Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 16 [ 395 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Erreplus zadels

 
Profiel   

Hoihoi,

misschien ken je het nog niet, misschoen ook wel, de Erreplus zadels. Deze zadels zijn ontworpen door se ex-ontwerper van Prestige, maar hij is nu dus een eigen bedrijf begonnen; Erreplus. Het zijn zowel spring als dressuurzadels.

Barst hier maar los over de zadels. :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-16 22:05 



 
Profiel   

Ben benieuwd ook benieuwd naar ervaringen van anderen! Ga binnenkort erreplus elena en viitoria proberen

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-16 06:22 



 
Profiel   

Ik ben ook benieuwd. Zag laatst dat ze ook hij ook een zadel heeft ontworpen samen met Adelinde Cornelissen. Ik volg! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-16 16:06 



 
Profiel   

stalgenoot van me heeft sinds een week een splinternieuwe... Heb er even op gezeten en hij zit superfijn. Ligt ook super op zijn moeilijke rug, en geeft heul veul schoudervrijheid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-16 16:23 



 
Profiel   

Heeft hij een beetje een diepe zit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-16 09:07 



 
Profiel   

Dacht wel dat het zadel een diepe zit had

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-16 14:47 



 
Profiel   

De zadelmaker komt trouwens bij mij 16 aug *\o/* kan er daarna meer over zeggen

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-16 14:48 



 
Profiel   

Even een update voor wie het benieuwd: ik heb de elena (monoblad) en de viitoria (dubbelblad) geprobeerd. Alhoewel de bedoeling is dat je met de monoblad meer gevoel met je paard krijgt, vond ik het leer een beetje stug en kon ik mijn been niet zo goed aanleggen. Bij het dubbelblad hier helemaal geen last van gehad, zat heerlijk! Ga deze dus nu ook aanschaffen

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-16 23:00 



 
Profiel   

Hallo,

Wie heeft nog meer ervaring met de Erreplus zadels?
Ikzelf heb de Vittoria en ben er heel gelukkig mee.

Groetjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-16 17:24 



 
Profiel   

Wij hebben eentje besteld en krijgen we binnenkort!
Paszadels zaten stuk voor stuk heel fijn, en onder alle zadels liep paard fijn. Vind de filosofie achter het bedrijf erg aansprekend en de innovatieve aanpassingen die gemaakt zijn ook een stap in de goede richting!

Je betaald er wat voor, maar dat krijg je ook zeker terug. Kan niet wachten tot ik hem binnen heb!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-16 17:28 



 
Profiel   

Seventeen schreef
Wij hebben eentje besteld en krijgen we binnenkort!
Paszadels zaten stuk voor stuk heel fijn, en onder alle zadels liep paard fijn. Vind de filosofie achter het bedrijf erg aansprekend en de innovatieve aanpassingen die gemaakt zijn ook een stap in de goede richting!

Je betaald er wat voor, maar dat krijg je ook zeker terug. Kan niet wachten tot ik hem binnen heb!


Welke heeft u besteld en wat heeft u betaald als ik mag vragen?

Ik heb de Vittoria en echt super blij mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-16 17:29 



 
Profiel   

aestate schreef
Even een update voor wie het benieuwd: ik heb de elena (monoblad) en de viitoria (dubbelblad) geprobeerd. Alhoewel de bedoeling is dat je met de monoblad meer gevoel met je paard krijgt, vond ik het leer een beetje stug en kon ik mijn been niet zo goed aanleggen. Bij het dubbelblad hier helemaal geen last van gehad, zat heerlijk! Ga deze dus nu ook aanschaffen


aestate: welk type heb je besteld?

De vittoria is monoblad en Elena is dubbel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-16 17:30 



 
Profiel   

Niroz schreef
Seventeen schreef
Wij hebben eentje besteld en krijgen we binnenkort!
Paszadels zaten stuk voor stuk heel fijn, en onder alle zadels liep paard fijn. Vind de filosofie achter het bedrijf erg aansprekend en de innovatieve aanpassingen die gemaakt zijn ook een stap in de goede richting!

Je betaald er wat voor, maar dat krijg je ook zeker terug. Kan niet wachten tot ik hem binnen heb!


Welke heeft u besteld en wat heeft u betaald als ik mag vragen?

Ik heb de Vittoria en echt super blij mee.


Ik stuur je even een pb! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-16 15:12 



 
Profiel   

Ik verkoop ze af en toe.
Vind ze vreselijk duur maar de kwaliteit is prima en ze zijn mooi.
Moet wel zeggen dat ik ze alleen maar goed vind passen op echte bloedpaardjes.
Anders klemmen ze al snel achter de schoft door de sterk zijdelings gevormde boom die erin zit.
De vulling zou hooguit nog wat betere kwaliteit kunnen zijn, die is behoorlijk hard net als bij Prestige.

Helaas kan ik er zelf niet op rijden, ik krijg er onwijs pijn in mijn heupen van omdat ze voor mij te smal gesneden zijn.
Voor kleinere of smalle ruiters is dat echter prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-16 15:19 



 
Profiel   

@Niroz: Heb de elena besteld. En klopt, elena is inderdaad het dubbelblad; vond die prettiger aan m'n been liggen

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-16 19:04 



 
Profiel   

Ik ben ook enthousiast geraakt door Erreplus. Ik heb op dit moment een Fairfax, maar de Erreplus Adelinde SL is veel korter, eleganter. Dus voor mijn paard wordt het gemakkelijker om te buigen. De schoudervrijheid spreekt mij HEEL erg aan. Ik ga er binnenkort een proberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-17 14:15 



 
Profiel   

Hier ook bijna een jaar een Erreplus Adelinde SL en nog steeds dolgelukkig :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-17 22:56 



 
Profiel   

Ik heb vorig jaar een Erreplus monoblad eventingzadel mogen testen. Su-per ervaring. Helaas net die periode een dikke onvoorziene onkost gehad en de koop moeten uitstellen. Maar ooit komt er zo eentje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-17 23:26 



 
Profiel   

Ik heb hem vorige week mogen testen. Ge-wel-dig! Zat echt gelijk beter. Mijn beenpositie was ZOOveel beter.

Het is wel een uitgave en mijn zadelmaker neemt niet tweedehands in. Dus moet nog even kijken of we het eens kunnen worden haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-17 14:13 



 
Profiel   

Ik haal dit topic even op.

Heb vanmiddag 7 zadels geprobeerd waarvan 2 erreplus . Ik ben klein met korte pootjes en met de meeste (spring) zadels verlies ik het contact met mijn onderbenen en met m'n paard.

Heb gekozen voor de J Pro uit m'n hoofd met verkorte zweetbaden. Levertijd 6 tot 8 weken. Ben heel benieuwd!


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-17 19:46 



 
Profiel   

Capriootje schreef
Ik haal dit topic even op.

Heb vanmiddag 7 zadels geprobeerd waarvan 2 erreplus . Ik ben klein met korte pootjes en met de meeste (spring) zadels verlies ik het contact met mijn onderbenen en met m'n paard.

Heb gekozen voor de J Pro uit m'n hoofd met verkorte zweetbaden. Levertijd 6 tot 8 weken. Ben heel benieuwd!


[ [url=m/BXMZGK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat LEUK! Welkom bij de Erreplus fanclub haha!
Heb je hem ook bij Suzanna besteld (Equilibrium)? Ik ben ook aan het wachten op mijn zadel, ZO spannend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-17 09:34 



 
Profiel   

Nee via Kees Bregman! Is al jaren m'n zadelmaker en is nu voor zichzelf begonnen :)

Hoelang moet je nog wachten? Spannend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-17 10:48 



 
Profiel   

Capriootje schreef
Nee via Kees Bregman! Is al jaren m'n zadelmaker en is nu voor zichzelf begonnen :)

Hoelang moet je nog wachten? Spannend!

Oh die ken ik helemaal niet haha!
Ik heb twee weken geleden besteld. Proefrijden maakte echt ZO'N verschil, echt nooit verwacht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-17 20:44 



 
Profiel   

Ah dus jij hebt hem net iets eerder waarschijnlijk :D

Ja hier ook groot verschil, ben vooral benieuwd hoe de kortere zweetbladen uitvallen voor mijn korte pootjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-17 13:16 



 
Profiel   

Ik heb ook een Erreplus (dressuur, model erreplus ook) via Kees,.
na jaren klooien met een Prestige die fantastisch lag op mijn paard, maar niet voor mij (niet via Kees gekocht trouwens) pakte hij een Erreplus om even te kijken of dat beter was.
Nou, en of! Kan eindelijk weer normaal zitten, mn been ligt mooi, geen pijn meer in mijn liezen. Heb het zadel nu een paar maanden en elke dag gelukkig mee.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-17 13:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 16 [ 395 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen