Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 35 van de 39 [ 953 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Equestic Saddleclip ervaringen

 
Profiel   

Ik heb een vraag: als ik mijn clip aanzet via de app zegt hij vaak (niet altijd) dat de clip niet stabiel is (maar paard staat doodstil). Hij vraagt dan of ik wil afbreken of doorgaan maar hoevaak ik dat ook opnieuw doe hij blijft zeggen instabiel. Hebben jullie dat ook?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 10:00 



 
Profiel   

kim2008 schreef
Ik heb een vraag: als ik mijn clip aanzet via de app zegt hij vaak (niet altijd) dat de clip niet stabiel is (maar paard staat doodstil). Hij vraagt dan of ik wil afbreken of doorgaan maar hoevaak ik dat ook opnieuw doe hij blijft zeggen instabiel. Hebben jullie dat ook?


Geen last van, maar die van mij krijgt het ook altijd voor elkaar dan net dan een voetje te verplaatsen of diep te zuchten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 10:24 



 
Profiel   

kim2008 schreef
Ik heb een vraag: als ik mijn clip aanzet via de app zegt hij vaak (niet altijd) dat de clip niet stabiel is (maar paard staat doodstil). Hij vraagt dan of ik wil afbreken of doorgaan maar hoevaak ik dat ook opnieuw doe hij blijft zeggen instabiel. Hebben jullie dat ook?


Nee hier geen last van, maar hoe bevestig je de clip? Ik heb het weleens gezien als ie onder een verkeerde hoek ofzo hangt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 12:41 



 
Profiel   

Links op het zadel achter m’n knie. Zeg maar helemaal erop geclipt. Dus niet half zeg maar

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 22:30 



 
Profiel   

Ik heb het soms ook wel eens. Meestal laat ik het dan even, en dan besluit ie dat t toch wel goed is, en gaat de tijd lopen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 06:35 



 
Profiel   

Mocht iemand de clip nog willen aanschaffen,
zag op de site dat per 1 juli de prijs van 149,95 naar 179,95 gaat,
vanwege het chip tekort

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 20:08 



 
Profiel   

Maaike_Ma schreef
Mocht iemand de clip nog willen aanschaffen,
zag op de site dat per 1 juli de prijs van 149,95 naar 179,95 gaat,
vanwege het chip tekort


Chip tekort? Wat houdt dat in?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 22:18 



 
Profiel   

Stal_Fiore schreef
Maaike_Ma schreef
Mocht iemand de clip nog willen aanschaffen,
zag op de site dat per 1 juli de prijs van 149,95 naar 179,95 gaat,
vanwege het chip tekort


Chip tekort? Wat houdt dat in?

Elektronische chips, voor laptops, auto's en dus klein Elektronische zaken zijn schaars geworden.
Er hebben sinds 2020 fabrieken stil gelegen en er zijn meer apparaten etc verkocht.
Dus dat raakt blijkbaar equestic ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 07:02 



 
Profiel   

kim2008 schreef
Ik heb een vraag: als ik mijn clip aanzet via de app zegt hij vaak (niet altijd) dat de clip niet stabiel is (maar paard staat doodstil). Hij vraagt dan of ik wil afbreken of doorgaan maar hoevaak ik dat ook opnieuw doe hij blijft zeggen instabiel. Hebben jullie dat ook?


Mijne doet dit altijd, maar begint ook gewoon te lopen en analyseert vervolgens ook naar behoren :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 07:17 



 
Profiel   

ze zijn nu met 21 procent korting

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 07:47 



 
Profiel   

corinadrenth schreef
ze zijn nu met 21 procent korting



Waar kan ik die aanbieding vinden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 07:57 



 
Profiel   

carika schreef
corinadrenth schreef
ze zijn nu met 21 procent korting



Waar kan ik die aanbieding vinden?


de pagina van equestic saddleclip zelf

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 08:30 



 
Profiel   

corinadrenth schreef
de pagina van equestic saddleclip zelf



Ehmm ik zie 149 euro staan, dat is toch de standaard prijs? Ik begrijp dat het straks verhoogd wordt maar korting is het niet!?
Of gebruik jij een kortingscode?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 12:52 



 
Profiel   

carika schreef
corinadrenth schreef
de pagina van equestic saddleclip zelf



Ehmm ik zie 149 euro staan, dat is toch de standaard prijs? Ik begrijp dat het straks verhoogd wordt maar korting is het niet!?
Of gebruik jij een kortingscode?


bij mij kwam er nog een actie code voor

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 20:38 



 
Profiel   

Ik heb niet het hele topic gelezen, dus excuus als de vraag al is gesteld. Ik heb de clip en ben er heel blij mee. Ik loop er alleen tegen aan dat het percentage linksom/ rechtsom niet klopt. Ik weet zeker dat ik vandaag meer linksom dan rechtsom heb gereden en toch geeft hij altijd aan dat we meer rechtsom rijden. Weet iemand dat te verklaren? Zou het te maken kunnen hebben met de rechtheid van de paard of hoe je als ruiter in het zadel zit? Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 21:30 



 
Profiel   

Ja nou dat heb ik dus andersom! Het is bizar en ik weet ook niet hoe het komt. En overgangen telt hij ook niet altijd goed als je bv heel verzameld terug draaft, dribbeltjes maakt, of bv vier drafpassen/vier stappassen/4 drafpassen etc. Maar dat snap ik nog wel. En ik moet ook nog eens vragen aan Equestic hoe dat zit met dat afzetten en landen, ik kan het nog steeds niet helemaal verklaren. Bij staat er soms ook bv 2% meer afzet met de linkerdiagonaal en 3% landen op de linkerdiagonaal. Terwijl ook vaak juist afzet bv rechts en landing links. Ik dacht eigenlijk dat het juist altijd tegengesteld moest zijn. Als hij bv linkerdiagonaal meer afzet, hij rechterdiagonaal meer landt. En ik ken een paard ban een vriendin die 9% meer afzet met een diagonaal en bv maar 2% meer landt op de andere diagonaal hoe kan dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 06:50 



 
Profiel   

Dat stukje is voor mij ook een beetje een raadsel dus mocht je daar antwoord op krijgen houdt ik me aanbevolen.
Enige wat ik kan bedenken is dat met over de schouder weg vallen er dus meer kracht in de landing is maar niet per se gelijke hoeveelheid afzet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 13:05 



 
Profiel   

Vadiz schreef
Ik heb niet het hele topic gelezen, dus excuus als de vraag al is gesteld. Ik heb de clip en ben er heel blij mee. Ik loop er alleen tegen aan dat het percentage linksom/ rechtsom niet klopt. Ik weet zeker dat ik vandaag meer linksom dan rechtsom heb gereden en toch geeft hij altijd aan dat we meer rechtsom rijden. Weet iemand dat te verklaren? Zou het te maken kunnen hebben met de rechtheid van de paard of hoe je als ruiter in het zadel zit? Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.


Hier hetzelfde probleem. Ik heb mn vraag op de FB pagina gesteld en kreeg als antwoord dat ik even goed naar het kopje "opbouw" moest kijken en nagaan of dat overeenkomt met mijn rit. Zo nee, dan even melden bij de servicedesk. Het heeft iif niet te maken met de mate van rechtheid van je paard, dat zou je dan terug moeten zien in de symmetrie, de clip meet de richting a.d.h.v. je laatste bocht

Ik heb het op de renbaan getest en 20 minuten alleen linksom gereden en nog gaf de clip aan dat ik meer rechts dan linksom heb gereden. Heb het alleen niet gemeld bij de servicedesk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 14:00 



 
Profiel   

Hahaha dat is wel heel apart!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 15:06 



 
Profiel   

Dank je Lena82, ik ga daar eens op letten. Ik vind het namelijk echt heel raar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 20:45 



 
Profiel   

Ik heb interesse om de clip aan te schaffen, alleen rijd ik met een westernzadel met vrij dikke pad, is de clip dan betrouwbaar en waar bevestig je hem?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 13:49 



 
Profiel   

Mocht er iemand interesse hebben in overname van een clip, ik wil mijne graag verkopen in verband met dracht van m’n merrie dus een hele tijd niet gebruiken.

Ik vond het wel de afgelopen tijd een fijne aanvulling op mijn trainingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 14:44 



 
Profiel   

Cemlys schreef
Ik heb interesse om de clip aan te schaffen, alleen rijd ik met een westernzadel met vrij dikke pad, is de clip dan betrouwbaar en waar bevestig je hem?


Als je dit vraagt bij de klantenservice via de mail krijg je snel antwoord. Ik heb donderdagavond een webinar gevolgd van hen en daar zaten ook een paar westernruiters bij die de clip gebruiken dus het zou wel moeten kunnen volgens mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 01:05 



 
Profiel   

Top ik heb ze een mailtje gestuurd

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 06:35 



 
Profiel   

Cemlys schreef
Top ik heb ze een mailtje gestuurd


Ben benieuwd naar het antwoord..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 21:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 35 van de 39 [ 953 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen