Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 138 van de 178 [ 4426 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 178  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

De ultieme peesbeschermers?

 
Profiel   

Ja dat vroeg ik mij dus ook af, maar ik moest ze toch hebben en de normale waren overal uitverkocht. Vermoedelijk gaan die er helemaal uit?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 18:52 



 
Profiel   

Moonlight17 schreef
Wat ik tot nu toe heb gelezen, dat er alleen meer ventilatie gaten in de harde schaal zitten. Als dat alles is vraag ik mij serieus af wat er zo pro aan is.


Ik denk ook dat je het moet zien als een verbeterde versie van de oudere variant.
Maatvoering en ventilatiegaatjes zijn aangepast. Verder zijn ze denk ik hetzelfde.

Ik heb eerder een maat M van de oude gepast en die waren veeeeel te groot. Dus ik ben er zeker blij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 19:13 



 
Profiel   

Lauke, welke maat heb jij nu om de achterbenen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 21:47 



 
Profiel   

meiske1577 schreef
Lauke, welke maat heb jij nu om de achterbenen?


Ik heb M hind om de achterbenen.
Maar die van mij heeft echt iele dunne beentjes :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 21:58 



 
Profiel   

Lauke schreef
Ik heb vandaag mijn setje snug boots pro binnen gekregen!
Ik moet zeggen ze sluiten echt fantastisch mooi aan!

Ik had eigenlijk verwacht dat de M te groot zouden zijn voor de ielige beentjes van mijn merrie (zit echt qua omvang tussen pony en Cob in), maar ze zitten voor haar heel goed.
Oftewel ik vind ze wel wat klein uitvallen, al is dat in mijn voordeel.

De sluiting vind ik mooier dan de oude, het pinnetje steekt nu minder uit. Alleen vind ik de bandjes iets minder omdat ze wat bruinig zijn ipv zwart. Zwart was net iets mooier geweest.

Functioneel heb ik ze nog niet getest, ik ben heel benieuwd!

Voor
[ [url=m/1BL7Vs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Achter
[ [url=m/RRmRcx.jpg]Afbeelding[/url] ]



Die zitten echt heel netjes! De pasvorm is dus anders dan van de normale snugboots?
Hoe hoog is jouw paard? Dan kan ik het een beetje inschatten :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 08:10 



 
Profiel   

Ja ik heb zeker het idee dat ze anders zit. De oude M zat voor haar veel te groot.
Ze is 1,60 hoog :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 08:25 



 
Profiel   

Ah kijk! Die zouden bij die van mij dan ook een stuk beter passen.
Mijne heeft wel iets grover beenwerk, ga kijken of ik ze misschien van iemand kan passen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 12:08 



 
Profiel   

Ik heb de maat L net binnen. Zitten bij het paard waar ik ze voor heb erg netjes, maar vind ze erg smal vallen. Hoogte valt hetzelfde als de oude die ik gepast had.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 15:02 



 
Profiel   

Als ze zo smal vallen, denk ik dat ik deze ronde oversla, nogal grove benen hier :D

Ik denk nu aan de mesh flextrainers van Lemieux, zoek toch iets wat echt luchtiger is als wat ik nu heb.
Heb inmiddels de br air max, de PE crossbeschermers, Lemieux snugboots en leren kappen geprobeerd, maar nog niet de perfecte kappen gevonden qua ventilatie...

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 17:03 



 
Profiel   

meiske1577 schreef
Als ze zo smal vallen, denk ik dat ik deze ronde oversla, nogal grove benen hier :D

Ik denk nu aan de mesh flextrainers van Lemieux, zoek toch iets wat echt luchtiger is als wat ik nu heb.
Heb inmiddels de br air max, de PE crossbeschermers, Lemieux snugboots en leren kappen geprobeerd, maar nog niet de perfecte kappen gevonden qua ventilatie...


Ik kan nogsteeds de equick ekur heel erg aanbevelen. Ideaal. Gebruik ze nu al een jaar denk ik en nogsteeds iedere dag blij mee. Super luchtig
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 18:20 



 
Profiel   

Heel mooi!! Die ga ik maar eens bestellen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 19:25 



 
Profiel   

Oh wauw die zien er inderdaad ook erg goed uit, alleen die prijs!
Zelf al twee jaar heel tevreden met mijn mesh brushingboots van LeMieux.
Blijven prachtig zitten, hebben alleen geen harde schaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-19 11:08 



 
Profiel   

Ja de prijs is inderdaad niet mis. Voor nu dus toch maar even gekozen voor de Le Mieux maar in de toekomst wil ik zeker de equick bestellen

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-19 16:20 



 
Profiel   

Hoi! Misschien kunnen jullie me helpen. Zoek beschermers met optimale ondersteuning en geschikt om mee buiten te rijden.
Had de lemieux support boots besteld. Prachtig, maar ze voelen best dik en warm aan en qua stof lijken ze me niet ideaal voor een bosrit met smerigheid, water etc.
Ik las hier iets over Husk beschermers. Kende het totaal niet, maar zijn deze ook goed ondersteunend voor pezen en kogel?
Verschil tussen bepaalde versies is me ook niet helemaal duidelijk. Ik hoor graag jullie ervaring op dit punt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-19 20:11 



 
Profiel   

Ik heb die van Husk en zou niet anders meer willen. Het zijn geen héle stijve beschermers en ze hebben geen harde schaal of überhaupt iets van hard kunststof maar dat wilde ik ook niet. Ik zocht puur bescherming tegen aantikken na diverse peesblessures en daar voldoen ze prima voor. Ze schijnen (volgens de website) behoorlijk schokabsorberend te zijn. Ademend was voor mij een must en wat dat betreft zijn ze fantastisch!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-19 20:57 



 
Profiel   

Ik wil idd ook geen harde schaal. Maar iets wat goed steunt. Welke versie heb jij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-19 21:05 



 
Profiel   

Ik heb nu nog de titan Triple cushion air brushing boots, maar het klittenband is een beetje op en omdat ik western rijd, heb ik nu die nieuwste besteld, de La Irenita Air Sport boots. Die omvatten de hele kogel en dat is met het verleden van Dante haar peesklappen wel erg fijn denk ik ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-19 08:46 



 
Profiel   

Ik heb bij Husk gezien op een filmpje dat ze er met een bijl op sloegen, ik kan je wel vertellen dat ze echt schokabsorberend zijn :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-19 09:16 



 
Profiel   

Dat gaf voor mij inderdaad de doorslag, luchtige beschermers zonder harde schaal maar wel de schokken op kunnen vangen. Ben ook heel benieuwd hoe de nieuwe gaan (be)vallen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-19 09:40 



 
Profiel   

mavantos schreef
Ik heb bij Husk gezien op een filmpje dat ze er met een bijl op sloegen, ik kan je wel vertellen dat ze echt schokabsorberend zijn :+


Heb je link van t filmpje

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-19 10:03 



 
Profiel   

plutolover schreef
mavantos schreef
Ik heb bij Husk gezien op een filmpje dat ze er met een bijl op sloegen, ik kan je wel vertellen dat ze echt schokabsorberend zijn :+


Heb je link van t filmpje

https://youtu.be/5iUJLji7vo4

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-19 10:17 



 
Profiel   

De bruine in dat filmpje, welk merk is dat? dat zegt ze volgens mij niet :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-19 10:26 



 
Profiel   

Ik ben ook enorm fan van Husk, geen beschermer tot nu toe die luchtiger is dan mijn Husk beschermers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-19 10:39 



 
Profiel   

mavantos schreef
Ik heb bij Husk gezien op een filmpje dat ze er met een bijl op sloegen, ik kan je wel vertellen dat ze echt schokabsorberend zijn :+

Haha ja dat is impact van buitenaf.
Ik zoek meer steun met oog op hyperflexie vanuit de kogel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-19 17:16 



 
Profiel   

https://www.equilibriumproducts.com/leg ... /tri-zone/

Ik blijf fan van deze. Heb de open fronted en de allsport boots.
Alles andere beschermers blijven in de kast liggen. Ook de lemieux brushing boots.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 07:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 138 van de 178 [ 4426 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 178  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen