Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 245 van de 257 [ 6406 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248 ... 257  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Seizoenscollecties

 
Profiel   

Nee hoor haha, wist ook niet dat anky zo goed verkocht, valt best tegn denk ik. Mocknek is enkel xl..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-19 16:14 



 
Profiel   

Only2Bianca schreef
Jester_ schreef
Ik heb hem evt wel, 2x gebruikt



Vast tegen de hoofdprijs he? Anky’s zijn net aandelen :Y) na aankoop 3 dubbel in waard als ik soms op MP kijk.
Wil je hem kwijt Jester?

Nou ik kom maar niet van mijn setje af :'). Terwijl ik echt geen hoofdprijs vraag, verre van zelfs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-19 16:14 



 
Profiel   

[ img ]
Mocht van iemand pony lenen voor een rondje bos, dus werd natuurlijk meteen even in een lekker winterkleurtje
Geen huidige winter collectie maar blijf het een prachtige kleur vinden
Eskadron darkred <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-19 19:04 



 
Profiel   

[/quote]
Nou ik kom maar niet van mijn setje af :'). Terwijl ik echt geen hoofdprijs vraag, verre van zelfs.[/quote]

Mochten jullie linkjes van jullie advertenties willen delen, hoor ik het graag.

Bordeaux (wil ik ook nog wel in Anky style dan) staat ook mooi, leuke foto hier boven! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-19 19:16 



 
Profiel   

Mocht iemand de zwarte mockneck van Anky in maat l tegen komen, graag! Overal is hij uitverkocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-19 20:18 



 
Profiel   

Armani1985 schreef
Only2Bianca schreef
Hoi setjes freaks, :o iemand enig idee waar ik de Anky babushka blush set (pad en mockneck) kan vinden voor kerst?
Overal uitverkocht, maar misschien weten jullie nog opties?





Full dressuur en en L van de mockneck... je maakt mij nieuwsgierig. :D
Zoek mij suf en heb spijt dat ik alle eerdere aanbiedingen heb laten lopen.

Jammer dat dit topic zo stil is, geniet altijd van de mooie combi’s en nieuwe collecties.


Helaas..... mt L uitverkocht ook het dekje succes met je zoektocht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-19 23:32 



 
Profiel   

Hoi! Ik hoop dat er hier iemand is die me kan helpen. Ik zoek het bijpassende halstertouw van 1 van mijn eskadron halters. Het gaat om de linker. weet iemand welke kleur / collectie dit is of heeft iemand hem toevallig te koop?

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-19 23:43 



 
Profiel   

12 uurtje van ooteman voor de liefhebber :)

https://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paa ... uare-olive

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 13:45 



 
Profiel   

roosje78 schreef
Mocht iemand de zwarte mockneck van Anky in maat l tegen komen, graag! Overal is hij uitverkocht.


Ik heb je een pb gestuurd deze hebben we nog wel op voorraad :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 19:12 



 
Profiel   

Zo, ik word me toch hebberig van dit topic, haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 19:23 



 

loulou schreef
12 uurtje van ooteman voor de liefhebber :)

https://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paa ... uare-olive


Full dressuur natuurlijk uitverkocht...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 20:36 



 
Profiel   

Oh vanochtend was er nog wel full dressuur!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 21:37 



 
Profiel   

Weet iemand waar ik de Anky mockneck silver in M kan krijgen?
L kan ook, wel ruim

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 23:12 



 
Profiel   

Geen idee of dit de nieuwe collectie is, maar ik heb mezelf weer laten gaan..

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 21:39 



 
Profiel   

Die is vandaag in de aanbieding bij Ooteman! Is het dekje vergelijkbaar met de inno-pads?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-19 20:52 



 
Profiel   

Heeft toevallig iemand (BR) peeskappen bij de nieuwe Eskadron Heritage Big Square Cotton in ongeveer de zelfde kleur? (De roze versie)
Twijfel tussen een aantal kleuren aangezien het vergelijken via internet best lastig is :j

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-19 18:14 



 
Profiel   

Heeft een van jullie ervaring met de PK hartsuijker jas? Hoe deze valt qua maat?
Of hoe de winterjassen van PK algemeen vallen?

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-19 19:11 



 
Profiel   

Ik vind mijn pk jas fantastisch. Is er 1 van vorig jaar dus niet dezelfde. Maar die van mij is lekker warm, water- en winddicht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-19 19:52 



 

Ik heb een PK cennin jas gehad. Ooh wat was dat een fijne en heerlijk warme jas! Ik heb hem verkocht omdat hij mij te groot was geworden, maar ik zou hem zo weer kopen. Ik vond hem gewoon op maat vallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-19 19:58 



 
Profiel   

Iemand die weet of de Beenbeschermers Eskadron rosewood maat s nog ergens op voorraad zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-19 20:35 



 
Profiel   

Knabbel1070 schreef
Iemand die weet of de Beenbeschermers Eskadron rosewood maat s nog ergens op voorraad zijn?


Misschien Epplejeck? Ik zie dat er nog ergens 2 moeten zijn in het systeem, maar weet niet of het systeem klopt haha. Ik kan niet zien in welk filiaal ze zijn dat kunnen de mensen op de klantenservice wel. Je kan altijd even de klantenservice bellen dan kunnen ze checken of ze echt nog ergens zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-19 20:52 



 
Profiel   

Mijn pk jas vind ik zo-zo. Hij zou waterdicht zijn, maar dat is hij niet. Daarnaast irriteert de hoge kraag mij altijd een beetje. Die zit namelijk tegen mij kin aan en die schuurt daar dus constant langs als ik beweeg. Hij is wel lekker warm en comfortabel! Ik heb normaal maat 36 met jassen en van deze jas ook maat 36. Hij valt op zich een klein beetje ruimer, maar dat is juist wel fijn voor de bewegingsvrijheid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-19 21:32 



 
Profiel   

c_alsemgeest schreef
Heeft een van jullie ervaring met de PK hartsuijker jas? Hoe deze valt qua maat?
Of hoe de winterjassen van PK algemeen vallen?

[ [url=m/TASq0i.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb een Pk jas van een paar collecties terug. Helaas eigenlijk te groot voor het mooie... maar hij is zo lekker warm dat ie nog flink gebruikt wordt. Dit jaar ook een jas gepast, maar helaas valt Pk net als met hun andere kleding ruim. XS is hier dus helaas te ruim.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-19 00:50 



 
Profiel   

Ik heb een pk jas van een aantal jaar terug. Nog steeds erg blij mee. Helaas is ie niet meer waterdicht.
Maat valt hij mij goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-19 09:56 



 
Profiel   

Mijn pk jas is helaas wat minder geworden door wassen de vulling plakt tegen elkaar
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-19 17:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 245 van de 257 [ 6406 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248 ... 257  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen