Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 201 van de 206 [ 5127 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204 ... 206  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie heeft er een Custom zadel?

 
Profiel   

Mijn ervaring was van korte duur, maar toch goed te noemen. Ik heb via mp een 2e hands Custom Wolfgang op de kop getikt omdat mijn paard bij de trainingsstal daar fijn onder liep en ik daar heel fijj in zat. Ik wist dat hij niet perfect lag dus van de zomer een nieuwe besteld. Dat werd een Advantage R. Best lang wachten, maar netjes binnen voorspelde termijn en er een aantal dagen mee gereden. Ik kon er maar niet aan wennen, was mijn balans compleet kwijt en dus gebruik gemaakt van de service om niet tot koop over te gaan. Harstikke zonde natuurlijk, maar ik was blij dat dat zonder problemen kon. Nu ligt de Wolfgang er weer op ;-) Wrs komt er ook geen nieuwe meer aangezien paard in de verkoop staat èn deze fijne zadelpasser er mee gestopt is....
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 18:28 



 
Profiel   

Charmaine schreef
Mijn ervaring was van korte duur, maar toch goed te noemen. Ik heb via mp een 2e hands Custom Wolfgang op de kop getikt omdat mijn paard bij de trainingsstal daar fijn onder liep en ik daar heel fijj in zat. Ik wist dat hij niet perfect lag dus van de zomer een nieuwe besteld. Dat werd een Advantage R. Best lang wachten, maar netjes binnen voorspelde termijn en er een aantal dagen mee gereden. Ik kon er maar niet aan wennen, was mijn balans compleet kwijt en dus gebruik gemaakt van de service om niet tot koop over te gaan. Harstikke zonde natuurlijk, maar ik was blij dat dat zonder problemen kon. Nu ligt de Wolfgang er weer op ;-) Wrs komt er ook geen nieuwe meer aangezien paard in de verkoop staat èn deze fijne zadelpasser er mee gestopt is....


Herkenbaar. Ik heb het ook gehad met mijn allereerst bestelde Custom. Ook ik zat totaal niet in balans, terwijl ik daar toen echt geen problemen mee had. Heb toen het leenzadel over genomen, want daar zat ik perfect in en lag goed op mijn paard.
Voor mij wel de reden om ook de volgende keer weer voor een Custom te gaan. Zo fijn dat je niet hoeft te kopen als het niet fijn zit. Ik lees hier op bokt wel vaker verhalen van mensen die met een nieuw zadel zitten waar ze niks mee kunnen. Dan ben je blij als ze zo'n service hebben.

Ik ben nu mijn pony zadelmak aan het maken, zal nog wel een paar maanden duren voor ik daar echt mee ga rijden. Maar zodra ik enigszins een zadel kan testen, wil ik toch graag Custom laten komen.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 13:36 



 
Profiel   

Ik heb al jaren een Custom Advantage R op mijn merrie liggen, echter heeft zij de ene na de andere blessure en heb ik er niet veel meegereden.
Nu heb ik voor mijn nieuwe paard ook een Custom aan laten meten, het is de Everest R geworden. Maar ik zit er toch niet fijn op, mis contact met het paard en zit ik er meer OP dan om heen. Nu een paar keer mee gereden maar het zadel schuift en duwt mij in stoelzit.
Vandaag met een ander merk gereden en voelde veel meer beweging onder me en zat ik er meer om heen.. herkennen jullie dat?

Heb er daarom voor gekozen om voor beide een ander zadel aan te laten meten en gaan de Everest en Advantage in de verkoop.
Jammer want het zijn echt bloed mooie zadels.. Advantage met buffel leer en de Everest in bruin met lichte piping... ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 16:38 



 
Profiel   

@willemiens; ja dat herken ik. Mijn leen zadel destijds waar ik zo enthousiast over was zat beter dan mijn zadel nu. Mijn fitter en ik dachten dat dat kwam door het nieuw zijn, maarn half jaar verder ben ik nog niet om...
Bijkomend is dat ik het gebruik voor mijn beide friese merries. Maar de ene wil er echt totaal niet onder lopen. Tot staakgedrag aan toe...t zadel schuift ook vreselijk op haar. Mm andere merrie gaat beter maar al met al is het niet wat ik voor ogen had. En eingelijk rijd en zit ik beter met mn simpele Isabel zadel.
Ik ben nu met custom in gesprek of ze het willej terug nemen...ben benieuwd...

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 22:29 



 
Profiel   

@liek1996: ik had dat ook jaren geleden met mijn bestelde zadel, zat veel minder lekker en lag minder mooi dan het leenzadel. Ik heb toen ( was wel binnen enkele weken) het leenzadel kunnen kopen ivm de nieuw bestelde custom

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 22:33 



 
Profiel   

3 maart komt Custom voor hopelijk een nieuw zadel voor mij en mijn PRE. Ik ben onwijs benieuwd. Ik had bij de koop van mijn paard een K&M gehad maar ik haal daar niet voldoende steun uit. Stalgenootje had haar Custom op mijne gelegd die eigenlijk best fijn lag. Dus vandaar de keuze voor Custom :j
Weet iemand trouwens wat de extra opties kosten? Ik zag hele mooie met Swarovski <3 heeft iemand daar toevallig een foto van?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-22 15:55 



 
Profiel   

Ik heb onlangs een ander zadel besteld. Lak op de lepel kost 100,-. En Swarovski stardust op de lepel 450,-.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-22 12:24 



 
Profiel   

Heeft een van jullie het zadel wel eens terug moeten sturen naar Engeland voor een reparatie? Hoe lang waren jullie hem kwijt?

Ik had een tweedehandse gekocht (particulier) en bij nakijken door een fitter bleek de boom gebroken. Ze gaan de boom onder garantie vervangen. Vind ik echt top service!
Wel 8 weken mijn zadel kwijt :-(. Zit nu op de helft. Hoop ik dan !

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-22 07:49 



 
Profiel   

Ja ik! Ik had een gebroken boom, als wel voor corona tijd maar ik had hem met vier weken weer terug. En voor de Brexit…

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-22 08:14 



 
Profiel   

xx_Irisje schreef
Ja ik! Ik had een gebroken boom, als wel voor corona tijd maar ik had hem met vier weken weer terug. En voor de Brexit…


Dat is vlot! Nu werd 8 weken genoemd. We gaan het zien..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-22 21:40 



 
Profiel   

Weet er iemand toevallig wat de Advantage R tegenwoordig nieuw moet kosten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-22 11:25 



 
Profiel   

Charmaine schreef
Geen idee, maar de Custom Advantage R doet nu 3195....


Bericht van juli vorig jaar. Weet niet of er met de jaarovergang nog wat bij gekomen is

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-22 11:40 



 
Profiel   

Ondertussen ben ik in het bezig van een custom wolfgang omni, mega blij met het zadel! Bruin leer met mooie accentjes! Basisprijs van dit model was €3495 begreep ik.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-22 12:13 



 
Profiel   

Heeft er hier al iemand ervaring met Aviar? Ik heb vorige maand voor allebei mijn paarden een Aviar besteld, vond dat er nog meer vrijheid in zat dan de Custom. Ik plaats het hier omdat Aviar ook van Custom is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-22 16:27 



 
Profiel   

yeentll schreef
Heeft er hier al iemand ervaring met Aviar? Ik heb vorige maand voor allebei mijn paarden een Aviar besteld, vond dat er nog meer vrijheid in zat dan de Custom. Ik plaats het hier omdat Aviar ook van Custom is.



Hier ook vorige week een aviar besteld. Helaas was er geen passende custom in combi paard en mij. Toen een rondje op de aviar en moest heel erg wennen maar uiteindelijk reed het echt fenomenaal. Om het af te maken heb ik een lak met swarovski achterkant erop laten maken. Levertijd is rond de 3 maanden dus nog even geduld hebben

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-22 16:57 



 
Profiel   

Gewoon omdat ik enorm benieuwd ben... Hanteren ze met Aviar hetzelfde proces? Leenzadel tijdens productie en 2 weken je eigen testen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-22 19:34 



 
Profiel   

Bielsje schreef
Gewoon omdat ik enorm benieuwd ben... Hanteren ze met Aviar hetzelfde proces? Leenzadel tijdens productie en 2 weken je eigen testen?


Ik kom even onder mijn steen vandaag :D . Ik heb begrepen van een zadelpasser van wel, al was deze passer geen Custom/Aviar fitter.

Het ziet er naar uit dat ik 4 juli een afspraak heb bij Maaike Rispens om een Custom/Aviar aan te meten *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-22 20:00 



 
Profiel   

Bielsje schreef
Gewoon omdat ik enorm benieuwd ben... Hanteren ze met Aviar hetzelfde proces? Leenzadel tijdens productie en 2 weken je eigen testen?


Ik kreeg helaas geen leenzade omdat er een enorme ‘run’ is op Aviar en hij anders geen zadels had om te testen. Ik heb er 2 besteld, allebei de Rook 2. De ene met korte kussens en de andere met lange kussens en beide met de korte wrong. Heb ze allebei redelijk basic gehouden met alleen lak accenten. Ik verwacht ze volgende maand binnen, dan zal ik foto’s maken! In het begin is het inderdaad echt even wennen omdat je zo in het midden van het zadel wordt gezet met best veel vrijheid, maar na een tijdje rijden vond ik het top.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-22 15:08 



 
Profiel   

Bielsje schreef
Gewoon omdat ik enorm benieuwd ben... Hanteren ze met Aviar hetzelfde proces? Leenzadel tijdens productie en 2 weken je eigen testen?



Ik heb mijn eigen custom nog dus dat weet ik niet precies. Weet alleen wel dat je op aviar geen custom kan inruilen dus die ga ik verkopen zodra de aviar er is en deze aan mijn wensen voldoet. Heb nu zoveel zadeldrama achter de rug dat het echt goed moet zijn nu!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-22 15:17 



 
Profiel   

yeentll schreef
Bielsje schreef
Gewoon omdat ik enorm benieuwd ben... Hanteren ze met Aviar hetzelfde proces? Leenzadel tijdens productie en 2 weken je eigen testen?


Ik kreeg helaas geen leenzade omdat er een enorme ‘run’ is op Aviar en hij anders geen zadels had om te testen. Ik heb er 2 besteld, allebei de Rook 2. De ene met korte kussens en de andere met lange kussens en beide met de korte wrong. Heb ze allebei redelijk basic gehouden met alleen lak accenten. Ik verwacht ze volgende maand binnen, dan zal ik foto’s maken! In het begin is het inderdaad echt even wennen omdat je zo in het midden van het zadel wordt gezet met best veel vrijheid, maar na een tijdje rijden vond ik het top.



Hier ook de rook 2 besteld. Weet alleen niet met welke kussens en wrongen heb nu een advantage waar ik echt wel vast in zit en door de vrijheid in de aviar ging ikzelf zoveel mooier zitten dan het geklemd in de custom

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-22 15:18 



 
Profiel   

Ik ben echt enorm benieuwd naar de ervaringen als jullie wat gewend zijn aan de Aviar! Vrijheid qua zit klinkt enorm goed maar ik hoor dat ze ook best hard zijn en mijn kont is dat iig niet meer gewend :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-22 15:37 



 
Profiel   

Mijn Aviars zijn binnen en worden maandag afgepast, dan laat ik het weten! Ben zelf heel benieuwd ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-22 22:15 



 
Profiel   

Ik ben echt enorm benieuwd wat je er op termijn van gaat vinden!
En ik wil foto's zien natuurlijk 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-22 06:17 



 
Profiel   

Ik heb 2 foto’s ontvangen al! Ik heb ze redelijk simpel gehouden met alleen wat lak accenten.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-22 09:18 



 
Profiel   

Yeentl: wat een mooi zadel, mag ik vragen wat de levertjes en prijs is?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-22 20:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 201 van de 206 [ 5127 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204 ... 206  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen