Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 72 van de 90 [ 2248 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 90  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

 
Profiel   

Ja naar mijn mening wel. Niet te dik maar gewoon als een zomer deken.
Ik heb overigens de 100 gram ionic liner voor onder mn deken want de stable sheet valt bij mijn beide paarden wat strak om de schoft maar het zou zeker kunnen
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-20 23:10 



 
Profiel   

Ik had een stablesheet besteld maar geruild voor de liner. De stablesheet kwam bij mij onder de rambo turnout deken uit. De stable sheet is een katoenen deken en niet dik. Vond het zelf ook iets te stroef om dag en nacht te dragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-20 07:51 



 
Profiel   

Twijfel beetje tussen die en een recuptex.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-20 08:23 



 
Profiel   

Ik heb wel de ionic fleeze, dus niet helemaal waar je naar vroeg ;) .
Maar ik gebruik deze als zweet en transportdeken, voor onder de waterdichte dekens gebruik ik de ionic liner.
Ik vind de pasvorm wel iets minder mooi als mijn andere horseware dekens/liners.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-20 09:17 



 
Profiel   

Is die erg dik?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-20 09:18 



 
Profiel   

De Ionic liner is 100 grams.
Ik vond de pasvorm wel mooi maar mijn paard kon er niet tegen.
Ik heb nu de BoT liner maar die pasvorm vind ik minder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-20 13:33 



 
Profiel   

Sorry bedoelde de fleece.
Liner hoef ik niet. Liever iets voor na rijden, voor T rijden en Evt wandelen en op de Trailer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-20 14:25 



 
Profiel   

Muze schreef
Sorry bedoelde de fleece.
Liner hoef ik niet. Liever iets voor na rijden, voor T rijden en Evt wandelen en op de Trailer.


Nee die fleece is niet heel dik. Een laagje fleece aan de binnenkant en een laagje katoen aan de buitenkant. Voelt wel lekker warm door de ionen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-20 15:07 



 
Profiel   

https://www.agradi.nl/weatherbeeta-flee ... er-red.htm

Kent iemand deze al?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-20 17:19 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]
ZHallooo hallooo!
Ik ben nieuw op bokt ik ben heel erg aan het twijfelen om een therapy deken aan te schaffen. Ik hoor erg wisselende verhalen, maar de meeste merken toch wel verbetering met het gebruik. Nu past mijn paard helaas de bucas dekens niet goed dus ben aan het kijken naar de horseware ionic of de Weatherbeeta ( deze is ook betaalbaarste met goede recensies )

Nu zag ik van de horseware Rambo ionic ook een uitrijdeken. Maar ik kom er nou niet uit of daar nou ook echt de therapeutische werking heeft. Hij staat namelijk niet onder het lijstje, als je bijvoorbeeld bij agradi kijkt, therapy dekens. Maar in de tekst staat wel iets erover vermeld maar niet erg duidelijk.

Is er iemand hier die er toevallig ervaring mee heeft?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-20 21:24 



 
Profiel   

Zal vast een therapeutische werking hebben maar de uitrijdeken is al heel lang (bijna 2 jaar) uitverkocht in maat m t/m xl. Heb zelf inmiddels de weatherbeetha uitrijdeken aangeschaft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-20 22:25 



 
Profiel   

Bij agradi kan je hem gewoon bestellen

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-20 14:17 



 
Profiel   

Bij toeval in maat L overige maten niet beschikbaar. Waarschijnlijk zijn ze deze nog ergens tegen gekomen in hun voorraad.

Ben sinds okt 2019 met diverse winkels in contact en de deken is nog steeds onbestelbaar. Waarom zou een verkoper dat zeggen als iemand er voor wil betalen en op wil wachten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-20 14:38 



 
Profiel   

Sinds kort de bucas therapy deken op, met als doel om hem 24/7 op te houden ivm rugproblemen (dit kon volgens de omschrijving). Eerst opgebouwd en toen die hem overdag de hele dag op had zonder problemen, 24/7 opgelaten. Na 2 weken kreeg hij heel veel irritatie op het ‘recuptex-stuk’, zat vol met bultjes en mega jeuk. Deken even afgelaten en huid laten kalmeren. Gisteren even 2 uur opgehad (uur voor en uur na training) en direct weer irritatie. Iemand ervaring mee?

Ik heb geprobeerd contactinfo van Bucas NL te vinden maar kreeg alleen een fb account en toen ik daar een berichtje stuurde een automatisch bericht naar een niet werkend email adres...

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-21 17:41 



 
Profiel   

Welke therapie deken gebruiken jullie in de zomer? Nu het weer warmer wordt is de normale Bucas naar mijn idee te warm is de light versie echt veel luchtiger? Of zijn er mensen die een andere deken gebruiken als het lekkerder weer is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-21 15:00 



 
Profiel   

Manny schreef
Welke therapie deken gebruiken jullie in de zomer? Nu het weer warmer wordt is de normale Bucas naar mijn idee te warm is de light versie echt veel luchtiger? Of zijn er mensen die een andere deken gebruiken als het lekkerder weer is?


Hier ben ik ook naar op zoek :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-21 10:57 



 
Profiel   

Ik gebruik nu de light versie. Maar als het straks boven de 20 graden is, gebruik ik geen therapiedeken meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-21 11:12 



 
Profiel   

[ img ]

Ik gebruik de back on track Sienna. Lekker luchtige deken. Kan alleen normaal geen hals aan, daar ga ik zelf een bevestiging voor maken. Ik heb de recuptex light geprobeerd maar die pasvorm was echt de dooddoener voor mij :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-21 11:19 



 

Ik gebruik de deken hierboven ook. Fijne deken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-21 11:35 



 
Profiel   

Ik heb de Sierra ook net aangeschaft, laten jullie die er ook op liggen in de wei en de paddock of echt alleen als cooler?

Hier kwam hij net van de trailer af, ik had ‘m even op gelaten maar was bang dat ‘ie misschien stuk zou zou met rollen ofzo...
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-21 12:55 



 
Profiel   

Is die ook waterdicht/windbestendig?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-21 13:01 



 
Profiel   

Met warmer weer gebruik ik of geen deken of niet continu oplaten, maar gewoon uur van te voren oid. Ik heb de normale versie en die is op deze manier ook niet te warm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-21 14:31 



 

Ik heb de deken niet continue op. Alleen voor en na het rijden en op de trailer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-21 15:02 



 
Profiel   

Ik zoek eigenlijk een therapiedeken dat ik 's nachts op kan doen. Dan staan ze apart op stal met een uitloop op een straatje. Desnoods alleen als het niet regent. Nu heeft ze helemaal niks meer op en ik merk dat ze veel moeite heeft met ontspannen en het loslaten van haar rug. Maar ik ben bang dat de Ionic zomerdeken te dun is (dat het snel scheurt).

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-21 15:30 



 
Profiel   

Zolang het 's nachts nog onder de 10 graden komt heeft de mijne gewoon de bucas op, soms zelfs onder een regendeken als het overdag ook onder de 15 graden is. Anders zonder regendeken. Zoals deze dagen krijgt ze hem zo laat mogelijk op en volgende ochtend af voordat ze naar buiten gaat. Maar als het wat warmer wordt kan dat jiet meer dus is het alleen regen of alleen vliegendeken.

Maar heel eerlijk merk ik dan minder positief verschil als wanneer ze hem continu omheeft en dus pas eraf als we gaan rijden. Nu verstijft die van mij snel met regenbui op blote lijf, dan is de rug strak en gevoelig, maar het is nu gewoon niet meer het weer om regen deken en recuptex om te doen.

Heb liever dat het nu gewoon warmer wordt en gelijkmatiger qua dag en nacht als dit weer := Ik blijf wisselen en heen en weer rijden. (Stal doet geen dekens op en af, dus moet je zelf regelen)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-21 15:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 72 van de 90 [ 2248 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 90  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen