Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 34 van de 35 [ 854 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

ervaringen met een Tribal zadel

 
Profiel   

Sinds vandaag heb ik voor Nina ook een tribal. Ze is net beleerd en helaas paste geen van de zadels die ik had liggen. Dus op naar country mill! Enige eisen waren dat het ging passen en dat het een bruin zadel was geschikt voor dressuur en endurance.
Het enige bruine zadel wat haar paste daar was deze tribal. Ze heeft een korte rug en is heel rond/breed.
We hebben nu de xwide.

Deze lag echt als een huis!
De komende tijd gaan we lekker rijden en kijken of het zo positief blijft :D

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 21:53 



 
Profiel   

Mooi zadel! Braaf zo, net beleerd en op pad!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-18 06:59 



 
Profiel   

Ziet er goed uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-18 12:39 



 
Profiel   

Dankjewel! Ja ze is echt super braaf! <3 en ze geeft ook heel erg goed aan wanneer iets haar niet goed zit, echt ideaal. Met dit zadel liep ze heel fijn en kwam ook al heel vlot mooi over de rug en nagefelijk. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-18 18:37 



 
Profiel   

Ben echt in de 7e hemel met het zadel. Nog nooit een een zadel in deze prijsklasse gehad en was ook eigenlijk niet mijn bedoeling, maar het is het meer dan waard!!

Vanmiddag ga ik het eens passen op mijn andere paard en heel hard hopen dat het ook daar op goed ligt, ze zijn beide wel breed en rond dus heb goede hoop. Dan hoef ik nooit meer op de wintec. Want nog zo'n zadel zit er financieel nu niet in :$ :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 14:16 



 
Profiel   

Ik schop dit topic weer even omhoog :)

Zo heel langzaam aan ben ik mij aan het orienteren op een nieuw zadel.
Omdat ik vaste klant ben bij CM dacht ik al snel aan een tribal of skyway. Maar na telefonisch overleg kwam er uit dat de tribal beter op mijn paard zou passen.
We hebben namelijk een 18 inch op een korte rug nodig.... en geloof dat de kussens van een tribal beter paste op mijn paard.

Nu ben ik benieuwd naar het verschil tussen de mono en de classic. Iemand die met 1 van de 2 of allebei ervaring heeft?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-19 09:33 



 
Profiel   

Met allebei ervaring ja. Fijne van de mono vind ik dat je meer contact hebt met je paard. Van de classic vind ik de wrong fijner, maar die kun je zelf kiezen natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-19 11:01 



 
Profiel   

Ik heb zowel een mono als een classic.
Ik vind de mono veel fijner ook in combinatie met mijn lange benen. Maar het is echt persoonlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-19 19:47 



 
Profiel   

Ik ga 29 maart voor een nieuw zadel *\o/*
Gewoon de verschillende modellen proef zitten. Ben heel benieuwd

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-19 22:50 



 
Profiel   

Ik heb laatst op JA op de nieuwe monoblad van tribal gezeten. Ik ben nogsteeds blij dat ik voor mn mono skyway ben gegaan. Die zit echt beduidend beter!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-19 16:18 



 
Profiel   

Ja alleen lijkt de skyway voor alsnog niet het juiste zadel te zijn vanwege de kussens. We gaan kijken naar het verschil

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-19 16:19 



 
Profiel   

Moet helaas m'n fijne Skyway zadels weg doen. Heb een auto-ongeluk gehad. En sindsdien kan ik de diepere zit niet meer hebben. Rijd nu een tijdje op een zadel met een vlakke zit. En daarmee kom ik pijnloos m'n trainingen door gelukkig. Baal er erg van :-(

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-19 12:28 



 
Profiel   

Maar even een berichtje gedaan naar CM of ze via hen verkocht kunnen worden. Het merk is wel wat onbekend voor op Marktplaats helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-19 21:30 



 
Profiel   

MyChoice schreef
Maar even een berichtje gedaan naar CM of ze via hen verkocht kunnen worden. Het merk is wel wat onbekend voor op Marktplaats helaas.


CM verkoopt voor je. Kost je wel 10/15% denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-19 23:20 



 
Profiel   

Goed om te horen! 10/15% valt nog mee eigenlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-19 08:18 



 
Profiel   

Mijn zadels gaan deze week naar CountryMill. Er is nog geen/niet veel aanbod in tweedehands Skyway zadels, dus wie er een zoekt..... maat mediumwide/wide zwart en maat wijd/extrawijd bruin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-19 13:25 



 
Profiel   

Ik vind ze echt heel prachtig. Maar er is geen budget aangezien ik alweer een nieuw springzadel moet.

Die zwarte zal hier wel op de pony passen. Denk dat CM ze vlot heeft verkocht hoor. Ze zijn mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-19 13:27 



 
Profiel   

De zwarte denk ik wel, de bruine is natuurlijk wel echt maat tank haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-19 13:45 



 
Profiel   

Ik ga 18 mei weer naar CM. Mijn zadel ligt naar mijn idee echt te krap nu dus het is tijd voor een ander. Ik heb nu een Tribal Classic op mijn merrie liggen maar ik wil toch even kijken naar eventueel andere modellen van Tribal of de Skyway even uitproberen. Ik ben benieuwd. :)

[ img ]

Heb nu dit zadel, enorm fijn en stiekem doet het een beetje zeer om afstand te nemen. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-19 22:47 



 
Profiel   

Even een schopje in dit topic :o Zijn er ook mensen die de Tribal Elite hebben gekocht en wat zijn de ervaringen? Op Jumping er even op gezeten en naast dat hij heerlijk zat, vond ik ook de afwerking erg netjes. Nieuwprijs is 3.595,- dus ik zou graag wat ervaringen horen en hoe de kwaliteit is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-20 15:15 



 
Profiel   

Ik schop het topic ook even omhoog. Zou iemand mij kunnen vertellen wat ongeveer de nieuwprijs is van tribal dressuurzadels? Ik kan het namelijk niet echt ergens vinden. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-20 10:44 



 
Profiel   

De elite vanaf 3500,- dacht ik. Andere modellen weet ik zo 123 niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-20 12:27 



 
Profiel   

Ik heb toen ooit voor mijn classic 2500 betaald. Maar dat is al een aantal jaar geleden. Geen idee hoe dat nu is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-20 12:30 



 
Profiel   

Dank jullie wel! Dan heb ik een beetje een idee

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-20 16:03 



 
Profiel   

Tessawodan schreef
Ik schop het topic ook even omhoog. Zou iemand mij kunnen vertellen wat ongeveer de nieuwprijs is van tribal dressuurzadels? Ik kan het namelijk niet echt ergens vinden. :)


Is helemaal afhankelijk van wat je wilt. Model, leersoort, extra's zoals bling of lakleer etc. Denk dat geen twee zadels hetzelfde geprijsd zijn!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-20 16:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 34 van de 35 [ 854 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen