Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 33 van de 35 [ 854 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

ervaringen met een Tribal zadel

 
Profiel   

Hij is prachtig!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-18 20:39 



 
Profiel   

Voor nash. Ik was bij herman om 12 uur. En jij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-18 20:47 



 
Profiel   

Ik was er met een stalgenoot om 15u.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-18 20:49 



 
Profiel   

Ah. Nee toen was ik al weer weg ;)

Dan hebben we elkaar echt net mis gelopen.

Dan heb jij misschien dat arabiertje en die welsh K nog wel gezien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-18 20:49 



 
Profiel   

Ik heb wel een knappe bruine pony gezien. Meisje kwam voor een dressuur en springzadel denk ik? Ze had iig een hindernis gesprongen. Gok dat dat de welsh was? :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-18 21:04 



 
Profiel   

Ja!

Knap dier idd! En daar had ik al een hoop moois vanaf gekeken. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-18 21:29 



 
Profiel   

Ik ben al vanaf vorige week bezig om een afspraak te maken maar ze bellen nooit := vind ik niks voor hun..

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-18 21:53 



 
Profiel   

Dat is idd niks voor hun....

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-18 22:13 



 
Profiel   

Hoi! Ik heb al wat doorgelezen ter info maar ik heb eigenlijk nog een vraagje waar jullie mij hopelijk een beetje mee kunnen helpen! :o
Op het moment aan het oriënteren om een zadel op maat te laten maken (ivm wat lastigere rug en heel gevoelige rug voor drukplekken). Ik denk eraan om misschien naar Countrymill hiervoor te gaan. Ik weet dat ze tribal en skyway op maat maken, wat voor andere merken kunnen ze nog leveren die zo goed als op maat gemaakt worden? En wat zijn ongeveer de standaard prijzen voor de 2 merken? Ik kan het een en ander wel vinden over tribal maar over skyway eigenlijk niet :=
Het op maat maken, gebeurt dit opbouwen ook vanaf de kale boom?

Alvast bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-18 13:20 



 
Profiel   

Ze doen ook kale boommetingen, ik heb een Ideal Suzannah via CM gehad en die is ook via kale boom opgebouwd. Qua prijzen enz geen idee :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-18 13:22 



 
Profiel   

Country Mill werkt altijd vanaf een kale boom. Vanuit daar bouwen ze het zadel op. Qua maatwerk denk ik niet dat ze meer merken hebben. Tribal en skyway laten ze zelf maken. Dingen als Massimo, Kentaur ect heeft gewoon zijn eigen fabriek/leverancier. Ze hebben onwijs veel merken en kunnen veel doen om het goed passend te krijgen.

Gister met stalgenoot geweest. Die had een maatwerk Sella voor haar pre. Nu paard verkocht en een lusitano gekocht. Zadel is toen opgevuld via de sella dealer. Maar wat bleek... de boommaat is te breed. Dus het zadel is met vulling smaller gemaakt. Dat is een manier natuurlijk maar op ten duur gaat dat drukplekken geven. Ze hebben nu de kussens eronder uit gehaald en zijn met die gele platen(ken de naam even niet) het zadel op maat aan het maken. Daarna word het zadel afgepast met de kussens eronder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-18 13:24 



 
Profiel   

Wat een toppers.. echte kenners!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-18 13:31 



 
Profiel   

Oke, dat klinkt wel positief! Ook omdat ik nog met mijn huidige zadel zit welke ik wil inruilen of weg wil doen. Heb helaas de ervaring dat particulier verkopen ontzettend lastig is. Helaas ook maar 15x mee gereden sinds ik hem gekocht heb van een andere zadelmaker maar ze kreeg weer last van haar drukplekken dus toch de keuze om echt te kijken naar iets wat op maat gemaakt wordt, ookal is mijn portemonnee daar niet blij mee :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-18 14:54 



 
Profiel   

Op een nieuw/demo zadel ruilen ze sowieso in. Anders kunnen ze het zadel ook voor je verkopen. Spreek je gewoon een bedrag af en word je gebeld wanneer het zadel op proef/verkocht is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-18 14:58 



 
Profiel   

Dat had ik inderdaad al gelezen! Ik kijk nog even wat een andere zadelmaker in de buurt voor mij kan betekenen en anders wordt het toch een tripje richting Nijkerk. Is wel wat langer rijden maar als we dan een goed passend zadel hebben, is dat geen probleem natuurlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-18 15:02 



 
Profiel   

Ze meten idd alles kale boom aan.

In tribal en skyway kan heeeeeel erg veel. Dat je nog niet zo veel over skyway leest, is niet zo gek. Het zadel is pas net goed en wel 1 jaar op de markt.

Van tribal de classic begind bij 2400 zo uit mijn hoofd. De skyway pandorra (monoblad) begind bij 2600 dacht ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-18 07:32 



 
Profiel   

wwillemijn schreef
Hoe is je afspraak gegaan Saams?

Hier mijn zadel in actie :-) Mijn beugels inmiddels weer een gat langer gedaan. Hingen nog op de lengte van bij het leenzadel.

[ [url=m/ObgU3v.jpg]Afbeelding[/url] ]



Hoe gaat het inmiddels met jouw paarden en beide zadels? Nog tevreden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-18 15:44 



 
Profiel   

Hoi Samantha, beide zadels nog steeds erg tevreden over! Paarden lopen er fijn onder :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-18 16:24 



 
Profiel   

Ik ben ook nog/weer helemaal happy met mijn nieuwste nieuwe Skyway pandorra. Hij zit zoooooo fijn <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-18 20:00 



 
Profiel   

MyChoice schreef
Hoi Samantha, beide zadels nog steeds erg tevreden over! Paarden lopen er fijn onder :-)


Super fijn!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-18 22:43 



 
Profiel   

Peelie schreef
Ik ben ook nog/weer helemaal happy met mijn nieuwste nieuwe Skyway pandorra. Hij zit zoooooo fijn <3


Heb je een nieuwe gekocht? Of heb je hem laten nakijken? (Vanwege de ‘weer’ :D)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-18 08:17 



 
Profiel   

SBravour schreef
Peelie schreef
Ik ben ook nog/weer helemaal happy met mijn nieuwste nieuwe Skyway pandorra. Hij zit zoooooo fijn <3


Heb je een nieuwe gekocht? Of heb je hem laten nakijken? (Vanwege de ‘weer’ :D)

Ik heb de "oude" ingeruild tegen een nieuwe die helemaal naar mijn smaak gemaakt is.

Ik heb nogal korte pootjes en het oude zadel waren de zweetbladen eigenlijk te lang voor mij. En ik wilde heel erg graag een grotere wrong. Dat kon nog niet toen ik de zadels teste.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-18 20:14 



 
Profiel   

Oh wat gaaf!! Heb je een foto? Of heb ik daar overheen gekeken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-18 20:26 



 
Profiel   

SBravour schreef
Oh wat gaaf!! Heb je een foto? Of heb ik daar overheen gekeken?

Moet je even door mijn reacties heen kijken. Daar staat een foto ;)


[ img ]

[ img ]
Ik heb ze er even bij gepakt voor je :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-18 20:28 



 
Profiel   

Daar mag je trots op zijn :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-18 18:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 33 van de 35 [ 854 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen