Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 12 van de 15 [ 372 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Fairfax/Thorowgood/Kent & Master zadels

 
Profiel   

Ik heb 'm ook tweedehands bij CM vandaan. Had echter ook interesse in nieuw (de tweedehands kwam pas later beschikbaar/was niet bekend dat hij binnen zou komen), dat werd echter wel lastig. Ze zijn er ook niet zo fan van.....
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 09:09 



 
Profiel   

treffer schreef
Ik had hem wel tweedehands, misschien maakt dat uit?


Dan moet je dus net geluk hebben... Ik weet ook niet welk model ik zou willen dus hoop dat er iemand in de buurt zit die Fairfax dealer is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 09:19 



 
Profiel   

Faya__ schreef
Ik heb 'm ook tweedehands bij CM vandaan. Had echter ook interesse in nieuw (de tweedehands kwam pas later beschikbaar/was niet bekend dat hij binnen zou komen), dat werd echter wel lastig. Ze zijn er ook niet zo fan van.....


Ik ben ontzettend benieuwd of ik het wat ga vinden, als ik een zadelmaker kan vinden die wil komen tenminste :')

Ik weet ook niet of ik qua zadels altijd fan ben van CM dus dat scheelt ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 09:26 



 
Profiel   

Mocht iemand nog een Kent en Masters 17” of 17,5” te koop hebben of weten
Ik ben voor mijn jonge paard op zoek naar een S-line zadel, MDM type (medium wither)
Mocht iemand iets weten dan hoor ik het graag :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 18:04 



 
Profiel   

Sababber schreef
Ik blaas dit topic weer even leven in. Sinds zondag een kent en masters original voor mijn pony. Nu wil ik graag de singelstoten aan de middelste ring vastmaken maar dan komt het klittenband op het leder. Hoe lossen jullie dit op? Ik vind het zonde als het leder beschadigd door het klittenband. :o


Waarschijnlijk is het al opgelost maar ik plakte een stukje lint of stof met precies dezelfde maat erop, werkt perfect

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-21 23:41 



 
Profiel   

Maris__ schreef
Mocht iemand nog een Kent en Masters 17” of 17,5” te koop hebben of weten
Ik ben voor mijn jonge paard op zoek naar een S-line zadel, MDM type (medium wither)
Mocht iemand iets weten dan hoor ik het graag :D



Ik heb een 4 maanden oude
kent en masters MDS die weg mag. Bij interesse mag je me wel een pb sturen.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 09:29 



 
Profiel   

Mocht iemand nog op zoek zijn naar een Kent & Masters.. Ik ga helaas de mijne toch te koop zetten. Het zadel is 4 maanden oud, type MDS (Dressage Surface Block standard wither) en 17”..

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 09:39 



 
Profiel   

Ik ben trouwens ook nog op zoek!
Als iemand een HDS te koop heeft 17 of 17,5 inch neem ik hem graag over :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 09:53 



 
Profiel   

Mijn T8 high wither komt te koop. 18 inch,.. Bij interesse mogen jullie altijd een PB sturen.

Voor mijn korte beentjes toch net niet fijn, nu ook de overstap gemaakt naar een zadel waar ik zelf ook fijner in zat. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 13:57 



 
Profiel   

Ik ben zelf van K&M S-line overgestapt naar een Fairfax Classic, wat een verschil zeg, de Fairfax zit echt zoveel comfortabeler dan de K&M.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-22 18:51 



 
Profiel   

Daphara schreef
Ik ben zelf van K&M S-line overgestapt naar een Fairfax Classic, wat een verschil zeg, de Fairfax zit echt zoveel comfortabeler dan de K&M.


Ja hè! Hier ook, zo'n kwaliteits zadels zijn dat, boterzacht en de wrongen zitten perfect

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-22 23:25 



 
Profiel   

Mocht er nog iemand zijn die zijn K&M of Fairfax te koop heeft. Ik ben opzoek naar de S line / fairfax met korte wrong, 17,5 inch, m/w boom en zwart.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-22 10:56 



 
Profiel   

patricia2403 schreef
Mocht er nog iemand zijn die zijn K&M of Fairfax te koop heeft. Ik ben opzoek naar de S line / fairfax met korte wrong, 17,5 inch, m/w boom en zwart.


Wat is je budget? Weet misschien wel wat te liggen

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-22 11:26 



 
Profiel   

CapeS schreef
patricia2403 schreef
Mocht er nog iemand zijn die zijn K&M of Fairfax te koop heeft. Ik ben opzoek naar de S line / fairfax met korte wrong, 17,5 inch, m/w boom en zwart.


Wat is je budget? Weet misschien wel wat te liggen


Ligt aan het zadel. Maar max 600. Zit met een langdurige blessure op t moment met onduidelijke prognose. Maar mw zadel ligt niet meer goed, zucht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-22 15:53 



 
Profiel   

Ik denk niet dat je voor dat budget een nog een beetje redelijke Fairfax kunt vinden, dan moet je echt wel over de €1000 gaan zitten.
Kent & Masters is dan haalbaarder en op MP wel beschikbaar, maar dan moet het budget nog wel met €100-200 omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-22 18:18 



 
Profiel   

Daphara schreef
Ik denk niet dat je voor dat budget een nog een beetje redelijke Fairfax kunt vinden, dan moet je echt wel over de €1000 gaan zitten.
Kent & Masters is dan haalbaarder en op MP wel beschikbaar, maar dan moet het budget nog wel met €100-200 omhoog


Nee inderdaad, ik heb laatst mijn andere Fairfax voor 1300 verkocht. Kent en masters kun je idd wel voor 700 vinden, maar dan wss niet de nieuwe variant met de korte wrong

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-22 21:39 



 
Profiel   

Sita_xx schreef
Mocht iemand nog op zoek zijn naar een kent and masters. ik heb eventueel de mijne te koop. Voor hoge schoft, 17,5 inch met 2 bomen erbij. De originele versie.



Niet meer te koop inmiddels zsker? :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-22 22:19 



 
Profiel   

Daphara schreef
Ik denk niet dat je voor dat budget een nog een beetje redelijke Fairfax kunt vinden, dan moet je echt wel over de €1000 gaan zitten.
Kent & Masters is dan haalbaarder en op MP wel beschikbaar, maar dan moet het budget nog wel met €100-200 omhoog


800 is ook nog wel prima. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-22 22:20 



 
Profiel   

Kan een nieuwe thorowgood T8 overnemen voor 675, is alleen wel de oudere versie. Zit alleen enorm in dubio omdat ik veel verschillende verhalen hoor over het zadel. Plus geen idee of dat past, heb hem er nog nooit op hebben liggen. Had nu een euroriding titan II

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-22 22:21 



 
Profiel   

patricia2403 schreef
Mocht er nog iemand zijn die zijn K&M of Fairfax te koop heeft. Ik ben opzoek naar de S line / fairfax met korte wrong, 17,5 inch, m/w boom en zwart.


Ik heb exact de Fairfax classic zgan die je zoekt maar inderdaad gaat die onder de 1000 euro niet weg.
Dan laat ik hem liever liggen voor de jonge paarden.
Zadel was helaas te lang voor onze E pony.
Wist niet dat er zoveel verschil in lengte zat tussen de Rebecca en de classic helaas.
Twijfel nu over de kent en masters S line.
Hoe valt deze qua lengte?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-22 23:01 



 
Profiel   

patricia2403 schreef
Daphara schreef
Ik denk niet dat je voor dat budget een nog een beetje redelijke Fairfax kunt vinden, dan moet je echt wel over de €1000 gaan zitten.
Kent & Masters is dan haalbaarder en op MP wel beschikbaar, maar dan moet het budget nog wel met €100-200 omhoog


800 is ook nog wel prima. :)



[ img ]

Ik zie er net ineens een staan! Wel 18 inch maat erg goedkoop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-22 23:23 



 
Profiel   

ajesca123 schreef
patricia2403 schreef
Mocht er nog iemand zijn die zijn K&M of Fairfax te koop heeft. Ik ben opzoek naar de S line / fairfax met korte wrong, 17,5 inch, m/w boom en zwart.


Ik heb exact de Fairfax classic zgan die je zoekt maar inderdaad gaat die onder de 1000 euro niet weg.
Dan laat ik hem liever liggen voor de jonge paarden.
Zadel was helaas te lang voor onze E pony.
Wist niet dat er zoveel verschil in lengte zat tussen de Rebecca en de classic helaas.
Twijfel nu over de kent en masters S line.
Hoe valt deze qua lengte?


Verder is de pasvorm toch vergelijkbaar? Dat vertelde mijn zadelmaker mij, ik heb een classic sinds kort maar wel met het plan om door te sparen voor een Rebecca want dat is echt mijn droom zadel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-22 23:24 



 
Profiel   

CapeS schreef
Verder is de pasvorm toch vergelijkbaar? Dat vertelde mijn zadelmaker mij, ik heb een classic sinds kort maar wel met het plan om door te sparen voor een Rebecca want dat is echt mijn droom zadel.


Dat was ons ook verteld maar helaas bleek dat dus niet het geval.
Door het monoblad van de Rebecca lag dat zadel ook veel stabieler dan de Classic.
Dus vandaar dat ik de Classic weer weg doe.
De 17,5 inch fairfax valt zelfs langer dan mijn custom.
En dat is geen kort zadel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-22 08:35 



 
Profiel   

ajesca123 schreef
CapeS schreef
Verder is de pasvorm toch vergelijkbaar? Dat vertelde mijn zadelmaker mij, ik heb een classic sinds kort maar wel met het plan om door te sparen voor een Rebecca want dat is echt mijn droom zadel.


Dat was ons ook verteld maar helaas bleek dat dus niet het geval.
Door het monoblad van de Rebecca lag dat zadel ook veel stabieler dan de Classic.
Dus vandaar dat ik de Classic weer weg doe.
De 17,5 inch fairfax valt zelfs langer dan mijn custom.
En dat is geen kort zadel.



De lengte was ik inderdaad ook verbaasd door! Mijn paard heeft zeker geen korte rug maar de 17,5 past maar net. Die van mij is ook flink smal met een hoge schoft, de s line k en m past ook goed. Ik zal het alleen weten door te testen dan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-22 08:45 



 
Profiel   

Ik zou dus ook zeker niet zomaar een 18 inch aanschaffen als je eigenlijk een 17,5 nodig hebt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-22 08:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 12 van de 15 [ 372 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen