Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 15 [ 372 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Fairfax/Thorowgood/Kent & Master zadels

 
Profiel   

Wie uit Brabant is dealer van thorowgood zadels? Ik zie het gareel maar zijn er nog meer die dit merk verkopen en passen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-21 19:13 



 
Profiel   

Weet er iemand of er losse dikkere wrongen van de T8 dressuur te koop zijn? Ik kan niet genoeg steun halen uit de wrongen zoals ze nu zijn. Heb ze al meerdere keren verplaatst maar ben er toch niet helemaal tevreden over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-21 19:20 



 
Profiel   

Zijn er ook mensen die van thorrowgood of kent en master op fairfax en wat was jullie ervaring?? Ik krijg steeds meer last van m'n lijf in m'n thorrowgood namelijk,...

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-21 19:24 



 
Profiel   

fjordjes schreef
Wie uit Brabant is dealer van thorowgood zadels? Ik zie het gareel maar zijn er nog meer die dit merk verkopen en passen?


Ruitersportwinkel.eu enkel de winkel die verkoopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-21 19:53 



 
Profiel   

beegee schreef
Weet er iemand of er losse dikkere wrongen van de T8 dressuur te koop zijn? Ik kan niet genoeg steun halen uit de wrongen zoals ze nu zijn. Heb ze al meerdere keren verplaatst maar ben er toch niet helemaal tevreden over.


Ik heb voor m'n kent een master zadel wrongen bij Klumper kunnen bestellen toen ze kapot waren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 08:27 



 
Profiel   

Had net gebeld met ruitersportwinkel.eu maar hun hadden vorige week een bestelling binnen van augustus... Ik ben bang dat als ik een zadel bestel ik ook zo lang kan wachten...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-21 15:47 



 
Profiel   

fjordjes schreef
Had net gebeld met ruitersportwinkel.eu maar hun hadden vorige week een bestelling binnen van augustus... Ik ben bang dat als ik een zadel bestel ik ook zo lang kan wachten...


Wil je perse nieuw? Ze staan namelijk geregeld op marktplaats.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-21 20:27 



 
Profiel   

Wat is het grootste verschil tussen de thorowgood t8 en t4? Alleen het suède? Zit dat juist fijn of niet? En gaat dat met siliconen rijbroek? Op internet lijkt het alsof de t4 vlakker is als de t8, is dat ook zo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-21 22:14 



 
Profiel   

fjordjes schreef
Wat is het grootste verschil tussen de thorowgood t8 en t4? Alleen het suède? Zit dat juist fijn of niet? En gaat dat met siliconen rijbroek? Op internet lijkt het alsof de t4 vlakker is als de t8, is dat ook zo?


Siliconen en suède is... Rot.
Tenminste, mijn ervaring.

Als mijn poown lekker beweegt, en ik dus mee beweeg in mijn zit, plakken mijn knieën in het suède vast.

Resultaat?
Schaafplek op m'n zijkant van m'n knieën. (Wat wél betekent dat ik evenveel druk uit oefen )

Maar ik rijdt liever zonder siliconen, leer, kunststof of suède. Ik zit graag vrij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-21 22:36 



 
Profiel   

Ik twijfel eraan om een k&m of thorrowgood zadel aan te schaffen, is er iemand die mij kan adviseren?

Dit zijn mijn wensen;
- hele diepe zit
- dikke wrongen
- breed tussenkanaal
- leer
- verwisselbare boom
- niet al te hoge prijsklasse

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-21 21:52 



 
Profiel   

Ik heb zelf een K&M en heb een Thorrowgood T8 uitgeprobeerd. Op die laatste kon ik niet zitten en ik vond het tussenkanaal beduidend smaller dan bij mijn K&M.
Maar ik denk dat je beide zadels beter kunt uitproberen. Ik vind de T8 niks, maar miss zit jij er juist weer heerlijk op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-21 22:03 



 
Profiel   

Pally schreef
Ik heb zelf een K&M en heb een Thorrowgood T8 uitgeprobeerd. Op die laatste kon ik niet zitten en ik vond het tussenkanaal beduidend smaller dan bij mijn K&M.
Maar ik denk dat je beide zadels beter kunt uitproberen. Ik vind de T8 niks, maar miss zit jij er juist weer heerlijk op.

Ik ook niet. Eerste keren ging prima maar ik merk dat ik in mijn T8 niet kan zitten. :n
Maar dat zul je ook zelf moeten ervaren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-21 22:16 



 
Profiel   

Ik heb beiden. Maar tot dusver zit ik in de T8 beter (wat een heerlijk zadel :+: )

Voor een echte diepe zit moet je niet bij T8 of K&M zijn.

Ik heb overigens mijn T8 te koop ivm nieuw paard, mocht je interesse hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-21 22:19 



 
Profiel   

Ik ben me ook aan het oriënteren voor een K&M zadel. mijn paard word in mei 3 jaar en ik wil eigenlijk een zadel hebben waar hij de eerste jaren mee vooruit kan en waar ik ook nog eens lekker op zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-21 11:39 



 
Profiel   

Jaren een Thorowgood Endurance gehad totdat ze eruit gegroeid was en deze niet meer passend gemaakt kon worden. Was het enigste model wat ze goed paste.
Vond het echt een heerlijk zadel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-21 12:07 



 
Profiel   

Monte_Cristo schreef
Ik ben me ook aan het oriënteren voor een K&M zadel. mijn paard word in mei 3 jaar en ik wil eigenlijk een zadel hebben waar hij de eerste jaren mee vooruit kan en waar ik ook nog eens lekker op zit.


Als het zadel verder goed ligt op jouw paard zou ik zeker voor een K&M (of thorowgood) kiezen. Ik heb zelf een thorowgood voor mijn jonge nogal veranderlijke paard en die zit erg fijn en kan ruim aangepast worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-21 13:14 



 
Profiel   

Ik kom even binnenvallen in de hoop dat iemand me kan helpen.. Is er iemand die weet waar je een nieuw Kent & Masters zadel kunt kopen in België of Duitsland? Ik zoek me suf, maar kan geen winkels (websites) vinden -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 18:51 



 
Profiel   

https://www.horsesaddles.nl/zadels/kent-masters

https://saddlefitservice.nl/producten/z ... -s-series/

https://www.kentandmasters.co.uk/

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 19:49 



 
Profiel   

Of in Belgie
https://www.zadelpascentrum.be/

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 19:50 



 
Profiel   

Pally schreef


Dankjewel, maar ik zoek echt winkels in België of Duitsland, dus niet in Nederland.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 22:05 



 
Profiel   

Pally schreef


En dankjewel, deze had ik ook gevonden, maar omdat er verder geen aanbod op de website staat had ik het weer weggeklikt. Maar ik zal haar eens een berichtje sturen, wie weet! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 22:07 



 
Profiel   

Zadelpascentrum kan je sowieso 1 kopen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 22:26 



 
Profiel   

k_m schreef
Zadelpascentrum kan je sowieso 1 kopen!


Ik heb ze een berichtje gestuurd! Nu hopen dat ze de K&M die ik nodig heb ook op voorraad hebben. Want de levertijd loopt op tot 6 maanden heb ik begrepen -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 22:43 



 
Profiel   

Even een klein schopje. Ik heb vandaag een kent en masters geprobeerd van een vriendin en lag en zat opzich goed. Vond wel dat ie ietsjes hoog lag. Weten jullie of er veel verschil zit tussen high en medium profile?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 20:46 



 
Profiel   

Sita_xx schreef
Even een klein schopje. Ik heb vandaag een kent en masters geprobeerd van een vriendin en lag en zat opzich goed. Vond wel dat ie ietsjes hoog lag. Weten jullie of er veel verschil zit tussen high en medium profile?


Mijn paard loopt wel beter met de high wither dan met de medium. Maar hoeveel vers hil durf ik niet te zegfen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 19:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 15 [ 372 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen