Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 59 van de 90 [ 2248 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 90  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

 
Profiel   

Zijn er ook mensen die ervaringen hebben met de Catago FIR-Tech Healing Deken?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-19 12:33 



 
Profiel   

Ik wil de recuptex uitrijdeken bestellen. Mijn paard heeft maat 205. Moet ik dan XL hebben?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 18:57 



 
Profiel   

Jep

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 21:25 



 
Profiel   

Ik heb een vraagje. Zou iemand voor mij de ruglengte van de Bucas recuptex uitrijdeken in maat L en XL willen opnemen? Ik heb de gewone recuptex, en die werkt super voor mijn paard. Maar omdat Bucas niet mooi past op mijn ruin, maar ik de deken toch graag 24/7 wil gaan gebruiken, wil ik kijken of ik de uitrijdeken op het rug gedeelte van mijn eigen deken kan maken.
Dus als iemand deze wilt opmeten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 06:07 



 
Profiel   

nina82 schreef
Ik heb een vraagje. Zou iemand voor mij de ruglengte van de Bucas recuptex uitrijdeken in maat L en XL willen opnemen? Ik heb de gewone recuptex, en die werkt super voor mijn paard. Maar omdat Bucas niet mooi past op mijn ruin, maar ik de deken toch graag 24/7 wil gaan gebruiken, wil ik kijken of ik de uitrijdeken op het rug gedeelte van mijn eigen deken kan maken.
Dus als iemand deze wilt opmeten!


Is de pasvorm van Kentucky dan niet wat voor je paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 11:00 



 
Profiel   

vera_pino schreef
nina82 schreef
Ik heb een vraagje. Zou iemand voor mij de ruglengte van de Bucas recuptex uitrijdeken in maat L en XL willen opnemen? Ik heb de gewone recuptex, en die werkt super voor mijn paard. Maar omdat Bucas niet mooi past op mijn ruin, maar ik de deken toch graag 24/7 wil gaan gebruiken, wil ik kijken of ik de uitrijdeken op het rug gedeelte van mijn eigen deken kan maken.
Dus als iemand deze wilt opmeten!


Is de pasvorm van Kentucky dan niet wat voor je paard?


Dankje voor de tip! Wist niet dat deze bestond. Is deze het zelfde als de Bucas?

Zat ook naar de Horseware Ionic liner te kijken. Horseware past wel goed. Maar daar lees ik te veel verschillende reacties over de werking.

Mocht iemand nog willen meten, graag!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 18:24 



 
Profiel   

Het recuptex materiaal is hetzelfde als bij bucas inderdaad. Ik heb zelf de bucasdeken maar van Kentucky heb ik de stal beschermers met recuptex. Werken fantastisch.

Dekens van Kentucky hebben een fijne pasvorm. Alleen ervaring met de cooler en staldeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-19 09:03 



 
Profiel   

nina82 schreef
Ik heb een vraagje. Zou iemand voor mij de ruglengte van de Bucas recuptex uitrijdeken in maat L en XL willen opnemen? Ik heb de gewone recuptex, en die werkt super voor mijn paard. Maar omdat Bucas niet mooi past op mijn ruin, maar ik de deken toch graag 24/7 wil gaan gebruiken, wil ik kijken of ik de uitrijdeken op het rug gedeelte van mijn eigen deken kan maken.
Dus als iemand deze wilt opmeten!



ik heb toevallig precies het zelfde probleem! Paard krijgt schuurpelekken bij de borst bij langdurig dragen. En kwam dankzij jou op het idee om i.p.v de uitrijdeken om de hals te gebruiken :D. Ik had vandaag de recuptex hals op de rug van mijn paard gelegd om te kijken hoeveel deze bedekt (maat L), was bijna de volledige rug. Dus nu zag ik bij de Paardendrogist de hals in de uitverkoop, heb XL genomen. Dus ga komend weekend even creatief zijn :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-19 12:24 



 
Profiel   

ninne1 schreef
nina82 schreef
Ik heb een vraagje. Zou iemand voor mij de ruglengte van de Bucas recuptex uitrijdeken in maat L en XL willen opnemen? Ik heb de gewone recuptex, en die werkt super voor mijn paard. Maar omdat Bucas niet mooi past op mijn ruin, maar ik de deken toch graag 24/7 wil gaan gebruiken, wil ik kijken of ik de uitrijdeken op het rug gedeelte van mijn eigen deken kan maken.
Dus als iemand deze wilt opmeten!



ik heb toevallig precies het zelfde probleem! Paard krijgt schuurpelekken bij de borst bij langdurig dragen. En kwam dankzij jou op het idee om i.p.v de uitrijdeken om de hals te gebruiken :D. Ik had vandaag de recuptex hals op de rug van mijn paard gelegd om te kijken hoeveel deze bedekt (maat L), was bijna de volledige rug. Dus nu zag ik bij de Paardendrogist de hals in de uitverkoop, heb XL genomen. Dus ga komend weekend even creatief zijn :+


Dus is idd ook een goed idee!!! Alleen denk ik dat de hals te kort is voor mijn paard. Weet niet hoe groot die van jouw is, maar die van mij is ruim 175 , en lang in zijn lijf. Denk dat dat helaas te kort gaat zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 20:24 



 
Profiel   

Ik heb ook de recuptex gehad, zowel deken als de hals, maar helaas kwam ik steeds tijd te kort om hem lang genoeg op te leggen, voor het gewenste effect.

Nu heb ik de sportz-vibe van horseware, die werkt het zelfde als de ice vibes, en is meer een massage deken. Mijn paard geniet er zichtbaar van, wort echt ontspannen, en staat te dutten. dat zag ik bij de recuptex niet...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 11:41 



 
Profiel   

Iemand hier toevallig die beide Recuptex dekens heeft of heeft gehad? Scheelt het veel qua warmte/dikte tussen de normale versie en light?

Hoeveel grams zullen ze beide ongeveer zijn? Ivm ook als eventueel onderdeken willen gebruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 11:51 



 
Profiel   

Drico schreef
Iemand hier toevallig die beide Recuptex dekens heeft of heeft gehad? Scheelt het veel qua warmte/dikte tussen de normale versie en light?

Hoeveel grams zullen ze beide ongeveer zijn? Ivm ook als eventueel onderdeken willen gebruiken.


het verschil tussen de gewone en de light is de onderkant. De onderkant van de Light is precies vliegendeken stof meer. De bovenkant/rug is van beide dekens het zelfde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 12:09 



 
Profiel   

Ik heb de gewone en had achteraf misschien liever de light gekocht omdat de gewone de afgelopen maanden te warm was en mijn paard onder de deken stond te zweten. En op koudere dagen leg ik de deken zonder probleem onder mijn horsewaredekens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 12:31 



 
Profiel   

Ik heb de reputex ook besteld voor mn dametje. Ze is vorige week aan haar heup geopereerd en ik hoop dat het baat heeft bij haar herstel

Ik twijfel alleen erg over de maat. Ik heb 110 besteld want de 125 van mn andere pony's is veel te groot, maar 110 kan nog wel eens te klein zijn. Duimen dat hij past.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-19 16:09 



 
Profiel   

Iemand hier toevallig al ervaring met kentucky recuptex deken? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-19 18:48 



 
Profiel   

Ben ik ook benieuwd naar. Ik hou van de werking van de recuptex maar dr pasvorm is echt waardeloos. Paard had een beste wond op zijn schouder van het schuren van de deken helaas

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 17:39 



 
Profiel   

Voor de geïnteresseerden. Ik heb de recuptex hals in mijn 100 gram Horseware liner genaaid. De rug word nu bedekt van net achter schoft tot een hand breedte voor de staart aanzet. (Paard is 155 en draagt dekenmaat 190 en hals is maat XL) Gisteren nacht voor het eerst opgelegd, en nu is de deken niet naar achteren geschoven en gaan trekken, wat de gewone recuptex wel gebeurde. Ga de deken niet 24/7 gebruiken, maar ong 3 nachten per week als ik in de ochtend ga rijden. De andere keren doe ik de gewone recuptex op even voor en na het rijden.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 18:09 



 
Profiel   

Knap gedaan wel!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 22:01 



 
Profiel   

Creatief ninne1.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 23:42 



 
Profiel   

Hoi!

Iemand ervaring met de Bucas Recuptex tijdens een trailerrit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-19 18:59 



 
Profiel   

Mijn paard draagt hem altijd op de wagen naar concours of les. Wat is precies je vraag?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-19 19:32 



 
Profiel   

Mijn pony heeft hem ook regelmatig op in de trailer. Wat wil je precies weten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 09:35 



 
Profiel   

Top! Wordt niet te warm dus? (afhankelijk van de temperatuur uiteraard). En merk je verschil tijdens de rit zelf, bijv. of het paard stabieler of rustiger staat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 11:22 



 
Profiel   

Dat verschilt echt per paard. Als mijn paard normaal geen deken of alleen een regendeken op heeft, dan kan ik hem niet op doen in de trailer. Als ze de recuptex al om heeft normaal, kan die er wel om blijven. Soms zonder deken er op en soms met de normale deken eroverheen. In de trailer heeft zij het vrij snel warm, maar met dit weer kan het makkelijk.

Geen verschil trouwens qua gedrag, maar het is een vrij rustig dier op de trailer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 14:23 



 
Profiel   

Hier ook geen verschil. In de zomermaanden echt te warm maar nu vanaf oktober ongeveer geen probleem.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 17:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 59 van de 90 [ 2248 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 90  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen