Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 200 van de 206 [ 5127 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203 ... 206  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie heeft er een Custom zadel?

 
Profiel   

Mijn zadel is vandaag afgeleverd Ben er blij mee. *\o/* Paard moest ook paar keer flink zuchten tijdens het afpassen, leek wel een verademing te zijn voor haar

Ik heb er dus 1 met het standaard memel. Lijkt iets harder te zijn dan het buffelleer, maar ik denk wel dat het snel zal vormen en vooral makkelijker te onderhouden.

Overigens 26 juli besteld, dus ik mag niet klagen over de levertijd :+


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 18:37 



 
Profiel   

Mooi zadel, Charmaine! En wat fijn dat je paard er ook zo goed op reageert. Dat is toch waar je het voor doet.
Wat is memel?

Ik ga komende maand mijn volgende Custom bestellen. Ik hoef niet perse buffel leer deze keer. Ik vind dat toch niet mooi, die duidelijke nerven. Liever gewoon glad leer. Zijn er hier mensen in het topic die gewoon glad leer hebben en wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Zodra het zadel geleverd wordt, en dat duurt nog wel even, ga ik mijn andere zadel verkopen. Een superfijne Wolfgang Solo 18 inch. Dat gaat me wel echt aan het hart.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 20:26 



 
Profiel   

Ik denk dat dat gladde leer het memelleer is wat je bij mijn zadel ziet? Ik had 2 opties, dit memel of voor 400 euro meer het buffelleer met die nerven. Iemand hier heeft gekozen voor het buffelleer maar daar is niet tegen gezegd zoals bij mij dat dat tegenwoordig zoveel extra kost. Dus laat je daarover goed voorlichten. Zitting is bij mij van geruwd leer, dat wordt vanzelf glad bij gebruik.

Mijn Wolfgang Solo komt ook in de verkoop! Gaat ook mij aan het hart hoor. Zit toch net ff anders dan deze ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 20:51 



 
Profiel   

Bij welke zadelmaker hebben jullie naar tevredenheid je custom aan laten meten? Wij zoeken een zadelmaker die in de regio Zuid-Holland komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 06:24 



 
Profiel   

Ferera schreef
Bij welke zadelmaker hebben jullie naar tevredenheid je custom aan laten meten? Wij zoeken een zadelmaker die in de regio Zuid-Holland komt.


Bij Maud Baselier van Horse and more!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 08:35 



 
Profiel   

Charmaine schreef
Ik denk dat dat gladde leer het memelleer is wat je bij mijn zadel ziet? Ik had 2 opties, dit memel of voor 400 euro meer het buffelleer met die nerven. Iemand hier heeft gekozen voor het buffelleer maar daar is niet tegen gezegd zoals bij mij dat dat tegenwoordig zoveel extra kost. Dus laat je daarover goed voorlichten. Zitting is bij mij van geruwd leer, dat wordt vanzelf glad bij gebruik.

Mijn Wolfgang Solo komt ook in de verkoop! Gaat ook mij aan het hart hoor. Zit toch net ff anders dan deze ;-)


O zeg dit nou niet haha! Ik stel een ander zadel al zo lang uit omdat ik zo aan mijn huidige zadel verknocht ben ;-). Maar goed te weten dat jouw leer memelleer is. Is het wel mooi leer? Het is mij wel verteld dat de Buffelvariant duurder is dan glad leer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 08:58 



 
Profiel   

Ferera ook ik raad Maud Baselier van Horse en More aan ;-). Zij komt in ieder geval geregeld in de regio Boskoop/Bodegraven. Ben Ton volgens mij ook. Heb ik geen ervaring mee en dus ook geen mening over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 21:05 



 
Profiel   

Ik heb 30 november een afspraak met Maud *\o/* dankjewel voor de tips!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 06:08 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]


Voor de liefhebbers eind volgende week komt mijn advantage r 17.5 inch mw boom te koop ivm nieuw zadel

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 08:43 



 
Profiel   

Wie zouden jullie, naast Maud Baselier, aanraden voor het aanmeten van een Custom zadel in Zuid-Holland?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 15:38 



 
Profiel   

Ik ben ook weer op zoek, de afspraak met Maud afgezegd omdat ik het niet handig vind een zadel te kopen bij iemand die ermee gaat stoppen. Wil het zadel graag in onderhoud houden bij de zadelmaker waarbij ik deze heb aangeschaft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 17:22 



 
Profiel   

Ik ken zo alleen de naam Ben Ton waarvan ik gehoord heb dat hij in ieder geval in Bodegraven komt. Toch een kwestie van de fitterslijst afbellen met fitters die grenzen aan Zuid-Holland?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 12:48 



 
Profiel   

Ferera schreef
Ik ben ook weer op zoek, de afspraak met Maud afgezegd omdat ik het niet handig vind een zadel te kopen bij iemand die ermee gaat stoppen. Wil het zadel graag in onderhoud houden bij de zadelmaker waarbij ik deze heb aangeschaft.

Er zijn genoeg andere fitters?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 21:34 



 
Profiel   

KellyDV schreef
Ferera schreef
Ik ben ook weer op zoek, de afspraak met Maud afgezegd omdat ik het niet handig vind een zadel te kopen bij iemand die ermee gaat stoppen. Wil het zadel graag in onderhoud houden bij de zadelmaker waarbij ik deze heb aangeschaft.

Er zijn genoeg andere fitters?


Dacht dat bokt een platform was waar je advies mag vragen aan andere paardenliefhebbers. Vandaar mijn vraag of iemand mij kan helpen aan een fijne fitter waar zijzelf fijne ervaringen mee hebben…..

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 14:55 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Adverteren op het forum is niet de bedoeling

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 12:32 



 
Profiel   

Oh wat balen Lieke, heb je al eens overlegd met je zadelmaker?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 13:51 



 
Profiel   

@Sanet: Ja, meerdere keren al ...
1e keer is langs geweest bij de nacontrole, toen vertelde ze me dat het gewoon inrijden was. Kon ik ook wel inkomen. Het was natuurlijk splinternieuw.
De tweede keer bij de halfjaarcontrole. Toen heeft ze ook nog wat gevuld. En de derde keer telefonisch via whats app...
Maar ik vrees dat zij er ook weinig aan kan veranderen dat ik er niet aan kan wennen. Zo balen...
Ik twijfel ook of ik niet gewoon nog langer moet volhouden om er aan te wennen. Aan de andere kant ben ik er wel een beetje klaar mee en baal ik dat ik een 3k zadel veel minder pak dan een tweedehansje van 1k...erg he..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 14:03 



 
Profiel   

Wat ontzettend balen zeg. Ook al andere dingen geprobeerd qua beugels, beugel lengte etc?
Ik rij al jaren met mijn Custom op mijn oudere merrie, op mijn jongere merrie past hij ook, maar ik bleef een heel onstabiel gevoel houden.
Nu had ik laatst de beugels een gat korter gedaan omdat ik de beugels aan een ander zadel gedaan had. En ineens zit ik als een huis op mijn jongere merrie. Nu voelt het met die kortere beugels op mijn oudere merrie weer heel raar, dus dan moet ik ze dan maar gewoon aanpassen denk ik.
Maar dat is mogelijk nog iets om uit te proberen. Heel goedkope oplossing in ieder geval :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 14:17 



 
Profiel   

@Sanet; klopt...ik heb al meerdere opties geprobeerd. Andere singel, andere beugels. Met bontje, zonder bontje, dik dekje, dun dekje...
Ik wilde het heel erg graag laten slagen. Maar ik vrees gewoon dat wij niet matchen. Ik denk dat het een andere eigenaar zoeken gaat worden.... :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 14:34 



 
Profiel   

Gadver, wat balen zeg! Succes met de verkoop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 14:37 



 
Profiel   

Hallo allemaal.

Mijn paard is helaas permanent geblesseerd (23 en artrose) dus zit rijden er niet meer in.

Ik denk er dus over om mijn Custom/Icon Star te verkopen, maar weet niet zo goed hoe ik dat het beste aan kan pakken. Het is echt een heerlijk zadel.

Weet iemand of er custom fitters zijn die ook zadels innemen of tegen een schappelijke vergoeding deze verkoopt?

Ik voel er zelf niet zo heel veel om er mee te gaan leuren en wil hem sowieso nog na laten kijken voordat ik hem te koop aan biedt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 13:14 



 
Profiel   

Even ng zadels contacteren, zij neemt vaak Customs aan, mits niet al te oud model.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 13:38 



 
Profiel   

Manic, er komt niet een nieuw paard waar dit zadel misschien op zou passen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 14:02 



 
Profiel   

Nieuw paard zit niet echt in de planning.

Helaas is het wel al een iets ouder exemplaar, jaar of 7.

Ben er best een beetje ziek van want het is echt zo een fijn zadel

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 14:57 



 
Profiel   

Na veel gedoe met mijn nieuwe zadel(die helaas niet passend te krijgen is ander merk geen custom) zit ik nu zwaar te overwegen om voor een custom te gaan. Ik weet hoe ze rijden maar na zoveel zadeldrama en door de bomen het bos niet meer zien in zadelland zoek ik wat ervaringen van nieuw bestelde zadels
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 15:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 200 van de 206 [ 5127 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203 ... 206  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen