Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 501 [ 12505 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met LeMieux?

 
Profiel   

Wie heeft er ervaring met LeMieux dressuur sjabrakken? Ik twijfel (vanwege de kosten) nog om er één aan te schaffen, en dan ook nog die mét of zonder bont. En de volgende vraag; bij welke zaak hebben jullie er dan één gehaald?
Ik ken DocHorse maar daar hebben ze lang niet alles, of bij Zadelmakerij Anniek Stevens, of misschien nog rechtstreeks bij LeMieuxproducts.com?

Foto`s onder het zadel zeer welkom!

Moderatoropmerking:
Dit topic is vanaf 8 juni 2017 een algemeen topic geworden, dus niet meer alleen over de sjabrakken :) .
Adverteren in het topic is niet toegestaan.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-16 21:43 



 
Profiel   

Ik vind ze super fijn! Voor de ielere paardjes is de workpad heel fijn, en de gewone dekjes zijn ook geweldig. Hier ligt het op mijn PRE onder het monoblad zadel:
[ img ]. Die met schaap eronder heb ik nog niet geprobeerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-16 21:53 



 
Profiel   

Ik volg! Ze hebben ook zadelvormige en die spreken mij heel erg aan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-16 21:54 



 
Profiel   

melrovers schreef
Ik vind ze super fijn! Voor de ielere paardjes is de workpad heel fijn, en de gewone dekjes zijn ook geweldig. Hier ligt het op mijn PRE onder het monoblad zadel:
[ [url=m/Wo1n0A.jpg]Afbeelding[/url] ]. Die met schaap eronder heb ik nog niet geprobeerd.


Waar gekocht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-16 22:04 



 
Profiel   

Ik gebruik alleen nog maar deze dekjes en dan met Merino wol erin genaaid. Heb online besteld bij ze, binnen een week in huis, prima voor elkaar! Heb 3 witte, rouleer er 2 met wassen en eentje voor wedstrijd. Blijven erg mooi ook, ondanks regelmatig wassen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-16 22:17 



 
Profiel   

Remember schreef
Ik gebruik alleen nog maar deze dekjes en dan met Merino wol erin genaaid. Heb online besteld bij ze, binnen een week in huis, prima voor elkaar! Heb 3 witte, rouleer er 2 met wassen en eentje voor wedstrijd. Blijven erg mooi ook, ondanks regelmatig wassen.


Bij Dochorse of rechtstreeks bij LeMieux.com?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-16 22:44 



 
Profiel   

Eentje bij LeMieux zelf en de andere 2 bij een andere Engelse webshop. Beide bestellingen heel snel en correct binnen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-16 23:17 



 
Profiel   

Remember schreef
Eentje bij LeMieux zelf en de andere 2 bij een andere Engelse webshop. Beide bestellingen heel snel en correct binnen!


Kan je mij pb'en welke webshop en hoe het met evt douane zit?
Denk wel te weten welke webshop het is, vandaag even via Google zitten zoeken.
Heb je misschien een foto van die merino onder het zadel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-16 00:04 



 
Profiel   

Koortje schreef
Remember schreef
Eentje bij LeMieux zelf en de andere 2 bij een andere Engelse webshop. Beide bestellingen heel snel en correct binnen!


Kan je mij pb'en welke webshop en hoe het met evt douane zit?
Denk wel te weten welke webshop het is, vandaag even via Google zitten zoeken.
Heb je misschien een foto van die merino onder het zadel?


Daar ben ik ook wel benieuwd naar! :) :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-16 00:11 



 
Profiel   

LeMieux is ook te koop bij Drunens Ruiterhuis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-16 00:18 



 
Profiel   

Old Mill Saddlery (Ierland) heeft ze ook. Super makkelijk met bestellen. Je hebt wel extra verzendkosten naar NL geloof ik, maar valt mee.

http://www.saddlery.biz

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-16 00:33 



 
Profiel   

Ik heb een Tweed Dressage en een prosport in het bruin nu meer als een jaar. Ik vind het echt heel fijne dekjes. Super kwaliteit, luberen niet uit en blijven mooi in vorm. Met te bestellen kan ik helaas niet helpen, ik heb ze in de UK gekocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-16 00:39 



 
Profiel   

Ik koop ze zelf in en verkoop ze bij de zadels, ik heb geen webshop. Bestellingen heb ik meestal binnen 2 weken binnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-16 08:29 



 
Profiel   

Regenpier schreef
LeMieux is ook te koop bij Drunens Ruiterhuis.


Ik zie ze in de webshop niet terug!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-16 09:36 



 
Profiel   

Koortje schreef
Remember schreef
Eentje bij LeMieux zelf en de andere 2 bij een andere Engelse webshop. Beide bestellingen heel snel en correct binnen!


Kan je mij pb'en welke webshop en hoe het met evt douane zit?
Denk wel te weten welke webshop het is, vandaag even via Google zitten zoeken.
Heb je misschien een foto van die merino onder het zadel?


http://www.horsehealth.co.uk

Heb gewoon besteld met creditcard en met een week in huis, heb ook niks met douane oid te maken gehad. Foto zal ik even zoeken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-16 09:40 



 
Profiel   

Ik heb ze al besteld via dochorse voor een vriendin van me, die is er erg tevreden van!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-16 09:52 



 
Profiel   

Ik ben met name benieuwd naar de dressuur varianten met bont, of dat nou Merino is of Lambskin.
Zowel ervaringen met hoe dan je zadel zit, hoe het in de was blijft (je moet het wel met wolwasmiddel wassen, dat weet ik), of het dan niet meer gaat glijden etc.

En uiteraard *-:) *-:) *-:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-16 10:08 



 
Profiel   

Koortje schreef
Regenpier schreef
LeMieux is ook te koop bij Drunens Ruiterhuis.


Ik zie ze in de webshop niet terug!


Klopt, daar staan ze (nog) niet op. Je kunt ze wel in de winkel kopen/bestellen en evt. een mailtje sturen dat je een LeMieux dekje wil bestellen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-16 18:16 



 
Profiel   

Mij lijken ze superfijn, ik heb een close contact zadel en ik zit dus altijd met die lange lussen die ik er dan tussen moet proppen of af moet knippen. Ik wacht nu al een aantal weken op een die ik heb besteld bij Dochorse, volgens de site zijn ze op voorraad maar niet alle kleuren dus .... Eerst even checken dus als je niet al te lang op je bestelling wilt wachten. Soms zijn ze in de UK goedkoper maar komt er alleen meer aan verzendkosten bij dus ben je een fractie duurder uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-16 19:32 



 
Profiel   

Ik heb zelf de gewone van Le Mieux. Ben heel erg blij mee. De d-ring lussen zijn ideaal bij een close contact zadel (heb ik ook) en ik vind de schoft vrijheid in het dekje erg mooi. Ben ook wel benieuwd naar de varianten met Merino wol maar daar dus zelf nog geen ervaring mee. Ik hoe het dekje toen gekocht via 'past mijn zadel' maar wil nu zelf bestellen via Le Mieux. Uiteindelijk kost dit mij niks extra's. De website van Horse Health heeft ook sale van le mieux, goed in de gaten houden...
Mijn dekje:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-16 19:39 



 
Profiel   

Wat maakt deze dekjes zo bijzonder?
Aan de reaguurders te zien, iedereen enthousiast, waarom?

( hier een gebruiker van zadelvormige stübbendekjes, schijnt ook geen rotzooi te zijn ;-) )

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-16 20:10 



 
Profiel   

Nielojram schreef
Wat maakt deze dekjes zo bijzonder?
Aan de reaguurders te zien, iedereen enthousiast, waarom?

( hier een gebruiker van zadelvormige stübbendekjes, schijnt ook geen rotzooi te zijn ;-) )


Daar ben ik eigenlijk ook benieuwd naar. Ze zijn mij opgevallen vanwege de d-ring lussen en de mooie pasvorm hopelijk trekt dit sjabrak niet strak op de schoft. Vanwege het lange wachten heb ik nu een Equiline Octagon besteld omdat ik echt verlegen zit om een goed passend sjabrak maar ik heb de bestelling nog niet geannuleerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-16 21:48 



 
Profiel   

Ik heb er een paar achtergelaten bij klanten met paarden met flinke schoft, om uit te proberen, en tot nog toe is iedereen enthousiast. Ook de workpads zijn geweldig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-16 08:53 



 
Profiel   

Pasvorm is echt heel goed, zakken totaal niet naar beneden. Ik heb de variant met Merino wol en voordat ik die in de was gooi wrijf ik de wol goed in met haarconditioner en dan gaat 'ie 'gewoon' op een 40 graden programma in de wasmachine. Voordat ik 'm ophang een fijne borstel/kam door de wol en alles weer als nieuw. Kan helaas even geen goede foto vinden van onder m'n zadel, alleen van vrij ver weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-16 10:05 



 
Profiel   

Divoza verkoopt ook le mieux, weet niet of de dekjes er ook verkocht worden. Wel aantrekkelijk met de 25% korting in elk geval :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-16 10:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 501 [ 12505 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen