Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 34 van de 39 [ 953 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 39  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Equestic Saddleclip ervaringen

 
Profiel   

In stap zie je niet terug in de symmetrie, daar zie je alleen de draf. Maar zou je in ritme en afdruk wel kunnen zien
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-21 05:19 



 
Profiel   

Marije_1997 schreef
Tesss84 schreef
Ha allen,


Eigenlijk wil ik de saddleclip kopen. Ik vraag me af of hij ook laat zien of mijn paard ‘zwabbert’ in stap indien er onvoldoende impuls is. Zie ik dat dan aan de afdrukken in stap? Kan dit überhaupt uitgelezen worden? Ik heb wat moeite met het juiste ritme en de goede snelheid van mijn paard vinden en ik wil het ook zelf kunnen trainen zonder instructeur erbij, naast mijn lessen.

Alvast bedankt!


Kun je zien bij afdruk symmetrie etc. Dit kan wel alleen als je de pro versie neemt, deze is dus niet gratis en een soort abonnement. Ritme kun je btw ook zien.



Ah, super bedankt!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-21 05:55 



 
Profiel   

En is iedereen nog tevreden met de saddleclip?
Ik heb er vandaag ook 1 besteld
Wil alleen de app downloaden, wordt er een mail gestuurd naar de laptop. Wil ik activeren maar dat moet met de telefoon waar de app op zit en daar heb ik geen mail opzitten... Meer mensen dit probleem

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-21 21:44 



 

Ondanks wat probleempjes ben ik er nog steeds tevreden mee. Kan goed m'n opbouw schema managen.

Activeren moet idd via de app. Je mail kan je gewoon openen via de browser op je telefoon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-21 22:26 



 
Profiel   

Ik ook nog steeds tevreden. Kijk vooral naar de takt, afzet en landing. Ik merk dat de overgangen niet altijd correct geregistreerd worden. En ik snap nog steeds niet helemaal de links en rechts toewijzing en de betekenis. Ik bedoel als ik er echt over na denk en probeer te analyseren hoe het zit

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 06:49 



 
Profiel   

Wat betalen jullie aan abonnementskosten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-21 14:00 



 
Profiel   

Nog steeds heel blij mee! Ook hie vooral voor de symmetrie

Kim daar heb ik ook echt heel lang op moeten puzzelen, maar ben er nu wel uit. Heb je goed de tekst in de i-tjes gelezen? Na dat 10x gedaan te hebben, vielen hier de kwartjes geloof ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-21 15:58 



 

curly2day schreef
Wat betalen jullie aan abonnementskosten?


Ik heb het afgekocht. Dat kan nu dus niet meer dus geen idee wat ik kwijt zou zijn nu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-21 16:16 



 
Profiel   

Ik meld me hier ook even! Ik overweeg om een saddle clip te kopen en via MP is er vlakbij eentje te koop. Deze is 2 jaar oud, waarvan al een jaar niet gebruikt. Weten jullie of er in deze 2 jaar nieuwere versies/ edities uitgebracht zijn? En qua software?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-21 13:40 



 
Profiel   

Bij mij is de aansluiting om op te laden afgebroken.. krijg morgen een nieuwe saddleclip binnen als het goed is. Baal er wel van, ik gebruik hem eigenlijk altijd met rijden en dubbele lijnen. Ik zou persoonlijk geen tweedehandse durven kopen, omdat je niet weet wat er mee gebeurd is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-21 13:45 



 
Profiel   

Luna02 schreef
Ik meld me hier ook even! Ik overweeg om een saddle clip te kopen en via MP is er vlakbij eentje te koop. Deze is 2 jaar oud, waarvan al een jaar niet gebruikt. Weten jullie of er in deze 2 jaar nieuwere versies/ edities uitgebracht zijn? En qua software?


Die van mij is al enkele maanden niet gebruikt en heb aan ze gevraagd als dat moeilijkheden kan geven. Ik moet hem elke week even op de lader leggen, maar 100% garanties kunnen ze niet geven. Ik zou hem dus niet kopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-21 14:49 



 
Profiel   

Hier nog nooit problemen gehad na weer gebruiken na de winterstop

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-21 17:26 



 

Maartje_M schreef
Hier nog nooit problemen gehad na weer gebruiken na de winterstop


Ik na het jaar niet gebruiken ook niet. Doet het nog steeds prima :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-21 17:27 



 
Profiel   

Hier na een jaar stilte laadde de clip niet meer op, maar dit hebben ze wel voor een klein prijsje kunnen oplossen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-21 17:44 



 

Seltje schreef
Hier na een jaar stilte laadde de clip niet meer op, maar dit hebben ze wel voor een klein prijsje kunnen oplossen.


Heb ik geen problemen mee gehad. Ben em zelfs wel kwijt geweest hahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-21 17:54 



 
Profiel   

Ik meld mij ook!
Sinds een week de clip in huis, maar nu kan ik even niet rijden.
Dus van de week tijdens longeren gebruikt, maar ik moet even inkomen in de percentages enz...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 18:33 



 
Profiel   

Kan iemand mij helpen?
Ik heb de clip vandaag voor het eerst gebruikt en hij heeft het gewoon gedaan alleen ik krijg m niet geanalyseerd..

Ik zie wel de basis gegeven hoe lang gereden in welke gang maar als ik verder kijk staat er "rit is nog niet geanalyseerd". Ook op het eerste tabblad staat 0 ritten.

Ik heb dit scherm al meerdere malen ververst en ook al een uur zo laten liggen maar er lijkt niets te gebeuren behalve dan dat het blauwe lampje wel knippert en de app verbinding zegt te hebben.

Hoe kan ik de rit nu analyseren?

[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 18:36 



 
Profiel   

App afsluiten al gedaan ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 18:53 



 
Profiel   

VWestra schreef
App afsluiten al gedaan ?


Ja en ook de clip afgemeld en weer opnieuw verbonden

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 19:02 



 
Profiel   

Ik heb dat ook wel eens vlak na de rit maar al snel komen de gegevens dan. Misschien anders even mailen met hun klantenservice?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 19:04 



 
Profiel   

Oke dan doe ik dus niets geks?
Het is nu 3 u na de rit dus hij heeft tijd zat gehad.
Heb al een berichtje gestuurd maar bokt is vaak sneller dus vandaar dat ik het hier ook vroeg :o
Dank je voor het meedenken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 19:13 



 
Profiel   

Nee ik weet het ook niet. Hoop dat je snel de oplossing krijgt want het is echt een handig dingetje!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 20:14 



 
Profiel   

Contact gehad met equestic bleek een bug te zijn waar ze iets mee hebben gedaan
Ik moest de app opnieuw instaleren en nu doet ie het. Ziet er al super interessant uit dus ben benieuwd naar meer data!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 16:46 



 
Profiel   

Gelukkig dat het opgelost is! Benieuwd hoe je de clip ervaart!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 05:56 



 
Profiel   

Ik heb ook eentje in de aanbieding, 8 ritten meegemaakt, 7 uur in totaal.
Voor het laatst gebruikt op 24 augustus, daarna werd mijn paard ziek.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 11:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 34 van de 39 [ 953 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 39  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen