Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 35 [ 854 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 35  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

ervaringen met een Tribal zadel

 
Profiel   

Hallo,

Heeft er iemand hier op bokt een Tribal zadel? Zoja wat zijn jullie ervaringen ermee?
Mijn zadelmaker komt vrijdag alles opmeten voor een Tribal zadel op maat.

*ik hoop dat het hier goed staat*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-13 19:37 



 
Profiel   

Vraagje heb je nu een tribal zadel?en zoja bevalt het zadel? Ben heel benieuwd naar dit zadel

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-13 20:09 



 
Profiel   

Ik heb een tijdje het leen zadel gehad. Donderdag komt mijn eigen zadel. Het leen zadel beviel mij super goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-13 08:27 



 
Profiel   

Ben heel benieuwd hoe hij eruit gaat zien? Heb je hem in Nijkerk gekocht?en een zwarte?met details?alvast super bedankt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-13 19:40 



 
Profiel   

Ik heb hem bij arno bosch besteld. Dat gaat via Nijkerk ook inderdaad. Het is een zwarte met druppel kniewrongen, diepe zit, en dan dat zilveren randje eromheen

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-13 19:42 



 
Profiel   

Ik heb twee weken een leenzadel van Country Mill gehad omdat mijn eigen zadel in onderhoud was.
Ik vond het een geweldig zadel. Heb de duurste versie geprobeerd met een monoblad. Herman zei: dit is de rolls royce onder de zadels, en daar heeft ie geen woord teveel mee gezegd. Wat een superfijn zadel.
Helaas erg boven mijn prijsklasse, want anders wist ik het wel.
Voordeel is dat je het helemaal kan laten opbouwen zoals jij het wilt. Vulling van het zadel, diepte van het zitvlak, dikte van de wrong, etc.
De kwaliteit op lange termijn ken ik niet, maar ik zou daar geen problemen mee verwachten. Daarbij heb ik goede ervaringen met Country Mill kwa garantie/klantvriendelijkheid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-13 07:35 



 
Profiel   

Ik heb al langere tijd een Tribal en die bevalt heel goed.
De kwaliteit is ook heel goed, ik hoop dat jij er net zo veel plezier van hebt, succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-13 14:04 



 
Profiel   

Ik hoop dat ik er net zoveel succes mee heb inderdaad. Maar dat kan haast niet anders. Wat een fijn zadel vind ik het ook. Ook maar meteen een nieuwe singel erbij besteld. De fairfax :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-13 19:20 



 
Profiel   

Is de fairfax een nieuwe singel?Waar is die te koop?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-13 19:44 



 
Profiel   

Fairfax is een nieuwe singel ja. Bij je zadelmaker zou je die kunnen kopen en anders online ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-13 19:49 



 
Profiel   

Ik heb nu sinds een jaar een tribal. Deze zit als een huis. Ik kan eindelijk lekker doorzitten.
Echt een aanrader.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-13 14:31 



 
Profiel   

Ik heb hem nu ook. Heerlijk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-13 14:49 



 
Profiel   

We hebben hem besteld!!ben zeer benieuwd met zilver biesje en op de achterkant lak. kan niet wachten tot hij komt ongeveer 6 weken levertijd maar hopelijk het wachten waard :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-13 18:20 



 
Profiel   

over dat lak zat ik ook te twijfelen hahahaha. Maar ben bang dat het snel beschadigd heb dat dus maar niet gedaan. Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-13 18:43 



 
Profiel   

Mijn springzadel is trouwens ook een tribal die zit ook heel fijn. Ik heb geen lak vind ik persoonlijk minder mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-13 18:49 



 
Profiel   

Als we hem hebben plaats ik een foto.Ben ook benieuwd naar het lak vind het wel heel gedurfd van mij :) Maar als ik het echt niet mooi vind kan het nog aangepast worden....

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-13 19:33 



 
Profiel   

oke dat is wel fijn dat ze dat dan nog kunnen veranderen voor je. Ben benieuwd hoe het eruit ziet. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-13 19:34 



 
Profiel   

Jaa ik ben ook in bezit van een Tribal!

Ik had eerst de echt dressuur variant, op mijn kwpn'er. Zadel zat super en hij liep ook stukken beter als met z'n Prestige. Toen heb ik toch besloten hem te verkopen, en ik had het zadel slechts anderhalve maand... Daarna voor een andalusier gegaan, en eerst ingereden voordat ik aan een aangemeten zadel begon. Aangezien ze zo'n andere rug had, bijna geen schoft en veeeel breeder viel mijn huidige zadel gelijk af, wat ik heel jammer vond want het was een super zadel. Herman kwam toen aan met een andere Tribal, de ''natural horsmanship'' variant, toen die dat zei dacht ik eerst dat hij met een boomloos huis tuin en keuken zadel aan zou komen, maar gelukkig niet. :) Super fijn zadel, heel breed natuurlijk en je kunt er uren oprijden. Wel weinig knievrong, maar misschien dat ik in oktober tijdens de ''controle'' ga vragen of deze erop kunnen. Verder heel fijn leer en makkelijk in het onderhoud, ik vet hem een keer in de 3 maanden denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-13 13:37 



 
Profiel   

Ik heb mijn Tribal nu ruim 1,5 jaar, en ben nog steeds uiterst tevreden. Ik heb een bruine zonder sierrandjes. Toen ik em bestelde was de lak mogelijkheid er nog niet.

Mijn paard staat te koop, maar het zadel gaat niet mee, die ga ik gewoon aan laten passen naar een eventueel nieuw paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-13 13:41 



 
Profiel   

Ik heb een Tribal dressuurzadel en ben er super blij mee! Erg fijn zadel. Ligt erg mooi op mijn paard en ik zit ook heerlijk! Een aanrader. Mijn zadel komt ook bij de Countrymill vandaan. Toevallig moet ik morgen naar Herman voor controle/opvullen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-13 13:41 



 
Profiel   

Ik rijd ook met een tribal, volledig op maat gemaakt voor mijn paard en mijzelf. Komt ook bij country mill weg. Ben er erg tevreden mee! Zadel houd zich mooi en zit heerlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-13 09:14 



 
Profiel   

We wachten nu 6 weken, hopelijk komt ons zadel snel ben zo nieuwsgierig :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-13 19:48 



 
Profiel   

Over 2 weken worden mijn zadels ook weer gecontroleerd door Herman.
Zeker tevreden over de service en de zadels. Zeker een aanrader.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-13 12:49 



 
Profiel   

Ik heb ook net mijn Tribal zadel en ben er super blij mee. Hij is ten eerste erg mooi geworden :D , verder licht, fijne zachte zit en allerbelangrijkst... mijn paard loopt er fijn mee.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-13 16:27 



 
Profiel   

O wauw, das een mooi zadel zeg! Wel met een aparte beugelriemflap! Het suede hadden ze toen ik em liet maken nog niet, ga ik onthouden voor een eventueel volgend zadel!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-13 16:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 35 [ 854 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 35  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen