Profiel   

Nou ze zijn binnen gekomen..... Nu in de oplader en vanavond naar stal om ze uit te proberen.. Ik ben benieuwd.... :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-12 15:41 



 
Profiel   

Oeeehh ik ben ook benieuwd !!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-12 15:50 



 
Profiel   

Nou heb ze gisteravond DIRECT in gebruik (moeten) nemen. Mn paard stond met een dikke warme kogel. Had ze in t land aangetikt. (opgedroogd bloed er nog op). Hup de cool pack om met daarover de massage/tril kap en na 10 minuten sloeg deze vanzelf af. Ik denk dat ze t wel lekker vond. Ze stond helemaal te doezelen. Toen ik alles af haalde was de zwelling weg. En na t rijden was het been net zoals t andere been. (heb rustig gereden we zijn revaliderende van een tussenpees blessure). Kortom we vielen met ons neus in de boter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-12 13:56 



 
Profiel   

Geweldig !! Niet dat je paard met een dikke kogel stond natuurlijk, maar wel dat het dus werkt
*\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-12 15:38 



 
Profiel   

Hi hi. Ik bedoel je ;) . T was wel erg toevallig dat t zo liep.... Maar het nu al zijn nut bewezen. +:)+ Maar ja uiteindelijk gaat t natuurlijk ook om de pezen te versterken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-12 17:28 



 
Profiel   

Hoe 'intensief' trilt het?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-12 18:36 



 
Profiel   

De boot heeft drie standen. De eerste stand trilt kort, eh zeg drrzz. :o En dat gedurende 10 minuten. Dan slaat deze automatisch af. Hiermee moet je beginnen gedurende de week om te wennen. De tweede stand is wat intenser en drzzzz langer. Deze stand duurt 20 minuten. De derde is het intenste. De drzzz duurt iets langer en is nog intenser. Bij stand 1 voel ik de trilling op de vloer als ik vlak naast mn paard sta. (paard heeft de boots om :+ ). Verder zei ikzelf gekscherend, als ik een stijve arm heb, dat ik m zelf om doe!

Maar ja ik kan niet zo precies zeggen hoe intensief het trilt, dat zou je zelf moeten zien en voelen. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-12 19:42 



 
Profiel   

Het ging mij er meer om of het dusdanig trilt dat het toegevoegde waarde heeft of dat er zo'n l*llig trillertje in zit dat je met moeite voelt :Y) . Het klinkt wel heel goed in ieder geval!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-12 20:09 



 
Profiel   

Daar was ikzelf dus ook sceptisch over. Ik wilde eigenlijk wachten tot aankoop dat ik meer reviews op het internet had gelezen. Maar hier in Nederland is t pas net op de markt. In Engeland en Ierland al wat langer (Maart geloof ik). Ik heb dus alleen engelse reviews gelezen en die waren wel positief. Affijn. Mijn gedachte gang was ook een beetje tegenstrijdig..... Maar als ik het zelf niet gezien of uitgeprobeerd heb kan ik er ook niks over zeggen..... En eerlijk waar ik dacht ook zoiets van een l u l l i g trillertje, maar ik moet mijn vooroordeel laten varen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-12 21:40 



 
Profiel   

Ik kom even binnen vallen. Heb ze ook besteld, en vandaag binnen gekregen. Ga ze vanavond uit proberen. Paard heeft een lichte blessure aan de diepe buigpees voor, en na overleg met da besloten zo'n ding aan te schaffen. Ben benieuwd!

TS, heb je hem vaker gebruikt? Wat vind je er tot nu toe van?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-12 16:47 



 
Profiel   

Jouw DA heeft het dus aangeraden? Ivm de combinatie van koelen en trillen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-12 17:02 



 
Profiel   

Heb gevraagd wat de gedachten van de da erover waren, en hem leek het gunstig. Trillen zou helpen met de bloedsomloop, en koelen moet sowieso gebeuren. Koelen op deze manier vond hij niet noodzakelijk beter dan met de waterslang, maar wel sneller en makkelijker voor mij. Dus ja, de combinatie trillen+koelen vond hij positief. Hij leek er nog geen ervaringen mee te hebben en ik was ook degene die erover begon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-12 17:08 



 
Profiel   

Worden ze per stuk of per 2 verkocht eigenlijk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-12 17:29 



 
Profiel   

Per 2, een voor links en een voor rechts. Staat ook in de boots welke voor welk been is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-12 17:33 



 
Profiel   

Ze zijn ook voor achter te gebruiken. :+ . Ik Ben erg blij dat ik ze gekocht heb. Ik gebruik ze iedere dag. Heb nu na een week gebruik de batterijen moeten opladen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-12 18:05 



 
Profiel   

Ja, bedoelde voor als in een voor de linkerbenen en een voor de rechterbenen :+ .
Hoe reageerde je paard erop? En wat doe je met de cooling packs? Leg je die steeds in de vriezer of ijskast?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-12 18:15 



 
Profiel   

hi hi. Ik had voor die vraag namelijk een mailtje gestuurd naar de paardendrogist.
De boots zijn voor zowel voor- als achter- benen te gebruiken. Ook had ik gevraagd of de cool packs ook gewoon in de vriezer konden blijven liggen. In de de gebruiksaanwijzingen staat alleen tenminste 2 uur in de vriezer. De paardendrogist adviseerde me om ze echt een tijdje voor gebruik in de vriezer te leggen en niet altijd omdat de packs dan te stijf zouden zijn. Echter ik ben wel zo eigenwijs om dat te doen(constant in de vriezer).... ook omdat ik simpelweg die tijd niet van tevoren heb. Ik leg ze constant in de vriezer, haal ze 5 minuten vantevoren eruit. Dan maak ik even druk ik ze een beetje 'los' (die substantie die van binnen zit) en doe ze om. Als ik klaar ben met de coolpacks laat ik ze wel even verder ondooien. Dan droog ik ze af en gaan ze de vriezer weer in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-12 09:30 



 
Profiel   

Ik heb mijn boots ook binnen. Wat ik me wel af vraag is het volgende. Bij mensen is het zo dat je die ice packs niet rechtstreeks op de huid mag leggen ivm bevriezingsverschijnselen. Ik vind het best gewaagd om ze zo om de benen te doen. Weten jullie hier iets meer van?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-12 22:50 



 
Profiel   

Bij mensen zit het rechtstreeks op de huid, bij paarden zitten er nog haren. Denk dat het bevriezen heel erg mee valt dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-12 23:20 



 
Profiel   

Ja, ik heb na lang twijfelen vandaag een set gekocht. de packs liggen in de vriezer en ik ga ze morgenochtend testen :D

Aangezien ik eigenlijk altijd doe koelen en de mijne mokgevoelig is is dit een ideale oplossing. Zeker nadat hij een peesblessure heeft gehad. Ik ben heel benieuwd!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-12 00:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 34 [ 837 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 34  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen