Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 140 van de 177 [ 4425 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ... 177  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

De ultieme peesbeschermers?

 
Profiel   

Ik heb inmiddels ook de nieuwe pro aangeschaft en inderdaad, dit elastiek is zeker strakker! Ik ga ze vannacht even proberen op te rekken met een fles wijn, ze zitten net aan zegmaar. Iets losser zou net iets beter zijn.

Zaterdag worden ze voor het eerst uitgeprobeerd :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-19 18:22 



 
Profiel   

Dee_Es schreef
Zijn dat die nieuwe snug boots met ventilatiegaatjes? Die vallen volgens mij een stuk kleiner dan de oude versie. Ik heb de oude voor m'n gelder en die passen perfect en de nieuwe voor m'n kwpn'er met dunne pootjes maar daar moet ik ook flink aan het elastiek trekken om ze dicht te krijgen.


Klopt, dat zijn de pro’s in L voor+achter. De set gaat terug tenzij iemand hier interesse erin heeft. Nieuw met (flinke) korting aangeschaft, retourneer vd week dus pb maar bij interesse.

Weet iemand verder nog grote (xl) peesbeschermers achter, goed ademend? Met het verschil denk ik ook niet met de oude Le mieux versie toe te kunnen. Er zit gewoon echt te weinig marge op om te gaan passen :( .

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 00:57 



 
Profiel   

Goedemiddag allemaal,

Ik heb een aantal keren de Equifit D-Teq/D-Tec beschermers voorbij zien komen in dit topic. Gezien deze aardig prijzig zijn dacht ik dat sommigen er vast bij gebaat zijn dat er nu een KORTINGSCODE *\o/* van 50% *\o/* beschikbaar is voor deze beschermers via DressagePro. De kostingscode is te vinden op de Facebookpagina van DressagePro.

:wave:

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 13:26 



 
Profiel   

Heeft iemand nog tips voor echt grote peesbeschermers? Snugboots pro waren veel te klein helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-19 14:57 



 
Profiel   

Waarom zijn de LeMieux teknique boots en de teknique fetlock boots in Nederland niet in het wit te krijgen??? Ik hen nu eenmaal 2 paarden met 4 hoge witte benen en dat vind ik dat op springwedstrijden toch het mooiste.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-19 16:06 



 
Profiel   

Karlijnxxx schreef
Heeft iemand nog tips voor echt grote peesbeschermers? Snugboots pro waren veel te klein helaas.


Ik heb toen de beschermers van BR gehad, die waren echt veel te groot voor die van mij.
Heb ze toen vergeleken met andere beschermers en ze waren idd een stuk langer.= en ruimer.

Deze:
https://www.ej.nl/paard/beenbescherming ... schermers&

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-19 17:05 



 
Profiel   

Ik lees al een tijd mee en heb tijden terug iets gepost over Zandona. Ik hoor niemand hierover? Heeft dat een reden misschien? Ik hoor graag meningen hierover.

Ik ben op zich wel tevreden over Zandona maar ik denk dat het veel luchtiger kan. Ik ben erg fan van de kwaliteit van le mieux en ben daarom erg geïnteresseerd in de snug boots Pro. Ook lees ik over husk en equick maar een van mijn twee paarden is nog al een strijker (toontredend) dus heb ik een voorkeur voor harde schaal. Heeft iemand nog meer ideeën voor een harde schaal maar zo veel mogelijk lucht? Paard is uit de sport, geen ijzers en heeft 3 (!) peesblessures gehad.. Zucht ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-20 23:28 



 
Profiel   

annelinnie schreef
Ik lees al een tijd mee en heb tijden terug iets gepost over Zandona. Ik hoor niemand hierover? Heeft dat een reden misschien? Ik hoor graag meningen hierover.

Ik ben op zich wel tevreden over Zandona maar ik denk dat het veel luchtiger kan. Ik ben erg fan van de kwaliteit van le mieux en ben daarom erg geïnteresseerd in de snug boots Pro. Ook lees ik over husk en equick maar een van mijn twee paarden is nog al een strijker (toontredend) dus heb ik een voorkeur voor harde schaal. Heeft iemand nog meer ideeën voor een harde schaal maar zo veel mogelijk lucht? Paard is uit de sport, geen ijzers en heeft 3 (!) peesblessures gehad.. Zucht ;)


Ik heb de equick ekur en die hebben wel een harde schaal aan de binnenzijde. Verder super luchtig. Ik ben er erg tevreden over, gebruik ze nu denk ik al 1.5 jaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 08:42 



 
Profiel   

Is er hier iemand die ervaring heeft met de incrediwear equine producten? Vooral de bandages vind ik interessant omdat ze een positieve werking tijdens het rijden moeten hebben (stimulatie van bloedcirculatie en zouden ook niet te warm worden) en ze na het rijden enkel met water natgemaakt moeten worden om een koelingseffect te krijgen? Vind het een beetje moeilijk omdat ik enkel nog maar gesponserde ruiters zag die ze gebruiken en 1 tevreden persoon op bokt (ging uitsluitend over de koeling). Verder lijkt het mij enorm interessant namelijk :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-20 15:21 



 
Profiel   

ik rij eigenlijk bijna nooit met beschermers

nu ga ik in feb een clinic cavaleties training volgen.

Nu twijfel ik over welke beschermers ik zal gebruiken. ik heb het volgende in mijn asortiment

- EJ dressage boots (lijken op die br pro max beschermerst) deze gebruik ik alleen tijdens transport.kleu zwart
- Lemieux die op flextrainer lijken maar dan zonder bont. kleur zwart
- HH bruine felxtrainer met bont
-oudere leren kentauer peesbeschermers met harde schaal ook bruin

lijk me leuk om in een soort setje te gaan. ik heb geen bruin dressuur dekje

wel lemieux rood/blauw (royal blue) en groen en zwart dekje

maar welke zou beste beschermen? mn haf en benen optillen is niet zijn sterkste kant haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-20 08:13 



 
Profiel   

Wat is jullie ultieme beenbeschermer voor op de weide?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-20 09:26 



 
Profiel   

Josien_ schreef
Wat is jullie ultieme beenbeschermer voor op de weide?


Ik ken iemand die die beschermers met gaten heeft, qua luchttoevoer bevielen ze prima. Alleen de randjes gingen schuren, volgens mij zowel de klittenbandjes als het rubber bovenaan tegen het been.

Mij leken dit perfecte beschermers, maar durf het vanwege dat schuren niet aan. Als je paard geen gevoelig velletje heeft denk ik dat het wel goed kan.



[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-20 12:33 



 
Profiel   

Die leken mij ook ideaal, maar hoor van verschillende mensen dat ze inderdaad behoorlijk schuren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-20 14:38 



 
Profiel   

Schuren inderdaad heel erg, bij mij niet eens op het rubber. Alleen op de klittenbandjes... Gingen ook snel stuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-20 15:43 



 
Profiel   

Ik heb deze beschermers al een jaar of 5 en ze bevallen perfect. Ik maak ze ivm knellen wel altijd van onder naar boven vast.

Daarnaast doe ik ze niet te strak of losjes eromheen. Vast is vast, omdat het geen rek heeft in de klittenband.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-20 16:39 



 
Profiel   

Ja die heb ik inderdaad gezien, stalgenootje heeft ze ook.
Maar die zijn qua maat niet ideaal voor een pony.
Bijknippen kan natuurlijk wel, maar klinkt toch gek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-20 17:19 



 
Profiel   

plutolover schreef
ik rij eigenlijk bijna nooit met beschermers

nu ga ik in feb een clinic cavaleties training volgen.

Nu twijfel ik over welke beschermers ik zal gebruiken. ik heb het volgende in mijn asortiment

- EJ dressage boots (lijken op die br pro max beschermerst) deze gebruik ik alleen tijdens transport.kleu zwart
- Lemieux die op flextrainer lijken maar dan zonder bont. kleur zwart
- HH bruine felxtrainer met bont
-oudere leren kentauer peesbeschermers met harde schaal ook bruin

lijk me leuk om in een soort setje te gaan. ik heb geen bruin dressuur dekje

wel lemieux rood/blauw (royal blue) en groen en zwart dekje

maar welke zou beste beschermen? mn haf en benen optillen is niet zijn sterkste kant haha


Lees nog eens terug! Er zijn al aantal mensen die van alles getest hebben op hafjes!

Bandages, dichte leren beschermers, dikke lagen bont.. Daar wordt het allemaal niet luchtiger op.. Sterker nog, enorm warm! Pas daarmee op. De benen van een paard zijn meer waard dan een setje lijkt mij ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-20 21:57 



 
Profiel   

Ik ben overstag gegaan voor de nieuwe Snug boots van Le mieux! Ik twijfel of ik ze te hoog vind.. Wat denken jullie?

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-20 21:58 



 
Profiel   

annelinnie schreef
plutolover schreef
ik rij eigenlijk bijna nooit met beschermers

nu ga ik in feb een clinic cavaleties training volgen.

Nu twijfel ik over welke beschermers ik zal gebruiken. ik heb het volgende in mijn asortiment

- EJ dressage boots (lijken op die br pro max beschermerst) deze gebruik ik alleen tijdens transport.kleu zwart
- Lemieux die op flextrainer lijken maar dan zonder bont. kleur zwart
- HH bruine felxtrainer met bont
-oudere leren kentauer peesbeschermers met harde schaal ook bruin

lijk me leuk om in een soort setje te gaan. ik heb geen bruin dressuur dekje

wel lemieux rood/blauw (royal blue) en groen en zwart dekje

maar welke zou beste beschermen? mn haf en benen optillen is niet zijn sterkste kant haha


Lees nog eens terug! Er zijn al aantal mensen die van alles getest hebben op hafjes!

Bandages, dichte leren beschermers, dikke lagen bont.. Daar wordt het allemaal niet luchtiger op.. Sterker nog, enorm warm! Pas daarmee op. De benen van een paard zijn meer waard dan een setje lijkt mij ;)


Het gaat me ook niet persee om het setje maar ook bescherming van aantikken van de balken ;-).

Ik gaf even aan welke beschermers ik daar voor zou hebben die ik nu in mijn bezit hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-20 22:46 



 
Profiel   

annelinnie schreef
Ik ben overstag gegaan voor de nieuwe Snug boots van Le mieux! Ik twijfel of ik ze te hoog vind.. Wat denken jullie?

[ [url=m/a4lbQV.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik vind ze zeker niet te hoog, lijken perfect te passen. Bij mijn paard zitten ze zelfs nog iets hoger. En dat is prima want hij heeft zich al eens aangetikt boven zijn vorige peesbeschermers die net wat lager eindigden, nu is hij daar tenminste beschermd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 02:27 



 
Profiel   

annelinnie, ik vind ze ook erg netjes zitten!

Zit er veel verschil tussen de snug boots pro en de 'oude' in de pasvorm?
Ik las iets over dat ze wat smaller zijn in de omvang, dat is geen probleem. Alle elastieken zitten nu ook op de middelse of strakste.
Ik heb nu de oude maar mijn achterbeschermers zijn door aan het slijten onder de kogel zeg maar. Ik denk door het schuren met van het zand. We hebben sinds van de zomer een nieuwe longeerbak en die is soms nog wat zwaar.

Of heeft iemand anders nog andere tips voor een set beschermers met hoge achterbeschermers?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 12:18 



 

Hoe zijn hier ervaringen met de trizone beschermers?
Fjord,
Korte en redelijk stevige benen ( en veel “ sok”)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 17:25 



 
Profiel   

Anoniem schreef
Hoe zijn hier ervaringen met de trizone beschermers?
Fjord,
Korte en redelijk stevige benen ( en veel “ sok”)


Ik heb ze en zijn heel fijn! De normale peesbeschermers waren wel te klein voor die van mij. Alleen nu heb ik de allround en die passen erg goed. Ik heb gewone KWPN'rs met normaal maat full.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 20:21 



 
Profiel   

mavantos schreef
Anoniem schreef
Hoe zijn hier ervaringen met de trizone beschermers?
Fjord,
Korte en redelijk stevige benen ( en veel “ sok”)


Ik heb ze en zijn heel fijn! De normale peesbeschermers waren wel te klein voor die van mij. Alleen nu heb ik de allround en die passen erg goed. Ik heb gewone KWPN'rs met normaal maat full.


Ik ben er ook heel blij mee.
De open fronted vallen wat kleiner (korter) en zouden dus waarschijnlijk beter passen voor je fjord.

[ img ]
Hier heeft mijn KWPNer met grof beenwerk ze om.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 07:57 



 

Is dat maat l?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 09:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 140 van de 177 [ 4425 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ... 177  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen