Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 35 van de 63 [ 1567 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 63  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen Sella zadels

 
Profiel   

Waarom dat? Heeft hij geen meerdere zadels liggen?

Ik hoop dat ik woensdag de springles kan rijden met een springzadel. Die niet schuift. Want ik denk echt dat zijn zadelboom de oplossing is voor ons!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-19 17:02 



 
Profiel   

Vorige keer was dit de enige die hij had zei hij. Is wel een 18 inch. Maar er zou misschien nog wat binnen komen vorige week.

Ik hoop het ook voor jullie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-19 17:21 



 
Profiel   

18 inch is hier écht niet te doen. Bij voorkeur 17inch, anders 17,5.

Ik zie/hoor het wel volgende week. Ben heel benieuwd hoe het zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-19 17:36 



 
Profiel   

Ze zijn klein hoor, mijn paard kan eigenlijk niet meer dan 17 inch van de meeste en mijn beide zadels zijn 17,5 inch. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-19 18:06 



 
Profiel   

Ik kom hier even binnenvallen.
Ik rijdt mijn paard momenteel met een 18inch zadel, wat net wel net niet te lang is. Na heel veel zadels geprobeerd te hebben zijn we hier op uit gekomen, heel veel zadels loopt hij net niet fijn op of ik kan er niet goed in zitten en krijg dan pijn in mijn rug. Rij nu met een zadel van Patrick zadels.
We rijden hier fijn mee rond, helaas krijgt mijn paard nu wat lichte schuurplekjes net naast de ruggengraat achter het zadel.

Nu is mijn oog gevallen op de Sella zadels, vooral de imperia lijkt me heel fijn.
Vallen deze zadels kort? Hoe blijven ze na verloop van tijd, ik hoor bijvoorbeeld van Custom zadels enorm veel ellende met scheve bomen.
Kan je een vrijblijvende pasafspraak maken en wat zijn hier de kosten van? Kan dit op de website niet vinden...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-19 19:40 



 
Profiel   

Saaams schreef
16 past mijn reet niet in en stubben is echt een keiharde no go :+


Met een beetje knap springen hang je er meer boven toch? Met je reeD?

Maar, aangezien je 3 dezelfde traditionele zadelmerk-opties hebt uitgenodigd, zou ik denken, ik pak mijn winst..
Wist je dat de stalruiter van Wow een Connemara heeft? En ze daar diverse zadelmodellen en/of singels op hebben getest.

Succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-19 20:06 



 
Profiel   

Ik ga mijn pony niet kapot rijden op een stubben 16 inch. Maar bedankt.
Meerdere connemara eigenaren hebben een wow. Ik wil gewoon heel breed gaan kijken naar verschillende merken na alle ellende. Dat is toch niet zo raar? Plus ik heb gewoon een specifiek gebouwde pony. Waarbij helaas niet alles blijft liggen.
Dus ik wacht mijn afspraken lekker af en hoe mooi zou het zijn als Sella voor ons geschikt zou zijn :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-19 20:11 



 
Profiel   

Niets raars aan, je hebt alleen nu afspraken met zadelleveranciers die allemaal hetzelfde product leveren.
Rigide zadelboom met wolgevulde kussens.
Dat vind ik dan zonde van je geld.

Net alsof je op zaterdag 5 autodealers bezoekt, maar voor elke proefrit moet betalen.

Maar, je bent van jezelf overtuigd, ik wens je succes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-19 20:17 



 
Profiel   

Nielojram schreef
Niets raars aan, je hebt alleen nu afspraken met zadelleveranciers die allemaal hetzelfde product leveren.
Rigide zadelboom met wolgevulde kussens.
Dat vind ik dan zonde van je geld.

Net alsof je op zaterdag 5 autodealers bezoekt, maar voor elke proefrit moet betalen.

Maar, je bent van jezelf overtuigd, ik wens je succes.


Dat is niet waar. Dus oordeel niet.
Country Mill is voor een Bates Advanta zadel (cair). Wow is lucht. Sella en Vivary hebben inderdaad dezelfde zadelboom en wol. Maar wel ander model zadels en als ik al weet dat Sella niet gaat passen, dan past Vivary ook niet. Dus dat is simpel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-19 20:21 



 
Profiel   

Sella heeft geen rigide zadelboom.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-19 20:23 



 
Profiel   

MyChoice schreef
Sella heeft geen rigide zadelboom.....


Vertel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-19 21:28 



 
Profiel   

Jij begint met wijs doen hier, dus ik vind dat jij eerst met onderbouwing moet komen. Je beweert dingen, maar onderbouwt niet. Daar hebben we toch niks aan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-19 21:36 



 
Profiel   

Saaams schreef
Nielojram schreef
Niets raars aan, je hebt alleen nu afspraken met zadelleveranciers die allemaal hetzelfde product leveren.
Rigide zadelboom met wolgevulde kussens.
Dat vind ik dan zonde van je geld.

Net alsof je op zaterdag 5 autodealers bezoekt, maar voor elke proefrit moet betalen.

Maar, je bent van jezelf overtuigd, ik wens je succes.


Dat is niet waar. Dus oordeel niet.
Country Mill is voor een Bates Advanta zadel (cair). Wow is lucht. Sella en Vivary hebben inderdaad dezelfde zadelboom en wol. Maar wel ander model zadels en als ik al weet dat Sella niet gaat passen, dan past Vivary ook niet. Dus dat is simpel.


Ik snap eigenlijk niet dat je jezelf hiervoor verdedigt. Je wilt gewoon opties zien en dat is prima, en mochten ze onverhoopt allemaal niks zijn dan zoek je verder. En heel logisch dat je hier om ervaringen vraagt. :D

In welke regio zit je trouwens?
Edit: Soest. Ik zit niet te ver daar vandaan, eventueel zou je mijn zadels ook even kunnen kijken voor de lengte bij je pony en jezelf. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-19 21:40 



 
Profiel   

Kaitlyn schreef
Ik snap eigenlijk niet dat je jezelf hiervoor verdedigt. Je wilt gewoon opties zien en dat is prima, en mochten ze onverhoopt allemaal niks zijn dan zoek je verder. En heel logisch dat je hier om ervaringen vraagt. :D

In welke regio zit je trouwens?
Edit: Soest. Ik zit niet te ver daar vandaan, eventueel zou je mijn zadels ook even kunnen kijken voor de lengte bij je pony en jezelf. :j


Bedankt! Pony staat in Woudenberg.
Ik wil inderdaad gewoon alle opties open houden.

Zijn er hier ook ruiters die crossen met hun sella springzadel? Met name stukje verlicht zitten, of dat comfortabel is :D

Naar wat voor type borsttuig zoek je? Ik heb er eentje van equiline. Omdat pony flipt op elastiek. Prijs valt mee en zo onwijs fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-19 21:50 



 
Profiel   

Saaams schreef
Kaitlyn schreef
Ik snap eigenlijk niet dat je jezelf hiervoor verdedigt. Je wilt gewoon opties zien en dat is prima, en mochten ze onverhoopt allemaal niks zijn dan zoek je verder. En heel logisch dat je hier om ervaringen vraagt. :D

In welke regio zit je trouwens?
Edit: Soest. Ik zit niet te ver daar vandaan, eventueel zou je mijn zadels ook even kunnen kijken voor de lengte bij je pony en jezelf. :j


Bedankt! Pony staat in Woudenberg.
Ik wil inderdaad gewoon alle opties open houden.

Zijn er hier ook ruiters die crossen met hun sella springzadel? Met name stukje verlicht zitten, of dat comfortabel is :D

Naar wat voor type borsttuig zoek je? Ik heb er eentje van equiline. Omdat pony flipt op elastiek. Prijs valt mee en zo onwijs fijn.


Woudenberg is helemaal dichtbij, ik sta in Bennekom! Stel het eventueel maar aan Ali voor, ik weet niet wat hij mee naar je toe neemt. :j
Ali neemt toevallig dinsdag een voortuig met martingaal mee van Sella, even naar kijken. Die van mij heb ik bijna een jaar uitgeleend gehad (ander merk) maar die kwam vol met extra gaten en zooo smerig terug. Ik krijg het amper schoon, het leer is echt beschadigd en ik ben er klaar mee. :+ Die van mij is volgens mij niet zo lastig met wel/geen elastiek. Moet qua kleur wel een beetje passen bij mijn zadel en hoofdstel. :=

In cross niet, maar ga rustig 4 uur het bos/hei in op mijn springzadel, waarin ik hele stukken in verlichte zit rijd en dat is top! Geen greintje pijn. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-19 22:25 



 
Profiel   

Het is de Sella Rien geworden. Roodbruin met alle biezen donkerbruin en creme stiksels. Zadel dat ik van een bokker had overgekocht voor m'n andere paard kon ik echt niet in zitten. Werd gedwongen met holle rug te zitten. Dus Ali kwam met een hele fijne oplossing, Mocht het demozadel overnemen. Voor periode dracht heel fijn! Daarna krijgt ook zij een maatzadel :-)

M'n leen springzadel is inderdaad weer meegenomen voor Saaams, maar over twee weken is m'n eigen klaar :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-19 13:23 



 
Profiel   

Graag een foto *\o/*
Gefeliciteerd met je nieuwe zadel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-19 16:35 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je nieuwe zadel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-19 16:41 



 
Profiel   

Als ze allebei klaar zijn komen er natuurlijk foto's :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-19 17:13 



 
Profiel   

Aah de Rien heb ik ook.
Super blij mee!
De rest van zn zadels kon ik zelf totaal niet lekker in zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-19 19:36 



 
Profiel   

Dat heb ik ook inderdaad. Heb graag een vrije zit. In die Impara word m'n rug hol gezet. Kost veel moeite om m'n onderrug te bollen. Niet prettig voor mijn rug.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-19 19:54 



 
Profiel   

Klopt ind. Ik wilde wel graag Dikke wrong, diepe zit etc Maar is niks van geworden :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-19 13:45 



 
Profiel   

Heeft iemand toevallig een sella zadel te koop?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-19 08:05 



 
Profiel   

Op marktplaats staan er enkele

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-19 11:31 



 
Profiel   

Polderke heeft er ook een te koop. Deze is nog als nieuw. Heb hem een weekje in huis gehad om te passen met Ali erbij, maar kan er door rugklachten zelf niet fijn in zitten. Maar wel een super mooi zadel!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-19 14:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 35 van de 63 [ 1567 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 63  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen