Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 33 van de 39 [ 953 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 39  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Equestic Saddleclip ervaringen

 
Profiel   

Ik zit er ook naar te kijken, maar zo'n abonnement staat me een beetje tegen :=
Ik hoop dat er nog steeds acties zijn af en toe met een lifetime abonnement?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-21 08:40 



 
Profiel   

Goldie schreef
Ik zit er ook naar te kijken, maar zo'n abonnement staat me een beetje tegen :=
Ik hoop dat er nog steeds acties zijn af en toe met een lifetime abonnement?


Ik kreeg eerste 3 maanden volledig abbonement gratis erbij. Nu kreeg ik een mail met daarin een kortingscode om ff uit mn hoofd gezegd 25% korting te krijgen op een jaar lang een abbonement naar keuze.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-21 09:58 



 
Profiel   

Lifetime doen ze helaas niet meer, was laatst op fb ook een vraag over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-21 12:45 



 
Profiel   

Helder, hoef ik daar iig niet op te wachten ;)

Ben benieuwd of de basis dan ook echt genoeg is, of dat dat toch te beperkt is..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-21 13:05 



 
Profiel   

Zoals ik begreep heb je aan de huidige basis echt niet genoeg meer

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-21 14:55 



 
Profiel   

Je krijgt nu 15% korting als je de clip rechtstreeks besteld bij https://www.equestic.com

Voor de geïnteresseerden:-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-21 15:22 



 
Profiel   

Lena82 schreef
Je krijgt nu 15% korting als je de clip rechtstreeks besteld bij https://www.equestic.com

Voor de geïnteresseerden:-)


Ik ben benieuwd welke code je hebt gebruikt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-21 22:28 



 
Profiel   

Hartje schreef
Lena82 schreef
Je krijgt nu 15% korting als je de clip rechtstreeks besteld bij https://www.equestic.com

Voor de geïnteresseerden:-)


Ik ben benieuwd welke code je hebt gebruikt?


Op de landingspagina staat onderaan (op mobiel tenminste) een knop “go to shop”. Als ik daar op klik krijg ik een code te zien. Code is nu EQ-SP1411-15, maar wellicht veranderd deze steeds. Geen idee of het dezelfde is als die ik gisteren heb gebruikt

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-21 07:34 



 
Profiel   

Lena82 schreef
Je krijgt nu 15% korting als je de clip rechtstreeks besteld bij https://www.equestic.com

Voor de geïnteresseerden:-)


Ik ben benieuwd welke code je hebt gebruikt?[/quote]

Op de landingspagina staat onderaan (op mobiel tenminste) een knop “go to shop”. Als ik daar op klik krijg ik een code te zien. Code is nu EQ-SP1411-15, maar wellicht veranderd deze steeds. Geen idee of het dezelfde is als die ik gisteren heb gebruikt[/quote]

Dank je wel.
Ik heb besteld !!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-21 12:23 



 
Profiel   

Heb m ook al binnen! Morgen meteen testen :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-21 18:37 



 
Profiel   

Ik heb net een tweedehandse gekocht van twee maanden oud! Iemand toevallig een idee hoe ik de naam van de clip kan veranderen naar de mijne?

Ik heb een monogame zadel en dus geen beugelriem einde door een lusje. Zou m’n zadel beschadigen door de clip? Of een afdruk krijgen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-21 19:50 



 
Profiel   

Dat vraag ik me ook af, mijn zadel is dan wel niet monogaam maar heb wel een monoblad :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-21 07:41 



 
Profiel   

waarom zou een monoblad sneller beschadigen dan een ander zadel? Ik heb hem altijd op het bovenste zweetblad zitten, het heeft niks te maken met de beugelriem?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-21 07:45 



 
Profiel   

Nee niet dat ie sneller beschadigd, maar meer of het überhaupt beschadigd bedoel ik :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-21 07:53 



 
Profiel   

ah zo, bij mij in ieder geval niet. Ik heb hem op 2 zadels gehad maar zie nergens beschadigingen

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-21 07:54 



 
Profiel   

Top dank je :)

Ga binnenkort toch overstag denk ik, maar deze maand zit het er even niet in dus dan maar wachten op de volgende korting :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-21 07:55 



 
Profiel   

Goldie schreef
Dat vraag ik me ook af, mijn zadel is dan wel niet monogaam maar heb wel een monoblad :')


|( hahaha oeps autocorrectie :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-21 07:55 



 
Profiel   

Maartje_M schreef
ah zo, bij mij in ieder geval niet. Ik heb hem op 2 zadels gehad maar zie nergens beschadigingen


Gelukkig want ik heb net een nieuw zadel vandaar. Ok ik dacht dat je die ook een je beugelriem uiteinde kon bevestigen, maar dat is idd geen logische gedachte :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-21 07:57 



 
Profiel   

Staat er eentje op MP zag ik vanmorgen, weet niet of ik mag linken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-21 08:41 



 
Profiel   

kim2008 schreef
Goldie schreef
Dat vraag ik me ook af, mijn zadel is dan wel niet monogaam maar heb wel een monoblad :')


|( hahaha oeps autocorrectie :+

Wel een hele leuke _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-21 08:53 



 
Profiel   

Op mijn zadel gaf hij wel een afdruk, beschadiging. Er zou iets zachters tussen moeten zitten, maar waarschijnlijk klemt ie dan niet goed vast

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-21 12:45 



 
Profiel   

Hier nog geen afdruk gezien op het zadel. Gebruik hem op het bovenste zweetblad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-21 16:15 



 

Clip moet op bovenste zweetblad, anders kan deze niet meten. Ik heb ook nog geen afdruk gezien. En beschadiging ook niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-21 18:25 



 
Profiel   

Ha allen,


Eigenlijk wil ik de saddleclip kopen. Ik vraag me af of hij ook laat zien of mijn paard ‘zwabbert’ in stap indien er onvoldoende impuls is. Zie ik dat dan aan de afdrukken in stap? Kan dit überhaupt uitgelezen worden? Ik heb wat moeite met het juiste ritme en de goede snelheid van mijn paard vinden en ik wil het ook zelf kunnen trainen zonder instructeur erbij, naast mijn lessen.

Alvast bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-21 21:12 



 

Tesss84 schreef
Ha allen,


Eigenlijk wil ik de saddleclip kopen. Ik vraag me af of hij ook laat zien of mijn paard ‘zwabbert’ in stap indien er onvoldoende impuls is. Zie ik dat dan aan de afdrukken in stap? Kan dit überhaupt uitgelezen worden? Ik heb wat moeite met het juiste ritme en de goede snelheid van mijn paard vinden en ik wil het ook zelf kunnen trainen zonder instructeur erbij, naast mijn lessen.

Alvast bedankt!


Kun je zien bij afdruk symmetrie etc. Dit kan wel alleen als je de pro versie neemt, deze is dus niet gratis en een soort abonnement. Ritme kun je btw ook zien.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-21 00:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 33 van de 39 [ 953 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 39  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen