Sommer/Remos zadels

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liesje89

Berichten: 9926
Geregistreerd: 01-12-03

Sommer/Remos zadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-13 09:54

Een week geleden is de zadelmaker bij mij geweest met nieuwe zadels voor mijn paard. Mijn keuze is uiteindelijk gevallen op een bruine Sommer (Remos) Musica. Ik heb geen ervaring met dit merk, maar weet wel dat het een merk is met prima prijs-kwaliteit verhouding. Mijn zadel moest helaas besteld worden, dus ik mag nog een aantal weken wachten.

Zijn er bokkers met Sommer zadels die mij kunnen vertellen hoe het leer blijft?

Myca

Berichten: 6264
Geregistreerd: 10-08-08
Woonplaats: Midwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 09:57

Gefeliciteerd!
Sommer zadels zijn echt goed. In Nederland zie je ze niet zoveel, in Duitsland wel.
Niet alleen het leer blijft goed, de kunststof boom is aanpasbaar (door een zadelmaker) en je hebt levenslange garantie op de boom.
Dat krijg je niet op een zadel van B-kwaliteit.

Christah

Berichten: 1479
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Wolfsburg, Duitsland

Re: Sommer/Remos zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 13:15

Ik heb zelf de Sommer (Remos) Dolce. Heb hem vandaag toevallig precies een jaar en ben super blij met het zadel, ideaal met de altijd aanpasbare boom. Zadel is inmiddels al een keer weer opnieuw aangepast door de zadelmaker, boom nog wat wijder en achter wat vulling erbij. Echt ideaal zo´n zadel dat zich eenvoudig laat aanpassen. Verder vind ik het echt een super comfortabel zadel. Ik zit er echt heerlijk op, zadel ligt als een huis en paard loopt er super fijn onder. Wij zijn er heel blij mee!