Equestic Saddleclip ervaringen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 20:38

Maartje_M schreef:
Ja inderdaad. Ik vind whatsapp prima, Facebook ook. Kies maar wat, ik ben er bij


Ik vind whatsapp persoonlijk fijner hahaha

als er meer mensen zijn meld je en zeg er even bij of je liever Facebook of whatsapp hebt :)

ricojoreen

Berichten: 531
Geregistreerd: 23-07-13
Woonplaats: Emmen

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 20:59

Jaaa, super handig! WhatsApp is voor mij makkelijker :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 21:06

ricojoreen schreef:
Jaaa, super handig! WhatsApp is voor mij makkelijker :D


Yeaaahh! Hahahah

Anoniem

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 21:20

Als de mensen die in de whatsapp groep willen mij een berichtje met hun nummer sturen dan maak ik de groep aan :)

pluisje88

Berichten: 8106
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 22:34

Maakt mij niet uit waar. Facebook houdt me een beetje tegen omdat je alles zo openbaar op internet gooit. Mocht je je paard ooit willen verkopen of weet ik veel wat dan is het altijd terug te vinden. Niet dat die van mij zomaar verkocht wordt, maar toch ;)

Anoniem

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 12:07

Even terugkomend op het afkopen van je abonnement. Het meest recente bericht hier over qua bedragen etc is van november vorig jaar. Nu heb ik de vraag al meermaals bij ze neer gelegd hoe en wat en hoeveel het kost. Maar krijg steeds te horen dat je 2x een jaar moet afsluiten en dan heb je levenslang. Nu sturen ze mij nog geen bedragen. En ik kan hier ook werkelijk waar niets over vinden.

Iemand die hier al meer over weet?

VWestra
Berichten: 1100
Geregistreerd: 04-07-15
Woonplaats: Friesland

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 12:35

Je kan op de website toch zien wat de prijs per maand is? Dat dan x48 is 2 jaar. Enkel dus extra kijken naar level abonnement en aantal paarden.

Heeft iemand het Pro abonnement? Ik heb de ambitie/advanced en zie dat ik dan niet alles kan uitlezen. Ben wel benieuwd wat ik nu mis....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 12:37

VWestra schreef:
Je kan op de website toch zien wat de prijs per maand is? Dat dan x48 is 2 jaar. Enkel dus extra kijken naar level abonnement en aantal paarden.

Heeft iemand het Pro abonnement? Ik heb de ambitie/advanced en zie dat ik dan niet alles kan uitlezen. Ben wel benieuwd wat ik nu mis....


Je krijgt korting als je voor 1 of 2 jaar afsluit. Heb nu een link voor een jaar abonnement gekregen. En met 2 jarig koop je gelijk af, dus levenslang.

Ik heb de pro. Als het goed is mis je niet super veel, behalve dan nu wss de nieuwe update, een norm die er bijgevoegd is.

Stal_Fiore

Berichten: 9366
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 07:57

Begrijp ik goed dat je een abonnement nodig hebt bij zo’n clip?
Dat staat op de websites van verkopers er namelijk niet bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 07:59

Stal_Fiore schreef:
Begrijp ik goed dat je een abonnement nodig hebt bij zo’n clip?
Dat staat op de websites van verkopers er namelijk niet bij.


Je krijgt bij aankoop de eerste 3 maanden pro/20 en daarna kun je kiezen tussen 3 verschillende abonnementen. De basis is gratis. Ik ga de pro/2 aanschaffen en dat is dan 184 euro voor life time. Bij 2 keer een jaar krijg je life time abonnement.

Stal_Fiore

Berichten: 9366
Geregistreerd: 29-08-03

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 08:01

Dank voor je antwoord. Fijn dat je de eerste maanden pro cadeau krijgt, dan kan je goed zien wat je nodig hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 08:04

Stal_Fiore schreef:
Dank voor je antwoord. Fijn dat je de eerste maanden pro cadeau krijgt, dan kan je goed zien wat je nodig hebt.


Klopt idd. Cijfer achter het soort abonnement is het aantal paarden. Nu heb ik er zelf maar 1, en rijd ik zo nu en dam wel eens een ander paard. Vandaar de keuze pro/2. Zo blijf ik alle opties ook gewoon zien. Bij basis zie je niet alles en bij die andere mis je volgens mij echt maar 1 of 2 dingen (dacht de parabolen bij de hoef ijzertjes)

En voor lifetime vind ik het alsnog niet duur. Als je de clip veel en regelmatig gebruikt, dan heb je die 184 euro er zo uit. En er komen weer allemaal nieuwe dingen aan dus dat is wel leuk.

Maartje_M

Berichten: 9404
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 09:21

Je mist idd niet veel. Ik heb basis

Stal_Fiore

Berichten: 9366
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 14:58

Ik mocht hem van mn vriend bestellen :o nog net op de valreep met 25% korting bij hypostore. *\o/*
Hopelijk komt hij snel binnen.

Moonlight17
Berichten: 2348
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Venray

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 15:35

Ik had het geluk om hem afgelopen maandag te kunnen bestellen met 27% korting. Gisteren binnengekomen. Alvast alles geïnstalleerd, hopelijk is het vanavond een beetje droog dan kan ik hem uitproberen met het rijden.

Thirza

Berichten: 9263
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 16:26

Hallo, even een vraagje.

Ik heb hem sinds een ruime week binnen om hem te gebruiken tijdens een revalidatie.

Ik heb hem aan een dekje geklipt om het longeren te registreren. Ik heb hem nu 4x gebruikt op deze manier. Alleen zulke wisselende uitkomsten dat ik me afvraag of het zo wel werkt.

Paard loopt nog niet 100% en staat onder strenge controle van de DA. Deze geeft aan dat beweging hem helpt om weer op de rit te komen.

Ik ben me er dus van bewust dat ie niet helemaal goed loopt (het probleem zit links achter) maar de clip zegt dat z’n andere diagonaal niet goed is. Terwijl het zichtbaar andersom is.

Ook stap ik tussen het draven (beide kanten max 4min draf) veel rechtuit over het erf en dit registreert ie als linksom ipv recht uit.


Wat denken jullie, zit ie zo niet goed?

Afbeelding

Anoniem

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 16:46

Hij zit wel goed, maar om het zo stabiel mogelijk te houden zou ik toch een lobgeersingel gebruiken. Met deken singel gaat et wat schuiven en dat is niet ideaal voor de meting

xkusjeirene
Berichten: 278
Geregistreerd: 09-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 17:48

Ik heb het topic niet helemaal gelezen,

Maar ik ben manege ruiter en heb er zelf ook een! Vind het zo enorm interessant om te zien wat ik doe bij een paard en om daar de juiste informatie uit te halen voor de volgende training.

Zouden ze bij elke manege moeten doen. Ik denk dat heel veel maneges erg achterlopen in het delen van echte informatie, wat zijn manieren om je paard te trainen. Wat doe je nou echt precies met je been en wat doe je met je lichaam.
Dat mis ik heel erg als manege ruiter. Dus daarom trek ik zelf de stoute schoenen aan :P De Equestic heeft me dan ook echt een (nee 4) stappen verder geholpen.

Wel baal ik er enorm van dat die abonnementen bestaan. Waarom betaal ik zon dure clip en moet ik nog extra in de maand betalen om wat extra te zien. Ik overweeg om dat nog te doen. Maar heb het nog niet gedaan

Thirza

Berichten: 9263
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 18:21

Marije_1997 schreef:
Hij zit wel goed, maar om het zo stabiel mogelijk te houden zou ik toch een lobgeersingel gebruiken. Met deken singel gaat et wat schuiven en dat is niet ideaal voor de meting



Dat ga ik eens proberen, dank je wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 18:54

xkusjeirene schreef:
Ik heb het topic niet helemaal gelezen,

Maar ik ben manege ruiter en heb er zelf ook een! Vind het zo enorm interessant om te zien wat ik doe bij een paard en om daar de juiste informatie uit te halen voor de volgende training.

Zouden ze bij elke manege moeten doen. Ik denk dat heel veel maneges erg achterlopen in het delen van echte informatie, wat zijn manieren om je paard te trainen. Wat doe je nou echt precies met je been en wat doe je met je lichaam.
Dat mis ik heel erg als manege ruiter. Dus daarom trek ik zelf de stoute schoenen aan :P De Equestic heeft me dan ook echt een (nee 4) stappen verder geholpen.

Wel baal ik er enorm van dat die abonnementen bestaan. Waarom betaal ik zon dure clip en moet ik nog extra in de maand betalen om wat extra te zien. Ik overweeg om dat nog te doen. Maar heb het nog niet gedaan


Je kunt 2 keer een jaar kopen, dan heb je life time. Voor bijv pro/2 is dit 184 euro (92 p/j) dus dat valt reuze mee voor wat je er voor krijgt

Wel super leuk dat ook een manege ruiter het gebruikt!!

xkusjeirene
Berichten: 278
Geregistreerd: 09-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 19:06

Marije_1997 schreef:
xkusjeirene schreef:
Ik heb het topic niet helemaal gelezen,

Maar ik ben manege ruiter en heb er zelf ook een! Vind het zo enorm interessant om te zien wat ik doe bij een paard en om daar de juiste informatie uit te halen voor de volgende training.

Zouden ze bij elke manege moeten doen. Ik denk dat heel veel maneges erg achterlopen in het delen van echte informatie, wat zijn manieren om je paard te trainen. Wat doe je nou echt precies met je been en wat doe je met je lichaam.
Dat mis ik heel erg als manege ruiter. Dus daarom trek ik zelf de stoute schoenen aan :P De Equestic heeft me dan ook echt een (nee 4) stappen verder geholpen.

Wel baal ik er enorm van dat die abonnementen bestaan. Waarom betaal ik zon dure clip en moet ik nog extra in de maand betalen om wat extra te zien. Ik overweeg om dat nog te doen. Maar heb het nog niet gedaan


Je kunt 2 keer een jaar kopen, dan heb je life time. Voor bijv pro/2 is dit 184 euro (92 p/j) dus dat valt reuze mee voor wat je er voor krijgt

Wel super leuk dat ook een manege ruiter het gebruikt!!


Aah dat wist ik niet! Dat kan ik eens overwegen!

Haha ja, denk dat ik een van de weinigen ben :P Ik noem mezelf dan ook niet echt een standaard manege ruiter meer, dat klinkt misschien een beetje egoïstisch :P Maar altijd als ik tegen iets aan liep, klom ik weer in de boeken. En nu gebruik ik dan ook de Equestic daarvoor. Ik denk niet dat heel veel manege ruiters "zoveel" kennis hebben als ik heb, ("zoveel" omdat ik echt niet zoveel kennis heb als iemand met een eigen paard). 8)7 En misschien heb ik dan een grote mond haha. Maar ik denk echt dat ik daarmee in de minderheid ben, de meeste ruiters die rijden, het lukt niet en laten het de volgende les maar weer zitten. Maar ik zoek op waardoor een paard bepaalde dingen doet, hoe je dit kunt oplossen en ik ga zelf aan de gang. Dat hoor ik toch niet vaak onder de manege ruiters.

Ik gebruik de Equestic overigens maar op 1 paard. Omdat ik dit paard het meeste rijdt. Natuurlijk zijn andere paarden ook handig, maar dan komt er geen eerlijk en zuiver beeld meer uit. Ik vind het op dit paard ook het meest interessant, dat heeft ook nog een andere reden (Omdat ik haar wil kopen). Dus ook mede daarom vind ik het heel fijn om te zien hoe ze loopt. En waar de verbeterpunten liggen.

Anoniem

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 19:37

Super leuk dat je er zo enthousiast mee bezig bent! Ik ben ook wel iemand die door middel van online dingen gaat uitzoeken hoe en wat. Zo volg ik ook een thema van dressagepro en heb ik me voor wat email dingen ingeschreven.

Als iemand overigens nog in de groepsapp wil dan mag je me een pb sturen met je nummer :) hier in sparren we over resultaten vragen etc. En natuurlijk over het trainen met de clip.

xkusjeirene
Berichten: 278
Geregistreerd: 09-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 19:42

Marije_1997 schreef:
Super leuk dat je er zo enthousiast mee bezig bent! Ik ben ook wel iemand die door middel van online dingen gaat uitzoeken hoe en wat. Zo volg ik ook een thema van dressagepro en heb ik me voor wat email dingen ingeschreven.

Als iemand overigens nog in de groepsapp wil dan mag je me een pb sturen met je nummer :) hier in sparren we over resultaten vragen etc. En natuurlijk over het trainen met de clip.


DressagePro ben ik inderdaad ook mee bekent! Erg leuk en vooral interessant!

Moonlight17
Berichten: 2348
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Venray

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 20:13

Hier vandaag springles gehad. Weer een paar mooie inzichten gekregen. Paardlief mag nog meer vanuit der achterband galloperen en land na de sprong te veel op linkerdiagonaal. Ben benieuwd hoe dat gaat verbeteren.

Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 23:08

Ik had een clip geleend van een stal genoot en na 3x rijden was ik helemaal enthousiast.
Ik heb zelf een clip gekocht en nu 4x gereden met de clip maar de registratie is niet goed. Zegt dat ik een kwartier heb gereden ipv een uur. Heeft alleen maar stap geregistreerd terwijl ik alle drie de gangen heb gedaan, etc.
Iemand ervaring hiermee?