Hööks bestel topic

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SofieHavan

Berichten: 1886
Geregistreerd: 15-05-08
Woonplaats: België

Re: Hööks bestel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 21:17

Oeuh! Ik wil de Lingus wel, maar ben van België, zie je dat zitten om te verzenden (kan ook naar een adres in NE verzonden worden)? Ik zie wel dat Lingus tot mei niet te leveren is :?

Quir

Berichten: 17365
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-18 18:32

Hi allemaal!

Vanavond stuur ik de laatste PB's, zijn er nog zo'n 5 en heb er nu ruim 20 gehad. :))

Voor wie nog wil bestellen:
Woensdag 28 maart moet bestelling en geld binnen zijn (gewoon een Nederlandse ING rekening), die avond zal ik bestellen bij Hööks zodat het op tijd binnen is voor we vertrekken
Ophalen kan in Zeeland vlakbij Renesse of verzenden via post Nl (verzendkosten komen er dan dus nog wel bij). Na verzenden van de pakketjes in NL stuur ik iedereen de T&T codes.


SofieHavan schreef:
Oeuh! Ik wil de Lingus wel, maar ben van België, zie je dat zitten om te verzenden (kan ook naar een adres in NE verzonden worden)? Ik zie wel dat Lingus tot mei niet te leveren is :?


België is op zich ook geen probleem, mits ik via post nl kan verzenden. :)

De Lingus is inderdaad helaas nu even niet beschikbaar, durf zo even niet te zeggen of er nog in de winkels zelf liggen...

Quir

Berichten: 17365
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Zweden

Re: Hööks bestel topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-18 11:05

Heb ik nu iedereen een pb (terug) gestuurd die wil mee bestellen? :)
Zag dat ik er net nog een paar gemist had, die hebben in ieder geval een berichtje terug nu. Stuur anders even nog een pb!

ShadowFax
Berichten: 2334
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Hööks bestel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 21:37

Zijn er meer mensen die het hoofdstel lingus willen? Is het anders een idee deze online te bestellen zodra deze weer beschikbaar is en dan de verzendkosten te delen?

SofieHavan

Berichten: 1886
Geregistreerd: 15-05-08
Woonplaats: België

Re: Hööks bestel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 20:51

Is er nog een andere manier dat ik aan de Lingus kan geraken? Of kan ik het toch al bestellen bij jou?

Capriootje

Berichten: 6765
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 20:54

Wat een leuk initiatief! Zijn de kosten via de zweedse site goedkoper? In kr?

Verbaas me wel over de hoeveelheid namelijk, ik bestel best regelmatig zelf bij Hooks via de europese website. Verzendkosten zijn niet absurd hoog en al vrij snel gratis toch?

Quir

Berichten: 17365
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-18 21:04

SofieHavan schreef:
Is er nog een andere manier dat ik aan de Lingus kan geraken? Of kan ik het toch al bestellen bij jou?


Hij is pas 5 mei weer leverbaar, dus ik kan hem dan niet nu mee nemen. Ik heb ook nog geen datum dat ik weer met de auto naar Nederland ga helaas.
Als ik zelf naar NL ga versturen is dat wel vrij duur.


Capriootje schreef:
Wat een leuk initiatief! Zijn de kosten via de zweedse site goedkoper? In kr?

Verbaas me wel over de hoeveelheid namelijk, ik bestel best regelmatig zelf bij Hooks via de europese website. Verzendkosten zijn niet absurd hoog en al vrij snel gratis toch?


Kosten zijn vrijwel gelijk kr en €, maar je hebt een creditcard nodig en merk dat veel mensen die niet hebben. :)

En ik vind het leuk om te doen en als ik zo mensen kan helpen, doe ik dat graag. :))

Capriootje

Berichten: 6765
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Hööks bestel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 21:06

Ja creditcard is wel een dingetje inderdaad! Ik doe hetzelfde voor LeMieux, daar is verzenden wel rond de 15 pond anders, maar vind het ook leuk om mensen ermee te helpen inderdaad :D

Cioccolato

Berichten: 6620
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Hööks bestel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 21:08

Ik had echt interesse in het hoofdstel helaas. Erg leuk dat je dit doet en laat maar weten als je het nog eens doet!

Ps. Dekjes zijn ook verleidelijk maar heb er al genoeg _O-

ShadowFax
Berichten: 2334
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 21:18

@ Sofiehavan en Cioccolato, ik wil het hoofdstel dus ook en in mei bestellen. Minimale bedrag is 50€ dus daar zit je met 1 hoofdstel al aan. Onder de 100€ betaal je 7,90€ verzendkosten. Daarboven is het gratis. Mijn vriend heeft een CC en die mag ik hiervoor best gebruiken. Dus als jullie ook willen kunnen we samen bestellen tzt.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Re: Hööks bestel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 23:14

O dat hoofdstel... Maar ik ben net te laat zie ik. Misschien de volgende keer.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 23:32

Ik vokg even. Ben opzoek naar hele goede peesbeschermers. :)

prugelpiet

Berichten: 12569
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 23:34

Stamper schreef:
Ik vokg even. Ben opzoek naar hele goede peesbeschermers. :)


Volgensmij kon je tot vandaag bestellen :=

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Hööks bestel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 23:36

Oh echt. Excuses had 1 april gelezen. Maar geeft niet. Ben er nog niet zo op uit.

xZiva_

Berichten: 3995
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 00:18

Ik heb ook interesse voor een volgende keer :)) (mocht die er komen natuurlijk)

Baal echt dat ik dit te laat zie.. gaaf hoofdstel gezien -O-

Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Re: Hööks bestel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 08:32

Hooks!! <3 Ik heb er heel wat weggehaald toen wij afgelopen jaar in Zweden op vakantie waren. Zo ook een anatomisch hoofdstel, een singel enz. Had niet veel voor die prijs verwacht, maar alles was boven mijn verwachting toen ik het eenmaal in gebruik had, wat een fijne kwaliteit leer. :)

Cioccolato

Berichten: 6620
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Hööks bestel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 08:57

Ik ben er wel voor om samen te bestellen als het hoofdstel weer op voorraad is :))

ShadowFax
Berichten: 2334
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 10:43

Cioccolato schreef:
Ik ben er wel voor om samen te bestellen als het hoofdstel weer op voorraad is :))


+:)+ Volgens mij kan je wel al een bestelling doen en wordt het pas verzonden als het weer op voorraad is...

Benfan

Berichten: 4007
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: Emmen

Re: Hööks bestel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 17:28


ImLucky

Berichten: 714
Geregistreerd: 26-09-13
Woonplaats: Zuid-Holland zuid

Re: Hööks bestel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 17:32

wow wat goed dat dit toppic bestaad, paar maanden geleden hoofdstel van hun besteld (net optijd nu issie niet meer leverbaar) dus zit voorlopig goed, ik ben wel echt gek op de website <3

Quir

Berichten: 17365
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-18 17:42

Vrijdag gaat alles op de post! Dus verwacht dat het zaterdag dan binnen is bij iedereen.

Waarschijnlijk kunnen we in juni (precieze datum weet ik zo even niet) wel weer wat dingen mee nemen, maar dat is maximaal 1 grote koffer en 20/25kg in verband met vliegtuig. Aantal hoofdstellen bijvoorbeeld gaat dus wel lukken, maar hele grote of zware dingen helaas niet.

Zal later even een nieuw topic openen (zal ook de link hier plaatsen) en dan ook wat eerder, want er waren nu toch helaas was dingen niet op tijd leverbaar. Zoals de Lingus, die echt heel erg hard gaat.

xZiva_

Berichten: 3995
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 18:32

Quir schreef:
Vrijdag gaat alles op de post! Dus verwacht dat het zaterdag dan binnen is bij iedereen.

Waarschijnlijk kunnen we in juni (precieze datum weet ik zo even niet) wel weer wat dingen mee nemen, maar dat is maximaal 1 grote koffer en 20/25kg in verband met vliegtuig. Aantal hoofdstellen bijvoorbeeld gaat dus wel lukken, maar hele grote of zware dingen helaas niet.

Zal later even een nieuw topic openen (zal ook de link hier plaatsen) en dan ook wat eerder, want er waren nu toch helaas was dingen niet op tijd leverbaar. Zoals de Lingus, die echt heel erg hard gaat.


Dan reserveer ik graag vast een plekje voor een hoofdstel :D

Twijfel nog tussen de alton en lingus :=

Quir

Berichten: 17365
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Zweden

Re: Hööks bestel topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-18 18:59


Drico

Berichten: 4493
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 19:01

Die is wel heel mooi <3

Benfan

Berichten: 4007
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: Emmen

Re: Hööks bestel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 19:36

Ik wil ook een plekje reserveren voor een hoofdstel.