Ervaringen met LeMieux?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Luna02
Berichten: 153
Geregistreerd: 23-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 11:23

Dit is echt mijn week!
Nadat ik eergisteren tweedehands een springdekje terracotta heb kunnen kopen kwam er gisteren een mustard springdekje in hele goede staat voorbij. Maarja, ik had me voorgenomen nu echt even niets meer te kopen... Mijn vriend zei; die is echt heel mooi en je wilt hem toch heel graag? Dat moet je doen! Dus gedaan! Nu een heel blij mens en in afwachting tot ze bezorgd worden! <3
Nu mag ik écht even geen dekjes meer kopen. Tijd om de bankpas in de tuin te begraven haha

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 12:18

Die van die Iris/isa van der spaa zag ik daarnet op FB nog langskomen! Wel met jouw copyright erop, dat wel.

Ik ga je volgens op Instagram, als ik er dan zie langskomen kan ik je een seintje geven.

VWestra
Berichten: 1099
Geregistreerd: 04-07-15
Woonplaats: Friesland

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 12:20

@zoe, volg je Charlotte’s law ook op instagram? Die heeft handige tips staan voor aanspreken bij inbreuk en auteursrecht. Misschien kun je die wat gebruiken als mensen zonder vermelding gaan gebruiken?

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 12:31

Goede tip vwestra. Zo rijdt er ergens in Zeeland een schilder rond met een schildering van mijn foto op zijn busje :(

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 12:33

Super zuur Zoey, maar ben bang dat nu hij eenmaal circuleert zonder je naam dat je dat lastig gaat stoppen :( Ik ben je in ieder geval gaan volgen op Insta zodat ik je kan taggen.

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 12:36

Luna02 schreef:
Dit is echt mijn week!
Nadat ik eergisteren tweedehands een springdekje terracotta heb kunnen kopen kwam er gisteren een mustard springdekje in hele goede staat voorbij. Maarja, ik had me voorgenomen nu echt even niets meer te kopen... Mijn vriend zei; die is echt heel mooi en je wilt hem toch heel graag? Dat moet je doen! Dus gedaan! Nu een heel blij mens en in afwachting tot ze bezorgd worden! <3
Nu mag ik écht even geen dekjes meer kopen. Tijd om de bankpas in de tuin te begraven haha



Waar kan je zo een vriend kopen? :+

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 12:36

Thanks dames <3

JenniferU
Berichten: 2212
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 12:39

ZoeyDercks schreef:
Thanks dames <3

Ik heb ook op volgen geklikt :o

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 12:46

Kwam ik je foto al gelijk tegen op IG maar blijkt dat de shop te zijn waar jij "sponsor" van bent voor je verzameling :))

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 12:57

Varekaj schreef:
Kwam ik je foto al gelijk tegen op IG maar blijkt dat de shop te zijn waar jij "sponsor" van bent voor je verzameling :))


HAHAHA ja paardenspullenshop.nl is mijn vaste leverancier :+

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 13:11

bliksemflits schreef:
Granoek schreef:
omg omg omg ik heb misschien nog een beige gevonden maar durf niet te bestellen omdat ik bang ben dat ik de verkeerde ga krijgen _O-


Ik ben ook overstag gegaan en heb daar de beige cc besteld :=
Mocht eigenlijk niks nieuws kopen tot ik m'n huidige setjes compleet had en de nieuwe collectie gezien had, maar ik wil deze graag als wedstrijddekje gebruiken dus ik moest wel toch? :')

Niet om je te ontmoedigen maar ik kreeg net telefoon dat hij toch niet in voorraad was, ze gaan mijn bestelling annuleren :+ too good to be true haha
Ze was er wel heel vriendelijk bij

Luna02
Berichten: 153
Geregistreerd: 23-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 13:52

k_m schreef:
Luna02 schreef:
Dit is echt mijn week!
Nadat ik eergisteren tweedehands een springdekje terracotta heb kunnen kopen kwam er gisteren een mustard springdekje in hele goede staat voorbij. Maarja, ik had me voorgenomen nu echt even niets meer te kopen... Mijn vriend zei; die is echt heel mooi en je wilt hem toch heel graag? Dat moet je doen! Dus gedaan! Nu een heel blij mens en in afwachting tot ze bezorgd worden! <3
Nu mag ik écht even geen dekjes meer kopen. Tijd om de bankpas in de tuin te begraven haha



Waar kan je zo een vriend kopen? :+


Haha is een zeldzaam uitstervend ras

xMarizka
Berichten: 449
Geregistreerd: 25-09-16
Woonplaats: Joure

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 14:03

Vanochtend gereden met mn Blush Pink Essential
Zo blij dat ik die op de kop heb kunnen tikken met korting bij Agradi <3
Afbeelding
Afbeelding

Annemoon_T

Berichten: 47
Geregistreerd: 23-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 14:10

ZoeyDercks schreef:
Thanks dames <3


Ik ook. En wauw wat heb je een leuk paardje. Die staat inderdaad echt alle kleuren! Maar welke kleur pak jij nou het meest?

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 14:19

Annemoon_T schreef:
ZoeyDercks schreef:
Thanks dames <3


Ik ook. En wauw wat heb je een leuk paardje. Die staat inderdaad echt alle kleuren! Maar welke kleur pak jij nou het meest?


Haha dankjewel! Ze vindt zichzelf ook mega knap.
Ik wissel elke maandag van dekje, maar vind persoonlijk de knalkleurtjes het mooiste, zoals Lime, Fuchsia, Chilli etc :D

Getup

Berichten: 8272
Geregistreerd: 27-01-07

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 14:34

Mooi, de Blush op je haflinger

JenniferU
Berichten: 2212
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 14:38

Laatst bijgewerkt door JenniferU op 16-01-21 14:52, in het totaal 2 keer bewerkt

goldyc

Berichten: 751
Geregistreerd: 31-10-20

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 14:48

Green Lake gaat qua kleur meer naar de emerald van PS of amazonite van ES, 1 van de twee, maar ik weet niet meer dewelke. Het is een veel dieper/blauwer groen dan de hunter green vrees ik.

Ik heb onlangs nog ergens hunter green beenbeschermers gezien van lemieux zelf, als je wilt, wil ik die wel ff terug zoeken?

JenniferU
Berichten: 2212
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 14:52

goldyc schreef:
Green Lake gaat qua kleur meer naar de emerald van PS of amazonite van ES, 1 van de twee, maar ik weet niet meer dewelke. Het is een veel dieper/blauwer groen dan de hunter green vrees ik.

Ik heb onlangs nog ergens hunter green beenbeschermers gezien van lemieux zelf, als je wilt, wil ik die wel ff terug zoeken?

graag! ik kan alleen die grafter boots vinden :(


van ps of sweden heb ik ook de emerald, maar die vind ik veel donkerder groen dan de lemieux.

en deze?
https://www.ej.nl/paard/beenbescherming ... 16060.html

goldyc

Berichten: 751
Geregistreerd: 31-10-20

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 15:10


Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 15:30

Die van Kramer zijn veel donkerder dan Hunter Green, blauwer van tint ook. En die van Horsegear zijn heel gaaf maar helaas te grijsgroen, die had ik destijds ook meebesteld en helaas teruggestuurd.

Ik heb BR Event Sunset Orange peesjes besteld voor bij mijn Paprika, hoop echt dat dat matcht.

bliksemflits
Berichten: 1632
Geregistreerd: 04-11-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 15:31

Granoek schreef:
bliksemflits schreef:

Ik ben ook overstag gegaan en heb daar de beige cc besteld :=
Mocht eigenlijk niks nieuws kopen tot ik m'n huidige setjes compleet had en de nieuwe collectie gezien had, maar ik wil deze graag als wedstrijddekje gebruiken dus ik moest wel toch? :')

Niet om je te ontmoedigen maar ik kreeg net telefoon dat hij toch niet in voorraad was, ze gaan mijn bestelling annuleren :+ too good to be true haha
Ze was er wel heel vriendelijk bij


Ik heb al een mail gehad dat 'ie verzonden is :=

JenniferU
Berichten: 2212
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 15:33

Vanillia schreef:
Die van Kramer zijn veel donkerder dan Hunter Green, blauwer van tint ook. En die van Horsegear zijn heel gaaf maar helaas te grijsgroen, die had ik destijds ook meebesteld en helaas teruggestuurd.

Ik heb BR Event Sunset Orange peesjes besteld voor bij mijn Paprika, hoop echt dat dat matcht


Oh dus die zijn geen opties:( bedankt voor je reactie

Ik heb van br lime beenbeschermers bij me lemieux lime dekje en dat past mooi

Moossie90
Berichten: 473
Geregistreerd: 12-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 15:33

Vanillia schreef:
Die van Kramer zijn veel donkerder dan Hunter Green, blauwer van tint ook. En die van Horsegear zijn heel gaaf maar helaas te grijsgroen, die had ik destijds ook meebesteld en helaas teruggestuurd.

Ik heb BR Event Sunset Orange peesjes besteld voor bij mijn Paprika, hoop echt dat dat matcht.


Ja dat matcht! Heb ik ook

JenniferU
Berichten: 2212
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 15:36

goldyc schreef:
https://www.maddelin.be/nl/fleece-lined ... =223794541

Enkel in maat XL, weet niet welke je nodig hebt?

Ik twijfel tussen L en XL.
De gewone mesh waren in XL te lang zag ik terug in de topic.
Deze had ik 2 jaar terug gepost:
Afbeelding
Afbeelding
En volgens mij kreeg ik de L niet dicht

Van br en qhp heb ik maat L/Full in peeskappen.
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door JenniferU op 16-01-21 15:54, in het totaal 1 keer bewerkt