Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 16 van de 16 [ 395 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16
Plaats een nieuw onderwerp

Erreplus zadels

 
Profiel   

Beetje een oude topic maar hoopt dat iemand misschien advies zou kunnen hebben.

Ik heb een Erreplus dat ik heel graag wil laten aanpassen voor mijn jonge paard.

Van rijs hebt enorm lange wachttijden, Equilibrium hebt geen erreplus pers. Is er iemand anders dan Bregman die het kunt regelen op stal?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:14 



 
Profiel   

Drunens ruiterhuis, ruiters voor ruyters en het gareel verkopen ze ook maar weet niet of die het kunnen doen voor je. Misschien een telefoontje waard om te vragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:45 



 
Profiel   

Je bedoeld Equilibrium van Suzanna van Wieringen? Die moet zeker een pers hebben, dat is ook mijn dealer die m'n zadel in onderhoud heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 10:48 



 
Profiel   

BopjeBo schreef
Je bedoeld Equilibrium van Suzanna van Wieringen? Die moet zeker een pers hebben, dat is ook mijn dealer die m'n zadel in onderhoud heeft.


Helaas niet volgens haar zelf :

“Ik zelf heb geen erreplus pers, mocht de boom worden aangepast dan kan ik dat niet voor je doen.”

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 14:42 



 
Profiel   

Dat vind ik vreemd :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 15:35 



 
Profiel   

"een erreplus" pers bestaat niet..


er zit een kunstofboom in een erreplus zadel, en deze worden aangepast door middel van infrarood.. wellicht is dat het gene wat er gaande is ?(sorry dat ik binnenval, ik had een stipje op dit topic, en denk dat mijn woorden toevoeging hebben op de vraag)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 19:44 



 
Profiel   

Ah-a, dat zal er wel zijn dan.
Wat betekend dat van rijs zou hem moeten meenemen naar de werkplek. Neem aan dat niemand die hebt in een auto?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 20:17 



 
Profiel   

Phonix schreef
Ah-a, dat zal er wel zijn dan.
Wat betekent dat van rijs zou hem moeten meenemen naar de werkplek. Neem aan dat niemand die hebt in een auto?


Thermoplastische zadelbomen die door een pers op maat gemaakt worden moeten 24 uur uitharden in de pers.
Van Rijs zal zijn auto niet vierentwintig uur op je erf laten staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 20:24 



 
Profiel   

Nielojram schreef
Phonix schreef
Ah-a, dat zal er wel zijn dan.
Wat betekent dat van rijs zou hem moeten meenemen naar de werkplek. Neem aan dat niemand die hebt in een auto?


Thermoplastische zadelbomen die door een pers op maat gemaakt worden moeten 24 uur uitharden in de pers.
Van Rijs zal zijn auto niet vierentwintig uur op je erf laten staan.


Hehe, jammer :P

Weer iets geleerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 21:14 



 
Profiel   

2005 schreef
Weet iemand of de Erreplus zadels aan de voorkant 'breder' kunnen in de kamer? Achter kunnen ze de kussens ruimer zetten, kan dit voor ook? Iemand daar ervaring mee? De paszadels die ik heb gezien zijn allemaal zo smal aan de voorkant, dan durf ik bijna geen nieuwe te bestellen :o .


Een zadelmaker ervoor laten komen?

Ik heb een erreplus connect. Mijn paard dolgelukkig mee en ik heel blij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 21:16 



 
Profiel   

Paar weken geleden bij het gareel geweest om een zadel te kopen en verschillende zadels te passen. Mijn oog viel op de erreplus freestyle.

Vandaag is de zadelpasser van het Gareel geweest toch meerdere zadels gepast maar kwam toch weer uit op de erreplus. Het zit als een zonnetje op mijn Spanjaard met korte rug. Hij liep al meteen stukken beter op. En ze zitten echt heerlijk! Paardje blij en ik ook! Het is wel even een investering.. maar had nu een jong gebruikte. Service was ook goed! Nu al zin om weer te gaan rijden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 15:04 



 
Profiel   

Weet iemand een jong gebruikte Erreplus Connect mono 18/33 te koop, lees hier goede berichten over de Erreplus

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-23 09:30 



 
Profiel   

Vraagje ik ben nu beetje rond kijken voor een zadel, nu is mijn oog op een erre plus springzadel gevallen. Nu zie ik 17 en of 18 inch en 17.5 inch.
Zijn deze zadels ook voor korte ruggen en zit er veel verschil met dit zadel kwa inches?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-23 20:49 



 
Profiel   

Volgens mij komen ze officieel alleen in hele maten, dus 17 of 18. Zie idd wel ook dat mensen 17,5 aanbieden, maar dat lijkt een maat die ze er zelf aan geven.
Ik heb op een korte rug 17inch en pas daar met 1.80 en lang bovenbeen goed in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-23 20:56 



 
Profiel   

oww super ja ik heb normaliter 17.5 inch maar ben nu bang met 18 dat het zadel direct langer is. Nu las ik wel dat dit merk juist fijn is voor korte en rondgeribte paarden

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-23 21:12 



 
Profiel   

Noukie schreef
Volgens mij komen ze officieel alleen in hele maten, dus 17 of 18. Zie idd wel ook dat mensen 17,5 aanbieden, maar dat lijkt een maat die ze er zelf aan geven.
Ik heb op een korte rug 17inch en pas daar met 1.80 en lang bovenbeen goed in.


Volgens mij antw ik nu 2x ahhah
maar ik heb normaliter 17.5 inch
klopt het dat merk goed voor korte ruggen en rondgeribte paardjes zijn.
en heb jij nu met de 17 inch gevoel dat het richting een 17.5 inch is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-23 21:14 



 
Profiel   

Mijne erreplus komt te koop als iemand interesse hebt. 17 inch - Vittoria

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-23 22:18 



 
Profiel   

Ik ben opzoek naar een andere zadelmaker.
Welke zadelmakers hebben jullie voor je Erreplus?
:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-23 22:40 



 
Profiel   

Rudolph van Het Gareel. Super tevreden over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-23 10:34 



 
Profiel   

Gareel, Drunense, Bergmans, Kraaij... net wie er bij je past denk ik.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-23 10:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 16 van de 16 [ 395 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen