Oornetje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ssmarty

Berichten: 1593
Geregistreerd: 30-11-11
Woonplaats: In een huisje in Ermelo

Re: Oornetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-12 21:45

Sorry, dan heb ik dat verkeerd begrepen!

Ssmarty

Berichten: 1593
Geregistreerd: 30-11-11
Woonplaats: In een huisje in Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-12 21:53

Miss dat het toch niet zo'n slim idee is.. Ik ga wel iets anders verzinnen.

Bedankt voor de tips, maar ik heb al een touwhalster en mijn halster heeft al bontjes. Ook ga ik me eigen dekje maken met iets erop..

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Re: Oornetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 21:54

Je zou bv een hartjes vorm maken en die er weer op naaien?

jadeken
Berichten: 1855
Geregistreerd: 09-04-12

Re: Oornetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 16:44

Je kan ook een leuke rand maken op een dekje ofzo er zijn hier genoeg mensen op de markt die een paar dekjes te koop hebben voor een leuk prijsje :) Dan kan je bijv. een blauw-bruine rand maken :)

Anoniem

Re: Oornetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 20:47

Eerlijk gezegd snap ik al die uhm... 'niet-enthousiaste' reacties niet.
Ik vind het een heel leuk idee, misschien niet allemaal daadwerkelijk uit te voeren (gebreide 'peesbeschermers' blijven na een paar stappen ws. toch niet zitten), maar alleen het maken is al leuk.
Volgens mij is een oornetje ook niet zo super moeilijk als je goed kan breien en je kunt hem helemaal naar je eigen smaak maken. :j

Ts. Ik weet niet of het al genoemd is, maar ik zie op Marktplaats heel vaak mensen die spulletjes maken voor Schleich-paarden (of ander merk), misschien is dat ook een leuk idee.
Dan kun je een beetje oefenen, maar dan eerst in het klein. :)

Martine

Berichten: 10271
Geregistreerd: 14-03-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 21:00

Moderatoropmerking:
Blijft iedereen eraan denken om op een normale manier te blijven reageren? Je hoeft niet in een topic te reageren als je het idee niet leuk vindt. Reageren moet niet. Reacties als penny etc kunnen vanaf nu achterwege gelaten worden. :)
Daarnaast heb ik verschillende reacties verwijderd.

Ragenbol

Berichten: 431
Geregistreerd: 09-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 21:00

Iets voor om de benen is misschien niet zo handig, ik weet niet of het te warm is, maar meer omdat wol glad is en af gaat zakken. Maar er is een site waar een heleboel andere leuke ideeen op staan, ik ga wel even zoeken. Deze heb ik wel al gevonden: http://paarden-diy.jouwweb.nl/harnachem ... brak-maken

Je eigen dekje maken, dat lijkt me echt leuk, wil ik wel eens proberen, misschien ook leuk voor jou?

EDIT:
Heb niet het hele forum gelezen dus misschien is het gezegd als idee! ;)

Ragenbol

Berichten: 431
Geregistreerd: 09-06-09

Re: Oornetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 21:05

Het was geloof ik deze site:
http://paarden.hobby-site.com/
Is tijdelijk offline, maar als het inderdaad de site is die ik bedoel dan zal ik het zeker even in de gaten houden. Eigen dekens maken, halsters, frontriemen, bandages en nog veel meer!

Ssmarty

Berichten: 1593
Geregistreerd: 30-11-11
Woonplaats: In een huisje in Ermelo

Re: Oornetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-12 21:24

Bedankt voor de reacties! Hier heb ik tenminste iets aan!

Ik ben inderdaad nu bezig met zelf een dekje te maken! Misschien ga ik ook nog wel een dekje op marktplaats zoeken en die dan leuk versieren (met een biesje, enz).

Die site ken ik inderdaad, maar hij is al een heel tijdje offline.. Als ie weer werkt ga ik daar zeker op kijken!

Voor schleich vind ik niet zo leuk om te maken, omdat ik er zelf niets aan heb, snap je?

Ragenbol

Berichten: 431
Geregistreerd: 09-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 21:27

Ssmarty schreef:
Bedankt voor de reacties! Hier heb ik tenminste iets aan!

Ik ben inderdaad nu bezig met zelf een dekje te maken! Misschien ga ik ook nog wel een dekje op marktplaats zoeken en die dan leuk versieren (met een biesje, enz).

Die site ken ik inderdaad, maar hij is al een heel tijdje offline.. Als ie weer werkt ga ik daar zeker op kijken!

Voor schleich vind ik niet zo leuk om te maken, omdat ik er zelf niets aan heb, snap je?



Dat is ook leuk een dekje versieren. Mooi wat borduren of iets met steentjes erop naaien. Zie het al helemaal voor me haha. Misschien dat ik in de kerstvakantie maar even crea ga doen :+

JennyxBeauty
Berichten: 1
Geregistreerd: 01-02-24

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 10:18

Beste,
Op pinterest of op Google kan je patronen vinden hoe je een oornetje moet haken. Aangezien ik er kort ook mee begonnen ben ook opgezocht op pinterest en Google vind je de patronen en op YouTube kun je eventueel nog wat video's hiervoor vinden

Melzazu
Berichten: 1792
Geregistreerd: 13-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 10:38

JennyxBeauty schreef:
Beste,
Op pinterest of op Google kan je patronen vinden hoe je een oornetje moet haken. Aangezien ik er kort ook mee begonnen ben ook opgezocht op pinterest en Google vind je de patronen en op YouTube kun je eventueel nog wat video's hiervoor vinden


Ik hoop dat in 12 jaar tijd TS iets heeft kunnen regelen.

Zoe_97

Berichten: 9455
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 10:38

JennyxBeauty schreef:
Beste,
Op pinterest of op Google kan je patronen vinden hoe je een oornetje moet haken. Aangezien ik er kort ook mee begonnen ben ook opgezocht op pinterest en Google vind je de patronen en op YouTube kun je eventueel nog wat video's hiervoor vinden

Dit topic is 12 jaar oud _O-

Nicole288
Hoofdmoderator Informatief
May the horse be with you! Coƶrdinator Veulenverkiezing

Berichten: 31315
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Oornetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 20:50

Er is geen nieuwer topic en de informatie is relevant voor mensen die op dit onderwerp zoeken, dus het kan blijven staan :)