Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 146 van de 154 [ 3835 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 154  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wow zadel, echt zo wow? Deel je ervaringen! Deel 4

 
Profiel   

_tarja_ schreef
bulck schreef
Gewoon simpel de beugelriemen van stubben of euroriding, zelfde principe (betere kwaliteit)

Die van anatomica zijn ook mooie kwaliteit en zeker niet de goedkoopste. Had goede recenties ook gelezen, maar bij mij helaas schuiven de hoesjes.

Bij mij zit dat hoesje ook onderaan maar daar zit ook de gesp bij mij


[ img ]

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 11:26 



 
Profiel   

Hallo allemaal!

Ik heb al reeds 10 jaar mijn WoW. Ben er altijd heel tevreden van geweest. Nu nog hoor, maar helaas merkte ik op dat één van de luchtslangetjes op 3 plaatsen geknakt is. Zal wel zijn dat het kussen leeg liep :o
Mijn fitter van destijds is ermee gestopt en dus weet ik niet meteen bij wie ik terecht kan (in België).
Of kan ik ergens losse onderdelen verkrijgen? Of is dat slangetje alleen te vervangen? Zodat ik niet meteen een heel nieuw panel moet kopen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 07:09 



 
Profiel   

Luchtzak met slang is los te koop
Eleonora Westebring doet toch ook Belgie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 08:28 



 
Profiel   

Dat dacht ik inderdaad ook, Eleonora woont in België dacht ik ....

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 09:11 



 
Profiel   

pantarhei schreef
Luchtzak met slang is los te koop
Eleonora Westebring doet toch ook Belgie?



Oh echt? Dat zou mooi zijn!!
Okido, dan ga ik Eleonora eens opzoeken. Ik meende eerder gelezen te hebben dat ze in NL woont, maar mss ben ik mis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 09:26 



 
Profiel   

Misschien ben ik mis en heeft ze een praktijk in België, dat kan ook. Ik meen in Essen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 09:53 



 
Profiel   

Precious20 schreef
Hallo allemaal!

Ik heb al reeds 10 jaar mijn WoW. Ben er altijd heel tevreden van geweest. Nu nog hoor, maar helaas merkte ik op dat één van de luchtslangetjes op 3 plaatsen geknakt is. Zal wel zijn dat het kussen leeg liep :o
Mijn fitter van destijds is ermee gestopt en dus weet ik niet meteen bij wie ik terecht kan (in België).
Of kan ik ergens losse onderdelen verkrijgen? Of is dat slangetje alleen te vervangen? Zodat ik niet meteen een heel nieuw panel moet kopen?


Slangetjes kun je ook los bestellen, ik heb alleen geen idee hoe je een nieuwe slang installeert

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 12:16 



 
Profiel   

Precious20 schreef
pantarhei schreef
Luchtzak met slang is los te koop
Eleonora Westebring doet toch ook Belgie?



Oh echt? Dat zou mooi zijn!!
Okido, dan ga ik Eleonora eens opzoeken. Ik meende eerder gelezen te hebben dat ze in NL woont, maar mss ben ik mis.



Ze woont in Essen, maar haar ouders wonen in Leiden

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 19:32 



 
Profiel   

Zijn er mensen actief hier?

Ik ben op zoek naar een wow 17" of 18" flat met deep seat, met dxwg panels met tab en met sticht. Het liefst ook met flappen met een moveable block.

Begin dit jaar zag ik bij mp gebruikster'ayla' de onderdelen die met het bovenstaande overeenkomen. Kent iemand haar? Ik meen dat zij ergens bij deurne in de buurt zit.

Hopelijk kan iemand mij helpen.
Bedankt

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 13:37 



 
Profiel   

kijk anders eens op engelse ebay. Daarop worden soms best veel wow zadels en ook losse onderdelen ervan aangeboden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 14:20 



 
Profiel   

Facebook, Engelse pagina.
Worden door verschillende nationaliteiten onderdelen aangeboden.
Let wel op dat er vanuit de UK extra kosten bij komen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 16:43 



 
Profiel   

kamsel schreef
Facebook, Engelse pagina.
Worden door verschillende nationaliteiten onderdelen aangeboden.
Let wel op dat er vanuit de UK extra kosten bij komen..


Waar op facebook? Is er een speciale wow markt? Of groepen?

Voor zover ik heb kunnen zien, wordt er niet veel aangeboden.
Dank je wel

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 14:27 



 
Profiel   

Twinkelbell schreef
kamsel schreef
Facebook, Engelse pagina.
Worden door verschillende nationaliteiten onderdelen aangeboden.
Let wel op dat er vanuit de UK extra kosten bij komen..


Waar op facebook? Is er een speciale wow markt? Of groepen?

Voor zover ik heb kunnen zien, wordt er niet veel aangeboden.
Dank je wel



[ img ]


[ img ]


Heel veel aanbod hier. Je kan er ook rustig naar iets vragen word goed op gereageerd

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 17:31 



 
Profiel   

Ik heb mijn zadel te koop staan omdat mijn pony helaas nooit meer gereden mag worden. Voorlopig zal er geen paard meer bij komen dus zadel ligt maar te liggen.

Maat 1 zitting
Deep Seat
DWG panels met stitchline
zonder tab
Dressuurzweetbladen met Giant fixed block
Nieuw 4u kopstuk

Zadel is door wow fitter nagekeken en is in goede staat.

Graag pb bij interesse!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 18:56 



 
Profiel   

Hi, vraagje van een leek! Mijn paard blijkt ene vrij lastige rug te hebben. Ik heb een springzadel nodig met dikke kussens, en voor eeen hoge schoft. Omdat mijn huidige zadels zo rot liggen, en ik mijn paard graag wil blijven rijden en niet maanden stil ga zetten, is een tweedehands zadel de beste optie. Ik begrijp niet zoveel van de maatvoering van wowzadels, waar zie je hoe dik de kussens zijn?

Mocht iemand tweedehands een springzadel willen aanbieden stuur dan vooral een pb :o .

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-21 16:15 



 
Profiel   

Je kan niet zomaar een wow zadel kopen.je moet weten welke onderdelen je nodig hebt. Dus b.v. een curved tree of juiste een rechte boom. En ook welke kussens.etc. De kussens zelf worden gevuld naar lucht, de dikte ervan is vooral afhankelijk van het ruitergewicht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-21 17:48 



 
Profiel   

Eef_Bam schreef
Hi, vraagje van een leek! Mijn paard blijkt ene vrij lastige rug te hebben. Ik heb een springzadel nodig met dikke kussens, en voor eeen hoge schoft. Omdat mijn huidige zadels zo rot liggen, en ik mijn paard graag wil blijven rijden en niet maanden stil ga zetten, is een tweedehands zadel de beste optie. Ik begrijp niet zoveel van de maatvoering van wowzadels, waar zie je hoe dik de kussens zijn?

Mocht iemand tweedehands een springzadel willen aanbieden stuur dan vooral een pb :o .


met een hoge schoft heb je een curved tree nodig (meestal zijn het die ook, want meest standaard)
Met dikke kussens, wat wil je daarmee bedoelen? bedoel je om u zadel in balans te krijgen?
Hier heeft wow ook inlages voor, allicht ga je daar wel naar een xdwg pannel gaan zonder tab, allicht met stichtline.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 07:56 



 
Profiel   

bulck schreef
Eef_Bam schreef
Hi, vraagje van een leek! Mijn paard blijkt ene vrij lastige rug te hebben. Ik heb een springzadel nodig met dikke kussens, en voor eeen hoge schoft. Omdat mijn huidige zadels zo rot liggen, en ik mijn paard graag wil blijven rijden en niet maanden stil ga zetten, is een tweedehands zadel de beste optie. Ik begrijp niet zoveel van de maatvoering van wowzadels, waar zie je hoe dik de kussens zijn?

Mocht iemand tweedehands een springzadel willen aanbieden stuur dan vooral een pb :o .


met een hoge schoft heb je een curved tree nodig (meestal zijn het die ook, want meest standaard)
Met dikke kussens, wat wil je daarmee bedoelen? bedoel je om u zadel in balans te krijgen?
Hier heeft wow ook inlages voor, allicht ga je daar wel naar een xdwg pannel gaan zonder tab, allicht met stichtline.


Met dikke kussen bedoel ik inderdaad de hoogte achteraan het zadel, mijn huidige zadels zijn veel platter en liggen daardoor achterover. Die zouden dusdanig opgevuld moeten dat de achterkant veel te hard wordt en de voorkant op de schoft komt. Ik ben overigens op zoek na goed overleg met mijn zadelmaker/wow fitter, die me dus gezegd heeft te zoeken naar een zadel met dikke kussens. Uiteraard kun je met lucht nog wat aanpassen, maar sommige meer dan andere. Anders krijg je ook bij wow een te hard kussen. Gelukkig heb ik via pb contact met iemand die een geschikt zadel lijkt te hebben, en toevallig is haar fitter ook mijn zadelmaker. Dus komende vrijdag gaan we kijken of ze hem passend kan maken op mijn paard en of ik er een beetje op kan zitten.


Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 17-08-21 09:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 09:06 



 
Profiel   

Ja je hebt daar verschillende mogelijkheden, mss ook een extended panel met stichtline en dan reargusset

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 09:13 



 
Profiel   

Iemand toevallig een lady seat te koop maat 1, curved y bar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-21 19:55 



 
Profiel   

Babybeertjes schreef
Iemand toevallig een lady seat te koop maat 1, curved y bar?


Kijk ook eens op facebook en engelse e-bay.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-21 09:50 



 
Profiel   

Maris schreef
Babybeertjes schreef
Iemand toevallig een lady seat te koop maat 1, curved y bar?


Kijk ook eens op facebook en engelse e-bay.


Ben ik inderdaad ook lid van. Maar veel zenden niet naar NL. (heb er al 2 gevraagd) En hou rekening met inklaringskosten en BTW ook over de verzendkosten en als het meer is als 150 euro betaal je ook nog invoer kosten.
Reken er maar rustig een kwart bij voor bovengenoemde zaken.

Het is er niet leuker op geworden na brexit. :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-21 10:16 



 
Profiel   

Ik heb jaren terug ook onderdelen gevonden bij engelse wow fitters. Misschien is dat ook nog een idee, om daar naar te kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-21 10:32 



 
Profiel   

Maris schreef
Ik heb jaren terug ook onderdelen gevonden bij engelse wow fitters. Misschien is dat ook nog een idee, om daar naar te kijken.

Ja dat is zeker nog wel een idee. Ga ik naar kijken, bedankt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-21 10:35 



 
Profiel   

Rechtstreeks bij wow saddles. Toen ik een seat zocht hadden ze meerdere demo modellen waar ik uit kon kiezen..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-21 12:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 146 van de 154 [ 3835 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 154  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen