Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 139 van de 178 [ 4426 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 178  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

De ultieme peesbeschermers?

 
Profiel   

pol013 schreef
https://www.equilibriumproducts.com/leg ... /tri-zone/

Ik blijf fan van deze. Heb de open fronted en de allsport boots.
Alles andere beschermers blijven in de kast liggen. Ook de lemieux brushing boots.


Deze heb ik nu ook ipv de husk beschermers. Vond dat bestellen een gedoe en deze verkopen ze gewoon bij de paardendrogist. De open fronted pastte niet bij mijn paarden van 1.67 en 1.70, omdat die er alleen zijn in een gecombineerde maat M/L. De AllSports passen in maat L erg goed! Ben er erg blij mee :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 09:17 



 
Profiel   

de open fronted: Bij mijn paarden van 1.63 met grof beenwerk (ouderwets) en 1.68 ,met heel fijn beenwerk passen ze wel fijn. Al zijn ze iets kort voor die van 1.68.
De allsportboots zijn wat langer inderdaad dus zullen meer paarden goed passen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 09:26 



 
Profiel   

pol013 schreef
de open fronted: Bij mijn paarden van 1.63 met grof beenwerk (ouderwets) en 1.68 ,met heel fijn beenwerk passen ze wel fijn. Al zijn ze iets kort voor die van 1.68.
De allsportboots zijn wat langer inderdaad dus zullen meer paarden goed passen.


Ja dat was bij die van mij ook, sluiting paste prima. Alleen ze waren echt veel te kort, helemaal bij mijn driejarige merrie. Die bestaat voor 2/3 deel uit benen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 09:57 



 
Profiel   

Hebben jullie een idee welk type erg smal valt? Lengte is normale paardenmaat

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 17:42 



 
Profiel   

Als nog iemand goed ventilerende beschermers zoekt:
Kentaur beschermers van volledig leder. Je hebt ze met kalfslederen voering (dus geen neopreen!) en echt schapenvacht met lederen buitenkant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 14:57 



 
Profiel   

Heeft iemand enig idee of de lemieux Snug boots nog ergens verkrijgbaar zijn in maat L/ zwart? Ik kan overal alleen maar de pro vinden, maar ik wil juist de vorige versie

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 13:09 



 
Profiel   

Bambelien schreef
Heeft iemand enig idee of de lemieux Snug boots nog ergens verkrijgbaar zijn in maat L/ zwart? Ik kan overal alleen maar de pro vinden, maar ik wil juist de vorige versie

Ruitershop Boxmeer heeft ze voor achterbeen in L

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 17:59 



 
Profiel   

Ja, heb dus echt voorheen maat M nodig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 18:21 



 
Profiel   

Bambelien schreef
Ja, heb dus echt voorheen maat M nodig!

Moet je nou M of L hebben?? Hierboven schrijf je L....
Ruitersport Gierman heeft voor in M

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 18:32 



 
Profiel   

Ik heb voor de liefhebber nog een maat M en maat L (achterbenen) in zowel zwart als wit...

Ik vind ze erg fijn, maar passen niet goed bij mijn paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 18:34 



 
Profiel   

manzano schreef
Bambelien schreef
Ja, heb dus echt voorheen maat M nodig!

Moet je nou M of L hebben?? Hierboven schrijf je L....
Ruitersport Gierman heeft voor in M


Oh sorry, ik zie het nu! Bedoelde maat M.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 21:13 



 
Profiel   

Ik gebruik nu een tijdje de Le Mieux snug boots (oude variant)
Maar ben er toch niet helemaal tevreden over.
Achter vind ik ze niet heel fijn passen en de benen van mijn paard zijn er erg nat en warm onder na het rijden.

Heeft iemand nog andere tips?

Edit: Crossbeschermers o.i.d. zijn ook prima aangezien ze volgend jaar of over 2 jaar ook mee gaat naar de cross.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 11:06 



 
Profiel   

Linsey_X schreef
Ik gebruik nu een tijdje de Le Mieux snug boots (oude variant)
Maar ben er toch niet helemaal tevreden over.
Achter vind ik ze niet heel fijn passen en de benen van mijn paard zijn er erg nat en warm onder na het rijden.

Heeft iemand nog andere tips?

Edit: Crossbeschermers o.i.d. zijn ook prima aangezien ze volgend jaar of over 2 jaar ook mee gaat naar de cross.


Wil je per sé hoge? Ik ben bv erg tevreden met mijn lemieux technique kogelbeschermer :) vgm wel een ouder model wat inmiddels ook al veranderd is, maar kogelbeschermers hebben ze heus nog wel

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 15:16 



 
Profiel   

Linsey_X schreef
Ik gebruik nu een tijdje de Le Mieux snug boots (oude variant)
Maar ben er toch niet helemaal tevreden over.
Achter vind ik ze niet heel fijn passen en de benen van mijn paard zijn er erg nat en warm onder na het rijden.

Heeft iemand nog andere tips?

Edit: Crossbeschermers o.i.d. zijn ook prima aangezien ze volgend jaar of over 2 jaar ook mee gaat naar de cross.


Kentaur geheel lederen (echt leer dus geen kunstleer zoals bij lemieux) peesbeschermers (dus niet met neopreen). Heel goed ademend en super mooi :o https://shop.kentauraustralia.com/produ ... 6107237960

Ik ben ook te tevreden over de NEW airoflow xc beschermers. Geen drupje zweet en wel stevig
https://newequinewear.co.uk/

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 16:34 



 
Profiel   

Linsey_X schreef
Ik gebruik nu een tijdje de Le Mieux snug boots (oude variant)
Maar ben er toch niet helemaal tevreden over.
Achter vind ik ze niet heel fijn passen en de benen van mijn paard zijn er erg nat en warm onder na het rijden.

Heeft iemand nog andere tips?

Edit: Crossbeschermers o.i.d. zijn ook prima aangezien ze volgend jaar of over 2 jaar ook mee gaat naar de cross.


Tri-Zone beenbeschermers *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 08:46 



 
Profiel   

ik ben opzoek naar ademende peesbeschermers

ik heb husk maar die vind ik niet fijn zitten. Nu zijn mijn backontrack peesbechermers overleden. Ik heb wel van BR van die promax beschermers. Maar die gebruik ik alleen met trailer.

nu opzoek naar iets anders

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-19 10:46 



 
Profiel   

plutolover schreef
ik ben opzoek naar ademende peesbeschermers

ik heb husk maar die vind ik niet fijn zitten. Nu zijn mijn backontrack peesbechermers overleden. Ik heb wel van BR van die promax beschermers. Maar die gebruik ik alleen met trailer.

nu opzoek naar iets anders


Ik zou dan eens kijken naar le mieux. Snug boots of mesh brushing boots. Of als je een ruimer budget hebt. Ik gebruik de equick ekur, en daar ben ik echt enorm tevreden over

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-19 10:52 



 
Profiel   

Lemieux is niet in de maat van m’n hafje. Korte beentje.. de hele goede zijn vaak niet in de maat van m’n Haf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-19 11:09 



 
Profiel   

plutolover schreef
Lemieux is niet in de maat van m’n hafje. Korte beentje.. de hele goede zijn vaak niet in de maat van m’n Haf.


Ik denk dat de Tri-Zone beschermers wel zouden passen bij je haflinger. Ik vind ze super fijn en zijn onwijs luchtig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-19 21:59 



 
Profiel   

Ik heb de snug boots pro nu een tijdje in gebruik. Zijn wel heel fijn en zitten netjes om het been, maar het stiek had wel van betere kwaliteit mogen zijn. Elk rekkertje zit al een gaatje strakker, mijn Veredus beschermers van 10 jaar oud zitten nog net zo als de eerste keer gebruik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-19 16:09 



 
Profiel   

Weer even wat leven in het topic blazen: zijn er al meer ervaringen met de nieuwe snug boots pro in vergelijking tot de normale snug boots?

Ik gebruik alleen de voorbeschermers, voor springen. Ik moet aan een nieuwe set dus even twijfel tussen de oude of nieuwe versie van de snug boots.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-19 20:01 



 
Profiel   

Hebben hier mensen ervaring met de amigo airflow beschermers?
En de QHP cross beschermers?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 22:45 



 
Profiel   

Vandaag mijn nieuwe achterbeen beschermers geprobeerd: Le mieux snug boots pro (zie foto’s). Elastiek onderop krijg ik met moeite dicht. Wat denken jullie? Te krap?

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 21:04 



 
Profiel   

Ja zeker te krap, helaas!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 22:51 



 
Profiel   

Zijn dat die nieuwe snug boots met ventilatiegaatjes? Die vallen volgens mij een stuk kleiner dan de oude versie. Ik heb de oude voor m'n gelder en die passen perfect en de nieuwe voor m'n kwpn'er met dunne pootjes maar daar moet ik ook flink aan het elastiek trekken om ze dicht te krijgen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 22:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 139 van de 178 [ 4426 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 178  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen