Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 61 van de 90 [ 2248 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 90  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

 
Profiel   

Utixo schreef
Wondje was mooi droog vandaag! Als dit doorzet laat ik bij het mannetje-met-de-naaimachine een stuk stof erop stikken.


Wellicht is dit nog een idee?
https://www.horze.nl/staldekens-onderde ... P2443.html
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 17:43 



 
Profiel   

Oh! Dat ziet er ook wel top uit! Voor die prijs durf ik het ook wel aan om hem in te korten. Anders heeft het voorste ruggedeelte van de Recuptex ook weinig zin.

Jammer genoeg alleen in Shet en Pony. Ze heeft een smalle boeg, maar een pony is het toch echt niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 18:49 



 
Profiel   

Ah, dat is jammer, ik heb niet naar de maten gekeken... ik zat ook te denken om hem dan dubbel te slaan en eventueel zo vast te laten stikken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 19:20 



 
Profiel   

Kan iemand mij hierin adviseren, ik twijfel heel erg tussen de normale of de light.
Mijn paard draagt eigenlijk nooit dekens, dus daarom lijkt me de light beter, zeker als ik hem ook 24/7 op wil houden. Aan de andere kant als hij nat is is de normale makkelijker, en ik lees bij meerdere mensen dat die ook 'beter' zou werken.

Iemand die me hierin kan adviseren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 13:18 



 
Profiel   

ninne1 schreef
Voor de geïnteresseerden. Ik heb de recuptex hals in mijn 100 gram Horseware liner genaaid. De rug word nu bedekt van net achter schoft tot een hand breedte voor de staart aanzet. (Paard is 155 en draagt dekenmaat 190 en hals is maat XL) Gisteren nacht voor het eerst opgelegd, en nu is de deken niet naar achteren geschoven en gaan trekken, wat de gewone recuptex wel gebeurde. Ga de deken niet 24/7 gebruiken, maar ong 3 nachten per week als ik in de ochtend ga rijden. De andere keren doe ik de gewone recuptex op even voor en na het rijden.

[ [url=m/mVZN53.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hoe bevalt het zo met de recuptex hals in een liner gemaakt? Ik ben er zelf nog niet aan toe gekomen om het te maken, maar wil er binnenkort aan beginnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 13:21 



 
Profiel   

nina82 schreef
ninne1 schreef
Voor de geïnteresseerden. Ik heb de recuptex hals in mijn 100 gram Horseware liner genaaid. De rug word nu bedekt van net achter schoft tot een hand breedte voor de staart aanzet. (Paard is 155 en draagt dekenmaat 190 en hals is maat XL) Gisteren nacht voor het eerst opgelegd, en nu is de deken niet naar achteren geschoven en gaan trekken, wat de gewone recuptex wel gebeurde. Ga de deken niet 24/7 gebruiken, maar ong 3 nachten per week als ik in de ochtend ga rijden. De andere keren doe ik de gewone recuptex op even voor en na het rijden.

[ [url=m/mVZN53.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hoe bevalt het zo met de recuptex hals in een liner gemaakt? Ik ben er zelf nog niet aan toe gekomen om het te maken, maar wil er binnenkort aan beginnen.


Ik heb het helaas maar 1 of 2 keer kunnen uitproberen..... Heb kort daarna helaas mijn mooie dame moeten laten inslapen |( |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 13:52 



 

Ach wat verdrietig Ninne! Heel veel sterkte :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 14:29 



 
Profiel   

bobje26 schreef
Ach wat verdrietig Ninne! Heel veel sterkte :+:


Ja, dank je.
Het ging enorm snel..... ene moment ben je heerlijk aan het rijden, ander moment heeft ze heftig koliek. Met spoed naar de kliniek, gedraaide dunne darm. Heb ze nog laten opereren, wilde haar alle kansen geven die mogelijk waren. Maar helaas 2 dagen later toch de heftige keuze moeten maken op ze te laten gaan. Was voor haar de best keuze, ze mag niet lijden. Maar oow zo moeilijk en een enorm gemis....

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 15:03 



 
Profiel   

@ninne1
Jeetje wat erg. Heel veel sterkte met dit grote verlies Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 16:28 



 
Profiel   

Bucas komt ook met een winter- en regendeken Recuptex:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 13:30 



 
Profiel   

Ah, Ninne, wat naar. Sterkte hoor.

Ik wil geen topic stelen.... maar wij zijn op zoek naar ervaringen met schoenen/beschermers, dus niet van dekens. En omdat het akelig stil blijft in dat topic [HAR] Ervaring gezocht Veredus Magnetik hoefbeschermer hier de vraag; heeft iemand van jullie ervaring met beschermers? Zou je dan svp in dat topic willen reageren, dan vervuilt het hier niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 13:37 



 
Profiel   

NienkeV1994 schreef
Bucas komt ook met een winter- en regendeken Recuptex:
[ [url=m/psPcqW.png]Afbeelding[/url] ]


Mooie deken, maar jeetjemina wat een prijs. Vind over het algemeen dat de winterdekens van de bekende merken vaak aan de prijs zijn. Houdt het voor de winter maar gewoon bij QPH. En dan zo nu en dan de therapiedeken eronder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 13:52 



 
Profiel   

Flinke prijs ja. Toch hoop ik dat hij ook in de kleine pony maatjes gaat komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 16:53 



 
Profiel   

Jemig wat een prijs. Ik heb de horseware amigo met ionic liner. Ben je goedkoper uit én kan je nog eens van liner wisselen. (En die vreselijke hals van bucas mis ik ook niet)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 23:04 



 
Profiel   

FriesWytske schreef
NienkeV1994 schreef
Bucas komt ook met een winter- en regendeken Recuptex:
[ [url=m/psPcqW.png]Afbeelding[/url] ]


Mooie deken, maar jeetjemina wat een prijs. Vind over het algemeen dat de winterdekens van de bekende merken vaak aan de prijs zijn. Houdt het voor de winter maar gewoon bij QPH. En dan zo nu en dan de therapiedeken eronder.

Inderdaad. Pfffiew. Je zou gewoon de recuptex als onderdeken gaan gebruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 09:35 



 
Profiel   

zodiacje schreef
Jemig wat een prijs. Ik heb de horseware amigo met ionic liner. Ben je goedkoper uit én kan je nog eens van liner wisselen. (En die vreselijke hals van bucas mis ik ook niet)

Hoe bevalt de ionic liner?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 09:36 



 

Ik gebruik de recuptex nu een aantal dagen als onderdeken, gaat heel goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 10:28 



 
Profiel   

Vermoed dat deze vraag al zeer vaak is gesteld en ook beantwoord, maar wil hem toch nog een keer stellen. Wie heeft ervaring met de recuptex als onderdeken te gebruiken en dus 24/7 op te laten liggen? Ik heb interesse om de recuptex aan te schaffen, maar ben doordeweeks vaak pas 's avonds na m'n werk op stal. Om de deken dan voor het rijden 10 minuten op te leggen lijkt mij wat nutteloos. Zou de deken graag (na opbouwen) gewoon oplaten, maar ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermee.

[edit] Was begonnen bij pagina 1 van dit topic en na 10 pagina's deze post geschreven, zie nu dat mijn antwoord hierboven staat en dat er inmiddels ook een winterdeken is met recuptex, dus mijn vraag is eigenlijk al beantwoord. Neem aan dat je een winterdeken ook gewoon op laat liggen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 12:10 



 

Ik twijfel nog steeds over deze deken.
Pony 24/7 buiten zonder dekens en dus zou ik m alleen even voor en na rijden op doen, als hij even hooi eet en zijn voer..
Dus geen uren. Twijfel echt of dit überhaupt wat doet..

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 12:15 



 
Profiel   

Ja, ik twijfel ook om die reden. Ik ben meestal ook geen uren op stal, zeker nu het al zo vroeg donker is, en anders zit ik op stal maar een beetje uit m'n neus te vreten terwijl hij met die deken op staat. Hij staat ook 24/7 buiten, maar heeft wel een deken op, dus op zich zou ik hem daar onder kunnen doen, maar ben toch bang dat ie dan niet lekker onder zijn winterdeken ligt, er onderuit steekt ofzo. Daarom leek die nieuwe winter/regen deken me wel heel handig, maar inderdaad, die prijs...

Ik hou Marktplaats wel in de gaten of daar een recuptex voor een leuke prijs voorbij komt (de normale dus), maar volgens mij behouden ze hun waarde wel redelijk, heel veel goedkoper zijn ze daar ook niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 12:29 



 
Profiel   

Ik heb hem als onderdeken. Gaat prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 12:35 



 
Profiel   

Voor de geïnteresseerden, ik verkoop mijn recuptex, maat 205, gewassen, maand gebruikt, maar wel wat gebruikssporen (als in, veulen heeft op het deken staan kauwen >;) )

Merrie wordt goed pissig als ik de deken op wil leggen, vermoed dat het komt doordat ie te groot is. Daarom dus te koop :)

Voor de rest zag ik wel redelijk verschil nadat ze hem 1,5 uur op had :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 12:41 



 

Ja, ik heb hem dus een jaar elke keer op-af gedaan maar nu sinds een week gewoon permanent om (als onderste deken). Daaroverheen heb ik een 0 grams regendeken met dikke fleece voering (is ongeveer 100 gr).
Ik ben er heel blij mee, blijft mooi liggen en paard voelt elke keer goed aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 13:44 



 
Profiel   

Diertjec schreef
Voor de geïnteresseerden, ik verkoop mijn recuptex, maat 205, gewassen, maand gebruikt, maar wel wat gebruikssporen (als in, veulen heeft op het deken staan kauwen >;) )

Merrie wordt goed pissig als ik de deken op wil leggen, vermoed dat het komt doordat ie te groot is. Daarom dus te koop :)

Voor de rest zag ik wel redelijk verschil nadat ze hem 1,5 uur op had :)

Goed pissig omdat een deken te groot is? Als je m alleen op stal op hebt voor en na het rijden dan moet dat toch niet zoveel uitmaken? Klinkt eerder alsof ze de werking van de deken als onprettig ervaart.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 13:49 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Diertjec schreef
Voor de geïnteresseerden, ik verkoop mijn recuptex, maat 205, gewassen, maand gebruikt, maar wel wat gebruikssporen (als in, veulen heeft op het deken staan kauwen >;) )

Merrie wordt goed pissig als ik de deken op wil leggen, vermoed dat het komt doordat ie te groot is. Daarom dus te koop :)

Voor de rest zag ik wel redelijk verschil nadat ze hem 1,5 uur op had :)

Goed pissig omdat een deken te groot is? Als je m alleen op stal op hebt voor en na het rijden dan moet dat toch niet zoveel uitmaken? Klinkt eerder alsof ze de werking van de deken als onprettig ervaart.

Hij is te groot, dus trekt naar achter met lopen. Ik rijd niet ivm blessures, maar hield hem om met wandelen. Maar dan gaat ie drukken op dr schoft en schouders.
Werking leek ze prettig te vinden, als ze hem eenmaal om had stond ze er echt ontspannen onder
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 13:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 61 van de 90 [ 2248 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 90  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen