Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 73 van de 90 [ 2248 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 90  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

 
Profiel   

Jaa dat snap ik @MyWishMax. Ik rijd meestal altijd 's ochtends dus dan kan 's nachts een staldeken prima. Ik heb nu de Bucas staldeken besteld, die was met korting even duur als de Ionic en dan gaan we het wel zien. Ik ben heel benieuwd of ik verschil ga merken tussen de Ionic en de Bucas
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-21 18:35 



 
Profiel   

Mijn bucas is best sterk qua stof, dus als ze niet in het uitloopje gaat staan met regen moet dat goed gaan hoor. Ik heb er alleen maar een deken overheen omdat ze naar buiten gaan en mevrouw graag rolt in de bagger :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-21 19:01 



 
Profiel   

Nouvel schreef
Ik heb de Sierra ook net aangeschaft, laten jullie die er ook op liggen in de wei en de paddock of echt alleen als cooler?

Hier kwam hij net van de trailer af, ik had ‘m even op gelaten maar was bang dat ‘ie misschien stuk zou zou met rollen ofzo...
[ [url=m/VknifX.jpg]Afbeelding[/url] ]


De mijne heeft hem ook in de paddock en op stal
op. Zowel voor als na de training en soms ook snachts. Bij mij is hij nog helemaal netjes, terwijl mijn paard er echt fratsen mee uit haalt.

Zag dat iemand anders vroeg of hij waterdicht is. Dat is hij niet, is echt een luchtige cooler met daarin de welltex stof bij de schouders tot aan de staart over de rug. Dat houdt denk ik niet veel water tegen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-21 20:17 



 
Profiel   

MyWishMax schreef
Mijn bucas is best sterk qua stof, dus als ze niet in het uitloopje gaat staan met regen moet dat goed gaan hoor. Ik heb er alleen maar een deken overheen omdat ze naar buiten gaan en mevrouw graag rolt in de bagger :+



Dan klinkt mijn impulsaankoop een stuk verstandiger :D :D Bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-21 21:08 



 
Profiel   

Wyb_ster schreef
Ik zoek eigenlijk een therapiedeken dat ik 's nachts op kan doen. Dan staan ze apart op stal met een uitloop op een straatje. Desnoods alleen als het niet regent. Nu heeft ze helemaal niks meer op en ik merk dat ze veel moeite heeft met ontspannen en het loslaten van haar rug. Maar ik ben bang dat de Ionic zomerdeken te dun is (dat het snel scheurt).


Voor anderen die ook nog op zoek waren. Vannacht heeft die van mij voor het eerst met de Bucas zomerdeken op gestaan, ze stond vanochtend buiten (in de regen) maar was nog droog onder het deken *\o/*
De stof aan de zijkanten droogt super snel met een windje erop en ze stond een beetje beschut dus niet volle bak in de regen. Ik ben iig heel happy

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-21 14:08 



 
Profiel   

Hebben jullie de bucas recuptex opgebouwd met opleggen?
Ik ben niet in de gelegenheid om iedere dag 2x naar stal te kunnen gaan..

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-21 16:11 



 
Profiel   

Ik lees stil mee.

Is er ook iemand die interesse heeft om een deken te ruilen?
Ik heb namelijk een recuptex in maat 198, maar vanwege blessures word deze niet meer gebruikt.
Voor de haflinger die ik rijd is deze veel te groot. Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een maat 183.

Toevallig iemand die dit kan/wil ruilen? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-21 16:46 



 
Profiel   

Ik ben benieuwd of de recuptex deken ook zin heeft als die bijv alleen in de ochtend bijv 3 uurtjes opgelegd word met droog weer.
Of kan die ook een bui hebben?

Mijn pony staat buiten en heeft wel een schuilstal maar soms staat die ook buiten in de regen.

Ik wil hem in de zomer ook blijven gebruiken maar ben er nog niet helemaal uit hoe i.v.m. de regen/ warmte.

Ik hoop dat iemand hier antwoord weet *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 11:02 



 
Profiel   

Biies schreef
Ik ben benieuwd of de recuptex deken ook zin heeft als die bijv alleen in de ochtend bijv 3 uurtjes opgelegd word met droog weer.
Of kan die ook een bui hebben?

Mijn pony staat buiten en heeft wel een schuilstal maar soms staat die ook buiten in de regen.

Ik wil hem in de zomer ook blijven gebruiken maar ben er nog niet helemaal uit hoe i.v.m. de regen/ warmte.

Ik hoop dat iemand hier antwoord weet *\o/*


De Recuptex Turnout is waterdicht. De staldeken variant en de light recuptex zijn niet waterdicht dacht ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 11:33 



 
Profiel   

veerxsjimm schreef
Biies schreef
Ik ben benieuwd of de recuptex deken ook zin heeft als die bijv alleen in de ochtend bijv 3 uurtjes opgelegd word met droog weer.
Of kan die ook een bui hebben?

Mijn pony staat buiten en heeft wel een schuilstal maar soms staat die ook buiten in de regen.

Ik wil hem in de zomer ook blijven gebruiken maar ben er nog niet helemaal uit hoe i.v.m. de regen/ warmte.

Ik hoop dat iemand hier antwoord weet *\o/*


De Recuptex Turnout is waterdicht. De staldeken variant en de light recuptex zijn niet waterdicht dacht ik.



Ik weet dat hij niet waterdicht is maar dat is mijn vraag niet helemaal haha

Mijn vraag is: Heeft de deken nut als die elke dag maar 3 uurtjes op ligt. En als het dan even regent of dat dan erg is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 12:27 



 
Profiel   

Welke uitvoering wil je gaan kopen dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 12:28 



 
Profiel   

Sanet schreef
Welke uitvoering wil je gaan kopen dan?



Ik heb er al 1. de light voor mijn mini shet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 12:31 



 
Profiel   

Tja, als ik hem voordat ik iets ga doen opleg heeft hij nut. Niet als ik hem opleg, er af haal en dan pas uren later wat doe. Ook werkt het, bij mijn paard, elkaar tegen als hij nat wordt. Spieren worden losser door de warmte en als je een natte deken op hebt koelen ze weer af en verstijft ze juist.

Dus ik gebruik hem alleen als ik hem ergens onder kan doen of wanneer het een paar uur van te voren kan en zeker weten droog blijft. Maar 's zomers is het vaak te warm, waardoor ik hem niet gebruik.

Edit en dan ben ik daar achter gekomen omdat iemand anders hem opgedaan had en paard buiten zetten in de regen. := was ik niet blij mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 12:36 



 
Profiel   

MyWishMax schreef
Tja, als ik hem voordat ik iets ga doen opleg heeft hij nut. Niet als ik hem opleg, er af haal en dan pas uren later wat doe. Ook werkt het, bij mijn paard, elkaar tegen als hij nat wordt. Spieren worden losser door de warmte en als je een natte deken op hebt koelen ze weer af en verstijft ze juist.

Dus ik gebruik hem alleen als ik hem ergens onder kan doen of wanneer het een paar uur van te voren kan en zeker weten droog blijft. Maar 's zomers is het vaak te warm, waardoor ik hem niet gebruik.

Edit en dan ben ik daar achter gekomen omdat iemand anders hem opgedaan had en paard buiten zetten in de regen. := was ik niet blij mee.


Nee okee dus stel hij zou wat spierpijn hebben van de dag ervoor dan heeft het geen nut als ik hem een paar uurtjes op doe de dag erna?

Hij heeft dus alleen nut echt voor en na het rijden?

Met een regenbui om laten is dus zeker geen optie

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 13:33 



 
Profiel   

Hai hai
Ik kom ff binnenvallen.

Ik ben aan het kijken voor een therapy deken.
Maar de bucas is de smal op de borst.
Ik heb een maat 145/195 te leen. Voor mijn kleinste tinker van 146 gaat het wel in de stal, maar zou hem er echt niet mee op de wei zetten en hij hem langer op heeft dan het uurtje wat ik nu doe.
Die merrie van bijna 160 past hem niet eens misschien.
Nu kan ik er natuurlijk een borstverbreder bij kopen maar misschien ook een ander merk.

Ik ben dus op zoek naar en deken die breder valt dan de bucas.
Waterdicht
50-100 gram voering.

Hebben jullie een idee naar welke ik zou kunnen kijken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 18:23 



 
Profiel   

Hoe is de voering van recuptex op de hals?
Zit te denken een hals te kopen als dekentje voor onze hond, een xl…

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 18:43 



 
Profiel   

Muze schreef
Hoe is de voering van recuptex op de hals?
Zit te denken een hals te kopen als dekentje voor onze hond, een xl…

Ze hebben ook matjes voor de hond, anders evt een dekje voor onder het zadel met recuptex?

https://www.agradi.nl/bucas-therapy-dog ... orange.htm

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 20:34 



 
Profiel   

EmptyWords schreef
Muze schreef
Hoe is de voering van recuptex op de hals?
Zit te denken een hals te kopen als dekentje voor onze hond, een xl…

Ze hebben ook matjes voor de hond, anders evt een dekje voor onder het zadel met recuptex?

https://www.agradi.nl/bucas-therapy-dog ... orange.htm

https://hypostore.nl/bucas-recuptex-hon ... opper.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 20:42 



 
Profiel   

Klopt maar ik heb het liefste iets dat ik ook binnen op de bank lekker op/ over m kan leggen.
Normaal doe ik vaak een fleece.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 20:46 



 
Profiel   

https://hypostore.nl/catago-fir-tech-ou ... wcB#527=20

Iemand ervaring met de Catago dekens?
Hoe is de pasvorm?
Bucas is hier te smal.
En de werking?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 08:58 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
https://hypostore.nl/catago-fir-tech-ou ... wcB#527=20

Iemand ervaring met de Catago dekens?
Hoe is de pasvorm?
Bucas is hier te smal.
En de werking?


Ik heb de niet outdoor versie en die valt aan de borst een stuk breder. Mijn paard past ook niet in bucas dekens. Werking, is per paard verschillend. Mijn eigenste reageert er alleen in de winter goed op, in de zomer vindt ze hem echt te warm. Voor effect moet ik hem bij haar langer op houden Mijn huidige bijrijpaard lijkt er niet onder te zweten in de zomer en heeft er al na 10 minuten profijt van. Verzuipt wel in het deken, aangezien die gekocht is voor mijn grote paard en niet een klein paardje

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 09:27 



 
Profiel   

Dankjewel voor je uitgebreide antwoord. Daar kan ik wel wat mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 10:27 



 
Profiel   

Ik heb even zitten neuzen in dit topic en net de rambo ionic liner 100 gram besteld. Ben erg benieuwd *\o/*. En ja ben optijd, maar vorige jaar waren alle liners uitverkocht _-:( Dus dacht moet er optijd bijzijn :D .

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 16:30 



 
Profiel   

Ik heb nu een klein jaar de standaard Bucas recuptex deken. Als het straks weer iets kouder wordt zou ik hem graag als onderdeken willen gebruiken. Zijn er meer mensen die de standaard variant hiervoor gebruiken of wordt de light versie daar meer voor gebruikt? Ik vind het lastig in te schatten bij welke temperatuur de standaard deken te warm is. Hoe doen jullie dit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 15:47 



 
Profiel   

Ik heb vandaag mijn rambo ionic liner 100 grams binnen gekregen. Op internet zag ik er bolletjes op zitten aan de binnenkant en dit is in het echt bijna niet te zien. Nu is er ook iets in de deken wat het doet geloof ik, maar dacht grotendeels de bolletjes waar het in zat. Heeft er toevallig iemand zo'n zelfde deken en mij kan vertellen of dit zo hoort of dat ik misschien een niet goeie heb gekregen. En zie nu ook dat mijn voering glad is en de onderste foto niet %) :list: nu vind ik dat gladde niet zo erg eerlijk gezegd :D
[ img ]

[ img ]

Internet foto

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 21:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 73 van de 90 [ 2248 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 90  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen