Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 199 van de 206 [ 5127 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202 ... 206  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie heeft er een Custom zadel?

 
Profiel   

Ik probeer juist een advantage 2de hands te verkopen maar dat wil echt niet :(
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 19:05 



 
Profiel   

Hoi allemaal,

Weet iemand wat de kosten zijn voor het vervangen van de zadelboom bij custom? Ik heb een tweedehands zadel op het oog maar zie op de site dat ze maar 5 jaar garantie geven op de boom en ik heb al een aantal keer gehoord dat de boom gebroken was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 09:45 



 
Profiel   

Durf niet te zeggen wat het kost.

Ik heb wel begrepen dat er veel problemen waren met gebroken bomen. Vandaar dat de polyflex bomen er niet meer ingezet worden. Alleen nog de houten bomen.

Ik heb een week geleden mijn nieuwe zadel besteld. Het aftellen kan beginnen. Ben al super tevreden met het leenzadel, paard loopt gelijk veel ruimer. Dus de verwachting is hoog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 21:53 



 
Profiel   

maratjesammy schreef
Durf niet te zeggen wat het kost.

Ik heb wel begrepen dat er veel problemen waren met gebroken bomen. Vandaar dat de polyflex bomen er niet meer ingezet worden. Alleen nog de houten bomen.

Ik heb een week geleden mijn nieuwe zadel besteld. Het aftellen kan beginnen. Ben al super tevreden met het leenzadel, paard loopt gelijk veel ruimer. Dus de verwachting is hoog.

Klopt daarom is die in mijn zadel gratis vervangen door een houten...
Alleen kosten can een leen zadel had ik. Daardoor weet ik niet wat het anders gekost zou hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 22:25 



 
Profiel   

Ik heb vandaag een Custom besteld. Degene die ik 2e hands had gekocht vond ik de wrongen niet fijn van. Ook hier begint het aftellen dus. Ik heb gekozen voor memel ipv buffel, kostte me echt teveel extra pfff....Dat buffelleer is overigens nu 400 euro extra?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 22:34 



 
Profiel   

Wat is nu de nieuw prijs van een custom coda ?
Ik kan het het nergens precies vinden op de site, maar hoor overal dat de prijzen flink zijn gestegen

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 22:49 



 
Profiel   

Geen idee, maar de Custom Advantage R doet nu 3195....

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 13:22 



 
Profiel   

Charmaine schreef
Ik heb vandaag een Custom besteld. Degene die ik 2e hands had gekocht vond ik de wrongen niet fijn van. Ook hier begint het aftellen dus. Ik heb gekozen voor memel ipv buffel, kostte me echt teveel extra pfff....Dat buffelleer is overigens nu 400 euro extra?



Moest je extra betalen voor buffel?

Er werdt tegen mij gezegt wat wil je memel of buffel? Ik vroeg wat het verschil was en heb het ook gezien.

Maar het werd meer gevraagd omdat er toen lastig aan buffelleer te komen was. Dus er is navraag gedaan en er werd gezegd dat buffel gewoon weer te verkrijgen was dus was geen probleem. Maar er is niks gezegd over extra kosten.

Ben dus heel benieuwd wat er straks op mijn factuur staat.

Heb jij een bevestiging gehad?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 19:47 



 
Profiel   

Bij mij werd ook gezegd dat het weer leverbaar was en kreeg ik ook de vraag welke ik wilde. Ik heb toen eerst naar de prijs gevraagd, toen was de keuze snel gemaakt....
Ik heb ook gevraagd hoe het dan zit met de 'standaard' uitvoering met buffel zoals op de site staat. Het blijkt daar dus NIET te gaan om het zweetblad, maar om de rest van het leer, op de zitting bijvoorbeeld. Dat is óók buffelleer maar dus anders dan dat van het zweetblad...

Ik heb dezelfde avond de bestelbevestiging gehad. Daar zat volgens mij geen factuur bij. Prijs zou op je roze doorslagformulier moeten staan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 20:49 



 
Profiel   

Iemand die precies kan vertellen wat het prijsverschil is tussen het "gewone" leer en buffel?

En ben benieuwd naar de verschillende kleurtjes op het zadel! Heeft iemand metallic rose gold op z'n zadel? Of hide buff brown 1?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-21 12:43 



 
Profiel   

Mijn paard liep tijdens het proefrijden super onder een Coda. Ondanks dat Custom fors duurder geworden is, heb ik er één besteld, 16 weken gewacht, maar kreeg een hele ander model Coda! Deze had een grotere lepel en dikkere kussens. Ik zat er niet stabiel in en doorzitten wilde al helemaal niet. Met Custom gemaild en gebeld en ze zeiden dat ze het intern hadden besproken en dat ik zo weer een nieuwe kon bestellen.
Helaas zegt de fitter dat ze er niet zeker van is of dan het juiste model wel komt.. Tja, wat nu, weer 16 weken wachten en dan naar hopen dat dit het gewone Coda model is? Heb nu een Star te proberen die de fitter nog had maar deze is een stuk breder en dan krijg ik last van mijn rug.
Zijn er meer op dit forum die onlangs een nieuwe Coda hebben gekregen die ook anders van model was?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 13:35 



 
Profiel   

Ik heb vorige maand mijn coda ontvangen en die was hetzelfde als het model wat ik als proef en leenzadel had. Een stalgenootje hetzelfde.
Hebben ze niet per ongeluk een ander model voor je gemaakt dan de coda?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 13:51 



 
Profiel   

Ik weet niet wat er misgegaan is. Was wel goed besteld, aldus de fitter. Ze meldde wel direct dat er een ander type kussens onder mijn zadel zat, was nieuw blijkbaar, ze vond het jammer dat Custom haar daarvan niet op de hoogte had gesteld. Custom zelf kwam er niet echt voor uit wat er misgegaan was, alleen dat ze naar aanleiding van mijn mail en foto's waarop het duidelijk te zien was, het intern besproken hadden en ik wel een nieuwe kon bestellen. Mijn fitter zegt dan dat ik dan maar weer moet afwachten of wel het juiste model komt.. Snap ik echt niet, voor zo'n duur zadel!
Misschien moet ik maar een tweedehands opzoeken, dan weet je tenminste wat je koopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 14:00 



 
Profiel   

L_Ruiterhuis schreef
Ik heb vorige maand mijn coda ontvangen en die was hetzelfde als het model wat ik als proef en leenzadel had. Een stalgenootje hetzelfde.
Hebben ze niet per ongeluk een ander model voor je gemaakt dan de coda?


Jullie hebben dus beiden onlangs wel het juiste model gekregen. Die van mij is ook een maand geleden geleverd (begin juli). Raar toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 14:18 



 
Profiel   

Beide eind juni ja.
Daarmee dat ik moest denken aan dat je een ander model ontvangen hebt dan besteld.
Wat ik wel weet is dat de oudere modellen coda een kunstof boom hebben terwijl de nieuwere een houten boom hebben. Geen idee sinds hoeveel jaar dat is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 19:15 



 
Profiel   

Als ik jou was en je wilt nog steeds een custom Zadel, zou ik er zelf een belletje aan wagen. Ik denk dat je prima kunt uitleggen wat er fout is gegaan en dat als je nogmaals een nieuw zadel besteld je degene wilt die gepast is. Kunnen ze jou dat niet garanderen of bij voorbaat al zeggen dat die niet meer te leveren is, ben je denk ik vrij om te cancelen. Mocht je ze nog een kans geven denk ik dat je best een behoorlijk kortere leveringstijd kunt eisen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 19:48 



 
Profiel   

wendely schreef
Als ik jou was en je wilt nog steeds een custom Zadel, zou ik er zelf een belletje aan wagen. Ik denk dat je prima kunt uitleggen wat er fout is gegaan en dat als je nogmaals een nieuw zadel besteld je degene wilt die gepast is. Kunnen ze jou dat niet garanderen of bij voorbaat al zeggen dat die niet meer te leveren is, ben je denk ik vrij om te cancelen. Mocht je ze nog een kans geven denk ik dat je best een behoorlijk kortere leveringstijd kunt eisen.


Ja, zoiets had ik ook al ingedachten. Maar fitter zegt dat het qua levertijd niet veel zal uitmaken. Het is moeilijk vandaag de dag om aan het juiste leer te komen en dan moet je nog maar afwachten of ze hun afspraken nakomen. Dan denk ik, met wat voor bedrijf heb ik hier te maken?!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-21 09:04 



 
Profiel   

Hmm het lijkt me toch dat ze een groot deel van het huidige zadel kunnen gebruiken en zo'n groot bedrijf echt wel wat op voorraad heeft. Ik stuur je even pb!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-21 09:23 



 
Profiel   

Dag allen!

Volgende week komt Ben Ton bij mij langs voor een pasconsult en het bestellen van een zadel. Ben erg benieuwd! Het wordt zoiezo een bruin zadel. Wie heeft ook een bruine custom? Ik doe graag alvast wat inspiratie en kennis op :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 11:35 



 
Profiel   

Jasminlisa schreef
Dag allen!

Volgende week komt Ben Ton bij mij langs voor een pasconsult en het bestellen van een zadel. Ben erg benieuwd! Het wordt zoiezo een bruin zadel. Wie heeft ook een bruine custom? Ik doe graag alvast wat inspiratie en kennis op :)

Ik heb een bruine Custom Wolfgang Omni. Superfijn zadel!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 11:47 



 
Profiel   

@magootie

Ooh die is prachtig! Het zal bij mij wel om iets lichter bruin gaan, maar deze is zeker heel mooi! Leuk ook dat lag achter op de lepel. Wil ik ook, zal dan mooi matchen met mijn brushed de niro laarzen :)

[ img ]

Ik heb nu een Sella Impara (die komt dus te koop voor als er geïnteresseerde zijn ;P).


[ img ]


Heel veel plezier van gehad hoor! Hij ligt nu alleen voor zowel mij als mijn haflje Blush niet top meer. Hij gooit mij naar voren en krijgt vervolgens last van mijn rug...Kan er niet ontspannen genoeg in zitten helaas. Heb vorige week een Custom Wolfgang Omni mogen proberen, en wauw wat zat dat lekker zeg! Hopelijk als het zadel dan helemaal naar mij en mijn paard is gemaakt zal dit nog fijner zijn.

Ben heel benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 12:04 



 
Profiel   

[ img ]
Dit was mijn Flight nieuw…

Inmiddels zie je niet heel veel meer van het bruin.
[ img ]
Maar dat vind ik niet perse erg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 23:19 



 
Profiel   

[ img ]

Hier een bruine icon coda, erg fijn zadel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 08:43 



 
Profiel   

Ik ga binnenkort een Custom bestellen. Ik heb nu de Wolfgang Solo in buffelleer en eigenlijk vind ik dat niet zo mooi en overweeg ik om nu glad leer te nemen. Zijn er hier mensen in dit topic die gewoon glad leer hebben? En hoe bevalt dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 08:45 



 
Profiel   

Mijn Custom blijkt te lang te zijn voor mijn paard dus hier begint weer een zoektocht. Mocht iemand nog 1 te koop hebben in 17.5” graag een pb!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 10:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 199 van de 206 [ 5127 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202 ... 206  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen