Erreplus zadels

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarlyNyno
Berichten: 90
Geregistreerd: 20-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 13:34

MarlyNyno schreef:
Ik zou ook nooit meer voor Kees kiezen... wat een slechte service heeft hij zeg! Overal vraagt hij geld voor en no way dat hij je zadel terugneemt als je toch uiteindelijk klem loopt met je paard.
En dat voor een zadel van bijna 4000,-

Nu moeten verkopen particulier en overgestapt naar een andere zadelmaker. Hele fijne service. Sowieso al 2 wk op proef en kosteloos retour en noem maar op.



En niet te vergeten dat het zadel al vanaf dag 1 niet goed lag! Opgemeten en toch 1 boommaat te groot geleverd, dus toen al direct bijna een maand kwijt omdat hij m zelf ging versmallen daarna nog meerdere keren moeten komen, maar helaas nooit optimaal gekregen. En dit alles binnen een paar maanden en dan weigeren om het zadel terug te nemen

Capriootje

Berichten: 6749
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Erreplus zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 13:58

Oh hij verleent bij mij juist fijne service. Hij is nu voor de 4e keer langs geweest en heeft hem alleen meegenomen maar heb de keren ervoor ook niks betaald oid

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 14:26

MarlyNyno schreef:
Ik zou ook nooit meer voor Kees kiezen... wat een slechte service heeft hij zeg! Overal vraagt hij geld voor en no way dat hij je zadel terugneemt als je toch uiteindelijk klem loopt met je paard.
En dat voor een zadel van bijna 4000,-

Nu moeten verkopen particulier en overgestapt naar een andere zadelmaker. Hele fijne service. Sowieso al 2 wk op proef en kosteloos retour en noem maar op.

Wie bedoel je met Kees?

Capriootje

Berichten: 6749
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Erreplus zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 14:51

Bregmans zadelservice

MarlyNyno
Berichten: 90
Geregistreerd: 20-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 16:43

Capriootje schreef:
Bregmans zadelservice


Nou dan heeft hij misschien zijn service inmiddels aangepast, maar bij ons zijn er al een aantal bij hem weggegaan daardoor. (Voor een klap met de hamer van 5 min. vraagt hij evenveel als voor iemand waarmee hij een uur bezig is) en nog meer van die vreemde dingen.

En mijn zadel was niet alleen ongeschikt voor mijn paard, maar ook nogeens scheef en zat een hele verharding in (zelf gevoeld) toen ik naar mijn andere zadelmaker ermee ging.

En het zadel van mijn stalgenoot was 2 boommaten te klein...

Maargoed iedereen zijn eigen ervaringen, ik ben in ieder geval niet de enige

MarlyNyno
Berichten: 90
Geregistreerd: 20-02-15

Re: Erreplus zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 16:47

En ik bedoel inderdaad Bregmans

Capriootje

Berichten: 6749
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Erreplus zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 17:17

Mijn boommaat is sowieso goed en m’n zadel was ook goed tot de reparatie en daar kan Kees niks aan doen. Maar hij doet wel ontzettend veel om mee te denken en het op te lossen dus daar ben ik al heel blij mee. Ik duim dat SL panel de oplossing is iig :)

MarlyNyno
Berichten: 90
Geregistreerd: 20-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 18:56

Capriootje schreef:
Mijn boommaat is sowieso goed en m’n zadel was ook goed tot de reparatie en daar kan Kees niks aan doen. Maar hij doet wel ontzettend veel om mee te denken en het op te lossen dus daar ben ik al heel blij mee. Ik duim dat SL panel de oplossing is iig :)



Gelukkig heb jij wel goede ervaringen

Mikala13

Berichten: 131
Geregistreerd: 31-01-08
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 14:44

Is er iemand die weet of het mogelijk is om van een bestaand erreplus springzadel het zweetblad alsnog korter te maken?

Capriootje

Berichten: 6749
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Erreplus zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 14:46

Vast wel! Maar belletje naar je zadelmaker dan weet je het zeker.

Mijne is nog weg voor andere kussens, hoop deze week terug

Mikala13

Berichten: 131
Geregistreerd: 31-01-08
Woonplaats: Nederland

Re: Erreplus zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 12:55

Ik heb mijn antwoord gekregen, het is niet aan te raden en moeilijk. Dus dat is geen optie

Capriootje

Berichten: 6749
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Erreplus zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 12:56

Jammer! Heb je het zadel zelf aangeschaft of later gekocht?

Ik heb direct met korte besteld en wel heel blij mee :j

Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 16:05

Ik heb vanmiddag toch een dressuursingel aangeschaft! Beide geprobeerd, is het H model zeg maar geworden. Met die andere werd ie een beetje krabbelig. Maar hij is dan ook echt een pieperd op dat soort zaken :')

Capriootje

Berichten: 6749
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Erreplus zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 16:51

Fijn! Was Kees bij je? Bij mij komt ie morgen weer. M’n zadel is terug :D

Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 16:55

Haha, doe hem de groeten!
Ja, hij kwam idd gewoon voor mn zadel en toen toch maar singels geprobeerd O:)

En fijn! Ben heel benieuwd hoe t bij jou nu gaat met je zadel!

Capriootje

Berichten: 6749
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 13:17

Hij is terug en na aanpassen door Kees al 200x beter, nog wat fine tunen denk ik en dan ben ik weer helemaal blij :D moest nieuwe beugelriemen, dus ook maar die van Erreplus genomen :=

Afbeelding
Afbeelding

Ella_
Berichten: 465
Geregistreerd: 16-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 22:23

Hebben de dressuur zadels een diepe zit?

Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Re: Erreplus zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 19:55

Ligt aan het model..

Ella_
Berichten: 465
Geregistreerd: 16-11-10

Re: Erreplus zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 06:16

Welke modellen hebben dan een diepe zit?

DaCaHorses
Berichten: 2
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 21:36

Bregman Zadelservice heeft ons opgelicht voor €9180,-

Vooraf hebben wij duidelijke afspraken gemaakt met de beide heren, dat we twee zadels zouden afnemen. De belangrijkste afspraak was dat de Amazone er goed in moest kunnen zitten en de paarden er goed onder konden lopen.!

Beide paarden liepen snel vast in de schouderpartij en alle lengte buiging verdween.! Ze zijn meerdere malen geweest, en elke keer als ze weg gingen leek het zadel top fijn, maar binnen een week was het weer over.!
Bij meerdere andere zadelmakers te rade gegaan en allemaal zeggen ze het zelfde; deze zadels zijn niet geschikt voor jouw paarden en ga je niet passend krijgen.! Ook kreeg ik geen verbinding met mijn paarden onder deze zadels.! Hun verhaal veranderd ook steeds.! Gelukkig waren er alle keren wel stalgenoten bij die weten wat er gezegd en afgesproken is!

We hebben ze een redelijk voorstel gedaan, en nu al weken aan het heen en weer mailen. Maar zij blijven overtuigd dat de zadels goed zijn.... nou als de zadels dan zo goed zijn, lijkt het me geen probleem ze terug te nemen....
ook onze osteopaat die jaarlijks onze paarden controleert ondervond de zelfde problemen bij beide paarden en vroeg of we gewisseld waren van zadel.....

Bregmans Zadelservice praat alleen maar in hun eigen straat... maar volgens mij ben ik klant.???!!! En ik ben niet te vrede.!!

Nu hoor ik steeds meer verhalen over deze mannen...
zelfs een identiek verhaal gehoord als dat van mij.! Ik zou graag in contact komen met deze persoon. Heb je zelf “slechte” ervaringen met ze, stuur me dan een pb.

Anoniem

Re: Erreplus zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 08:52

Jeetje bijna 10k! Wat bijzonder erg!

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 23:48

DaCaHorses schreef:
Bregman Zadelservice heeft ons opgelicht voor €9180,-

Vooraf hebben wij duidelijke afspraken gemaakt met de beide heren, dat we twee zadels zouden afnemen. De belangrijkste afspraak was dat de Amazone er goed in moest kunnen zitten en de paarden er goed onder konden lopen.!

Beide paarden liepen snel vast in de schouderpartij en alle lengte buiging verdween.! Ze zijn meerdere malen geweest, en elke keer als ze weg gingen leek het zadel top fijn, maar binnen een week was het weer over.!
Bij meerdere andere zadelmakers te rade gegaan en allemaal zeggen ze het zelfde; deze zadels zijn niet geschikt voor jouw paarden en ga je niet passend krijgen.! Ook kreeg ik geen verbinding met mijn paarden onder deze zadels.! Hun verhaal veranderd ook steeds.! Gelukkig waren er alle keren wel stalgenoten bij die weten wat er gezegd en afgesproken is!

We hebben ze een redelijk voorstel gedaan, en nu al weken aan het heen en weer mailen. Maar zij blijven overtuigd dat de zadels goed zijn.... nou als de zadels dan zo goed zijn, lijkt het me geen probleem ze terug te nemen....
ook onze osteopaat die jaarlijks onze paarden controleert ondervond de zelfde problemen bij beide paarden en vroeg of we gewisseld waren van zadel.....

Bregmans Zadelservice praat alleen maar in hun eigen straat... maar volgens mij ben ik klant.???!!! En ik ben niet te vrede.!!

Nu hoor ik steeds meer verhalen over deze mannen...
zelfs een identiek verhaal gehoord als dat van mij.! Ik zou graag in contact komen met deze persoon. Heb je zelf “slechte” ervaringen met ze, stuur me dan een pb.

Maar dit was niet Erreplus las ik.

2005

Berichten: 2147
Geregistreerd: 28-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 14:19

Weet iemand of de Erreplus zadels aan de voorkant 'breder' kunnen in de kamer? Achter kunnen ze de kussens ruimer zetten, kan dit voor ook? Iemand daar ervaring mee? De paszadels die ik heb gezien zijn allemaal zo smal aan de voorkant, dan durf ik bijna geen nieuwe te bestellen :o .

Ilana__x
Berichten: 1
Geregistreerd: 29-08-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 18:59

Waar kun je dit zadel kopen want ik ben al even opzoek naar dit zadel

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Re: Erreplus zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 20:43

Kraaij in Nijkerkerveen heeft Erreplus