Equestic Saddleclip ervaringen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Romanoff
Berichten: 3565
Geregistreerd: 25-12-10

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 14:38

Heb me aangemeld!
Vind het wel leuk wat te sparren over de metingen en wat anderen tegenkomen in hun training

Odetje92

Berichten: 2680
Geregistreerd: 12-11-06
Woonplaats: Limmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 14:43

Romanoff schreef:
Heb me aangemeld!
Vind het wel leuk wat te sparren over de metingen en wat anderen tegenkomen in hun training


Ik ook als stille meelezer!

Maartje_M

Berichten: 9363
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 14:48

Ik ook, denk dat ik daar toch weer meer van ga leren!

Annie_23

Berichten: 61
Geregistreerd: 16-03-16
Woonplaats: Vlak bij de Drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 12:39

kimwilliam schreef:
nou de kogel is door de kerk hoor!

ik heb aangegeven dat op hun site staat dat je 1 paard specifiek moet kunnen volgen en ik dat nu niet kan. hij gaat in mijn account om te kijken hoe dat kan :)

en voor iedereen die een "nieuwe"clip heeft en denkt dat hij vast zit aan een maandelijks abonnement, heb ik gevraagd of je het ook kan afkopen evt voor een jaar of levenslang en dat kon!!

hieronder het schema wat hun hanteren:
[ [url=m/obeKuc.png]Afbeelding[/url] ]


ik heb de clip bij de epplejeck gekocht met een actie voor 109,- als ik levenslang neem ben ik in totaal 187,- euro kwijt.


hopelijk hebben jullie er wat aan!

verder ben ik erg tevreden met de clip :)


Ik ben al een tijdje aan het meekijken! Ik baalde heel erg van t abonnement verhaal! Maar zoals ik t nu lees heb jij een clip en afgekocht abonnement voor €187? Hoe veel paarden kunnen er dan op? En zie je alles van de app?

dewindhoek

Berichten: 490
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Leidschendam

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 19:14

Ik heb een vraag voor degene die een gratis abonnement hadden en over zijn gestapt naar een betaalde. Zie je nou meer analyses? Of blijven de gegevens die je zien kan hetzelfde.
Ik kan er namelijk op de site niet goed uitkomen wat precies de meerwaarde ervan is. Heb de vraag ook bij equestic neergelegd maar dacht ik vraag het hier ook even

Odetje92

Berichten: 2680
Geregistreerd: 12-11-06
Woonplaats: Limmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 16:40

dewindhoek schreef:
Ik heb een vraag voor degene die een gratis abonnement hadden en over zijn gestapt naar een betaalde. Zie je nou meer analyses? Of blijven de gegevens die je zien kan hetzelfde.
Ik kan er namelijk op de site niet goed uitkomen wat precies de meerwaarde ervan is. Heb de vraag ook bij equestic neergelegd maar dacht ik vraag het hier ook even


Ik heb de clip nu twee weken en er zit een proef Pro20 abonnement bij voor 3 maanden, daarna ga je terug naar het basis abonnement en kun je dus minder paarden bijhouden en minder gegevens dan


Afbeelding

Winferno
Berichten: 110
Geregistreerd: 10-04-08
Woonplaats: België

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 21:41

Heb vandaag de clip bij equestic besteld @134€. Gekke is dat ie bij Divoza nag steeds 249€ kost, zou deze dan nog steeds zonder abonnement zijn?

Odetje92

Berichten: 2680
Geregistreerd: 12-11-06
Woonplaats: Limmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 23:11

Winferno schreef:
Heb vandaag de clip bij equestic besteld @134€. Gekke is dat ie bij Divoza nag steeds 249€ kost, zou deze dan nog steeds zonder abonnement zijn?


Dat is bijzonder? Je zou zeggen de App draait op een update en dus is elke clip gelijk qua abonnement vorm. Bij Equestic zelf zijn ze in de aanbieding, 134 is niet de standaard retail prijs

OBLamazone

Berichten: 30
Geregistreerd: 10-05-18
Woonplaats: Oud-Beijerland

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 15:27

Ik heb hem nu net besteld voor 149,- heb hem voor mijn verjaardag gekregen. Wil hem al jaren maar nu eindelijk vond ik de prijs kwaliteit verhouding beter. Ben erg benieuwd wat ik er aan ga heben in mijn trainingen.

2005

Berichten: 2147
Geregistreerd: 28-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 13:31

Heeft iemand de Equestic bij een zadel op flair? Lucht? Werkt de registratie dan nog goed genoeg?

Anoniem

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 15:05

Ik heb hem ook besteld. Ben heel benieuwd naar hoe het werkt etc. Vond het eerst vrij duur, maar zie nu op youtube enzo ook vaak voorbij komen dat het wel echt een goed inzicht geeft in je trainingen. En aangezien ik dat wel kan gebruiken :)

ricojoreen

Berichten: 531
Geregistreerd: 23-07-13
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 09:11

Met de epplejeck kortingscode €112,50 betaald, mijn pony is net kreupel geweest, dus hoop dat hij snel komt! Ik lees veel goede verhalen, dus ik ben heel benieuwd :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 09:45

ricojoreen schreef:
Met de epplejeck kortingscode €112,50 betaald, mijn pony is net kreupel geweest, dus hoop dat hij snel komt! Ik lees veel goede verhalen, dus ik ben heel benieuwd :D


Ik ervaar het als een goede ondersteuning in de bewustwording van de training. De clip wil soms niet goed verbinden waardoor hij nu 2 van de 20 keer niet een training heeft meegenomen. Was wel toen mijn bijrijder reed, dus heb zelf goed kunnen zien hoe en wat. Ik denk ook dat dat meer door mijzelf kwam, dan wil ik te snel hahaha.

ricojoreen

Berichten: 531
Geregistreerd: 23-07-13
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 22:28

Hij is gisteren bezorgd :D Ben de training nu rustig weer een beetje aan het oppakken, leuk om te zien dat ik 50/50 linksom en rechtsom rijd. Ben voornamelijk aan het stappen, dus symmetrie niet echt kunnen meten helaas...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 07:48

ricojoreen schreef:
Hij is gisteren bezorgd :D Ben de training nu rustig weer een beetje aan het oppakken, leuk om te zien dat ik 50/50 linksom en rechtsom rijd. Ben voornamelijk aan het stappen, dus symmetrie niet echt kunnen meten helaas...

50 50 had ik eerst ook hahaha, naad mate je er vaker nee rijd hoe minded je er op gaat letten is mijn ervaring

Hoe bedoel je symmetrie niet gemeten? Je moet je rit even laten analyseren dan, dus even naar je stalbrefreshen en kun je vaak wel alles zien

ricojoreen

Berichten: 531
Geregistreerd: 23-07-13
Woonplaats: Emmen

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 09:55

Ik heb denk ik 2 rondjes gedraafd en aangezien je de symmetrie in draf meet was het denk ik te kort om iets te kunnen meten. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 10:32

ricojoreen schreef:
Ik heb denk ik 2 rondjes gedraafd en aangezien je de symmetrie in draf meet was het denk ik te kort om iets te kunnen meten. :)


Ohh ja dat kan best natuurijk. Het is wel echt een geweldige uitvinding, die symmetrie meten. Alleen weet ik nooit echt precies hoe ik het moet zien hahah

pluisje88

Berichten: 8068
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 23:00

Die clip zit al heel lang in mijn hoofd. Wil hem graag hebben maar de aanschafprijs hield me tot nu toe tegen. Nu kan ik er 1 op marktplaats kopen voor 90,- is dat een aanrader of zouden jullie dat niet doen?

Als je informatie uit je meting wilt hebben waar je echt iets mee kunt, welk abbonoment heb je dan nodig? Ik heb 1
Paard.

VWestra
Berichten: 1099
Geregistreerd: 04-07-15
Woonplaats: Friesland

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 23:39

Volgens mij als je de clip nieuw koopt met 25% korting en een x periode abonnement ben je goedkoper uit.
Ook is het handig om nog wel garantie te hebben. Sommige clips houden het maar een paar maand vol. Ik denk dat dit een bepaalde batch is geweest. Die van mij gaat nu alweer een dik jaar mee meerdere paarden per dag / per week.

pluisje88

Berichten: 8068
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 12:22

Bedankt voor de tip!

Anoniem

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 13:21

Bij mij geeft de equestic afgelopen 3 keer rijden bij afzet rond de 10 procent afwijking aan. Iemand ook enig idee hoe je dit kan verbeteren? De takt en de landing zijn wel gewoon in het groen. Tussen de 5 en 0 procent. In deze tijden kan ik helaas ook niemand mee vragen mee te kijken, die hier verstand van heeft.

VWestra
Berichten: 1099
Geregistreerd: 04-07-15
Woonplaats: Friesland

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 20:51

Heb je print screen van de parabolen ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 21:10

VWestra schreef:
Heb je print screen van de parabolen ?


Let niet op dat schermpje wat er bij staat, ben film aan et kijken hahaha

Dit was die van gister:


Afbeelding

M97

Berichten: 56
Geregistreerd: 14-03-20
Woonplaats: Amsterdam

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 21:13

^ Welke film is dat ookalweer? Vrij zeker dat ik 'm gezien heb haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 21:15

M97 schreef:
^ Welke film is dat ookalweer? Vrij zeker dat ik 'm gezien heb haha


Vampire academy hahaha